1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Podpora v oblasti kybernetickej a informačnej bezpečnosti v rámci Univerzity J. Selyeho
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: UJS_KYB
- Názov : Podpora v oblasti kybernetickej a informačnej bezpečnosti v rámci Univerzity J. Selyeho
- Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie komplexného riešenia pre kybernetickú bezpečnosť pre verejného obstarávateľa pozostávajúceho z viacerých integrovaných prvkov. Súčasťou je dodanie HW a SW prvkov a ich implementácia v infraštruktúre verejného obstarávateľa.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 339 398.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Sieťové zariadenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48820000, 72212730
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: IKT infraštruktúra verejného obstarávateľa.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Referencie
- Opis podmienky účasti: 1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Podľa bodu 1) - § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) musí preukazovať realizáciu zákaziek v minimálne nasledovnej úrovni: a) Minimálne jedna poskytnutá služba/dodávka v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej kumulatívnej hodnote vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. b) Minimálne jedna poskytnutá služba/dodávka v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky obsahujúca komplexné riešenie kybernetickej bezpečnosti (za komplexné bude považované riešenie obsahujúce minimálne 3 prvky z plánovaných (Firewall, segmentácia siete, log manažér, zálohovací systém, nástroj na detegovanie existujúcich zraniteľností, nástroj na centrálny manažment siete). Doplňujúce údaje sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Kvalita
- Opis podmienky účasti: 2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. Podľa bodu 2) - § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením: a) Certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. b) Certifikátu Systému manažérstva kontinuity v podnikaní ISO 22301 ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. c) Certifikátu Systému informačnej bezpečnosti ISO 27001 ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Doplňujúce údaje sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Experti
- Opis podmienky účasti: 3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podľa bodu 3) - § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Základné požiadavky na jednotlivých špecialistov, preukazujú uchádzači predložením týchto dokladov: - štruktúrované životopisy, - príslušné kópie certifikátov a/alebo dokladov, - zoznam praktických skúseností. Uchádzači predložia predmetné doklady ako sken originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie. Verejný obstarávateľ uzná aj iné doklady, ktorými sa preukazuje odborná spôsobilosť expertov, pokiaľ budú preukazovať požiadavky určené verejným obstarávateľom. Expert č. 1 - bezpečnostný garant pre implementáciu logovacieho zariadenia a) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie, správy a prevádzky riešenia centrálneho logovacieho systému, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) platný certifikát pre implementáciu ponúknutého logovacieho systému vydaný výrobcom logovacieho systému alebo inou certifikačnou autoritou, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom certifikátu. Expert č. 2 - bezpečnostný garant pre implementáciu firewallu a) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie, správy a prevádzky firewallu, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; Expert č. 3 - bezpečnostný garant pre implementáciu zálohovania a) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie zálohovacieho systému, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; Expert č. 4 – Špecialista KB a) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti navrhovania/implementácie/údržby nástrojov KB, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) platný certifikát v oblasti IKT infraštruktúry (napr. CISSP/CISA) alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Doplňujúce údaje sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena zákazky s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena zákazky s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Požiadavky na plnenie zmluvy sú uvedené v návrhu zmluvy.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Univerzita J. Selyeho)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Univerzita J. Selyeho)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ využije funkcionalitu systému na on-line sprístupnenie ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená pre vo výške 10 000 EUR. Ostatné podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526251
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Univerzita J. Selyeho)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Univerzita J. Selyeho)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)