Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne
Kód zákazky: MSÚTN-UP-VO/2025/39390/10706/AdJ
Kód oznámenia: 3435 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45212314-0
Predpokladaná hodnota: 2 959 990,22 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.3.2025 09:00
Vyhlásenie: 18.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Trenčín
Adresa: Mierové nám.
91101 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Mierové nám. Trenčín 91101 Slovensko Hlavné miesto uskutočňovania prác: Župný dom v Trenčíne, Mierové námestie 46, 912 50 Trenčín.
Zdroj:

Popis

Predmetom verejného obstarávania je realizácia projektu „Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne“, ktorého predmetom je rekonštrukcia interiéru a exteriéru Župného domu pozostávajúca najmä z rekonštrukcie rozvodov elektriny, kúrenia, plynu, kotolne, zdravotechniky, EPS, EZS, lan rozvodov, wifi a kamerového systému, okien, dverí, sociálnych zariadení, podláh, osvetlenia, fasád, sanácie vlhkosti, vjazdu a nádvoria, čiastočne krovu a strechy. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom. Upozorňujeme záujemcov, že budova Župného domu v Trenčíne bola vyhlásená za národnú kultúrnu pamiatku, z toho dôvodu je potrebné realizovať rekonštrukciu v súlade s ochranou pamiatkových hodnôt a rozhodnutiami Krajského pamiatkového úradu v Trenčíne, ktoré sú uvedené v prílohe č. 4 k Súťažným podkladom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súvisiacej dokumentácii, ktorej súčasťou sú aj samostatné výkazy výmer, ktoré pozostávajú z nižšie uvedených objektov: SO 01 – Obnova interiérov SO 02 – Strecha nad V a J krídlom SO 03 a 04 – Kotolňa a Vykurovanie SO 05 – Rozvod plynu SO 06 – Zdravotechnika SO 07 – Elektroinštalácia SO 08 – Fasády a vonkajšie prvky SO 09 – Prejazd a nádvorie Pričom verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov v tejto zákazke na to, že súčasťou dokumentácie je aj podrobný (pomocný) výkaz výmer pre sanačné práce, ktorý je ale určený výslovne ako „pomôcka“ pre uchádzačov pri ocenení sanačných prác a tieto (celková cena za sanačné práce) musia byť zahrnuté do výkazu výmer pre objekt SO 01. Tzn., že v prípade, ak aj uchádzač ocení pomocný výkaz výmer pre sanačné práce, tak ním uvedená suma/cena za tieto položky musí byť zarátaná vo výkaze výmer pre objekt SO 01. Teda pre úplnosť dodávame, že uchádzač môže (pomocný) výkaz výmer pre sanačné práce oceniť, ale túto cenu uvedie aj vo výkaze výmer pre objekt SO 01 a táto tvorí jeho ponukovú cenu v tejto zákazke. Je teda dôležité, aby uchádzač do návrhu na plnenie kritérií ako svoju celkovú ponukovú cenu neuviedli cenu, ktorá obsahuje položky sanácie ocenené v SO 01 a aj v samostatnom pomocnom výkaze výmer pre sanačné práce, t.j. aby nedošlo k duplicite (dvojnásobnému zrátaniu) ceny sanačných prác. Teda celková cena pre sanačné práce uvedená v oboch výkazoch výmer by mala predstavovať totožnú/rovnakú cenu.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Trenčín

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1339271
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Trenčín (ID: 94198)
  • Zákazka: Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne (ID: 527971)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 9c660d3a-bc84-4e45-aefc-a4db1eaaac0b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Trenčín
  • IČO: 00312037
  • DIČ: 2021079995
  • Adresa
  • Ulica: Mierové nám.
  • Číslo: 2
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jessica.adaskova@trencin.sk
  • Telefónne číslo: 0326504222
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Trenčín)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4695
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2025/39390/10706/AdJ
  • Názov: Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je realizácia projektu „Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne“, ktorého predmetom je rekonštrukcia interiéru a exteriéru Župného domu pozostávajúca najmä z rekonštrukcie rozvodov elektriny, kúrenia, plynu, kotolne, zdravotechniky, EPS, EZS, lan rozvodov, wifi a kamerového systému, okien, dverí, sociálnych zariadení, podláh, osvetlenia, fasád, sanácie vlhkosti, vjazdu a nádvoria, čiastočne krovu a strechy. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom. Upozorňujeme záujemcov, že budova Župného domu v Trenčíne bola vyhlásená za národnú kultúrnu pamiatku, z toho dôvodu je potrebné realizovať rekonštrukciu v súlade s ochranou pamiatkových hodnôt a rozhodnutiami Krajského pamiatkového úradu v Trenčíne, ktoré sú uvedené v prílohe č. 4 k Súťažným podkladom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súvisiacej dokumentácii, ktorej súčasťou sú aj samostatné výkazy výmer, ktoré pozostávajú z nižšie uvedených objektov: SO 01 – Obnova interiérov SO 02 – Strecha nad V a J krídlom SO 03 a 04 – Kotolňa a Vykurovanie SO 05 – Rozvod plynu SO 06 – Zdravotechnika SO 07 – Elektroinštalácia SO 08 – Fasády a vonkajšie prvky SO 09 – Prejazd a nádvorie Pričom verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov v tejto zákazke na to, že súčasťou dokumentácie je aj podrobný (pomocný) výkaz výmer pre sanačné práce, ktorý je ale určený výslovne ako „pomôcka“ pre uchádzačov pri ocenení sanačných prác a tieto (celková cena za sanačné práce) musia byť zahrnuté do výkazu výmer pre objekt SO 01. Tzn., že v prípade, ak aj uchádzač ocení pomocný výkaz výmer pre sanačné práce, tak ním uvedená suma/cena za tieto položky musí byť zarátaná vo výkaze výmer pre objekt SO 01. Teda pre úplnosť dodávame, že uchádzač môže (pomocný) výkaz výmer pre sanačné práce oceniť, ale túto cenu uvedie aj vo výkaze výmer pre objekt SO 01 a táto tvorí jeho ponukovú cenu v tejto zákazke. Je teda dôležité, aby uchádzač do návrhu na plnenie kritérií ako svoju celkovú ponukovú cenu neuviedli cenu, ktorá obsahuje položky sanácie ocenené v SO 01 a aj v samostatnom pomocnom výkaze výmer pre sanačné práce, t.j. aby nedošlo k duplicite (dvojnásobnému zrátaniu) ceny sanačných prác. Teda celková cena pre sanačné práce uvedená v oboch výkazoch výmer by mala predstavovať totožnú/rovnakú cenu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 959 990.22
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212350, 45232141, 45310000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Trenčín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Hlavné miesto uskutočňovania prác: Župný dom v Trenčíne, Mierové námestie 46, 912 50 Trenčín.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO (týkajúce sa osobného postavenia). 1.1 V súlade s § 32 ods. 1 ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného, orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok účasti podľa § 32 odseku 2 ZVO. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu alebo číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) k údajom z informačných systémov verejnej správy, a to okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO /potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f) ZVO, ostatné doklady si verejný obstarávate vie zabezpečiť z informačných systémov sám (platí to, ak majú osoby, pri ktorých sú vyžadované doklady sídlo, miesto podnikania, resp. trvalý pobyt v SR). Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety (vzor čestného vyhlásenia nájdete v prílohe k tejto časti podkladov). Upozornenie: Uchádzač predloží len čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, výpis z Registra trestov verejný obstarávateľ nevyžaduje. Všetky ostatné informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2025/39390/10706/AdJ
  • Názov : Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je realizácia projektu „Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne“, ktorého predmetom je rekonštrukcia interiéru a exteriéru Župného domu pozostávajúca najmä z rekonštrukcie rozvodov elektriny, kúrenia, plynu, kotolne, zdravotechniky, EPS, EZS, lan rozvodov, wifi a kamerového systému, okien, dverí, sociálnych zariadení, podláh, osvetlenia, fasád, sanácie vlhkosti, vjazdu a nádvoria, čiastočne krovu a strechy. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom. Upozorňujeme záujemcov, že budova Župného domu v Trenčíne bola vyhlásená za národnú kultúrnu pamiatku, z toho dôvodu je potrebné realizovať rekonštrukciu v súlade s ochranou pamiatkových hodnôt a rozhodnutiami Krajského pamiatkového úradu v Trenčíne, ktoré sú uvedené v prílohe č. 4 k Súťažným podkladom. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súvisiacej dokumentácii, ktorej súčasťou sú aj samostatné výkazy výmer, ktoré pozostávajú z nižšie uvedených objektov: SO 01 – Obnova interiérov SO 02 – Strecha nad V a J krídlom SO 03 a 04 – Kotolňa a Vykurovanie SO 05 – Rozvod plynu SO 06 – Zdravotechnika SO 07 – Elektroinštalácia SO 08 – Fasády a vonkajšie prvky SO 09 – Prejazd a nádvorie Pričom verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov v tejto zákazke na to, že súčasťou dokumentácie je aj podrobný (pomocný) výkaz výmer pre sanačné práce, ktorý je ale určený výslovne ako „pomôcka“ pre uchádzačov pri ocenení sanačných prác a tieto (celková cena za sanačné práce) musia byť zahrnuté do výkazu výmer pre objekt SO 01. Tzn., že v prípade, ak aj uchádzač ocení pomocný výkaz výmer pre sanačné práce, tak ním uvedená suma/cena za tieto položky musí byť zarátaná vo výkaze výmer pre objekt SO 01. Teda pre úplnosť dodávame, že uchádzač môže (pomocný) výkaz výmer pre sanačné práce oceniť, ale túto cenu uvedie aj vo výkaze výmer pre objekt SO 01 a táto tvorí jeho ponukovú cenu v tejto zákazke. Je teda dôležité, aby uchádzač do návrhu na plnenie kritérií ako svoju celkovú ponukovú cenu neuviedli cenu, ktorá obsahuje položky sanácie ocenené v SO 01 a aj v samostatnom pomocnom výkaze výmer pre sanačné práce, t.j. aby nedošlo k duplicite (dvojnásobnému zrátaniu) ceny sanačných prác. Teda celková cena pre sanačné práce uvedená v oboch výkazoch výmer by mala predstavovať totožnú/rovnakú cenu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 959 990.22
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212350, 45232141, 45310000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt, ktorým je podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov bližšie uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Trenčín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Hlavné miesto uskutočňovania prác: Župný dom v Trenčíne, Mierové námestie 46, 912 50 Trenčín.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet tohto verejného obstarávania je financovaný z prostriedkov Európskej únie v rámci Programu Slovensko.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 33 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: 1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v prílohe č. 5 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. 2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 34 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: - o uspokojivom vykonaní stavebných prác a - zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu „referencie"). Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať práce, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač vykonával stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty vykonaných stavebných prác v mene „Euro“, ktoré na neho pripadá vo vykonaných stavebných prácach. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcii pozemnej stavby v zmysle § 43a ods. 2 zákona č. 50/1976 Zb. stavebného zákona) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), v kumulatívnom objeme 2.500.000 € bez DPH, pričom žiadna z predložených referencii nesmie byť nižšia ako 500.000 € bez DPH. V rámci vyššie uvedeného objemu musí uchádzač predložiť minimálne 1 referenciu preukazujúcu uskutočnenie stavebných prác na obnove alebo rekonštrukcii objektu kultúrnej pamiatky, t. j. objektu, ktorý je zapísaný v registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok vedeným Pamiatkovým úradom SR zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať z príslušného zákona, a to v min. objeme 500.000 € bez DPH. V prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode (aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne). V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet zákazky) - hodnotí sa výška celkovej ceny za uskutočnenie celého predmetu zákazky - t. z. cena podľa výkazov - výmer z projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu k súťažným podkladom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet zákazky v € s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Všetky podmienky sú bližšie uvedené v prílohe č. 3 k súťažným podkladom - Návrh zmluvy o dielo.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 228
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnením (elektronicky) prostredníctvom systému IS EVO. V systéme IS EVO bude všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zaslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá obsahuje údaje zverejnené na otváraní ponúk (v sekcii komunikácia – podané žiadosti). Bude zverejnený počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
  • Miesto otvárania ponúk: systém IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 40.000,- € (slovom: štyridsaťtisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: 1. poskytnutia bankovej záruky za uchádzača 2. zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa 3. poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 40.000,- € v prospech verejného obstarávateľa V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke doklad o bankovej záruke/poistení záruky niektorých z týchto troch spôsobov: a) prostredníctvom zaručenej konverzie listinných dokladov o bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe aj ako originál (nestačí overená fotokópia!) alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky v elektronickej podobe/forme, tak na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písomného originálu, je postačujúce v ponuke prostredníctvom systému IS EVO predložiť doklad o bankovej záruke/poistení záruky v elektronickej podobe. V tomto prípade je potrebné spolu s elektronickou bankovou zárukou/poistením zábezpeky vložiť do systému IS EVO aj časovú pečiatku podpisu z banky/poisťovne, ktorá bola zaslaná elektronicky spolu s elektronickou zárukou/poistením uchádzačovi z banky. T.z. aby bolo z predloženého dokladu jednoznačne vidieť, že je doklad skutočne podpísaný elektronickým podpisom, resp. vystavený v elektronickej podobe alebo c) scan originálu dokumentu o listinne vystavenej bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe ako originál (nestačí overená fotokópia!). Všetky ďalšie potrebné informácie sú uvedené v časti A.1 Súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/527971
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/527971
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma IS EVO