Rekonštrukcia budovy UCM na ulici Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia budovy UCM na ulici Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava
Kód zákazky: 520/2025/UCM/PC-01
Kód oznámenia: 2415 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 679 028,32 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.2.2025 09:00
Vyhlásenie: 4.2.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie J. Herdu
91701 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Námestie J. Herdu Trnava 91701 Slovensko Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava, stavba so súp. č. 577, LV. č. 6202, postavená na parcele č. 5434/3 v k.ú. Trnava
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné práce vo vnútorných priestoroch budovy J. Herdu 2, v nižšie uvedenom obsahovom rozsahu: - Adaptácia suterénnych priestorov budovy J. Herdu 2 - Rekonštrukcia vstupných priestorov do budovy v zmysle projektovej dokumentácie s názvom „Rekonštrukcia vnútorných priestorov UCM v Trnave, námestie J. Herdu 2 – časť A, miestnosť – vstupná hala s recepciou“ - Rekonštrukcia ďalších priestorov na prízemí budovy J. Herdu 2 - Rekonštrukcia priestorov dekanátu FMK – 1. poschodie - Dočasný vstup do rektorátu - Drobné stavebné práce – 2. a 3. poschodie budovy J. Herdu 2 - Drobné stavebné práce – 4. a 5. poschodie (internát) budovy J. Herdu 2 Stavebné práce sa nebudú vykonávať vo všetkých vnútorných priestoroch. Stavebné práce obsahujú práce na vybraných vnútorných priestoroch, balkónoch a pred vstupom budovy J. Herdu 2. Stavebné práce sa skladajú z jednotlivých položkových rozpočtov, ktoré sa skladajú zo stavebných prác, dodávok materiálov ako napríklad ale nie len okien a dverí, podláh, prác na elektroinštaláciách, vykurovaní, vzduchotechnike, vrátane úprav dispozícií vybraných vnútorných priestorov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vo Výkaze výmer podľa Prílohy č. 8_1 až 8_7 súťažných podkladov, v Zmluve o dielo podľa Prílohy č. 11 súťažných podkladov, v Projektovej dokumentácii podľa Prílohy č. 13_1 až 13_3 súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1336366
1. Základné údaje
  • Organizácia: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave (ID: 14538)
  • Zákazka: Rekonštrukcia budovy UCM na ulici Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava (ID: 526702)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: c5b5641f-cb2e-46a3-91e4-05771273017d
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
  • IČO: 36078913
  • DIČ: 2021385861
  • Internetová adresa (URL): https://www.ucm.sk
  • Adresa
  • Ulica: Námestie J. Herdu
  • Číslo: 2
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91701
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: beata.simorova@varx.sk
  • Telefónne číslo: 0904698493
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3515
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 520/2025/UCM/PC-01
  • Názov: Rekonštrukcia budovy UCM na ulici Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce vo vnútorných priestoroch budovy J. Herdu 2, v nižšie uvedenom obsahovom rozsahu: - Adaptácia suterénnych priestorov budovy J. Herdu 2 - Rekonštrukcia vstupných priestorov do budovy v zmysle projektovej dokumentácie s názvom „Rekonštrukcia vnútorných priestorov UCM v Trnave, námestie J. Herdu 2 – časť A, miestnosť – vstupná hala s recepciou“ - Rekonštrukcia ďalších priestorov na prízemí budovy J. Herdu 2 - Rekonštrukcia priestorov dekanátu FMK – 1. poschodie - Dočasný vstup do rektorátu - Drobné stavebné práce – 2. a 3. poschodie budovy J. Herdu 2 - Drobné stavebné práce – 4. a 5. poschodie (internát) budovy J. Herdu 2 Stavebné práce sa nebudú vykonávať vo všetkých vnútorných priestoroch. Stavebné práce obsahujú práce na vybraných vnútorných priestoroch, balkónoch a pred vstupom budovy J. Herdu 2. Stavebné práce sa skladajú z jednotlivých položkových rozpočtov, ktoré sa skladajú zo stavebných prác, dodávok materiálov ako napríklad ale nie len okien a dverí, podláh, prác na elektroinštaláciách, vykurovaní, vzduchotechnike, vrátane úprav dispozícií vybraných vnútorných priestorov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vo Výkaze výmer podľa Prílohy č. 8_1 až 8_7 súťažných podkladov, v Zmluve o dielo podľa Prílohy č. 11 súťažných podkladov, v Projektovej dokumentácii podľa Prílohy č. 13_1 až 13_3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: služby, supplies
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 679 028.32
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45214400, 45442100, 45311200, 45421132, 44221100, 45262520, 90512000, 39515430
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie J. Herdu 577/2
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 917 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava, stavba so súp. č. 577, LV. č. 6202, postavená na parcele č. 5434/3 v k.ú. Trnava
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke podľa bodu 24. Využitie subdodávateľov súťažných podkladov. 3. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c), písm. d) a písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu/uvedených dokumentov (Príloha č. 12 súťažných podkladov) a podpísať ich oprávnenou osobou, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze: Zoznam hospodárskych subjektov – ÚVO (gov.sk) Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej zákazky použije postup podľa § 110 ZVO, pričom vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. 2. Postup zadávania podlimitnej zákazky bude realizovaný s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia budovy UCM na ulici Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 520/2025/UCM/PC-01
  • Názov : Rekonštrukcia budovy UCM na ulici Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce vo vnútorných priestoroch budovy J. Herdu 2, v nižšie uvedenom obsahovom rozsahu: - Adaptácia suterénnych priestorov budovy J. Herdu 2 - Rekonštrukcia vstupných priestorov do budovy v zmysle projektovej dokumentácie s názvom „Rekonštrukcia vnútorných priestorov UCM v Trnave, námestie J. Herdu 2 – časť A, miestnosť – vstupná hala s recepciou“ - Rekonštrukcia ďalších priestorov na prízemí budovy J. Herdu 2 - Rekonštrukcia priestorov dekanátu FMK – 1. poschodie - Dočasný vstup do rektorátu - Drobné stavebné práce – 2. a 3. poschodie budovy J. Herdu 2 - Drobné stavebné práce – 4. a 5. poschodie (internát) budovy J. Herdu 2 Stavebné práce sa nebudú vykonávať vo všetkých vnútorných priestoroch. Stavebné práce obsahujú práce na vybraných vnútorných priestoroch, balkónoch a pred vstupom budovy J. Herdu 2. Stavebné práce sa skladajú z jednotlivých položkových rozpočtov, ktoré sa skladajú zo stavebných prác, dodávok materiálov ako napríklad ale nie len okien a dverí, podláh, prác na elektroinštaláciách, vykurovaní, vzduchotechnike, vrátane úprav dispozícií vybraných vnútorných priestorov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vo Výkaze výmer podľa Prílohy č. 8_1 až 8_7 súťažných podkladov, v Zmluve o dielo podľa Prílohy č. 11 súťažných podkladov, v Projektovej dokumentácii podľa Prílohy č. 13_1 až 13_3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: služby, supplies
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 679 028.32
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45214400, 45442100, 45311200, 45421132, 44221100, 45262520, 90512000, 39515430
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie J. Herdu 577/2
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 917 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Námestie J. Herdu 577/2, 917 01 Trnava, stavba so súp. č. 577, LV. č. 6202, postavená na parcele č. 5434/3 v k.ú. Trnava
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zdroj financovania: Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov zo zdrojov EU - z Plánu obnovy a odolnosti SR. Poskytovateľ berie na vedomie, že zákazka je financovaná z Plánu obnovy a odolnosti SR, pričom prostriedky z Plánu obnovy a odolnosti SR a každá ich časť je finančným prostriedkom vyplateným zo štátneho rozpočtu SR. Prostriedky mechanizmu sú zdrojovo kryté z prostriedkov z rozpočtu Európskej únie a neoprávnené nakladanie s nimi môže predstavovať trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie. Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a auditu použitia financií zo zdrojov Plánu obnovy a odolnosti v súvislosti s realizáciou predmetnej zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť súčinnosť v prípade kontroly a auditu na predmet zákazky zo strany oprávnených osôb poskytovateľa zdrojov z Plánu obnovy a odolnosti. Názov projektu: Konzorcium trnavských univerzít Kód žiadosti: IRZ-231115-00981 Kód výzvy: 08I01-20-V05
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal minimálne 3 referencie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom aspoň jedna bola v minimálnej hodnote 500 000,00 EUR bez DPH. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť potvrdením, že bude mať počas celého trvania plnenia predmetu zákazky k dispozícii 4 expertov spĺňajúcich stanovené požiadavky, pričom uchádzač môže preukázať splnenie stanovenej podmienky účasti aj tou istou osobou. Požiadavky na odbornú spôsobilosť experta uchádzač preukáže predložením dokladov: Kľúčový expert č. 1 • platný doklad (osvedčenie) vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov s osvedčením stavbyvedúci s rozsahom oprávnenia 10 - Pozemné stavby alebo ekvivalent Kľúčový expert č. 2 • platný doklad (osvedčenie) vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov s osvedčením stavbyvedúci s rozsahom oprávnenia: Kategória: Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb 33 elektrotechnické zariadenia alebo ekvivalent Kľúčový expert č. 3 • platný doklad (osvedčenie) vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov s osvedčením stavbyvedúci s rozsahom oprávnenia: Kategória: Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb 36 zdravotechnické zariadenia a inštalácie alebo ekvivalent Kľúčový expert č. 4 • platný doklad (osvedčenie) vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov s osvedčením stavbyvedúci s rozsahom oprávnenia: Kategória: Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb 32 vykurovanie a klimatizačné zariadenia alebo ekvivalent Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach na zabezpečenie kvality pre oblasť rovnocennú predmetu zákazky podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva ISO 14001:2015 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach požadovaných v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva pre oblasť rovnocennú predmetu zákazky podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným bude ten uchádzač, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu za predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podľa Článku IV. bod 4.34 Zmluvy o dielo je Zhotoviteľ povinný uzavrieť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri vykonávaní Diela s poistnou sumou najmenej vo výške zodpovedajúcej cene za Dielo v EUR s DPH a so spoluúčasťou najviac vo výške 5% a vykonať všetko potrebné k tomu, aby poistenie bolo platné počas celej doby vykonávania Diela. (viac Článok IV. Práva a povinnosti Zmluvných strán)
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému IS EVO ver.18.0, ktorý umožňuje využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/526702
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526702
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)