1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Kosenie Sever – východ
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2025/291/4801/AdJ
- Názov : Kosenie Sever – východ
- Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služieb – Strojné a ručné kosenie a mulčovanie plôch verejnej zelene na území mesta Trenčín (časť SEVER - východ a časť ZÁPAD) počas 3 rokov s odvozom a spracovaním - uskladnením BIO odpadu na určenej skládke (pričom je požadované, aby boli verejnému obstarávateľovi v zmysle platnej legislatívy a zmluvy dodané váženky z kompostárne v okrese, v ktorom dochádza k poskytovaniu služieb). Predpokladaný počet kosení za jeden (1) kalendárny rok je šesť (6) kosení, pričom maximálny počet kosení za tri (3) roky je osemnásť (18) kosení s tým, že posledné kosenie a odkosenie výmladov a semenáčov, na trávnatých plochách do priemeru 20mm, s odvozom v danom kalendárnom roku bude spojené so zberom lístia. Mulčovanie sa bude vykonávať na vybraných plochách podľa potreby verejného obstarávateľa, max. však 2 - krát do roka.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 253 848.24
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Záhradnícke služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 77310000, 77314000, 77314100, 90512000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Trenčín
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk budú v tomto verejnom obstarávaní pre ktorúkoľvek časť zákazky predložené aspoň dve celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí že: Pre túto časť zákazky bude použitá elektronická aukcia! Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk pre túto časť zákazky, oznámenie o konečnom postupe, ktorý sa na vyhodnotenie ponúk použije (postup podľa bodu 23.3.3 a bodu 23.3.4 súťažných podkladov). Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 ZVO otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: § 32 ZVO (týkajúca sa osobného postavenia)
- Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu alebo číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. Úrad pre verejné obstarávanie vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO, a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V súlade s § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety (vzor čestného vyhlásenia nájdete v prílohe č. 5 k týmto súťažným podkladom). Upozornenie: Uchádzač predloží len čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, výpis z Registra trestov verejný obstarávateľ nevyžaduje. Všetky ďalšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: § 33 ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: 1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. 2. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený prílohe č. 5 k týmto podkladom. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34
- Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky podľa nižšie uvedeného (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie) v rozhodnom období v minimálnom objeme 75.000,- € bez DPH v súčte (avšak žiadna jednotlivá „referencia“ nesmie byť nižšia ako 15.000,- € bez DPH – t. z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 15.000,- € bez DPH). Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytnutých služieb na 1 referenciu je 15.000,- € bez DPH a súčet referencii v rozhodnom období musí byť min. 75.000,- € bez DPH.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celú časť predmetu zákazky) - hodnotí sa výška celkovej ceny za poskytnutie celého predmetu časti zákazky, na ktorú uchádzač predložil ponuku, všetkých jeho súčastí, pri zohľadnení požadovaného počtu kosení počas trvania zmluvy. Uchádzač určí jeho ponukovú cenu tak, že ocení celý predmet tej časti zákazky, na ktorú predkladá ponuku, všetky jeho súčasti pri zohľadnení požadovaného počtu kosení počas trvania zmluvy. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na poskytnutie služby v rámci tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dopravy na miesta plnenia, pohonné hmoty, príslušné dane a iné platby, všetky náklady spojené so spracovaním – uskladnením, odvozom odpadu a pod.).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky podmienky sú uvedené v návrhu zmluvy pre túto časť, ktorá tvorí prílohu k súťažným podkladom.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 128
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Opis otvárania ponúk: 1.1 V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk nebudú v tomto verejnom obstarávaní predložené celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí pre všetky časti zákazky že: 1.2 Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, oznámenie o konečnom postupe, ktorý sa na vyhodnotenie ponúk použije (postup podľa bodu 23.2.2 súťažných podkladov) a zápisnicu z otvárania ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. 1.3 Verejný obstarávateľ podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2.1 V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk budú v tomto verejnom obstarávaní pre ktorúkoľvek časť zákazky predložené aspoň dve celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí že: 2.2 Pre túto časť zákazky bude použitá elektronická aukcia! 2.3 Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk pre túto časť zákazky, oznámenie o konečnom postupe, ktorý sa na vyhodnotenie ponúk použije (postup podľa bodu 23.3.3 a bodu 23.3.4 súťažných podkladov). Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 ZVO otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 5.000,- € (slovom: päťtisíc Eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: 1. poskytnutia bankovej záruky za uchádzača 2. zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 5.000,- € na účet verejného obstarávateľa 3. poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 5.000,- € v prospech verejného obstarávateľa V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke doklad o bankovej záruke/poistení záruky niektorých z týchto troch spôsobov: a) prostredníctvom zaručenej konverzie listinných dokladov o bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe aj ako originál (nestačí overená fotokópia!!) alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky v elektronickej podobe/forme, tak na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písomného originálu, je postačujúce v ponuke prostredníctvom systému IS EVO predložiť doklad o bankovej záruke/poistení záruky v elektronickej podobe. V tomto prípade je potrebné spolu s elektronickou bankovou zárukou/poistením, zábezpeky vložiť do systému IS EVO aj časovú pečiatku podpisu z banky/poisťovne, ktorá bola zaslaná elektronicky spolu s elektronickou zárukou/poistením uchádzačovi z banky. T.z. aby bolo z predloženého dokladu jednoznačne vidieť, že je doklad skutočne podpísaný elektronickým podpisom, resp. vystavený v elektronickej podobe alebo c) scan originálu dokumentu o listinne vystavenej bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe ako originál (nestačí overená fotokópia!!). Všetky ostatné informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525157
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525157
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Kosenie Západ
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2025/291/4801/AdJ
- Názov : Kosenie Západ
- Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služieb – Strojné a ručné kosenie a mulčovanie plôch verejnej zelene na území mesta Trenčín (časť SEVER - východ a časť ZÁPAD) počas 3 rokov s odvozom a spracovaním - uskladnením BIO odpadu na určenej skládke (pričom je požadované, aby boli verejnému obstarávateľovi v zmysle platnej legislatívy a zmluvy dodané váženky z kompostárne v okrese, v ktorom dochádza k poskytovaniu služieb). Predpokladaný počet kosení za jeden (1) kalendárny rok je šesť (6) kosení, pričom maximálny počet kosení za tri (3) roky je osemnásť (18) kosení s tým, že posledné kosenie a odkosenie výmladov a semenáčov, na trávnatých plochách do priemeru 20mm, s odvozom v danom kalendárnom roku bude spojené so zberom lístia. Mulčovanie sa bude vykonávať na vybraných plochách podľa potreby verejného obstarávateľa, max. však 2 - krát do roka.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 265 716.12
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Záhradnícke služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 77310000, 77314000, 77314100, 90512000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Trenčín
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk budú v tomto verejnom obstarávaní pre ktorúkoľvek časť zákazky predložené aspoň dve celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí že: Pre túto časť zákazky bude použitá elektronická aukcia! Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk pre túto časť zákazky, oznámenie o konečnom postupe, ktorý sa na vyhodnotenie ponúk použije (postup podľa bodu 23.3.3 a bodu 23.3.4 súťažných podkladov). Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 ZVO otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: § 32 ZVO (týkajúca sa osobného postavenia)
- Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu alebo číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. Úrad pre verejné obstarávanie vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO, a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V súlade s § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety (vzor čestného vyhlásenia nájdete v prílohe č. 5 k týmto súťažným podkladom). Upozornenie: Uchádzač predloží len čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, výpis z Registra trestov verejný obstarávateľ nevyžaduje. Všetky ďalšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: § 33 ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: 1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. 2. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený prílohe č. 5 k týmto podkladom. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34
- Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky podľa nižšie uvedeného (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie) v rozhodnom období v minimálnom objeme 75.000,- € bez DPH v súčte (avšak žiadna jednotlivá „referencia“ nesmie byť nižšia ako 15.000,- € bez DPH – t. z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 15.000,- € bez DPH). Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytnutých služieb na 1 referenciu je 15.000,- € bez DPH a súčet referencii v rozhodnom období musí byť min. 75.000,- € bez DPH.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celú časť predmetu zákazky) - hodnotí sa výška celkovej ceny za poskytnutie celého predmetu časti zákazky, na ktorú uchádzač predložil ponuku, všetkých jeho súčastí, pri zohľadnení požadovaného počtu kosení počas trvania zmluvy. Uchádzač určí jeho ponukovú cenu tak, že ocení celý predmet tej časti zákazky, na ktorú predkladá ponuku, všetky jeho súčasti pri zohľadnení požadovaného počtu kosení počas trvania zmluvy. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na poskytnutie služby v rámci tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dopravy na miesta plnenia, pohonné hmoty, príslušné dane a iné platby, všetky náklady spojené so spracovaním – uskladnením, odvozom odpadu a pod.).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky podmienky sú uvedené v návrhu zmluvy pre túto časť, ktorá tvorí prílohu k súťažným podkladom.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 128
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Opis otvárania ponúk: 1.1 V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk nebudú v tomto verejnom obstarávaní predložené celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí pre všetky časti zákazky že: 1.2 Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, oznámenie o konečnom postupe, ktorý sa na vyhodnotenie ponúk použije (postup podľa bodu 23.2.2 súťažných podkladov) a zápisnicu z otvárania ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. 1.3 Verejný obstarávateľ podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2.1 V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk budú v tomto verejnom obstarávaní pre ktorúkoľvek časť zákazky predložené aspoň dve celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí že: 2.2 Pre túto časť zákazky bude použitá elektronická aukcia! 2.3 Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk pre túto časť zákazky, oznámenie o konečnom postupe, ktorý sa na vyhodnotenie ponúk použije (postup podľa bodu 23.3.3 a bodu 23.3.4 súťažných podkladov). Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 ZVO otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 5.000,- € (slovom: päťtisíc Eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: 1. poskytnutia bankovej záruky za uchádzača 2. zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 5.000,- € na účet verejného obstarávateľa 3. poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 5.000,- € v prospech verejného obstarávateľa V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke doklad o bankovej záruke/poistení záruky niektorých z týchto troch spôsobov: a) prostredníctvom zaručenej konverzie listinných dokladov o bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe aj ako originál (nestačí overená fotokópia!!) alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky v elektronickej podobe/forme, tak na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písomného originálu, je postačujúce v ponuke prostredníctvom systému IS EVO predložiť doklad o bankovej záruke/poistení záruky v elektronickej podobe. V tomto prípade je potrebné spolu s elektronickou bankovou zárukou/poistením, zábezpeky vložiť do systému IS EVO aj časovú pečiatku podpisu z banky/poisťovne, ktorá bola zaslaná elektronicky spolu s elektronickou zárukou/poistením uchádzačovi z banky. T.z. aby bolo z predloženého dokladu jednoznačne vidieť, že je doklad skutočne podpísaný elektronickým podpisom, resp. vystavený v elektronickej podobe alebo c) scan originálu dokumentu o listinne vystavenej bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe ako originál (nestačí overená fotokópia!!). Všetky ostatné informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525157
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525157
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)