Poskytovanie služieb SIEM a SOC

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytovanie služieb SIEM a SOC
Kód zákazky: 224/2025/OIaMM/5008
Kód oznámenia: 2951 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72511000-0
Predpokladaná hodnota: 172 525,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.2.2025 09:00
Vyhlásenie: 11.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Piešťany
Adresa: Nám. SNP
92145 Piešťany
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Nám. SNP Piešťany 92145 Slovensko Miesto poskytnutia služby: Mesto Piešťany – Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služby Security operations center (SOC), Security Information and Event Management (SIEM) a centrálny Log management system (LMS) v rozsahu a kvalite, ktorú vyžaduje Zákon o kybernetickej bezpečnosti 69/2018 Z. z. (ďalej iba ZoKB), § 15 ods. 2 písm. d) a Vyhl. NBÚ č. 362/2018. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Piešťany

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1338016
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Piešťany (ID: 92670)
  • Zákazka: Poskytovanie služieb SIEM a SOC (ID: 526216)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: bc7a3296-54ac-4a66-a8da-eaa1f42b01b0
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Piešťany
  • IČO: 00612031
  • DIČ: 2020537893
  • Adresa
  • Ulica: Nám. SNP
  • Číslo: 3
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92145
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ingrid.lickova@piestany.sk
  • Telefónne číslo: +421949007402
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6581
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 224/2025/OIaMM/5008
  • Názov: Poskytovanie služieb SIEM a SOC
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služby Security operations center (SOC), Security Information and Event Management (SIEM) a centrálny Log management system (LMS) v rozsahu a kvalite, ktorú vyžaduje Zákon o kybernetickej bezpečnosti 69/2018 Z. z. (ďalej iba ZoKB), § 15 ods. 2 písm. d) a Vyhl. NBÚ č. 362/2018. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 172 525
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérové služby na správu sietí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Softvérové služby na správu sietí
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nám. SNP č. 3
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92145
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytnutia služby: Mesto Piešťany – Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti doloženým čestným vyhlásením V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike: 1. nie je povinná predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak je zapísaný v Registri právnických osôb. 2. Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu 3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doklad uvedený v bode 1.1.1 časti A.2. súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 5. Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní (splnenie podmienok účasti uvedené v bode 1.1 časti A.2. súťažných podkladov). 6. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EPVO. 3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EPVO https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=526216 https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/526216 Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 4./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EPVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 5./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému IS EPVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EPVO. Verejný obstarávateľ môže oznámiť vysvetlenie ku všetkým doručeným žiadostiam jedným úkonom v lehote podľa predchádzajúcej vety. 6./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Predmet zákazky bude spolufinancovaný z rozpočtu Mesta Piešťany a Európskym fondom regionálneho rozvoja z nenávratného finančného príspevku (NFP): Názov projektu: Realizácia opatrení kybernetickej a informačnej bezpečnosti Mesta Piešťany Kód projektu: 401101FKK6 Program: 401000 - Program Slovensko - SK - EFRR/KF/FST/ESF+ Priorita: 401101 - 1P1 Veda, výskum a inovácie Špecifický cieľ: 401101R102 - RSO1.2 Využívanie prínosov digitalizácie pre občanov, podniky, výskumné organizácie a orgány verejnej správy (EFRR) Opatrenie: 401101R10201 - Podpora v oblasti informatizácie a digitálnej transformácie Výzva - kód Výzvy: PSK-MIRRI-611-2024-DV-EFRR Číslo zmluvy o poskytnutí NFP: Z401101FKK6 (CEZ MIRRI:1433/2024) Objednávateľ (verejný obstarávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy. 8./ Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením. 9./ Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 4.000,00 EUR (slovom: Štyritisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o VO a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách. 10./ Uchádzač je svojou ponukou viazaný 7 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytovanie služieb SIEM a SOC
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 224/2025/OIaMM/5008
  • Názov : Poskytovanie služieb SIEM a SOC
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služby Security operations center (SOC), Security Information and Event Management (SIEM) a centrálny Log management system (LMS) v rozsahu a kvalite, ktorú vyžaduje Zákon o kybernetickej bezpečnosti 69/2018 Z. z. (ďalej iba ZoKB), § 15 ods. 2 písm. d) a Vyhl. NBÚ č. 362/2018. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérové služby na správu sietí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nám. SNP č. 3
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92145
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytnutia služby: Mesto Piešťany – Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Termín začatia poskytovania služby: dňom doručenia písomného pokynu verejného obstarávateľa/objednávateľa úspešnému uchádzačovi/poskytovateľovi Termín ukončenia poskytovania služby: do 15 kalendárnych mesiacov odo dňa doručenia písomného pokynu verejného obstarávateľa/objednávateľa úspešnému uchádzačovi/poskytovateľovi. Písomný pokyn na začatie poskytovania služby vystaví verejný obstarávateľ/objednávateľ a doručí úspešnému uchádzačovi/poskytovateľovi elektronickou poštou s potvrdením prijatia správy po splnení odkladnej podmienky uvedenej v článku XV. bodu 1. Zmluvy o poskytovaní služieb, ktorá je súčasťou Súťažných podkladov.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v celkovej hodnote 150 000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak uchádzač realizoval zákazku len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť zákazky realizoval. Ak obdobie realizácie zákazky prekračuje referenčné obdobie, je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky minimálnych finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom počas referenčného obdobia. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor poskytnutých služieb, ktorý je súčasťou súťažných podkladov)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti). Predložením zoznamu osôb určených na plnenie zmluvy – uchádzač preukáže, že pre účely riadneho plnenia predmetu zákazky disponuje nasledovnými špecialistami so stanovenou kvalifikáciou a praxou. Uchádzač preukáže, že disponuje minimálne kľúčovými expertmi - odborníkmi v nasledovnej štruktúre: Kľúčový expert č. 1: Projektový manažér – minimálne 1 osoba i. minimálne 3-ročná odborná prax a praktické skúsenosti v oblasti projektového riadenia IT projektov - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom a ii. preukázateľná účasť aspoň na troch projektoch podobného rozsahu a charakteru - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom a iii. platný certifikát na odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov PRINCE 2 Practitioner alebo IPMA B alebo ekvivalent daného certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou – preukazuje sa prostredníctvom kópie platného certifikátu. Kľúčový expert č. 2 Špecialista na implementáciu a optimalizáciu SIEM – minimálne 1 osoba i. minimálne 3-ročná odborná prax a praktické skúsenosti v oblasti implementácie, optimalizácie nastavení a podpory SIEM - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom a ii. preukázateľná účasť aspoň na dvoch projektoch podobného rozsahu a charakteru - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom a iii. platný certifikát na odbornú spôsobilosť pre implementáciu, optimalizáciu a podporu SIEM, minimálne od výrobcu dodávaného SIEM riešenia alebo ekvivalent daného certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou – preukazuje sa prostredníctvom kópie platného certifikátu. Kľúčový expert č. 3: Bezpečnostný analytik SOC – minimálne 2 osoby i. minimálne 3-ročná odborná prax a praktické skúsenosti v oblasti služieb komplexného bezpečnostného dohľadu a poradenských služieb IT security - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom a ii. platný certifikát v oblasti bezpečnostného dohľadu a analýzy IT bezpečnosti, CompTIA Cybersecurity Analyst alebo GCIH alebo CISSP alebo CEH alebo CCNA alebo GSEC alebo CompTIA Security+, Security Analyst alebo ekvivalent daného certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou – preukazuje sa prostredníctvom kópie platného certifikátu. Ide o špecialistov bezpečnostného dohľadu v Security Operation Centre, ktorí sú schopní komplexne vyhodnocovať bezpečnostné udalosti a incidenty, vrátane jednotlivých udalostí z koncových systémov, aplikácií, siete, cloudu, bezpečnosti publikovaných služieb a podobne. Títo špecialisti musia byť schopní: - rozoznávať a filtrovať „false positive“ hlásenia od závažných bezpečnostných udalostí a skutočných incidentov, - definovať a nastavovať trigre pre hlásenie závažných udalostí, rozpoznávať a reportovať závažné udalosti a skutočné incidenty, - poskytovať odborné dôkazy a vysvetlenia vzniku závažných bezpečnostných udalostí a incidentov, - zabezpečiť včasnú reakciu na závažné udalosti, navrhovať preventívne opatrenia a opatrenia na zmiernenie dopadov. Kľúčový expert č. 4: Sieťový špecialista i. minimálne 3-ročná odborná prax a praktické skúsenosti v oblasti implementácie a správy sietí, schopný detailne analyzovať sieťovú komunikáciu a riešiť problémy v komunikácii zariadení na sieti - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom a ii. preukázateľná účasť aspoň na dvoch projektoch podobného rozsahu a charakteru - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom a iii. platný certifikát v oblasti networkingu CCNPS alebo ekvivalent daného certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou – preukazuje sa prostredníctvom kópie platného certifikátu. (Upozornenie: V prípade, ak je kľúčový expert v zamestnaneckom pomere uchádzača, predloží uchádzač k splneniu podmienky účasti napr. pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a pod. uzatvorenú s týmto kľúčovým expertom. V prípade, ak kľúčový expert nie je zamestnancom uchádzača, vzťahuje sa na neho ustanovenie § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní t. z. kľúčový expert musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia – bod 2. časti A.2. súťažných podkladov.)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia na vyhodnotenie ponúk vyhodnotí ponuky podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk určeného vo Výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch v bode A.3.1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za celý predmet zákazky ponúknutých jednotlivými uchádzačmi od najnižšej ponúknutej ceny v EUR vrátane DPH po najvyššiu ponúknutú cenu v EUR vrátane DPH. Vzhľadom na to, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, komisia po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uchádzačom, ktorý sa umiestnil prvý v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača alebo jeho ponuky, komisia následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú definované v súťažných podkladoch v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky - v návrhu zmluvy.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Vzhľadom na to, že sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku IS EPVO (podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní), umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie a to v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní cit.: „Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. V okamihu otvorenia ponúk systém IS EPVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém IS EPVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli IS EPVO; a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/526216
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526216
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/526216
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Piešťany)