1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Atypický nábytok - Kuchynské linky, stoly, police a pulty
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 20012025_PSK_NLZ_Bijacovce_nabytok_vyzva_časť1
- Názov : Atypický nábytok - Kuchynské linky, stoly, police a pulty
- Opis: Prílohu č.1 tvorí projektová dokumentácia - priestorová, výkresová a technická špecifikácia, ktorá je vypracovaná pre jednotlivé položky nábytku. Zoznam položiek, vrátane ich špecifikácie - opisu a požiadaviek na množstvá, tvorí prílohu č.2 Zmluvy o dielo; uchádzači naceňujú jednotlivé položky podľa predloženej štruktúry. Súčasťou kuchynských liniek sú aj zabudované spotrebiče, t.j. uchádzač ich zahrnie do ceny (dodávku a montáž). S úspešným uchádzačom bude pre túto časť zákazky uzatvorená Zmluva o dielo. Zhotoviteľ sa musí po prevzatí miesta realizácie Diela a pred začatím plnenia predmetu Zmluvy oboznámiť so stavom miesta realizácie Diela, s trasami skrytých vedení a inými objektmi, ktoré je potrebné chrániť, aby v priebehu realizácie nedošlo k ich poškodeniu. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť neustálu prítomnosť osoby, zodpovednej za prevedenie Diela, t.j. v čase kedy prebieha plnenie predmetu zmluvy; osoba vedie montážny denník - článok 10 zmluvy. Všetky zistené vady a nedorobky musia byť odstránené do Protokolárneho odovzdania a prevzatia diela.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 71 232.56
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Nábytok
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 39121000, 39141400, 39172000, 39141100, 39141000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Zariadenie sociálno - zdravotníckych služieb, k.ú. Bijacovce, okres Levoča, Súpisné číslo stavby: 232
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Názov podmienky účasti: Podľa §32 ods. 1 zákona
- Opis podmienky účasti: Vyžadujeme splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3, 4, 5 a 7 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. Splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 7 preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia na vlastnom doklade, alebo spôsobom podľa §152 zákona v prípade, ak uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 zákona zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzačom odporúčame naštudovať metodické usmernenie č. 12599-5000/2024. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa §32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z Registra príslušného Okresného súdu za účelom overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplývať, že uchádzač v relevantnom období dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 70.000 EUR bez DPH. Za podobný predmet zákazky sa považuje dodávka nábytku, vyrobeného na mieru.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Postup a pravidlá pri hodnotení ponúk upravuje časť A.3 súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: V zmysle zmluvných podmienok. Výkresová dokumentácia nábytku, opis nábytku a vizualizácia priestorov tvoria technickú špecifikáciu; priestorovú špecifikáciu upravuje dispozičný návrh. Zhotoviteľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi výkonovú záruku vo výške 5 % z ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia miesta realizácie Diela a garančnú zábezpeku vo výške 5 % z ceny za Dielo bez DPH a to ku dňu protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela. V prípade odstúpenia od Zmluvy zo strany Zhotoviteľa výkonová záruka prepadá v prospech Objednávateľa - požiadavky na výkonovú záruku a garančnú zábezpeku upravuje článok 6 zmluvy. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Keďže sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 (IS EPVO), v zmysle §52 ods.2 zákona, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku pre 1. časť zákazky vo výške vo výške 2.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525885
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Vybavenie miestnosti Snoezelen
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 20012025_PSK_NLZ_Bijacovce_nabytok_vyzva_časť2
- Názov : Vybavenie miestnosti Snoezelen
- Opis: Technická špecifikácia, resp. parametre a množstvá tovarov, zadefinované prostredníctvom Prílohy č. 1 Kúpnej zmluvy – Opis predmetu zákazky, sú pre uchádzačov záväzné, pričom uchádzač naceňuje všetky položky predmetnej časti zákazky. Pokiaľ su v prílohe č.1 stanovené rozmery, tolerancia uvedených rozmerov je ± 5%; tolerancia sa nevzťahuje na prípady, ak je požadovaný minimálny rozmer tovaru. V rámci naceňovania uchádzač vypĺňa vyžltené polia v prílohe č.1, pričom osobitne zadáva jednotkovú cenu za 1ks nábytku a osobitne cenu za dopravu a montáž položky, taktiež v poslednom stĺpci uvedie typové označenie výrobku. Dodávateľ pri dodaní nábytku zohľadní to, že sa jedná o vybavenie, určené pre zariadenie pobytových sociálnych služieb. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie Predmetu kúpy v prípade, ak nie je dodaný v súlade s podmienkami dohodnutými v Kúpnej zmluve a ak vykazuje akékoľvek vady.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 21 493.28
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Nábytok
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Zdravotnícky nábytok
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Zariadenie sociálno - zdravotníckych služieb, k.ú. Bijacovce, okres Levoča, Súpisné číslo stavby: 232
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Názov podmienky účasti: Podľa §32 ods. 1 zákona
- Opis podmienky účasti: Vyžadujeme splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3, 4, 5 a 7 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. Splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 7 preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia na vlastnom doklade, alebo spôsobom podľa §152 zákona v prípade, ak uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 zákona zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzačom odporúčame naštudovať metodické usmernenie č. 12599-5000/2024. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa §32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z Registra príslušného Okresného súdu za účelom overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplývať, že uchádzač v relevantnom období dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 10.000 EUR bez DPH. Za podobný predmet zákazky sa považuje dodávka a montáž Snoezelen vybavenia, resp. vybavenia pre miestnosti obdobného účelu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. m) zákona
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží opis technických parametrov vybavenia, resp. katalógový list, resp. prospektový materiál, resp. technický list alebo iný ekvivalentný doklad, z obsahu ktorého bude zreteľne a jasne možné identifikovať, že uchádzačom ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre a požiadavky tak, ako sú uvedené v prílohe č. 1 SP - Výkaz výmer a opis. Zároveň uchádzač v ponuke uvedie pri každom parametri aj odkaz na stranu a riadok priloženého dokumentu (napr. technického listu zariadenia/ prospektu), kde komisia bude môcť deklarovaný parameter overiť. V dokumentoch musí byť pre každý tovar uvedené aj typové označenie výrobku pre jeho jednoznačnú identifikáciu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Postup a pravidlá pri hodnotení ponúk upravuje časť A.3 súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: V zmysle návrhu zmluvných podmienok, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Keďže sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 (IS EPVO), v zmysle §52 ods.2 zákona, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525885
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)