VODOZÁDRŽNÉ_OPATRENIA_V_OBCI_KLÁŠTOR_POD_ZNIEVOM

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: VODOZÁDRŽNÉ_OPATRENIA_V_OBCI_KLÁŠTOR_POD_ZNIEVOM
Kód zákazky: SMT_2025/001
Kód oznámenia: 1514 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 453 402,48 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.2.2025 08:00
Vyhlásenie: 23.1.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Kláštor pod Znievom
Adresa: M. Čulena
03843 Kláštor pod Znievom
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: M. Čulena Kláštor pod Znievom 03843 Slovensko Objekty sa nachádzajú v zastavanom území obce na pozemkoch vedených reg.„C“ čísla parciel 243, 244/3, 244/4, 245/2, 246/1 (SO 01) a 276/2 (SO 02), katastrálne územie Kláštor pod Znievom. Pozemky sú prevažne rovinaté.
Zdroj:

Popis

Výber dodávateľa na vybudovanie vodozádržných opatrení v rámci obce Kláštor pod Znievom za účelom zhromažďovania dažďových vôd, jej využitia a likvidácie v obci. Projekt rieši vodozádržné opatrenia v dvoch lokalitách obce; verejný priestor pri základnej škole (spevnené plochy a sadové úpravy) - SO 01 a plochu súčasného parkoviska a spevnených plôch pri zdravotnom stredisku - SO 02. Objekty sa nachádzajú v zastavanom území obce na pozemkoch vedených reg.„C“ čísla parciel 243, 244/3, 244/4, 245/2, 246/1 (SO 01) a 276/2 (SO 02), katastrálne územie Kláštor pod Znievom. Pozemky sú prevažne rovinaté. SO 01 - V rámci objektu sa rieši zachytenie a odvedenie zrážkovej vody zo strechy budovy školy so zaústením do dvoch podzemných retenčných nádrži a do dažďovej záhrady, pričom je potrebné vymeniť všetky strešné žľaby a dažďové zvody, ktoré sú v havarijnom stave. Akumulovaná zrážková voda sa následne využije na zavlažovanie zatrávnených plôch a sadových úprav. Súčasťou riešenia je výmena existujúcich spevnených plôch (parkoviska pred jedálňou a parkoviska za školou) z betónových panelov, ich asanácia a nahradenie zasakovacími roštami, pričom pojazdnú časť bude tvoriť spevnený systém, ktorý zabezpečuje rýchly prietok dažďovej vody cez štrbiny popri dlažobných kockách a parkovacie miesta bude tvoriť zatrávnený systém, ktorý pretekajúcu vodu aj zadržiava v pôde. SO 02 - V rámci objektu sa rieši zachytenie a odvedenie prebytočnej zrážkovej vody zo strechy budovy zdravotného strediska s extenzívnou zeleňou so zaústením do dvoch podzemných retenčných nádrží a do dažďovej záhrady. Akumulovaná zrážková voda sa následne využije na zavlažovanie zatrávnených plôch a sadových úprav. Súčasne sa rieši asanácia existujúceho parkoviska s asfaltovým povrchom a dočasného parkoviska vrátane chodníka ku zadnému vchodu novovybudovanej prístavby k zdravotnému stredisku s povrchom z betónových panelov, pričom budú v plnom rozsahu nahradené zasakovacími roštami s rovnakým riešením ako v objekte SO 01: pojazdnú časť a chodník bude tvoriť spevnený systém, ktorý zabezpečuje rýchly prietok dažďovej vody cez štrbiny popri dlažobných kockách a jednotlivé parkovacie miesta bude tvoriť zatrávnený systém, ktorý pretekajúcu vodu bude aj zadržiavať v pôde. Parkovacie miesta „IMOBIL“ budú tvoriť zasakovacie rošty so šachovnicovou výplňou - 50% zelený systém a 50% spevnený systém. Uvedené opatrenia v rámci stavebných objektov SO 01 a SO 02 možno rozdeliť v zmysle výzvy na „zelené opatrenia“: - budovanie bioretenčných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody (dažďové záhrady) - náhrada nepriepustných povrchov za zelené priepustné plochy (zasakovacie rošty - zatrávnený systém) a na „technické opatrenia“: - budovanie zberných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody za účelom využitia na zavlažovanie (podzemné retenčné nádrže) - výmena nepriepustných povrchov (betónové panely a asfaltové plochy) za priepustné povrchy (zasakovacie rošty - spevnený systém) 3.1. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru a projektovej dokumentácie uvedených v prílohe zadania.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Kláštor pod Znievom

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1333628
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Kláštor pod Znievom (ID: 2140)
  • Zákazka: VODOZÁDRŽNÉ_OPATRENIA_V_OBCI_KLÁŠTOR_POD_ZNIEVOM (ID: 525894)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 2c5cbe84-c581-4450-b4da-0ea129d41dc7
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Kláštor pod Znievom
  • IČO: 00316733
  • DIČ: 2020594818
  • Adresa
  • Ulica: M. Čulena
  • Číslo: 50
  • Mesto: Kláštor pod Znievom
  • PSČ: 03843
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: michal.matejik@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421908658641
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Kláštor pod Znievom)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5084
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SMT_2025/001
  • Názov: VODOZÁDRŽNÉ_OPATRENIA_V_OBCI_KLÁŠTOR_POD_ZNIEVOM
  • Opis: Výber dodávateľa na vybudovanie vodozádržných opatrení v rámci obce Kláštor pod Znievom za účelom zhromažďovania dažďových vôd, jej využitia a likvidácie v obci. Projekt rieši vodozádržné opatrenia v dvoch lokalitách obce; verejný priestor pri základnej škole (spevnené plochy a sadové úpravy) - SO 01 a plochu súčasného parkoviska a spevnených plôch pri zdravotnom stredisku - SO 02. Objekty sa nachádzajú v zastavanom území obce na pozemkoch vedených reg.„C“ čísla parciel 243, 244/3, 244/4, 245/2, 246/1 (SO 01) a 276/2 (SO 02), katastrálne územie Kláštor pod Znievom. Pozemky sú prevažne rovinaté. SO 01 - V rámci objektu sa rieši zachytenie a odvedenie zrážkovej vody zo strechy budovy školy so zaústením do dvoch podzemných retenčných nádrži a do dažďovej záhrady, pričom je potrebné vymeniť všetky strešné žľaby a dažďové zvody, ktoré sú v havarijnom stave. Akumulovaná zrážková voda sa následne využije na zavlažovanie zatrávnených plôch a sadových úprav. Súčasťou riešenia je výmena existujúcich spevnených plôch (parkoviska pred jedálňou a parkoviska za školou) z betónových panelov, ich asanácia a nahradenie zasakovacími roštami, pričom pojazdnú časť bude tvoriť spevnený systém, ktorý zabezpečuje rýchly prietok dažďovej vody cez štrbiny popri dlažobných kockách a parkovacie miesta bude tvoriť zatrávnený systém, ktorý pretekajúcu vodu aj zadržiava v pôde. SO 02 - V rámci objektu sa rieši zachytenie a odvedenie prebytočnej zrážkovej vody zo strechy budovy zdravotného strediska s extenzívnou zeleňou so zaústením do dvoch podzemných retenčných nádrží a do dažďovej záhrady. Akumulovaná zrážková voda sa následne využije na zavlažovanie zatrávnených plôch a sadových úprav. Súčasne sa rieši asanácia existujúceho parkoviska s asfaltovým povrchom a dočasného parkoviska vrátane chodníka ku zadnému vchodu novovybudovanej prístavby k zdravotnému stredisku s povrchom z betónových panelov, pričom budú v plnom rozsahu nahradené zasakovacími roštami s rovnakým riešením ako v objekte SO 01: pojazdnú časť a chodník bude tvoriť spevnený systém, ktorý zabezpečuje rýchly prietok dažďovej vody cez štrbiny popri dlažobných kockách a jednotlivé parkovacie miesta bude tvoriť zatrávnený systém, ktorý pretekajúcu vodu bude aj zadržiavať v pôde. Parkovacie miesta „IMOBIL“ budú tvoriť zasakovacie rošty so šachovnicovou výplňou - 50% zelený systém a 50% spevnený systém. Uvedené opatrenia v rámci stavebných objektov SO 01 a SO 02 možno rozdeliť v zmysle výzvy na „zelené opatrenia“: - budovanie bioretenčných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody (dažďové záhrady) - náhrada nepriepustných povrchov za zelené priepustné plochy (zasakovacie rošty - zatrávnený systém) a na „technické opatrenia“: - budovanie zberných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody za účelom využitia na zavlažovanie (podzemné retenčné nádrže) - výmena nepriepustných povrchov (betónové panely a asfaltové plochy) za priepustné povrchy (zasakovacie rošty - spevnený systém) 3.1. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru a projektovej dokumentácie uvedených v prílohe zadania.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 453 402.48
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na mostoch a tuneloch, šachtách a podzemných dráhach
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Kláštor pod Znievom
  • PSČ: 038 43
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty sa nachádzajú v zastavanom území obce na pozemkoch vedených reg.„C“ čísla parciel 243, 244/3, 244/4, 245/2, 246/1 (SO 01) a 276/2 (SO 02), katastrálne územie Kláštor pod Znievom. Pozemky sú prevažne rovinaté.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 26.4. Verejný obstarávateľ vylúči ponuku, ak: a) ponuka nespĺňa požiadavky na predmet zákazky uvedené v Súťažných podkladoch, b) uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky na základe požiadavky do dvoch pracovných dní odo dňa odoslania žiadosti o vysvetlenie (ak komisia nestanovila dlhšiu lehotu), c) uchádzačom predložené vysvetlenie ponuky nie je svojim obsahom v súlade s požiadavkou, d) uchádzač nedoručí písomné odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti (ak komisia nestanovila dlhšiu lehotu), e) uchádzačom predložené vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky a dôkazy dostatočne neodôvodňujú nízku úroveň cien alebo nákladov, f) uchádzač poskytol nepravdivé informácie alebo skreslené informácie s podstatným vplyvom na vyhodnotenie ponúk, g) uchádzač sa pokúsil neoprávnene ovplyvniť postup verejného obstarávania.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zákazka nie je rozdelená na časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: VODOZÁDRŽNÉ_OPATRENIA_V_OBCI_KLÁŠTOR_POD_ZNIEVOM
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SMT_2025/001
  • Názov : VODOZÁDRŽNÉ_OPATRENIA_V_OBCI_KLÁŠTOR_POD_ZNIEVOM
  • Opis: Výber dodávateľa na vybudovanie vodozádržných opatrení v rámci obce Kláštor pod Znievom za účelom zhromažďovania dažďových vôd, jej využitia a likvidácie v obci. Projekt rieši vodozádržné opatrenia v dvoch lokalitách obce; verejný priestor pri základnej škole (spevnené plochy a sadové úpravy) - SO 01 a plochu súčasného parkoviska a spevnených plôch pri zdravotnom stredisku - SO 02. Objekty sa nachádzajú v zastavanom území obce na pozemkoch vedených reg.„C“ čísla parciel 243, 244/3, 244/4, 245/2, 246/1 (SO 01) a 276/2 (SO 02), katastrálne územie Kláštor pod Znievom. Pozemky sú prevažne rovinaté. SO 01 - V rámci objektu sa rieši zachytenie a odvedenie zrážkovej vody zo strechy budovy školy so zaústením do dvoch podzemných retenčných nádrži a do dažďovej záhrady, pričom je potrebné vymeniť všetky strešné žľaby a dažďové zvody, ktoré sú v havarijnom stave. Akumulovaná zrážková voda sa následne využije na zavlažovanie zatrávnených plôch a sadových úprav. Súčasťou riešenia je výmena existujúcich spevnených plôch (parkoviska pred jedálňou a parkoviska za školou) z betónových panelov, ich asanácia a nahradenie zasakovacími roštami, pričom pojazdnú časť bude tvoriť spevnený systém, ktorý zabezpečuje rýchly prietok dažďovej vody cez štrbiny popri dlažobných kockách a parkovacie miesta bude tvoriť zatrávnený systém, ktorý pretekajúcu vodu aj zadržiava v pôde. SO 02 - V rámci objektu sa rieši zachytenie a odvedenie prebytočnej zrážkovej vody zo strechy budovy zdravotného strediska s extenzívnou zeleňou so zaústením do dvoch podzemných retenčných nádrží a do dažďovej záhrady. Akumulovaná zrážková voda sa následne využije na zavlažovanie zatrávnených plôch a sadových úprav. Súčasne sa rieši asanácia existujúceho parkoviska s asfaltovým povrchom a dočasného parkoviska vrátane chodníka ku zadnému vchodu novovybudovanej prístavby k zdravotnému stredisku s povrchom z betónových panelov, pričom budú v plnom rozsahu nahradené zasakovacími roštami s rovnakým riešením ako v objekte SO 01: pojazdnú časť a chodník bude tvoriť spevnený systém, ktorý zabezpečuje rýchly prietok dažďovej vody cez štrbiny popri dlažobných kockách a jednotlivé parkovacie miesta bude tvoriť zatrávnený systém, ktorý pretekajúcu vodu bude aj zadržiavať v pôde. Parkovacie miesta „IMOBIL“ budú tvoriť zasakovacie rošty so šachovnicovou výplňou - 50% zelený systém a 50% spevnený systém. Uvedené opatrenia v rámci stavebných objektov SO 01 a SO 02 možno rozdeliť v zmysle výzvy na „zelené opatrenia“: - budovanie bioretenčných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody (dažďové záhrady) - náhrada nepriepustných povrchov za zelené priepustné plochy (zasakovacie rošty - zatrávnený systém) a na „technické opatrenia“: - budovanie zberných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody za účelom využitia na zavlažovanie (podzemné retenčné nádrže) - výmena nepriepustných povrchov (betónové panely a asfaltové plochy) za priepustné povrchy (zasakovacie rošty - spevnený systém) 3.1. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru a projektovej dokumentácie uvedených v prílohe zadania.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prispôsobenie sa zmene klímy
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Uvedené opatrenia v rámci stavebných objektov SO 01 a SO 02 možno rozdeliť v zmysle výzvy na „zelené opatrenia“: - budovanie bioretenčných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody (dažďové záhrady) - náhrada nepriepustných povrchov za zelené priepustné plochy (zasakovacie rošty - zatrávnený systém) a na „technické opatrenia“: - budovanie zberných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody za účelom využitia na zavlažovanie (podzemné retenčné nádrže) - výmena nepriepustných povrchov (betónové panely a asfaltové plochy) za priepustné povrchy (zasakovacie rošty - spevnený systém)
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Korauša
  • Ulica: Gymnaziálna
  • Mesto: Kláštor pod Znievom
  • PSČ: 03843
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty sa nachádzajú v zastavanom území obce na pozemkoch vedených reg.„C“ čísla parciel 243, 244/3, 244/4, 245/2, 246/1 (SO 01) a 276/2 (SO 02), katastrálne územie Kláštor pod Znievom. Pozemky sú prevažne rovinaté.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 9
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Žiadame uchádzačov, aby sa riadne oboznámili zo súťažnými podkladmi
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b)
  • Opis podmienky účasti: 35.1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) – uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 35.2. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. 35.3. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 35.4. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referencie vedené v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie odkaz resp. registračné číslo tejto referencie. 35.5. Zoznam zrealizovaných prác bude podpísaný oprávnenou osobou uchádzača. 35.6. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname prác uviesť adekvátny finančný objem za požadované obdobie, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období. 35.7. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je predmet zákazky, musí byť zo zoznamu prác zrejmá hodnota prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. 35.8. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov, subdodávateľ a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác musia byť práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom ich minimálna súhrnná hodnota musí byť min v hodnote 453 402 €/ bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, pričom aspoň jedna zákazka zo zoznamu stavebných prác musí byť v hodnote min. 300 000,00 €/ bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. c)
  • Opis podmienky účasti: 35.9. Podľa § 34 ods. 1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Stavebný dozor, Technik BOZP, Autorizovaný geodet, Osoba zodpovedná za vykonávanie skúšok tesnosti, Dendrológ- arborista, Odborník pre hydrogeológiu, Enviromentálny manažér - Uchádzač preukáže zabezpečenie potrebných odborných kapacít, na realizáciu predmetu zákazky (dokladom, prehlásením, preukázaním zmluvného vzťahu) 35.10. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov. Minimálna úroveň štandardov: 35.11. Uchádzač preukáže, že osoba, určená na plnenie zmluvy, má potrebnú odbornú kvalifikáciu a prax na vykonanie prác, ktoré sú predmetom zákazky: stavbyvedúci s odbornou spôsobilosťou pre výkon stavebných činností pre oblasť pozemných stavieb a súčasne preukáže skúsenosť stavbyvedúceho s realizáciou min. 1 zákazky, kde bol v pozícii stavbyvedúceho pri realizácii zákazky výstavby alebo rekonštrukcie. Uchádzač predloží nasledovné doklady: - Doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci Pozemné stavby), v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte, - Životopis, - Zoznam referenčných stavieb. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením zmysle § 114 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti, určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac o čestnom vyhlásení je uvedené v bode 32. Týchto Súťažných podkladov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok aj Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Viac o JED je uvedené v bode 32. týchto Súťažných podkladov. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Viac informácií o využití iných osôb je uvedených v bode 33. týchto Súťažných podkladov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník – stavbyvedúci spôsobilosť, vzdelanie a prax kľúčového odborníka uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - súčasná pracovná pozícia, a súčasný zamestnávateľ, aby bolo zrejmé, či ide o vlastné kapacity uchádzača, alebo kapacity inej osoby - kvalifikácia stavbyvedúceho vzťahujúca sa k predmetu zákazky (stavbyvedúci na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky), - prehľad min. 5 ročnej profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania - tzn. prehľad praxe stavbyvedúceho na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka. b) osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky o odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Inžinierske stavby - zameranie vodohospodárske stavby, vydané Slovenskou komorou stav. inžinierov (SKSI), v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné doklady/osvedčenia vydané podľa platných noriem členského štátu EÚ. Uvedený doklad predloží uchádzač ako kópiu originálu a opatrí ju odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d)
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti inžinierskych stavieb vydaný nezávislou inštitúciou. Zadávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, zadávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva (EMAS) v oblasti inžinierskych stavieb vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia ochrany životného prostredia uchádzačom alebo záujemcom: STN EN ISO 14001 Zadávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, zadávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. V zmysle § 34 ods. 3 zákona uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 32 odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 34. OSOBNÉ POSTAVENIE 34.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. a) - h) zákona o verejnom obstarávaní. 34.2. Požaduje sa predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 34.3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 34.4. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, je možné nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Viac o Zozname hospodárskych subjektov je uvedené v bode 31. týchto Súťažných podkladov. 34.5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením zmysle § 114 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti, určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac o čestnom vyhlásení je uvedené v bode 32. Týchto Súťažných podkladov. 34.6. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok aj Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Viac o čestnom vyhlásení a JED je uvedené v bode 32. týchto Súťažných podkladov. 34.7. Ak má uchádzač sídlo v Slovenskej republike, v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, nemusí v ponuke potrebné predkladať nasledovné doklady: a) podľa § 32 ods. 2, písm. b), zákona o verejnom obstarávaní, b) podľa § 32 ods. 2, písm. c), zákona o verejnom obstarávaní, c) podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak je uchádzač zapísaný v Obchodnom registri SR. K uvedeným dokladom má verejný obstarávateľ prístup v rámci databáz verejnej správy.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 27.2. Hlavné kritérium je najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena za celý predmet zákazky s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Kláštor pod Znievom)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Kláštor pod Znievom)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 08:10
  • Opis otvárania ponúk: 25.1. Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 14.2.2025 o 08:10 hod. 25.3. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného alebo živnostenského registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a výpisom z obchodného alebo živnostenského registra uchádzača, ktorého zastupuje. 25.4. Na otváraní ponúk budú zverejnené obchodné mená alebo názvy, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. 25.5. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk Zápisnicu z otvárania ponúk a to prostredníctvom informačného systému EVO, okrem prípadu, kedy bola Zápisnica z otvárania ponúk zaslaná uchádzačom systémom EVO priamo.
  • Miesto otvárania ponúk: Miesto otvárania ponúk: ponuky sa budú otvárať elektronicky v IS EPVO. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa bodu.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525894
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525894
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO