Kancelárske potreby a iné doplnkové tovary do kancelárií 2025

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Kancelárske potreby a iné doplnkové tovary do kancelárií 2025
Kód zákazky: ZR_Kancelárske potreby_2025
Kód oznámenia: 3296 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 30192000-1
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.2.2025 10:00
Vyhlásenie: 14.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Zdravé regióny
Adresa: Limbová
83752 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Limbová Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83752 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie kancelárskych potrieb a iných doplnkových tovarov do kancelárií, ktorých zoznam je uvedený v rámci prílohy č. 1 Výzvy na predloženie ponuky. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Rámcovej dohody s trvaním do 31.12.2025. Ďalšie podrobnosti sú uvedené vo Výzve a jej prílohách.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Zdravé regióny

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1338887
1. Základné údaje
  • Organizácia: Zdravé regióny (ID: 39648)
  • Zákazka: Kancelárske potreby a iné doplnkové tovary do kancelárií 2025 (ID: 527645)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: cfee5f6c-ff1b-48aa-baf0-cff5b968e2df
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Zdravé regióny
  • IČO: 50626396
  • DIČ: 2120393033
  • Adresa
  • Ulica: Limbová
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83752
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: patricia.svrckova@zdraveregiony.eu
  • Telefónne číslo: 0949885855
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Zdravé regióny)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/18479
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZR_Kancelárske potreby_2025
  • Názov: Kancelárske potreby a iné doplnkové tovary do kancelárií 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie kancelárskych potrieb a iných doplnkových tovarov do kancelárií, ktorých zoznam je uvedený v rámci prílohy č. 1 Výzvy na predloženie ponuky. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Rámcovej dohody s trvaním do 31.12.2025. Ďalšie podrobnosti sú uvedené vo Výzve a jej prílohách.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelárske potreby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava, Košice alebo Poprad alebo kombinácia uvedených miest.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: Uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. - Uchádzač v rámci ponuky predloží fotokópiu dokladu o oprávnení dodávať tovary, ktoré sú predmetom zákazky (u právnických osôb napr. výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra). 2. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: Uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. - Uchádzač v rámci ponuky predloží podpísané čestné vyhlásenie (podľa vzoru prílohy č. 2 Výzvy na predloženie ponuky) ako naskenované .pdf. 3. Uchádzač čestne vyhlási, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). - Uchádzač v rámci ponuky predloží podpísané čestné vyhlásenie (podľa vzoru prílohy č. 2 Výzvy na predloženie ponuky) ako naskenované .pdf.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Kancelárske potreby a iné doplnkové tovary do kancelárií 2025
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Kancelárske potreby a iné doplnkové tovary do kancelárií 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie kancelárskych potrieb a iných doplnkových tovarov do kancelárií, ktorých zoznam je uvedený v rámci prílohy č. 1 Výzvy na predloženie ponuky. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Rámcovej dohody s trvaním do 31.12.2025. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v tejto Výzve a jej prílohách.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelárske potreby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO (https://www.isepvo.sk), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie.
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia maximálna cena (s DPH) za celý predmet zákazky. Uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu bude vyhodnotený ako úspešný.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia maximálna cena (s DPH) za celý predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Opis otvárania ponúk: V danej zákazke dôjde k online sprístupneniu ponúk. Na základe tejto skutočnosti verejný obstarávateľ nastavil „Štruktúru ponuky“ a záujemcovia sú povinní pred odoslaním ponuky cez IS EVO vyplniť aj „Štruktúru ponuky“ („štruktúrované kritériá“), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií, ktorý sa dá vyjadriť číslom (celková ponuková cena v EUR s DPH).
  • Miesto otvárania ponúk: Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk a termínu na otváranie ponúk cez IS EVO, online otváranie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/527645
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma (IS EVO)