Nákup a rekonštrukcia budovy na Paulínskej ul. za účelom vybudovania vzdelávacích a kancelárskych priestorov – rekonštrukcia budovy

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup a rekonštrukcia budovy na Paulínskej ul. za účelom vybudovania vzdelávacích a kancelárskych priestorov – rekonštrukcia budovy
Kód zákazky: VR_548-2025
Kód oznámenia: 2344 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214400-4
Predpokladaná hodnota: 122 170,23 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.2.2025 10:00
Vyhlásenie: 3.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Trnavská univerzita v Trnave
Adresa: Hornopotočná
91843 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Hornopotočná Trnava 91843 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výmena okien veľkej a malej auly budovy bývalej MTF STU, ktorá sa nachádza v k.ú. mesta Trnava, Paulínska ulica.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1336083
1. Základné údaje
  • Organizácia: Trnavská univerzita v Trnave (ID: 4582)
  • Zákazka: Nákup a rekonštrukcia budovy na Paulínskej ul. za účelom vybudovania vzdelávacích a kancelárskych priestorov – rekonštrukcia budovy (ID: 526630)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 8a17272c-3229-4515-9ca5-b4a21de7b00c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Trnavská univerzita v Trnave
  • IČO: 31825249
  • DIČ: 2021177202
  • Adresa
  • Ulica: Hornopotočná
  • Číslo: 23
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91843
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: miriam.kristofiakova@truni.sk
  • Telefónne číslo: 033 59 39 312
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Trnavská univerzita v Trnave)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4027
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VR_548-2025
  • Názov: Nákup a rekonštrukcia budovy na Paulínskej ul. za účelom vybudovania vzdelávacích a kancelárskych priestorov – rekonštrukcia budovy
  • Opis: Predmetom zákazky je výmena okien veľkej a malej auly budovy bývalej MTF STU, ktorá sa nachádza v k.ú. mesta Trnava, Paulínska ulica.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 122 170.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov univerzít
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Paulínska ulica 509
  • Mesto: Trnava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. a) až f) Zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 písm. a) a f) Zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §152 ods. 1 ZVO. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom formuláru JED podľa ustanovenia § 39 Zákona o verejnom obstarávaní alebo čestného vyhlásenia podľa § 110 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní. JED/čestné vyhlásenie predkladá aj za osoby, ktorými preukazuje technickú, odbornú spôsobilosť. Navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať § 41 ods. 1 písm. b) ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 110-111 Zákona o verejnom obstarávaní, pričom vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk u uchádzača umiestneného na prvom mieste, tzn. vyhodnotenie ponúk bude realizované superreverzným spôsobom. 2. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému IS EVO. Verejný obstarávateľ záujemcom neposkytuje súťažné podklady, tie sú v plnej miere zverejnené priamo v profile. 3. Pre potreby komunikácie ako aj predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v IS EVO. Záujemcovia postupujú podľa https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ 4. V zmysle Nariadenia Rady (EÚ) 2022/576 zo dňa 8.4.2022, ktorým sa mení nariadenie (EÚ) č. 2014/833 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine, sa zakazuje zadávanie všetkých verejných zákaziek alebo koncesií, ktoré patria do rozsahu pôsobnosti tam uvedených predpisov o verejnom obstarávaní, nasledujúcim osobám, subjektom alebo orgánom alebo pokračovanie v ich plnení s nasledujúcimi osobami, subjektmi a orgánmi: a) ruský štátny príslušník alebo fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán usadený v Rusku; b) právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktoré z viac ako 50 % priamo alebo nepriamo vlastní subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku, alebo c) právnická alebo fyzická osoba, subjekt alebo orgán, ktoré konajú v mene alebo na základe pokynov subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) tohto odseku, vrátane subdodávateľov, dodávateľov alebo subjektov, ktorých kapacity sa využívajú v zmysle smerníc o verejnom obstarávaní, ak na nich pripadá viac ako 10 % hodnoty zákazky.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nákup a rekonštrukcia budovy na Paulínskej ul. za účelom vybudovania vzdelávacích a kancelárskych priestorov – rekonštrukcia budovy
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VR_548-2025
  • Názov : Nákup a rekonštrukcia budovy na Paulínskej ul. za účelom vybudovania vzdelávacích a kancelárskych priestorov – rekonštrukcia budovy
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je zhotovenie diela "Nákup a rekonštrukcia budovy na Paulínskej ul. za účelom vybudovania vzdelávacích a kancelárskych priestorov – rekonštrukcia budovy" v rozsahu podľa zadanej špecifikácie - technického riešenia, ktorá tvorí Prílohu č. 1 týchto Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 122 170.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov univerzít
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Paulínska ulica č. 509
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 08.04.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Financovanie z Plánu obnovy a odolnosti SR Názov projektu: Konzorcium trnavských univerzít Kód projektu: 08I01-20-V05-00003 Názov investície/reformy: Investícia 1: Investičná podpora pri strategickom rozvoji vysokých škôl Názov komponentu: Komponent 8: Zvýšenie výkonnosti slovenských vysokých škôl Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a auditu použitia financií zo zdrojov Plánu obnovy a odolnosti v súvislosti s realizáciou predmetnej zákazky. Úspešný uchádzač sa zaväzuje poskytnúť súčinnosť v prípade kontroly a auditu na predmet zákazky zo strany oprávnených osôb poskytovateľa zdrojov z Plánu obnovy a odolnosti. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku v prípade, že predmetnú budovu nezíska do vlastníctva alebo mu nebudú schválené finančné prostriedky z Plánu obnovy a odolnosti.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Dokumenty podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač preukáže zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač preukáže úspešné realizácie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie) v rozsahu: min. 3 referencie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom aspoň jedna bola v min. hodnote 85 000 EUR bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumie výmena okien zodpovedajúca charakteru obtiažnosti výmeny okien na budove a stavebné práce s tým súvisiace na budove pozemnej stavby, rekonštrukcie budovy na bývanie, nebytového domu (budovy pre administratívu, vzdelávanie, kultúru), občianskeho vybavenia. Úspešnou realizáciou sa rozumie odovzdanie diela do užívania odberateľovi (investorovi, objednávateľovi stavebných prác) a prebratie diela odberateľom (objednávateľom / investorom). Verejný obstarávateľ uzná len tie časti referenčných stavebných prác, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období, ak by išlo o zhotovenie stavebných prác, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo stanoveného rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným práca (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem prác (v € bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať rozsah prác, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť informácie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. Podľa § 12 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní platí, že: Evidencia referencií je informačný systém verejnej správy, ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie a v ktorom sa vedú referencie od verejných obstarávateľov a obstarávateľov. Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2025 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Výzvy. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska v deň uverejnenia Výzvy. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní, zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 Zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač na preukázanie splnenia podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ekonomického a finančného postavenia, ako aj technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED“) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením §110 ods. 7 ZVO. Ak uchádzač použije JED verejný obstarávateľ môže počas vyhodnocovania predložených ponúk na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto Jednotným európskym dokumentom. Iné osoby Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať konkrétny záväzok danej osoby ako bude uchádzačovi poskytovať svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a ods. 8 Zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté Upozornenie: Uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena diela v EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena diela v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložil Verejnému obstarávateľovi platnú a účinnú poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu vzniknutú v súvislosti s poskytovaním plnenia podľa zmluvy čl. 13, s minimálnym limitom poistného plnenia vo výške 100 000,00 EUR počas celej doby platnosti zmluvy. Zhotoviteľ preukáže, že má uhradené poistné za obdobie podľa poistnej zmluvy Úspešný uchádzač nesie voči verejnému obstarávateľovi zodpovednosť aj za škody spôsobené činnosťou svojich subdodávateľov, ako by ich spôsobil sám.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku na predmetnú zákazku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/526630
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526630
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO