Spojenie cyklomagistrály s obcou Beckov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Spojenie cyklomagistrály s obcou Beckov
Kód zákazky: 000097-479
Kód oznámenia: 32102 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233162-2
Predpokladaná hodnota: 1 076 435,23 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.1.2025 08:00
Vyhlásenie: 30.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Beckov
Adresa: P. O. Hviezdoslava
91638 Beckov
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Beckov 91638 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie pripojenia cyklotrasy z Beckova na Vážsku cyklotrasu a opačne vrátane zázemia pre cyklistov. Podnetom pre spracovanie je snaha o vytvorenie optimálnych podmienok pre zlepšenie a prevádzkovanie cyklistickej dopravy na území obce a v priľahlom území sprístupnením na nadradené cyklotrasy v nadväznosti na regionálne cyklotrasy v Trenčianskom samosprávnom kraji. Stavba sa člení na nasledovné objekty: SO 01 Cyklotrasa (spoločná cestička pre cyklistov a chodcov) SO 02 Úprava dopravného značenia na komunikáciách SO 03 Parkovisko pre cyklistov SO 04 Úprava dopravného značenia v centrálnej časti obce Beckov

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Beckov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1329506
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Beckov (ID: 17700)
  • Zákazka: Spojenie cyklomagistrály s obcou Beckov (ID: 524995)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f63fd9e5-e970-420f-9936-eb88a087f3da
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Beckov
  • IČO: 00311413
  • DIČ: 2021091336
  • Adresa
  • Mesto: Beckov
  • PSČ: 91638
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dzuppa@ekoauris.sk
  • Telefónne číslo: +421 948 644 944
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Beckov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4640
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 000097-479
  • Názov: Spojenie cyklomagistrály s obcou Beckov
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie pripojenia cyklotrasy z Beckova na Vážsku cyklotrasu a opačne vrátane zázemia pre cyklistov. Podnetom pre spracovanie je snaha o vytvorenie optimálnych podmienok pre zlepšenie a prevádzkovanie cyklistickej dopravy na území obce a v priľahlom území sprístupnením na nadradené cyklotrasy v nadväznosti na regionálne cyklotrasy v Trenčianskom samosprávnom kraji. Stavba sa člení na nasledovné objekty: SO 01 Cyklotrasa (spoločná cestička pre cyklistov a chodcov) SO 02 Úprava dopravného značenia na komunikáciách SO 03 Parkovisko pre cyklistov SO 04 Úprava dopravného značenia v centrálnej časti obce Beckov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), resp. podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia aj podľa § 152 ods. 1 ZVO, a to zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky. Podľa § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie tejto podmienky účasti preukazuje uchádzač verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 ZVO, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Za osobu podľa § 32 ods. 7 ZVO sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa odseku 7 a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. SPOLOČNÉ USTANOVENIA Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ je oprávnený overiť v informačnom systéme verejnej správy – Zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, zápis v tomto zozname v prípade, ak hospodársky subjekt takýmto zápisom disponuje. Uchádzač je povinný preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO minimálne pre rozsah predmetu zákazky podľa výzvy na predkladanie ponúk, resp. podľa týchto súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Spojenie cyklomagistrály s obcou Beckov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 000097-479
  • Názov : Spojenie cyklomagistrály s obcou Beckov
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie pripojenia cyklotrasy z Beckova na Vážsku cyklotrasu a opačne vrátane zázemia pre cyklistov. Podnetom pre spracovanie je snaha o vytvorenie optimálnych podmienok pre zlepšenie a prevádzkovanie cyklistickej dopravy na území obce a v priľahlom území sprístupnením na nadradené cyklotrasy v nadväznosti na regionálne cyklotrasy v Trenčianskom samosprávnom kraji. Stavba sa člení na nasledovné objekty: SO 01 Cyklotrasa (spoločná cestička pre cyklistov a chodcov) SO 02 Úprava dopravného značenia na komunikáciách SO 03 Parkovisko pre cyklistov SO 04 Úprava dopravného značenia v centrálnej časti obce Beckov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 076 435.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK -automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 2. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo 3. Kartel a kolúzia budú overené prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom informačného systému tenderia. 5. Ponuka sa predkladá prostredníctvom informačného systému tenderia. Ponuku je možné predložiť registrovaným používateľom informačného systému tenderia. 6.Predmet zákazky je financovaný z Prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti SR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Doplňujúce informácie k lehote viazanosti ponúk - informačný systém eForms neumožňuje zadanie lehoty, počas ktorej majú byť ponuky viazané vo forme dátumu. Informácia v časti "Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná" je uvedená ako Hodnota: 306 Obdobie: deň, čím je myslená lehota viazanosti ponúk do 30.06.2025.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Likvidita
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti –údajmi zo súvahy alebo výkazu ziskov a strát nasledovne: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienku účasti splní uchádzač preukázaním: Likvidita 1. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 1. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,2 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 1. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2021, 2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 1. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 0,2. Likvidita 2. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 2. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2021, 2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 2. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 0,7. Likvidita 3. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmeticky´ priemer za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 3. stupňa za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupne´ v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupne´ (to znamená, ak sú dostupne´ za roky 2021, 2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupne´ za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 3. stupňa musi´ byť rovný alebo vyšší ako 1,5. METÓDY A KRITÉRIÁ pre splnenie podmienky účasti požadovanej pre bod 1.: Prostredníctvom finančných analýz sú stanovené úrovne likvidity 1. stupňa, likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa. I. Likvidita 1. stupňa ( pohotová likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: Finančné účty/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 1. stupňa pre právnickú osobu: (r.72 S + r.73 S + r.66 S) / (r.122 S + r.140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: Finančné účty/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery Vzorec pre výpočet Likvidity 1. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (r.9 VMaZ,( ide o krátkodobý fin. majetok zložený z peniazov v hotovosti, na bankových účtoch a ostatného krátkodobého finančného majetku ) / (z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka.) Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch II. Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre právnickú osobu: (r.53 S + r.72 S + r.73 S+ r.66 S + r.76 S + r.78 S) / (r.122 S + r. 140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VMaZ finančný majetok ) / (z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka). Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch III. Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre právnickú osobu: (r.34 S + r.53 S + r.72 S + r.73 S + r.66 S + r.76 S + r.78 S) /( r.122 S + r.140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Pričom: S = súvaha Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba - podnikateľ: -výpočet: (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre fyzickú osobu - podnikateľa: (r.4 VMaZ ide o zásoby celkom + z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VMaZ finančný majetok) /( z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka) Pričom: VMaZ= výkaz o majetku a záväzkoch
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie záujemca alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením záujemcu alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že v rozhodnom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a zároveň preukáže, že minimálne jedna takto definovaná stavba bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 1 000 000,00 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname. Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu uskutočnením stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia stavieb dopravnej infraštruktúry. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referencie/potvrdenia odberateľov riadne ukončených stavieb. Spoločné ustanovenia: Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: - obchodné meno a sídlo dodávateľa - obchodné meno a sídlo odberateľa - lehota dodania, - množstvo uskutočnených prác alebo druh uskutočnených prác, - celková zmluvná cena a skutočná (fakturovaná) celková cenu za uskutočnenie prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka. - kontaktnú osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom záujemcu, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác na stavebných objektoch rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality, ktorý použije pri plnení zmluvy, pričom predloží doklad: Certifikát ISO 9001 v oblasti výstavby/rekonštrukcie inžinierskych stavieb alebo rovnocenné osvedčenia vydávané na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi iných členských štátov EÚ.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - STAVBYVEDÚCEHO, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: a) Doklad zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci na dopravné stavby (cesty) v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad. b) Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác na zrealizovaných stavbách, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho , v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov (pozn.: dĺžka odbornej praxe sa počíta od dátumu, v ktorom odborník dosiahol odbornú spôsobilosť v zmysle týchto podmienok účasti a nezarátava sa do nej prax, ktorú vykonával na účely získania odbornej spôsobilosti, teda pred jej získaním), - minimálne jednu praktickú skúsenosť s výstavbou alebo rekonštrukciou inžinierskej stavby – dopravné stavby - cesty (podľa Vyhlášky Štatistického úradu Slovenskej republiky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb), na ktorej pôsobil v pozícii stavbyvedúci, v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 1 000 000,00 EUR bez DPH. - vlastnoručný podpis zodpovednej osoby Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. K praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od MM/RR – do MM/RR), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky –BEZPEČNOSTNÉHO TECHNIKA, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: a) Doklad zodpovednej osoby – Bezpečnostného technika: Osvedčenie v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad. b) Profesijný životopis zodpovednej osoby - Bezpečnostného technika, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti s výkonom činnosti odborníka BOZP pri výstavbe alebo rekonštrukcii inžinierskych stavieb, v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov, - vlastnoručný podpis zodpovednej osoby Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. K praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba – bezpečnostný technik uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od MM/RR – do MM/RR), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy, pričom predloží doklad: Certifikát EMAS v oblasti stavebníctva – v kategórii inžinierske stavby, vydaný akreditovaným certifikačným orgánom alebo iný ekvivalentný dôkaz rovnocenný opatreniam environmentálneho manažérstva. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti údajmi o strojovom , prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré ma k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, z ktorého bude zrejmé, že jednotlivé vozidlá spĺňajú minimálnu úroveň štandardov nižšie. Za strojové a technické vybavenie pre uskutočnenie stavebných prác verejný obstarávateľ považuje: - Finišer – strojné zariadenie na pokládku obaľovacej asfaltovej zmesi - 1 ks - Cestný vibračný valec, min. 6 t - 1 ks Uchádzač pre každé zo strojového a technického vybavenia predloží dôkaz preukazujúci disponibilitu strojovým vybavením. Disponibilita je preukazovaná predložením napr. technických preukazov, STK, EK podľa zákona č. 8/2009 v platnom znení, preberacích protokolov, lízingových zmlúv, zmluvou o prenájme, alebo výpožičke strojového a technického vybavenia a pod. – z dokladu musí jasne a určito vyplývať disponibilita strojným zariadením. Uchádzač musí preukázať existenciu disponibility strojným zariadením pri predložení ponuky. V prípade nájomnej zmluvy na strojné zariadenie musí uchádzač preukázať, že prenajímateľ je disponentom zariadenia, ktoré prenajíma a zároveň, že prenájom strojov je súčasťou jeho podnikateľskej činnosti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 31
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 08:01
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predloží ponuku. Ponuky sú otvárané prostredníctvom automatizovanej funkcionality elektronického prostriedku tenderia.
  • Miesto otvárania ponúk: www.tenderia.sk
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Výška zábezpeky je určená na 30 000 EUR
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.tenderia.sk/public/order/67642c0eef91274409c778f8
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/524995
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: tenderia.sk