1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: 1. časť: Realizácia vodozádržnej plochy pod Spišským hradom
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : 1. časť: Realizácia vodozádržnej plochy pod Spišským hradom
- Opis: 1. časť: Realizácia vodozádržnej plochy pod Spišským hradom Jedná sa o vytvorenie spevnených plôch z vodopriepustnej dlažby. Predmetom je výmena nepriepustných povrchov (degradovaný asfalt) za priepustné v podobe vodopriepustnej dlažby. Uvedené opatrenie priamo prispieva k zlepšeniu environmentálnych aspektov prostredníctvom budovania vodozádržných opatrení. Pri realizácií prác budú uplatňované ekologické princípy tvorby a ochrany vodných pomerov so zameraním na zlepšenie mikroklimatických pomerov v ploche cca 2745 m2 vybudovaných z vodopriepustnej dlažby. Plocha bude slúžiť na zadržiavanie vody v krajine, ale aj ako parkovanie pre motorové vozidla do 3,5 t a nad 3,5 t. Objekt pozostáva z priepustných povrchov spevnených plôch. Táto plocha bude slúžiť ako spevnená plocha s priepustným povrchom ako forma zachytávania zrážkovej vody, tiež aj ako parkovanie pre motorové vozidla do 3,5 t a nad 3,5 t. Spevnená plocha s priepustným povrchom je dopravne napojená na existujúcu miestnu komunikáciu. Objektová skladba: 1 Vodozadržná plocha pre parkovanie vozidiel do 3,5 t 2 Vodozadržná plocha pre parkovanie vozidiel nad 3,5 t Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 374 819.01
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45223700, 45112000, 45232450, 45262640, 45236000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na zníženieenvironmentálnych vplyvov obstarávania, pričom tieto aspekty boli použité v podmienkach účasti, konkrétne ako podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na ustanovenie § 36 ZVO - registrácia v schéme EMAS v oblasti predmetu zákazky alebo ekvivalentný doklad. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Spišské Podhradie
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov a z Programu Slovensko 2021-2027. Výzva PSK-MZP-003-2023-DV-KF. Verejný obstarávateľ keďže bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém ePVO. 3. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 5. Uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO (Okrem podmienky § 34 ods. 1 písm. h) ZVO). Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie, a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ bude u osoby, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. ZVO. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou, táto osoba sa musí podieľať na plnení zákazky. 6. Verejný obstarávateľ pri preukazovaní podmienky účasti § 34 ods. 1 písm. h) technickej a odbornej spôsobilosti vylučuje využitie kapacít iných osôb, t.j. nepripúšťa preukazovanie splnenia podmienok prostredníctvom inej osoby. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b), h), l) v súvislosti s § 36 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: Opis podmienky účasti: V súlade s §38 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525261 Minimálna požadovaná úroveň: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa zaslania výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania). Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (realizácia spevnených plôch z vodopriepustnej dlažby) s rozpočtovým nákladom minimálne jednej zákazky v minimálnej hodnote zákazky 200.000 EUR bez DPH (slovom: dvestotisíc EUR bez DPH) za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. viac v SP 2. k § 34 ods. 1 písm. h) Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. 3. k § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena, časť č. 1 v EUR s DPH za celú časť predmetu zákazky. Relatívna váha kritéria 100 % (max. 100,00 bodov). Spôsob hodnotenia kritéria vychádza z ponúknutej celkovej ceny (danej časti zákazky) v Eur s DPH na základe plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom zákazky uvedeným v súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za časť č. 1 v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 07.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO, t.j. Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúkvšetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia) prostredníctvom portálu IS EVO.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Spišské Podhradie, Mariánske námestie 37, 053 04 Spišské Podhradie, Otváranie ponúk sa uskutočné online
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje s odvolaním sa na znenie § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov zábezpeku v zmysle § 46 ZVO vo výške pre časť č. 2 vo výške 11.000,- EUR (slovom: jedenásťtisíc EUR). Informácie o spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 8 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 07.02.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk do 07.10.2025
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525261
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525261
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: 2. časť: Vodozádržný systém
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : 2. časť: Vodozádržný systém
- Opis: Projekt rieši odvodnenie striech do akumulačných nádrží s prepadom do existujúceho vyústeného bodu. Dažďová voda bude využívaná na zavlažovanie zelených plôch. Územie je súčasťou intravilánu mesta Spišské Podhradie, Mariánske Námestie, katastrálne územie Spišské Podhradie. Pred začatím zemných a výkopových prác zabezpečí stavebník vytýčenie a zakreslenie všetkých podzemných vedení nachádzajúcich sa v časti navrhovanej kanalizácie. Nezávadné dažďové vody zo strechy budovy po zbavení mechanických nečistôt budú zvedené do akumulačnej nádrže s následným prepadom do kanalizačného potrubia, ktoré je zaústené do exist. výustného bodu. Voda z akumulačnej nádrže, bude využívaná na zavlažovanie. Objektová skladba: Vodozádržný systém Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 87 597.68
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45262640, 45232121, 45232452
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Spišské Podhradie
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov a z Programu Slovensko 2021-2027. Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém ePVO. 3. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b), l) v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: Opis podmienky účasti: V súlade s §38 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525261. Minimálna požadovaná úroveň: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa zaslania výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania). Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (vodozádržný systém) s rozpočtovým nákladom minimálne jednej zákazky v minimálnej hodnote zákazky 70.000 EUR bez DPH (slovom: sedemdesiattisíc EUR bez DPH) za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. viac v SP 2. k § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena, časť č. 2 v EUR s DPH za celú časť predmetu zákazky. Relatívna váha kritéria 100 % (max. 100,00 bodov). Spôsob hodnotenia kritéria vychádza z ponúknutej celkovej ceny (danej časti zákazky) v Eur s DPH na základe plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom zákazky uvedeným v súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena, časť č. 2 v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 07.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO, t.j. Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúkvšetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia) prostredníctvom portálu IS EVO.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Spišské Podhradie, Mariánske námestie 37, 053 04 Spišské Podhradie, Otváranie ponúk sa uskutočné online
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje s odvolaním sa na znenie § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov zábezpeku v zmysle § 46 ZVO vo výške pre časť č. 2 vo výške 2.000,- EUR (slovom: dvedtisíc EUR). Informácie o spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 8 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 07.02.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk do 07.10.2025
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525261
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525261
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: 3. časť: Sadové úpravy zakladanie novej zelene na vodozádržné opatrenia
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : 3. časť: Sadové úpravy zakladanie novej zelene na vodozádržné opatrenia
- Opis: Mesto Spišské Podhradie sa nachádza v Hornádskej kotline v jej severovýchodnej časti pod Spišským hradom, ktorý je s okolím a so Spišským Podhradím zaradený v zozname kultúrneho dedičstva UNESCO. Zámerom danej navrhovanej výsadby v meste Spišské Podhradie je založenie a výsadba novej zelene na vodozádržné opatrenia na rôznych parcelách v meste Spišské Podhradie. Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v (Točka ) v dokumentácii , výkaze výmer a súťaž súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Služby
- Doplňujúci druh zákazky: supplies, works
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 12 499.20
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Výsadba a údržba zelených plôch
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45112000, 45262640
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Spišské Podhradie
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov a z Programu Slovensko 2021-2027. Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém ePVO. 3. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
-
Súťažné podmienky
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za časť č. 3 v EUR s DPH Relatívna váha kritéria 100 % (max. 100,00 bodov). Spôsob hodnotenia kritéria vychádza z ponúknutej celkovej ceny (danej časti zákazky) v Eur s DPH na základe plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom zákazky uvedeným v súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za časť č. 3 v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 07.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO, t.j. Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúkvšetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia) prostredníctvom portálu IS EVO.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Spišské Podhradie, Mariánske námestie 37, 053 04 Spišské Podhradie, Otváranie ponúk sa uskutoční online
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje s odvolaním sa na znenie § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov zábezpeku v zmysle § 46 ZVO vo výške pre časť č. 2 vo výške 300,- EUR (slovom: tristo EUR). Informácie o spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 8 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 07.02.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk do 07.10.2025
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525261
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525261
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Spišské Podhradie)