1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1 Injekčné ihly jednorazové
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NL-490/2025
- Názov : Časť č. 1 Injekčné ihly jednorazové
- Opis: Predmetom časti č. 1 sú dodávky jednorazových injekčných ihiel určených na intravenózne, intramuskulárne a subkutánne podávanie liečiv, odoberanie vzoriek a podávanie infúzii pre potreby Nemocnice s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocnice s poliklinikou Myjava a Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica počas zmluvného obdobia 24 mesiacov.Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a musí spĺňať požiadavky príslušných všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v Slovenskej republike a Európskej únií. Súčasťou predmetu zákazky je doprava na miesta dodania a poskytnutie záruky na dodaný predmet zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 23 275.88
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zdravotnícky spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 60000000, 33141320
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 2
- Mesto: Bojnice
- PSČ: 972 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Staromyjavská 59
- Mesto: Myjava
- PSČ: 907 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 986
- Mesto: Považská Bystrica
- PSČ: 017 26
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
- Kategórie kupujúcich v rámcovej dohode: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica, ulica Nemocničná 986, 017 26 Považská Bystrica, Nemocnica s poliklinikou Myjava, ulica Staromyjavská 59, 907 01 Myjava.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý predloží najnižšiu maximálnu cenu celkom v EUR s DPH v danej časti a zároveň bude spĺňať podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a jeho ponuka bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov v danej časti sa určí podľa ceny vzostupne od 1 po „x“, pričom „x“ je číslo zodpovedajúce počtu vyhodnocovaných ponúk.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálna cena celkom v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Lehota plnenia 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu (vysúťaženej maximálnej ceny celkom) podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v rámci systému IS EVO V súlade s § 52 ods. 2 otváranie ponúk bude zabezpečené funkcionalitou systému EVO „on-line“ sprístupnenie ponúk. V rámci funkcionality „on-line“ sprístupnenie ponúk systém EVO automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorý predložili ponuky do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=526616
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526616
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2 Striekačky jednorazové
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NL-490/2025
- Názov : Časť č. 2 Striekačky jednorazové
- Opis: Predmetom časti č. 1 sú dodávky jednorazových striekačiek určených na intravenózne, intramuskulárne a subkutánne podávanie liečiv, odoberanie vzoriek a podávanie infúzii pre potreby Nemocnice s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocnice s poliklinikou Myjava a Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica počas zmluvného obdobia 24 mesiacov.Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a musí spĺňať požiadavky príslušných všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v Slovenskej republike a Európskej únií. Súčasťou predmetu zákazky je doprava na miesta dodania a poskytnutie záruky na dodaný predmet zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 148 897.95
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zdravotnícky spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 33141310, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 2
- Mesto: Bojnice
- PSČ: 972 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Staromyjavská 59
- Mesto: Myjava
- PSČ: 907 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 986
- Mesto: Považská Bystrica
- PSČ: 017 26
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
- Kategórie kupujúcich v rámcovej dohode: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica, ulica Nemocničná 986, 017 26 Považská Bystrica Nemocnica s poliklinikou Myjava, ulica Staromyjavská 59, 907 01 Myjava.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý predloží najnižšiu maximálnu cenu celkom v EUR s DPH v danej časti a zároveň bude spĺňať podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a jeho ponuka bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov v danej časti sa určí podľa ceny vzostupne od 1 po „x“,pričom „x“ je číslo zodpovedajúce počtu vyhodnocovaných ponúk.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálna cena celkom v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Lehota plnenia 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovejdohody alebo do vyčerpania finančného limitu (vysúťaženej maximálnej ceny celkom) podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v rámci systému IS EVO V súlade s § 52 ods. 2 otváranie ponúk bude zabezpečené funkcionalitou systému EVO „on-line“sprístupnenie ponúk. V rámci funkcionality „on-line“ sprístupnenie ponúk systém EVO automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorý predložili ponuky do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=526616
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526616
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť č. 3 Striekačky jednorazové inzulínové
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NL-490/2025
- Názov : Časť č. 3 Striekačky jednorazové inzulínové
- Opis: Predmetom časti č. 3 sú dodávky inzulínových striekačiek na aplikáciu inzulínovej terapie u diabetických pacientov pre potreby Nemocnice s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocnice s poliklinikou Myjava a Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica počas zmluvného obdobia 24 mesiacov. Predmet zákazky musí byť nový,nepoužívaný, nerepasovaný a musí spĺňať požiadavky príslušných všeobecne záväzných predpisov anoriem platných v Slovenskej republike a Európskej únií. Súčasťou predmetu zákazky je doprava na miesta dodania a poskytnutie záruky na dodaný predmet zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 284.77
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zdravotnícky spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 60000000, 33141310
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 2
- Mesto: Bojnice
- PSČ: 972 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Staromyjavská 59
- Mesto: Myjava
- PSČ: 907 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 986
- Mesto: Považská Bystrica
- PSČ: 017 26
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
- Kategórie kupujúcich v rámcovej dohode: Nemocnica s poliklinikou Myjava, ulica Staromyjavská 59, 907 01 Myjava Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica, ulica Nemocničná 986, 017 26 Považská Bystrica
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý predloží najnižšiu maximálnu cenu celkom v EUR s DPH v danej časti a zároveň bude spĺňať podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a jeho ponuka bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa napredmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov v danej časti sa určí podľa ceny vzostupne od 1 po „x“,pričom „x“ je číslo zodpovedajúce počtu vyhodnocovaných ponúk.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálna cena celkom v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Lehota plnenia 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu (vysúťaženej maximálnej ceny celkom) podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v rámci systému IS EVO V súlade s § 52 ods. 2 otváranie ponúk bude zabezpečené funkcionalitou systému EVO „on-line“sprístupnenie ponúk. V rámci funkcionality „on-line“ sprístupnenie ponúk systém EVO automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorý predložili ponuky do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=526616
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526616
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Časť č. 4 Kanyly I.V.
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NL-490/2025
- Názov : Časť č. 4 Kanyly I.V.
- Opis: Predmetom časti č. 4 zákazky sú dodávky kanýl na zabezpečenie periférneho žilového prístupu, podávanie infúzií a liekov a zabezpečenie ochrany personálu pred zranením pre potreby Nemocnice s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocnice s poliklinikou Myjava a Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica počas zmluvného obdobia 24 mesiacov. Predmet zákazky musí byť nový,nepoužívaný, nerepasovaný a musí spĺňať požiadavky príslušných všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v Slovenskej republike a Európskej únií. Súčasťou predmetu zákazky je doprava na miesta dodania a poskytnutie záruky na dodaný predmet zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 52 158.88
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zdravotnícky spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 60000000, 33141220
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 2
- Mesto: Bojnice
- PSČ: 972 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Staromyjavská 59
- Mesto: Myjava
- PSČ: 907 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 986
- Mesto: Považská Bystrica
- PSČ: 017 26
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
- Kategórie kupujúcich v rámcovej dohode: Nemocnica s poliklinikou Myjava, ulica Staromyjavská 59, 907 01 Myjava Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica, ulica Nemocničná 986, 017 26 Považská Bystrica
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý predloží najnižšiu maximálnu cenu celkom v EUR s DPH v danej časti a zároveň bude spĺňať podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a jeho ponuka bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov v danej časti sa určí podľa ceny vzostupne od 1 po „x“, pričom „x“ je číslo zodpovedajúce počtu vyhodnocovaných ponúk.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálna cena celkom v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb.Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Lehota plnenia: 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu (vysúťaženej maximálnej ceny celkom) podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v rámci systému IS EVO V súlade s § 52 ods. 2 otváranie ponúk bude zabezpečené funkcionalitou systému EVO „on-line“sprístupnenie ponúk.V rámci funkcionality „on-line“ sprístupnenie ponúk systém EVO automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorý predložili ponuky do lehoty na predkladanieponúk.
- Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=526616
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526616
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: Časť č. 5 Ihly spinálne
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NL-490/2025
- Názov : Časť č. 5 Ihly spinálne
- Opis: Predmetom časti č. 5 sú dodávky spinálnych ihiel na anestéziu, pre potreby Nemocnice s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocnice s poliklinikou Myjava a Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica počas zmluvného obdobia 24 mesiacov. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný a musí spĺňať požiadavky príslušných všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v Slovenskej republike a Európskej únií. Súčasťou predmetu zákazky je doprava na miesta dodania a poskytnutie záruky na dodaný predmet zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky aspôsob určenia ceny.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 743.55
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zdravotnícky spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 60000000, 33141321
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 2
- Mesto: Bojnice
- PSČ: 972 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Staromyjavská 59
- Mesto: Myjava
- PSČ: 907 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 986
- Mesto: Považská Bystrica
- PSČ: 017 26
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
- Kategórie kupujúcich v rámcovej dohode: Nemocnica s poliklinikou Myjava, ulica Staromyjavská 59, 907 01 Myjava Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica, ulica Nemocničná 986, 017 26 Považská Bystrica
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý predloží najnižšiu maximálnu cenu celkom v EUR s DPH v danej časti a zároveň bude spĺňať podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a jeho ponuka bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov v danej časti sa určí podľa ceny vzostupne od 1 po „x“, pričom „x“ je číslo zodpovedajúce počtu vyhodnocovaných ponúk.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálna cena celkom v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Lehota plnenia: 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu (vysúťaženej maximálnej ceny celkom) podľa toho ktorá zo skutočností nastane skôr.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v rámci systému IS EVO. V súlade s § 52 ods. 2 otváranie ponúk bude zabezpečené funkcionalitou systému EVO „on-line“sprístupnenie ponúk. V rámci funkcionality „on-line“ sprístupnenie ponúk systém EVO automaticky vytvorí zápisnicu zotvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorý predložili ponuky do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=526616
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526616
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)