1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: 1. časť _ Repas trakčných batérií na elektrobusoch SOR NS 12 (5 ks)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NL 21/2024
- Názov : 1. časť _ Repas trakčných batérií na elektrobusoch SOR NS 12 (5 ks)
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je rámcová zmluva na poskytnutie služby (pre zjednodušenie sa pojem „rámcová zmluva“ na účely týchto súťažných podkladov používa aj zameniteľne s pojmom „zákazka“). Predmetom zákazky je, na základe objednávok obstarávateľskej organizácie poskytnutie pozáručného repasu trakčných batérií elektrobusov, ktoré sú po životnosti stanovenej výrobcom podľa podmienok stanovených Zmluvou. Predmet zákazky sa bude členiť na dve časti (viď bod 4.1). Ak sa v ďalšom texte uvádza slovné spojenie „predmet zákazky“, má sa za to, že to predstavuje plnenie pre príslušnú časť predmetu zákazky (v zmysle bodu 4.1). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických špecifikácií je uvedené v podkapitole: A.2 Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia (Príloha č. 4); B.1 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Príloha č. 1); B.2 Opis predmetu zákazky (Príloha č. 2);
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržba autobusov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Súčasťou zákazky nie sú opcie a nie je predpoklad obnovenia.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: V zmysle §32 ZVO. Bližšie uvedené v SP.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v súťažných podkladoch, najmä v jej prílohe Rámcová zmluva o poskytovaní služby.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: 4.1 Cena za Službu je stanovená na základe jednotkových cien podľa Prílohy 2 Zmluvy a je konečná, bez možnosti doúčtovania ďalších nákladov. V Cene za Službu bez DPH sú zahrnuté všetky náklady, ktoré sú spojené s poskytnutím Služby, vrátane vykonania práce, nákladov na dopravu z/do Miesta dodania a prípadný odvoz odpadov a likvidácia odpadov. Pri DPH sa bude postupovať v zmysle osobitných predpisov. 4.2 Právo Poskytovateľa na zaplatenie Ceny za Službu vzniká riadnym poskytnutím Služby podľa článku 3 bod 3.11 Zmluvy. Poskytovateľ vystaví Objednávateľovi faktúru na zaplatenie Ceny za Služby na základe objednávky podľa článku 2 bodu 2.2 Zmluvy a doručí ju Objednávateľovi najneskôr do 3 (troch) Pracovných dní odo dňa odovzdania Diela, pričom prílohami faktúry budú dokumenty podľa článku 3 bod 3.10 Zmluvy.
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Miesto otvárania ponúk: Ponuky sa predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Uchádzačom bude bezprostredne po otvorení ponúk prostredníctvom IS Josephina zaslaná zápisnica z otvárania ponúk. Miestom otvárania ponúk je sídlo obstarávateľskej organizácie.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525905
- Označenie dokumentu/zákazky: NL 21/2024
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Josephina
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: 2.časť Repas trakčných batérií na elektrobusoch SOR EBN 8 (2 ks)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NL 21/2024
- Názov : 2.časť Repas trakčných batérií na elektrobusoch SOR EBN 8 (2 ks)
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je rámcová zmluva na poskytnutie služby (pre zjednodušenie sa pojem „rámcová zmluva“ na účely týchto súťažných podkladov používa aj zameniteľne s pojmom „zákazka“). Predmetom zákazky je, na základe objednávok obstarávateľskej organizácie poskytnutie pozáručného repasu trakčných batérií elektrobusov, ktoré sú po životnosti stanovenej výrobcom podľa podmienok stanovených Zmluvou. Predmet zákazky sa bude členiť na dve časti (viď bod 4.1). Ak sa v ďalšom texte uvádza slovné spojenie „predmet zákazky“, má sa za to, že to predstavuje plnenie pre príslušnú časť predmetu zákazky (v zmysle bodu 4.1). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických špecifikácií je uvedené v podkapitole: A.2 Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia (Príloha č. 4); B.1 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Príloha č. 1); B.2 Opis predmetu zákazky (Príloha č. 2);
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržba autobusov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Súčasťou zákazky nie sú opcie a nie je predpoklad obnovenia.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: V zmysle §32 ZVO. Bližšie uvedené v SP.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v súťažných podkladoch, najmä v jej prílohe Rámcová zmluva o poskytovaní služby.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: 4.1 Cena za Službu je stanovená na základe jednotkových cien podľa Prílohy 2 Zmluvy a je konečná, bez možnosti doúčtovania ďalších nákladov. V Cene za Službu bez DPH sú zahrnuté všetky náklady, ktoré sú spojené s poskytnutím Služby, vrátane vykonania práce, nákladov na dopravu z/do Miesta dodania a prípadný odvoz odpadov a likvidácia odpadov. Pri DPH sa bude postupovať v zmysle osobitných predpisov. 4.2 Právo Poskytovateľa na zaplatenie Ceny za Službu vzniká riadnym poskytnutím Služby podľa článku 3 bod 3.11 Zmluvy. Poskytovateľ vystaví Objednávateľovi faktúru na zaplatenie Ceny za Služby na základe objednávky podľa článku 2 bodu 2.2 Zmluvy a doručí ju Objednávateľovi najneskôr do 3 (troch) Pracovných dní odo dňa odovzdania Diela, pričom prílohami faktúry budú dokumenty podľa článku 3 bod 3.10 Zmluvy.
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Miesto otvárania ponúk: Ponuky sa predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Uchádzačom bude bezprostredne po otvorení ponúk prostredníctvom IS Josephina zaslaná zápisnica z otvárania ponúk. Miestom otvárania ponúk je sídlo obstarávateľskej organizácie.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525905
- Označenie dokumentu/zákazky: NL 21/2024
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Josephina
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)