LETNÉ PÓDIUM A HYGIENICKÉ ZARIADENIE

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: LETNÉ PÓDIUM A HYGIENICKÉ ZARIADENIE
Kód zákazky: VO_SP_01/2025
Kód oznámenia: 2537 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 498 833,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.2.2025 12:00
Vyhlásenie: 5.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Dolný Ohaj
Adresa: Hlavná 109/130
94143 Dolný Ohaj
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Hlavná Dolný Ohaj 94143 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výstavba letného pódia a hygienického zariadenia. V rámci realizácie zákazky sa taktiež bude realizovať výstavba prípojky, vybudovanie parkoviska, nových chodníkov a taktiež budú realizované i terénne a sadové úpravy. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii vypracovanej AK PROJEKT, s.r.o., z dátumu 12/2021.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Dolný Ohaj

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1332739
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Dolný Ohaj (ID: 35237)
  • Zákazka: LETNÉ PÓDIUM A HYGIENICKÉ ZARIADENIE (ID: 525656)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: d6ef21e7-4158-4898-b682-2768ffc14e51
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Dolný Ohaj
  • IČO: 00308871
  • DIČ: 2021059348
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 130
  • Mesto: Dolný Ohaj
  • PSČ: 94143
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obecnyurad@obecdolnyohaj.sk
  • Telefónne číslo: +421903241509
  • Kontaktný fax: +421356582202
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Kontaktné miesto
  • Kontaktné miesto
  • Názov organizácie: Obec Dolný Ohaj
  • Názov organizačného útvaru: Obecný úrad Dolný Ohaj
  • Internetová adresa (URL): https://www.obecdolnyohaj.sk
  • Adresa kontaktného miesta
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 109/130
  • Mesto: Dolný Ohaj
  • PSČ: 94143
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obecnyurad@obecdolnyohaj.sk
  • Telefónne číslo: +421356582202
  • Kontaktný fax: +421356582202
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Dolný Ohaj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4448
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO_SP_01/2025
  • Názov: LETNÉ PÓDIUM A HYGIENICKÉ ZARIADENIE
  • Opis: Predmetom zákazky je výstavba letného pódia a hygienického zariadenia. V rámci realizácie zákazky sa taktiež bude realizovať výstavba prípojky, vybudovanie parkoviska, nových chodníkov a taktiež budú realizované i terénne a sadové úpravy. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii vypracovanej AK PROJEKT, s.r.o., z dátumu 12/2021.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 498 833.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlavná
  • Mesto: Dolný Ohaj
  • PSČ: 94143
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Dolný Ohaj,č.p.:1/1,1/3,1/4,1/6,360/1
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 32, ods. 1 písm. e) a f) Finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť uchádzačov v zmysle § 34 ods. 1, písm. b), d), g) h) Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podmienkach a jej prílohách. Ostatné dôvody vylúčenia uchádzača upravuje ZVO
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO") prostredníctvom informačného systému EVO, ktorý je dostupný na adrese www.uvo.gov.sk. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Momentom doručenia zásielky pre účely tohto verejného obstarávania, v súlade s funkcionalitou systému EVO, sa rozumie odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca, resp. uchádzač, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry dispozície adresáta. 3.Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená k príslušnej zákazke v systéme EVO, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 4.Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese: Video návody - Elektronická platforma (gov.sk) a Dokumentácia - Elektronická platforma (gov.sk) 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením čestného vyhlásenia podľa § 110 ods. 6 alebo jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 12 000,00 EUR. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné verejné obstarávanie zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ plánuje realizáciu predmetu zákazky z Programu Slovensko. 10. V prípade, ak uchádzač v rámci predkladania ponuky v súlade s funkcionalitou IS EVO využije možnosť jej šifrovania prostredníctvom hesla, je povinný vykonať odšifrovanie ponuky najneskôr do termínu otvárania ponúk v čase uvedenom vo výzve na predkladanie ponúk zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania. 11.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 12. V prípade uvedenia konkrétnych materiálov/typov a pod. je uchádzač oprávnený predložiť ekvivalent spĺňajúci minimálne technické parametre špecifikovaných materiálov
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: LETNÉ PÓDIUM A HYGIENICKÉ ZARIADENIE
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO_SP_01/2025
  • Názov : LETNÉ PÓDIUM A HYGIENICKÉ ZARIADENIE
  • Opis: Predmetom zákazky je výstavba letného pódia a hygienického zariadenia. V rámci realizácie zákazky sa taktiež bude realizovať výstavba prípojky, vybudovanie parkoviska, nových chodníkov a taktiež budú realizované i terénne a sadové úpravy. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii vypracovanej AK PROJEKT, s.r.o., z dátumu 12/2021.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 498 833.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlavná
  • Mesto: Dolný Ohaj
  • PSČ: 94143
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s § 46 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO). Výška zábezpeky je stanovená na 12 000 Euro. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: § 32 ods. 1 písm. e) a f)
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky účasti Osobného postavenia podľa § 32 a § 112 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 112 ods. 5 písm. a) a § 32 ods. 1 písm. e): je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 2) V zmysle § 32 ods. 3 ZVO uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa odseku (1) z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 3) V zmysle § 112 ods. 5 písm. a) a § 32 ods. 1 písm. f) zákona verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje predložiť Čestné vyhlásenie, ktorým uchádzač preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4) Na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ vyžaduje doklady v súlade s § 32 ods. 2 písm. f), ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobné postavenia podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 5) Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie uskutočňovať predmet zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 7) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v zmysle § 110 ods. 6, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 33 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky, v prípade splácania úveru potvrdenie, že dodržuje voči banke splátkový kalendár.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. b), d), g), h) v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebny´ch pra´c uskutocˇneny´ch za predcha´dzaju´cich pa¨tˇ rokov od vyhla´senia verejne´ho obstara´vania s uvedeni´m cien, miest a leho^t uskutocˇnenia stavebny´ch pra´c; zoznam musi´ bytˇ doplneny´ potvrdeni´m o uspokojivom vykonani´ stavebny´ch pra´c a zhodnoteni´ uskutocˇneny´ch stavebny´ch pra´c podlˇa obchodny´ch podmienok, ak odberatelˇom: 1. bol verejny´ obstara´vatelˇ alebo obstara´vatelˇ podlˇa tohto za´kona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovena´ podlˇa § 12, dokladom mo^zˇe bytˇ aj vyhla´senie ucha´dzacˇa alebo za´ujemcu o ich uskutocˇneni´, doplnene´ dokladom, preukazuju´cim ich uskutocˇnenie, 2. bola ina´ osoba ako verejny´ obstara´vatelˇ alebo obstara´vatelˇ podlˇa tohto za´kona, do^kaz o plneni´ potvrdi´ odberatelˇ; ak take´ potvrdenie ucha´dzacˇ alebo za´ujemca nema´ k dispozi´cii, vyhla´seni´m ucha´dzacˇa alebo za´ujemcu o ich uskutocˇneni´, doplneny´m dokladom, preukazuju´cim ich uskutocˇnenie alebo zmluvny´ vztˇah, na za´klade ktore´ho boli uskutocˇnene´. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ? K bodu 3.1: Zoznam uskutočnených stavebných prác obsahujúci najmenej jednu zákazku, alebo súčet zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku v celkovej hodnote všetkých zákaziek kumulatívne spolu najmenej 450 000,00 EUR bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje uskutočnenie stavebných prác na pozemných stavbách t. j. vykonané na stavbách, ktorými sa opravuje, rekonštruuje alebo buduje pozemná stavba. Zoznam uskutočnených stavebných prác uvedených v prvom odstavci bodu 3.1 musí obsahovať minimálne jednu zákazku v minimálnej hodnote 300 000,00 EUR bez DPH konkrétneho charakteru „oprava, rekonštrukcia, vybudovanie pozemnej stavby“. Zoznam uskutočnených stavebných prác uvedených v prvom odstavci bodu 3.1 musí musí obsahovať informácie o zákazke, cene, lehote dodania a odberateľoch minimálne v nasledovnej štruktúre: 1) obchodné meno a sídlo Zhotoviteľa, 2) obchodné meno a sídlo Objednávateľa, 3) opis stavebných prác (z ktorého bude zrejmé splnenie charakteru predmetu zákazky), 4) celkovú zmluvnú cenu, 5) lehotu uskutočnenia stavebných prác (presne určenú počiatočným a koncovým dátumom), 6) fakultatívne aj meno a priezvisko, kontakt - tel. číslo a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. 7) zhodnotenie (napr. uspokojivé) vykonania stavebných prác 8) zhodnotenie uskutocˇneny´ch stavebny´ch pra´c podlˇa obchodny´ch podmienok,
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. d) v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: ? K bodu 3.2: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením platného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou o zavedení systému riadenia kvality, ktorá je certifikovaná akreditovanou osobou a ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky riadenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 v oblasti inžinierske stavby. V prípade, ak ho má uchádzač verejne dostupný, uvedie informáciu, kde si ho verejný obstarávateľ prekontroluje a certfikát nepredkladá v ponuke (webové sídlo uchádzača sa neakceptuje). Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad aj certifikát systému riadenia kvality vydaný príslušným orgánom štátu v sídle uchádzača. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie riadenia kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanou normou ISO 9001 . Ďalej uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením platného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou o zavedení systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorá je certifikovaná akreditovanou osobou a ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky riadenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 45001. V prípade, ak ho má uchádzač verejne dostupný, uvedie informáciu, kde si ho verejný obstarávateľ prekontroluje a certfikát nepredkladá v ponuke. (webové sídlo uchádzača sa neakceptuje). Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad aj certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom štátu v sídle uchádzača. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci sú v súlade s požadovanou normou ISO 45001 . Ďalej uchádzač predloží doklad vydaný inšpekčným orgánom(alebo ekvivalentným orgánom), ktorým preukáže, že má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržiavanie predpokladanej kvality vykonávaných stavebných prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov v súlade s § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a s technickou normou STN 73 2901:2015 a STN 73 2901:2015/O1:2015 (ETICS alebo ekvivalent). Verejný obstarávateľ uzná ekvivalentný doklad vydaný v štáte sídla uchádzača. ďalej uchádzač predloží vyhlásenie, že po realizácii stavby predloží správu z inšpekcie na realizáciu tepelnoizolačného systému vydanej od akreditovaného inšpekčného orgánu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. g) v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: K bodu 3.3: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením podpísaného profesionálneho životopisu stavbyvedúceho (osvedčenie SKSI so zameraním na pozemné stavby) s prílohou - platny´m osvedčením o vykonaní odbornej skúšky v zmysle zákona č. 138/1992 zb. o autorizovany´ch architektoch a stavebny´ch inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent., resp. obdobné osvedčenie vydané v štáte sídla uchádzača. Životopis a kópiu platného osvedčenia musí podpísať príslušny´ stavbyvedúci. V prípade ak stavbyvedúci je hospodárskym subjektom napr. živnostníkom, predkladá aj doklady podľa § 32 ods.1 resp. ods. 2 zákona. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu. Ďalej splnenie podmienky účasti podľa bodu 3.3 preukáže predložením podpísaného profesionálneho životopisu osoby oprávnenej vykonávať činnosť koordinácie plnenia úloh pri realizácii prác na stavenisku z hľadiska zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s prílohou – platným oprávnením/osvedčením NIP, resp. obdobné osvedčenie vydané v štáte sídla uchádzača, alebo ekvivalent. Životopis a kópiu platného oprávnenia/osvedčenia musí podpísať príslušny´ bezpečnostný technik. V prípade ak bezpečnostný technik je hospodárskym subjektom napr. živnostníkom, predkladá aj doklady podľa § 32 ods.1 resp. ods. 2 zákona. Ak je bezpečnostný technik zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu. Poznámka : Verejný obstarávateľ umožňuje zlúčiť požadovaných expertov uvedených v bode 3.3 do 1 kvalifikovanej osoby za predpokladu, že táto jedna kvalifikovaná osoba spĺňa komplexne všetky potrebné, odborné požiadavky na expertov uvedené.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy,
  • Opis podmienky účasti: K bodu 3.4: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením platného certifikátu EMAS, resp. registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo iným rovnocenným dôkazom. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registráciou v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi (V zmysle metodickej príručky SAŽP sa za iný vhodný dôkaz považuje napr. Správa z environmentálneho auditu od akreditovanej audítorskej organizácie, environmentálne vyhlásenie potvrdené akreditovaným environmentálnym overovateľom). Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Za týmto účelom uchádzač s ohľadom na § 34 ods. 3 Zákona o VO v ponuke predloží písomnú zmluvu, z ktorej bude vyplývať, že osoba, ktorej kapacity uchádzač použil na preukázanie splnenia určitej alebo určitých podmienok účasti (§ 34 ods. 1 písm. b, d, g, h a j) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len „ZVO“) bude v prípade úspešnosti uchádzača v tomto verejnom obstarávaní zodpovedať za plnenie zmluvy spoločne s úspešným uchádzačom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena s DPH za predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena s DPH za predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa otvárajú na to určenou funkcionalitou v IS EVO VER. 18.0 čím dôjde k sprístupneniu jednotlivých dokumentov/súborov ponuky verejnému obstarávateľovi a komisii na vyhodnotenie ponúk, ak bola verejným obstarávateľom zriadená. Ponuky sa otvárajú na mieste a v čase uvedenom vo výzve na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: On-line prostredníctvom el. systému IS EVO ver. 18.0 Keďže sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, v zmysle §52 ods.2 zákona umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. V tomto prípade budú ponuky sprístupnené všetkým uchádzačom samotným IS EVO „on-line“ to znamená, že bude vykonané otváranie ponúk funkcionalitou, ktorá zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk v jednom okamihu všetkým uchádzačom.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Výška zábezpeky je stanovená na 12 000 Euro. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525656
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525656
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO ver. 18.0