Výmena SHZ - PLYN, výkon pravidelných kontrol, servisných prehliadok a opráv_III

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výmena SHZ - PLYN, výkon pravidelných kontrol, servisných prehliadok a opráv_III
Kód zákazky: NBS1-000-105-906
Kód oznámenia: 1398 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45300000-0
Predpokladaná hodnota: 411 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.2.2025 10:00
Vyhlásenie: 22.1.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Adresa: Ulica Imricha Karvaša
81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ulica Imricha Karvaša Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81325 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je: - realizácia celkovej výmeny automatického stabilného hasiaceho zariadenia plynového, - vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie, - zabudovanie a uvedenie automatického stabilného hasiaceho zariadenia plynového do prevádzky v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, - dodanie kompletnej sprievodnej dokumentácie pre inštalované zariadenia v štátnom jazyku vrátane dokladu o registrácii, - dodávka potrebného množstva hasiacej látky v budove objednávateľa v priestoroch archívov na -1.PP, -2.PP a -3.PP v množstve rezervnej zásoby plynu, ktoré bude určené podľa množstva potrebného pre najväčší hasebný úsek, - likvidácia pôvodnej hasiacej látky FM200 v množstve 2672 kg a likvidácia pôvodných tlakových nádob v počte 24 ks. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 – Špecifikácia diela a v prílohe č. 2 – Špecifikácia služieb výzvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1333586
1. Základné údaje
  • Organizácia: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA (ID: 12184)
  • Zákazka: Výmena SHZ - PLYN, výkon pravidelných kontrol, servisných prehliadok a opráv_III (ID: 525864)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 368a8594-ed68-43ab-b136-f286a2a84f43
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
  • IČO: 30844789
  • DIČ: 2020815654
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Imricha Karvaša
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81325
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.ftacnikova@nbs.sk
  • Telefónne číslo: +421257871226
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8643
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: NBS1-000-105-906
  • Názov: Výmena SHZ - PLYN, výkon pravidelných kontrol, servisných prehliadok a opráv_III
  • Opis: Predmetom zákazky je: - realizácia celkovej výmeny automatického stabilného hasiaceho zariadenia plynového, - vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie, - zabudovanie a uvedenie automatického stabilného hasiaceho zariadenia plynového do prevádzky v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, - dodanie kompletnej sprievodnej dokumentácie pre inštalované zariadenia v štátnom jazyku vrátane dokladu o registrácii, - dodávka potrebného množstva hasiacej látky v budove objednávateľa v priestoroch archívov na -1.PP, -2.PP a -3.PP v množstve rezervnej zásoby plynu, ktoré bude určené podľa množstva potrebného pre najväčší hasebný úsek, - likvidácia pôvodnej hasiacej látky FM200 v množstve 2672 kg a likvidácia pôvodných tlakových nádob v počte 24 ks. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 – Špecifikácia diela a v prílohe č. 2 – Špecifikácia služieb výzvy.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 411 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebno-inštalačné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Inštalovanie protipožiarnych zariadení
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Imricha Karvaša 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 813 25
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia predmetu zákazky je: Národná banka Slovenska, budova ústredia, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava - priestory archívov na -1.PP, -2.PP a -3.PP.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti podľa predchádzajúcej vety u uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom na území Slovenskej republiky náhľadom do zoznamu hospodárskych subjektov a v prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, náhľadom do iných verejne dostupných registrov. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky, predmetnú podmienku preukazuje predložením dokladu o oprávnení. 2. Uchádzač nesmie mať v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verenom obstarávaní uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predmetnú podmienku preukazuje čestným vyhlásením v zmysle prílohy č. 5 tejto výzvy. Verejný obstarávateľ zároveň overí splnenie podmienky účasti náhľadom do registra osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať v slovenskom, prípadne českom jazyku. 2. V prípade záujmu je možné vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si záujemcovia sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné pre prípravu a spracovanie ponuky a podpísanie zmluvy o dielo. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie zákazky idú na ťarchu záujemcu. Bližšie informácie sú uvedené v bode 17. výzvy na predloženie ponuky. 3. Verejný obstarávateľ môže zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a v súlade s bodom 18.6 výzvy na predloženie ponuky. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami alebo uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní výhradne prostredníctvom informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie ver.18 (IS EVO), vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky, dostupnom na webovej adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. 5. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, vysvetlenie stanovených podmienok účasti vo verejnom obstarávaní alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v rámci IS EVO predmetnej zákazky a v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8643. 6. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výmena SHZ - PLYN, výkon pravidelných kontrol, servisných prehliadok a opráv_III
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: NBS1-000-105-906
  • Názov : Výmena SHZ - PLYN, výkon pravidelných kontrol, servisných prehliadok a opráv_III
  • Opis: Predmetom zákazky je: - realizácia celkovej výmeny automatického stabilného hasiaceho zariadenia plynového, - vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie, - zabudovanie a uvedenie automatického stabilného hasiaceho zariadenia plynového do prevádzky v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, - dodanie kompletnej sprievodnej dokumentácie pre inštalované zariadenia v štátnom jazyku vrátane dokladu o registrácii, - dodávka potrebného množstva hasiacej látky v budove objednávateľa v priestoroch archívov na -1.PP, -2.PP a -3.PP v množstve rezervnej zásoby plynu, ktoré bude určené podľa množstva potrebného pre najväčší hasebný úsek, - likvidácia pôvodnej hasiacej látky FM200 v množstve 2672 kg a likvidácia pôvodných tlakových nádob v počte 24 ks. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 – Špecifikácia diela a v prílohe č. 2 – Špecifikácia služieb výzvy na predloženie ponuky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 411 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebno-inštalačné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Inštalovanie protipožiarnych zariadení
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Imricha Karvaša 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 813 025
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt uskutočnenia stavebných prác a odberateľov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúcich päť rokov počítaných od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt uskutočnenia stavebných prác a odberateľov v súhrnnej hodnote minimálne 400 000,- eur bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne 90 000,- eur bez DPH; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podrobnejšie informácie sú uvedené v bode 12.2 Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti výzvy na predloženie ponuky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil zoznam osôb (v štruktúre: meno a priezvisko, vzťah k uchádzačovi, t. j. zamestnanec alebo osoba ), ktorí sa budú priamo podieľať na plnení predmetu zákazky, vrátane predloženia požadovaných platných osvedčení/oprávnení/certifikátov. Podrobnejšie informácie potrebné k preukázaniu tejto podmienky účasti sú uvedené v bode 12.2.2 písm. a) až k) výzvy na predloženie ponuky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi, aby za účelom preukázania splnenia podmienky účasti podľa bodu 12.2.1 výzvy na predloženie ponuky, použil samostatne pre každú zákazku, ktorú uvedie v zozname, vzorový formulár s názvom „Doplňujúce údaje k zoznamu uskutočnených stavebných prác – vzor“, ktorý tvorí prílohu č. 8 výzvy na predloženie ponuky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v eurách bez DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: 1. Skupina dodávateľov nemusí do predloženia ponuky vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Ponuka predložená skupinou dodávateľov musí byť podpísaná takým spôsobom, ktorý bude právne zaväzovať všetkých členov skupiny. Menovanie vedúceho člena skupiny musí byť uskutočnené formou overeného splnomocnenia/splnomocnení, podpísaného/podpísaných oprávnenými osobami jednotlivých členov. 2. Od skupiny dodávateľov sa v prípade prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie, t. j. zodpovednosti v procese plnenia zmluvy vyžaduje vytvorenie určitej právnej formy, t. j. aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi napr. zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. podľa ust. § 829 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať všetkých členov skupiny dodávateľov, aby zodpovedali spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorým je skupina dodávateľov, v prípade nesplnenia povinnosti podľa predchádzajúcej vety.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zákazka sa bude realizovať na základe Zmluvy o dielo (ďalej len "zmluvy"), ktorej návrh tvorí prílohu č.3 výzvy na predloženie ponuky. 2. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby preukázal ku dňu podpisu zmluvy, že má platné poistenie zodpovednosti za škodu s dohodnutou poistnou sumou najmenej 200 000,- eur (slovom: dvestotisíc eur). Zhotoviteľ je zároveň povinný mať predmetné poistenie v platnosti a účinnosti po celú dobu realizácie diela vrátane záručnej doby stanovenej zmluvou. 3. Úspešný uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi platnú poistnú zmluvu, resp. poistný certifikát do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia písomnej žiadosti verejného obstarávateľa.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 198
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ zabezpečí otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO automaticky vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkom, na ktorom bude prístupná daná Zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ v rámci systému IS EVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk zrealizuje verejný obstarávateľ online sprístupnením ponúk uchádzačom, prostredníctvom informačného systému EVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 10 000,- eur. Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač vyberie z nasledujúcich možností: - poskytnutie bankovej záruky za uchádzača v listinnej forme alebo aj elektronicky ak to banka umožňuje - zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky. Podrobný opis spôsobu zloženia zábezpeky ponuky je uvedený vo výzve na predloženie ponuky - v bode 9.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525864
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525864
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém EVO