Zabezpečenie stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet
Kód zákazky: 73868/2025
Kód oznámenia: 3559 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55520000-1
Predpokladaná hodnota: 2 944 014,86 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.3.2025 09:00
Vyhlásenie: 19.2.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko Miestom poskytnutia služby sú akceptačné miesta, v ktorých je možné kartu využívať. Akceptačné miesta musia byť situované v okolí pracovísk FR SR, ktorými sú všetky daňové a colné úrady, pobočky a stanice colných úradov a pobočky a kontaktné miesta daňových úradov uvedené v prílohe č. 3 SP - Zoznam pracovísk.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa v súlade s § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a § 213 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek na jednotlivé elektronické stravovacie karty podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov (ďalej len „SP“) ako aj v ďalších prílohách SP.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1339045
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: Zabezpečenie stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet (ID: 527896)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: b917b04b-e8e2-4da8-bfd6-65ec87eabb9c
  • Identifikátor verzie oznámenia: 359e3a23-7676-4d4e-a298-9e6288052436
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jana.fekiacova@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: +421908969763
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 73868/2025
  • Názov: Zabezpečenie stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa v súlade s § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a § 213 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek na jednotlivé elektronické stravovacie karty podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov (ďalej len „SP“) ako aj v ďalších prílohách SP.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 944 014.86
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Elektronické karty
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Extra-Regio NUTS 3
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom poskytnutia služby sú akceptačné miesta, v ktorých je možné kartu využívať. Akceptačné miesta musia byť situované v okolí pracovísk FR SR, ktorými sú všetky daňové a colné úrady, pobočky a stanice colných úradov a pobočky a kontaktné miesta daňových úradov uvedené v prílohe č. 3 SP - Zoznam pracovísk.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "ZVO") týkajúce sa osobného postavenia, zároveň podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO sú uvedené v súťažných podkladoch, časti B. PODMIENKY ÚČASTI.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky z dôvodu, ktorý vychádza z charakteru samotnej zákazky. Zámerom verejného obstarávateľa je zabezpečenie služieb stravovania jedným emitentom elektronických stravovacích kariet, ktorý disponuje sieťou zmluvných stravovacích zariadení, aby mali všetci zamestnanci zabezpečené stravovanie za rovnakých podmienok. Z uvedeného dôvodu nepovažuje verejný obstarávateľ rozdelenie zákazky ako účelné, najmä pri zohľadnení technických a organizačných predpokladov plnenia.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 73868/2025
  • Názov : Zabezpečenie stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa v súlade s § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a § 213 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek na jednotlivé elektronické stravovacie karty podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov (ďalej len „SP“) ako aj v ďalších prílohách SP.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 944 014.86
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Elektronické karty
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Extra-Regio NUTS 3
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom poskytnutia služby sú akceptačné miesta, v ktorých je možné kartu využívať. Akceptačné miesta musia byť situované v okolí pracovísk FR SR, ktorými sú všetky daňové a colné úrady, pobočky a stanice colných úradov a pobočky a kontaktné miesta daňových úradov uvedené v prílohe č. 3 SP - Zoznam pracovísk.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: - podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO doloženým zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia - bližšie špecifikované v súťažných podkladoch (časti B. PODMIENKY ÚČASTI) dostupné na adrese https://isepvo.sk
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponuky je najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH. Pod cenou sa rozumie celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky, ktorá bude výsledkom vyplnenia prílohy č. 1 SP - Návrhu na plnenie kritéria.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: - v zmysle Návrhu rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná podľa ustanovenia § 52 ZVO komisia na vyhodnotenie ponúk zriadená verejným obstarávateľom postupom podľa ustanovenia § 51 ZVO. Podrobné informácie sú uvedené v bode 19. Otváranie ponúk, časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV súťažných podkladov
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://isepvo.sk/.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/527896
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)