Zníženie energetickej náročnosti polyfunkčnej budovy

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zníženie energetickej náročnosti polyfunkčnej budovy
Kód zákazky: 2024/LIP/02
Kód oznámenia: 32074 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45211350-7
Predpokladaná hodnota: 1 168 563,58 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.1.2025 10:00
Vyhlásenie: 30.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Lipovec
Adresa: Hrabiny 290/11
03861 Lipovec
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Hrabiny Lipovec 03861 Slovensko p.č. C KN 337/58
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia (zníženie energetickej náročnosti, debarierizácia a skvalitnenie vnútor-ného prostredia) polyfunkčného objektu v obci Lipovec. Stavebné práce budú pozostávať z nasledovných činností: • zateplenie tepelnovýmenného plášťa (obvodové steny, okenné otvory, dverné otvory, strešný plášť, zateplenie sokla a podláh, • výmena vykurovacieho systému a prípravy teplej vody, inštalácia tepelných čerpadiel, • inštalácia fotovoltickej elektrárne, • akustické opatrenia v miestnosti konferenčno-spoločenskej sály, • výmena zariaďovacích predmetov používajúcich vodu a výmena vodovodných batérii • rekonštrukcia elektroinštalácie a výmena svietidiel, • výmena otvorových konštrukcií, • debarierizácia priestorov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Lipovec

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1329777
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Lipovec (ID: 44574)
  • Zákazka: Zníženie energetickej náročnosti polyfunkčnej budovy (ID: 525088)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 61d20386-8532-47d5-8243-8aca003be3ae
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Lipovec
  • IČO: 00316776
  • DIČ: 2020594851
  • Adresa
  • Ulica: Hrabiny
  • Číslo: 11
  • Mesto: Lipovec
  • PSČ: 03861
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: hodosiova@enteris.sk
  • Telefónne číslo: +421911545482
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Enteris H s. r. o.
  • IČO: 53140869
  • DIČ: 2121280645
  • Adresa
  • Ulica: J. Cikkera
  • Číslo: 1761/5
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: hodosiova@enteris.sk
  • Telefónne číslo: +421911545482
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Lipovec)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5087
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Enteris H s. r. o.)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/LIP/02
  • Názov: Zníženie energetickej náročnosti polyfunkčnej budovy
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia (zníženie energetickej náročnosti, debarierizácia a skvalitnenie vnútor-ného prostredia) polyfunkčného objektu v obci Lipovec. Stavebné práce budú pozostávať z nasledovných činností: • zateplenie tepelnovýmenného plášťa (obvodové steny, okenné otvory, dverné otvory, strešný plášť, zateplenie sokla a podláh, • výmena vykurovacieho systému a prípravy teplej vody, inštalácia tepelných čerpadiel, • inštalácia fotovoltickej elektrárne, • akustické opatrenia v miestnosti konferenčno-spoločenskej sály, • výmena zariaďovacích predmetov používajúcich vodu a výmena vodovodných batérii • rekonštrukcia elektroinštalácie a výmena svietidiel, • výmena otvorových konštrukcií, • debarierizácia priestorov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 168 563.58
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch polyfunkčných budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45321000, 45232141, 45421132, 45251100, 45310000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: obec Lipovec
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: p.č. C KN 337/58
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač musí preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu a že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1, písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - čestným vyhlásením o zákazke účasti vo verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplnenie k podmienkam účasti: Zoznam stavebných prác a referencie musia preukázať, že realizácia predmetnej zákazky obsahovala vyššie uvedené požiadavky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov), musí byť z dokladu zrejmé, v akom rozsahu ju realizoval uchádzač. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v zmysle § 110 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti, určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok aj Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť kapacity inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zníženie energetickej náročnosti polyfunkčnej budovy
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024/LIP/01
  • Názov : Zníženie energetickej náročnosti polyfunkčnej budovy
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia (zníženie energetickej náročnosti, debarierizácia a skvalitnenie vnútor-ného prostredia) polyfunkčného objektu v obci Lipovec. Stavebné práce budú pozostávať z nasledovných činností: • zateplenie tepelnovýmenného plášťa (obvodové steny, okenné otvory, dverné otvory, strešný plášť, zateplenie sokla a podláh, • výmena vykurovacieho systému a prípravy teplej vody, inštalácia tepelných čerpadiel, • inštalácia fotovoltickej elektrárne, • akustické opatrenia v miestnosti konferenčno-spoločenskej sály, • výmena zariaďovacích predmetov používajúcich vodu a výmena vodovodných batérii • rekonštrukcia elektroinštalácie a výmena svietidiel, • výmena otvorových konštrukcií, • debarierizácia priestorov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 168 563.58
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch polyfunkčných budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45321000, 45232141, 45421132, 45251100, 45310000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Zníženie objemu skládkovaného odpadu. Minimálna životnosť fotovoltických panelov: 20 rokov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: obec Lipovec
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: p.č. C KN 337/58
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Záujemca je svojou ponukou viazaný od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom, t.j. do 30.04.2025.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia: a) v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet (resp. účty), o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tohto verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 36 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcií. Potvrdenie banky v zmysle vyššie uvedeného nie je možné preukázať predložením výpisu z účtu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač rovnako predloží podpísané čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky v iných bankách ako v tých, ktorých vyjadrenie podľa tohto bodu v ponuke predložil.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia: b) v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a preukázať vyjadrenie banky, alebo zahraničnej banky, a to nezáväzný úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom, banka mu poskytne úver v objeme minimálne 500 tis. EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je plnenie tejto zákazky. Nezáväzný úverový prísľub môže uchádzač nahradiť potvrdením banky, že uchádzač na svojom bankovom účte disponuje sumou min. 500 tis. EUR. Uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 60 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a musí ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk odrážať skutočný stav.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia: c) v zmysle § 33 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch nasledovne: Likvidita 1. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidity 1. stupňa - ako aritmetický priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 1. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, a k sú dostupné za roky 2021,2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľa likvidity 1. stupňa musí byť v rozsahu 0,2 - 0,8. Uchádzač predloží dokument podpísaný oprávnenou osobou, ktorý bude obsahovať výpočtový vzorec pre danú likviditu, a výpočet likvidity. Likvidita 2. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidity 2. stupňa - aritmetický priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 2. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, a k sú dostupné za roky 2021,2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľa likvidity 2. stupňa musí byť v rozsahu 1,0 - 1,5. Uchádzač predloží dokument podpísaný oprávnenou osobou, ktorý bude obsahovať výpočtový vzorec pre danú likviditu, a výpočet likvidity. Likvidita 3. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidity 2. stupňa - aritmetický priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 3. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, a k sú dostupné za roky 2021,2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľa likvidity 3. stupňa musí byť v rozsahu 0,9 – 2,5. Uchádzač predloží dokument podpísaný oprávnenou osobou, ktorý bude obsahovať výpočtový vzorec pre danú likviditu, a výpočet likvidity.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: A) v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň štandardov: Zoznam a potvrdenia o realizáciii zákazky – t.j. referencie sa musí týkať realizácie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky a (výstavba, resp. rekonštrukcia budov občianskeho vybavenia). Uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval: a) aspoň dve zákazky výstavby a rekonštrukcie budov občianskej vybavenosti v objeme min 1 mil. EUR bez DPH súhrnne, b) aspoň dve zákazky výstavby a rekonštrukcie budov občianskej vybavenosti, ktorej súčasťou bola inštalácia TZB v objeme min 100 tis. EUR bez DPH súhrnne, c) aspoň 2 zákazky, ktorých súčasťou bola inštalácia fotovoltických panelov s celkovým inštalovaným výkonom 10 kWp, d) aspoň zákazka, ktorých súčasťou bola inštalácia infrapanelov ako zdroja vykurovania. Zoznam stavebných prác a referencie musia preukázať, že realizácia predmetnej zákazky obsahovala vyššie uvedené požiadavky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov), musí byť z dokladu zrejmé, v akom rozsahu ju realizoval uchádzač.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: B) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov. Uchádzač preukáže, že osoba, určená na plnenie zmluvy, má potrebnú odbornú kvalifikáciu a prax na vykonanie prác, ktoré sú predmetom zákazky: a) stavbyvedúci s odbornou spôsobilosťou pre výkon stavebných činností pre oblasť pozemných stavieb, uchádzač preukáže minimálne 5 ročnú aktívnu prax stavbyvedúceho pri realizácii pozemných stavieb a skúsenosť stavbyvedúceho pri výstavbe alebo rekonštrukcii budov občianskej vybavenosti v minimálnom objeme 1 mil. EUR bez DPH. Uchádzač predloží nasledovné doklady: - Doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci Pozemné stavby), v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte, - Životopis, - Zoznam referenčných stavieb, - Informáciu, či je uvedený stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, a ak nie, v akom právnom vzťahu je uvedený stavbyvedúci voči uchádzačovi. b) Revízny technik elektrických zariadení, uchádzač preukáže minimálne 5 ročnú aktívnu prax revízneho technika. Uchádzač predloží nasledovné doklady: - osvedčenie v zmysle § 24 Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zaradeniami tlakovými zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú vyhradené technické zariadenia preukazujúceho kvalifikáciu revízneho technika vyhradeného technického zariadenia elektrického na činnosť A, E2 alebo ekvivalentná odborná spôsobilosť, či odborná kvalifikácia podľa právnych predpisov. - Životopis, - Zoznam referenčných stavieb, - Informáciu, či je uvedený stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, a ak nie, v akom právnom vzťahu je uvedený stavbyvedúci voči uchádzačovi. c) Autorizovaný BOZP technik, uchádzač preukáže minimálne 5 ročnú aktívnu prax BOZP technika. Uchádzač predloží nasledovné doklady: - osvedčenie autorizovaného bezpečnostného technika v zmysle Nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko vydané podľa § 6 ods. 1 písm. d) bod 4. zákona č. 125/2006 Z. z. o inšpekcii práce a o zmene a doplnení zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo ekvivalentná odborná spôsobilosť či odborná kvalifikácia podľa právnych predpisov, - Životopis, - Zoznam referenčných stavieb, - Informáciu, či je uvedený stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, a ak nie, v akom právnom vzťahu je uvedený stavbyvedúci voči uchádzačovi. d) Kľúčový odborník - inštalatér fotovoltického systému Uchádzač predloží nasledovné doklady: - platné osvedčenie pre inštalatéra fotovoltaického systému, resp. iný ekvivalentný dokument e) Kľúčový odborník - inštalatér tepelných čerpadiel Uchádzač predloží nasledovné doklady: - platné osvedčenie pre inštalatérov tepelných čerpadiel, resp. iný ekvivalentný dokument f) Kľúčový odborník - montáž kontaktného zatepľovacieho systému (2 osoby) Uchádzač predloží nasledovné doklady: - platná licencia na zhotovovanie vonkajších ETICS (2 osoby) v zmysle STN 73 2901 alebo ekvivalent
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: C) v zmysle § 34 ods. 1 písm. d) v súčinnosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality: a) uchádzač predloží certifikát kvality ISO 9001 v predmete zákazky , ktorými uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného certifikovanou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov EÚ alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality, b) uchádzač predloží platný certifikát systému riadenia bezpečnosti, ktorým záujemca potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam systému riadenia bezpečnosti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: D) v zmysle § 34 ods. 1 písm. h) v súčinnosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy. Uchádzač uvedie opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v. EÚL342, 22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú hodnotiť na základe najnižšej ceny za dodanie predmetu zákazky (v EUR, vrátane 23% DPH). Úspešným uchádzačom vo verejnom obstarávaní sa stane uchádzač, ktorého ponuková cena za dodanie predmetu zákazky, uvedená v EUR, vrátane 23% DPH, bude najnižšia. Druhý v poradí bude ten uchádzač, ktorého ponuková cena za dodanie predmetu zákazky, uvedená v EUR, vrátane 23% DPH, bude druhá najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví rovnakým spôsobom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná Zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ v rámci systému IS EVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 30 000,00 EUR. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525088
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Lipovec)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Lipovec)