Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Identifikátor ÚVO: 1315301
1. Základné údaje
- Organizácia: MH Teplárenský holding, a.s. (ID: 59769)
- Zákazka: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu (ID: 517982)
- Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
- Typ formulára: Súťaž
- Identifikátor postupu: 36702040-ad8d-4fee-aff2-2c9703a394ab
- Identifikátor verzie oznámenia: 636418e3-3f35-4eba-8026-052e54badd2c
- Verzia oznámenia : 01
- ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
- Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: MH Teplárenský holding, a.s.
- IČO: 36211541
- DIČ: 2020048580
-
Adresa
- Ulica: Turbínová
- Číslo: 3
- Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
- PSČ: 831 04
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: lenka.ernekova@mhth.sk
- Telefónne číslo: +421918800247
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Právny základ
- Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
-
4.1.3 Opis
- Referenčné číslo: VS MHTH 2
- Názov: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu
- Opis: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu.
- Druh zákazky: Služby
-
4.1.4 Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 606 001.45
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
-
Hlavná klasifikácia
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poisťovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 66515200, 66519200, 66515000, 66516000
-
4.1.5 Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia: adresy sídla jednotlivých závodov ako aj všetky ostatné adresy na území SR, ktoré MH Teplárenský holding, a.s. oprávnene využíva a sú vedené v evidencii MH Teplárenský holding, a.s. Adresy sídiel jednotlivých závodov: Závod Bratislava Turbínová 3, 829 05 Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Slovenská republika Závod Trnava Coburgova 84, 917 42 Trnava, Slovenská republika Závod Zvolen Lučenecká cesta 25, 961 50 Zvolen, Slovenská republika Závod Martin Robotnícka 17, 036 80 Martin, Slovenská republika Závod Žilina Košická 11, 011 87 Žilina, Slovenská republika Závod Košice Teplárenská 3, 042 92 Košice, Slovenská republika Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
4.2 Súťažné podmienky
-
4.2.1 Dôvody na vylúčenie
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
- Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Dohody s inými hospodárskymi subjektami s cieľom narušiť hospodársku súťaž
- Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ preukazuje. Uchádzač nie je povinný predkladať.
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Porušovanie povinností v oblasti práva životného prostredia
- Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ preukazuje. Uchádzač nie je povinný predkladať.
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Porušovanie povinností v oblasti pracovného práva
- Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ preukazuje. Uchádzač nie je povinný predkladať.
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Skreslenie informácií, zatajenie informácií, neschopnosť predložiť požadované dokumenty a získanie dôverných informácií o tomto postupe
- Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ preukazuje. Uchádzač nie je povinný predkladať.
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Konflikt záujmov z dôvodu účasti na postupe obstarávania
- Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ preukazuje. Uchádzač nie je povinný predkladať.
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Priama alebo nepriama účasť na príprave tohto verejného obstarávania
- Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ preukazuje. Uchádzač nie je povinný predkladať.
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Dopustenie sa závažného odborného pochybenia
- Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ preukazuje. Uchádzač nie je povinný predkladať.
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Predčasné ukončenie zmluvy, škody alebo iné porovnateľné sankcie
- Opis/spôsob preukazovania: Obstarávateľ preukazuje. Uchádzač nie je povinný predkladať.
-
4.3 Informácie o postupe
-
4.3.1 Postup
- Druh postupu: Verejná súťaž
-
4.3.2 Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Obstarávateľ pre úplnosť uvádza, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov (§ 32 ods. 3 ZVO) okrem údajov, ktoré je možné získať zo záväzných a verejne dostupných referenčných registrov vedených orgánmi verejnej moci Slovenskej republiky. U uchádzača zároveň nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 a 7 ZVO a podľa rozhodnutia obstarávateľa ani dôvody na vylúčenie podľa § 10 ods. 4 a § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. 3. Rovnaké podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ako uchádzač musia spĺňať aj iné osoby, ktorých zdroje a/alebo kapacity uchádzač využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a subdodávatelia uchádzača podľa ZVO. U týchto osôb nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa ustanovení § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO a podľa rozhodnutia obstarávateľa ani dôvody na vylúčenie podľa § 10 ods. 4 a § 40 ods. 8 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu u týchto osôb sa preukazuje len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté, resp. ktorú majú tieto osoby plniť.
-
4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
-
4.4.1 Maximálny počet častí
- Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: VS MHTH 2
- Názov : Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu
- Opis: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 606 001.45
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poisťovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 66515200, 66519200, 66515000, 66516000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia: adresy sídla jednotlivých závodov ako aj všetky ostatné adresy na území SR, ktoré MH Teplárenský holding, a.s. oprávnene využíva a sú vedené v evidencii MH Teplárenský holding, a.s. Adresy sídiel jednotlivých závodov: Závod Bratislava Turbínová 3, 829 05 Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Slovenská republika Závod Trnava Coburgova 84, 917 42 Trnava, Slovenská republika Závod Zvolen Lučenecká cesta 25, 961 50 Zvolen, Slovenská republika Závod Martin Robotnícka 17, 036 80 Martin, Slovenská republika Závod Žilina Košická 11, 011 87 Žilina, Slovenská republika Závod Košice Teplárenská 3, 042 92 Košice, Slovenská republika Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 33
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: -
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená obstarávateľovi v elektronickej podobe v takej lehote, aby obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 ZVO. Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 14. februára 2025, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 3. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. 4. Ponuky sa vyhotovujú elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a budú vložené do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovom sídle https://josephine.proebiz.com/. Podmienkou používania systému JOSEPHINE vrátane predkladania žiadostí o účasť a ponúk je registrácia a autentifikácia záujemcu v systéme JOSEPHINE. Záujemca má možnosť sa registrovať do systému JOSEPHINE pomocou hesla alebo pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom (eID) a bezpečnostným osobnostným kódom (eID BOK). Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE v prac. dňoch v čase od 8:00 do 16:00h a o dokončení autentifikácie informuje záujemcu e-mailom. Autentifikáciu je možné vykonať spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou eID BOK. Právnickú osobu do systému JOSEPHINE registruje a autentifikuje jej štatutárny orgán alebo člen jej štatutárneho orgánu (ďalej len "štatutárny orgán") pomocou eID BOK štatutárneho orgánu; b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) záujemcu, resp. v prípade právnickej osoby jej štatutárneho orgánu na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE; c) vložením dokumentu preukazujúceho záujemcu, resp. v prípade právnickej osoby jej štatutárny orgán na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou; d) vložením plnomocenstva na kartu užívateľa po registrácii, ktoré je podpísané kvalifikovaným elektronickým podpisom záujemcu, resp. v prípade právnickej osoby jej štatutárneho orgánu a aj splnomocnencom alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou. 5. Verejné obstarávanie realizované postupom zadávania zákazky podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
- Opis podmienky účasti: Opis podmienky účasti: Obstarávateľ od uchádzača požaduje preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač prehľadne uvedie celkový dosiahnutý obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú uvedené údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží kópiu výkazov ziskov a strát alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov z účtovných závierok za požadované hospodárske roky; namiesto nich bude obstarávateľ akceptovať aj informáciu uchádzača, že príslušné dokumenty boli zverejnené v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky (http://www.registeruz.sk). Ak uchádzač vzhľadom na pravidlá jeho domovskej krajiny kópie výkazov predložiť nemôže, predloží iné porovnateľné doklady, z ktorých bude dosiahnutý obrat jednoznačne vyplývať (napr. audítorské správy). Prepočet inej meny na euro vykoná uchádzač podľa výmenného kurzu eura zverejneného Európskou centrálnou bankou ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania v Úradnom Vestníku EÚ. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, dosiahol celkový obrat vo výške: min. 250 000 € alebo ekvivalent v inej mene.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v eurách bez dane z pridanej hodnoty (€ bez DPH). Podľa kritéria bude hodnotená „Celková cena“, ktorou sa rozumie cena za poskytnutie predmetu zákazky za celé zmluvné obdobie vyjadrená v EUR bez DPH, pričom sadzba DPH je 0 %.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v eurách bez dane z pridanej hodnoty (€ bez DPH).
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: -
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Podmienky financovania sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 32
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Obstarávateľ prostredníctvom systému JOSEPHINE umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je systém JOSEPHINE na webovom sídle https://josephine.proebiz.com/ v totožnej záložke ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky vo výške 50 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/63767/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/517982
- Označenie dokumentu/zákazky: VS MHTH 2
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: https://josephine.proebiz.com
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/63767/summary
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (MH Teplárenský holding, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)