1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Rekonštrukcie objektu "A" Strednej odbornej školy obchodu a služieb Prievidza
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: GasLub_008_TSK
- Názov : Rekonštrukcie objektu "A" Strednej odbornej školy obchodu a služieb Prievidza
- Opis: zateplenie všetkých obvodových stien, sokla a strešných konštrukcií nový systém ochrany budovy pred bleskom realizácia nového základu pre osadenie novej VZT jednotky úprava odvádzania dažďových vôd z verejnej kanalizácie do vsakovacích objektov v rámci objektu sa obnoví vykurovacia sústava, celá elektroinštalácia, slaboprúdové rozvody, zdravotechnické rozvody a na strechu sa umiestnia fotovoltaické panely. komplexná rekonštrukcia vnútorných priestorov objektu A: - obnova vnútorných sietí a rozvodov a následné povrchové úpravy stien (nový omietkový systém, olejové nátery pre lepšiu údržbu, ochrana rohov proti poškodeniu náhodnými nárazmi), stropov (nové kazetové podhľady a podláh (bude použité keramické a homogénne PVC) - pre nové zariadenia cukrárskej výroby sa upraví elektrická prípojka - vytvorenie nových šatní a spŕch pre študentov praktickej výroby - vytvorenie nového WC pre imobilné osoby - zmeny dispozície v učebniach praktickej výroby - výmena interiérových dverí, - výmena vybraných okien a dverí na fasáde objektu, ktoré majú priamu spojitosť na debarierizáciu - na schodiskách a novej rampe pre imobilných je plánované nové zábradlie - na zlepšenie navigácie a pohybu pre zdravotne znevýhodnené osoby sú navrhnuté opatrenia ako umelé vodiace línie a varovné pásy, kontrastné označenie presklených okenných a dverných konštrukcií a schodiskových stupňov, reliéfne označenie dvier do jednotlivých miestností Zdravotechnika nové rozvody pitnej a úžitkovej vody, a komplexná rekonštrukcia splaškovej kanalizácie v objekte, nové sanitárno – hygienické zariaďovacie predmety. Vykurovanie - nové rozvody vykurovacích potrubí a vykurovacích telies bez zásahu do existujúceho zdroja tepla. Vzduchotechnika a klimatizácia V rámci vetrania je navrhnuté nútené vetranie do niektorých toaliet skladov a učební praktickej výučby. Na vetranie učební praktického vyučovania je navrhnutá nová rekuperačná jednotka. Na druhom nadzemnom podlaží v miestnosti 2.04 Multimediálna učebňa bola navrhnutá klimatizácia. Osvetlenie a vnútorné silnoprúdové rozvody nová komplexná elektroinštalácia s prihliadnutím na modernizáciu a digitalizáciu nových učebných postupov Vnútorné slaboprúdové rozvody V rámci elektroinštalácie budú riešené nové internetové rozvody a nová wifi sieť EPS, HSP nová požiarna signalizácia Technologické zariadenie cukrárskej výrobne – nebudú predmetom dodávky stavebných prác, budú obstarané samostatným verejným obstarávaním a dodané víťazným uchádzačom súťaže - nové zariadenie tried zameraných na praktickú výučbu predovšetkým cukrárskej výroby. Technológia zahŕňa - technologické vybavenie spotrebičov. Projektová dokumentácia zahŕňa aj technologické zariadenia kuchyne. Tie však budú obstarané samostatným verejným obstarávaním - rozvody vnútorných sietí a stavebné úpravy Fotovoltický systém Projekt rieši návrh, dodávku a inštaláciu malého fotovoltického zdroja elektrickej energie ktorá bude realizovaná na streche budovy pavilónu A .
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 287 653.36
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov súvisiacich so vzdelávaním a výskumom
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
- Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ počas doby plnenia zmluvy zamestná minimálne jednu osobu, ktorá spĺňa minimálne jeden z nasledovných predpokladov: a. Po dobu viac ako šesť po sebe nasledujúcich mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti, alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce, alebo dohody o pracovnej činnosti; b. Patrí k rómskemu etniku; c. Nedosiahla vek 25 rokov; d. Dosiahla vek 55 rokov; e. Je osobou so zdravotným postihnutím. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Splnenie podmienok v súlade so zásadou „nespôsobovať významnú škodu“. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Stredná odborná škola obchodu a služieb Prievidza
- Ulica: Nábrežie J. Kalinčiaka 1
- Mesto: Prievidza
- PSČ: 971 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 2. Zhotoviteľ a jeho subdodávatelia sú povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy. 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami /uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Zo strany záujemcu bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronickej platformy (IS EVO) cez webové sídlo https://evo.isepvo.sk/. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž aj v prípade nedostatočného finančného krytia. 6. V prípade požiadavky záujemcu o obhliadku miesta realizácie požadovaného predmetu zákazky záujemca môže dohodnúť termín obhliadky s využitím komunikačného systému EVO. 7. Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 9. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) - e) zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, tzn.: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní platí, že ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), d) a e) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáli www.oversi.gov.sk. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 10. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. 11. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. (Nevzťahuje sa na doklad v zmysle § 32 ods.7a8 ZVO) 12. Ak uchádzač nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. odseku 6 písm. c) až g) a odsekov 7 a 8, je oprávnený verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy; v takom prípade je povinný objasniť dotknuté skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. Opatreniami na vykonanie nápravy musí hospodársky subjekt preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, iným správnym deliktom alebo trestným činom. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti alebo dôvodu na vylúčenie podľa prvej vety nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadostí o účasť alebo ponúk, záujemca uvedie opatrenia na vykonanie nápravy podľa prvej vety v žiadosti o účasť a uchádzač v ponuke.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť predloženým zoznamom stavebných prác /rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky/ uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. /uchádzač je povinný v ponuke identifikovať referencie, ktoré sa ku dňu predloženia ponuky nachádzajú v evidencii referencií uverejnej na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a ktorými mieni preukázať splnenie podmienky účasti/ b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Pod stavebnými prácami rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky sa rozumejú stavebné práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcií pozemných stavieb podľa § 43a ods. 2 zákona č. 50/1976 Zb. (Stavebný zákon) respektíve objektov podľa Klasifikácie stavieb kategórie 1 „Budovy“ (alebo podľa ekvivalentnej právnej úpravy iného členského štátu EÚ). Verejný obstarávateľ/VO zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Uchádzač môže na preukázanie tech. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa § 34 ods. 3 ZVO. V takomto prípade musí uchádzač VO preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7a 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom/JED podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 37 ods. 3 ZVO. VO umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených VO, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI . Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou uskutočnenia plnenia rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky ktorým sa rozumejú stav. práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcií pozemných stavieb podľa § 43a ods. 2 zákona č. 50/1976 Zb. (Stavebný zákon) respektíve objektov podľa Klasifikácie stavieb kategórie 1 „Budovy“. Minimálne požad. úroveň štandardov: Pre účely plnenia tejto podmienky uchádzač uvedie objem prác realizovaný za posledných 5 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnej hodnote minimálne 1 500 000 EUR bez DPH. V prípade stavby, ktorej začiatok alebo koniec nespadá do daného obdobia, je uchádzač povinný preukázať potvrdením odberateľa alebo iným dokladom, že požadovaná min. výška zmluvnej ceny stavby bola realizovaná v danom období. V prípade, že uchádzač realizoval stavebné práce ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem stavebných prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V zozname stavebných prác uchádzač uvedie minimálne tieto údaje: a)Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b)Obchodné meno a sídlo odberateľa; c)Zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia stavebných prác (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín); d)Popis predmetu stavebných prác, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; e)Skutočne fakturovanú cenu za stav. práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v EUR bez DPH; f)Meno a priezvisko, funkciu, tel. číslo, príp. e-mail kontaktnej osoby odberateľa, pre účely overenia údajov. g) Odkaz na referenciu uvedenú v evidencii referencií podľa § 12 ZVO (ak relevantné) V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na hodnotenie ponúk je v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO najnižšia celková cena časti predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eur bez DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Uchádzač predloží návrh na plnenie kritérií za celý predmet zákazky spoločne. Uchádzač predloží svoj návrh na plnenie kritérií prostredníctvom IS EVO.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena časti predmetu zákazky bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 300
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 07.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, prostredníctvom elektronickej platformy. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy.
- Miesto otvárania ponúk: https://evo.isepvo.sk/evo/
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Od uchádzača predkladajúceho ponuku, za túto časť, sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) vo výške: 50 000 €. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/523468
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Prestavba objektu aranžovne na školské dielne a prepojenie objektu s pavilónom C Strednej odbornej školy obchodu a služieb Prievidza
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: GasLub_008_TSK
- Názov : Prestavba objektu aranžovne na školské dielne a prepojenie objektu s pavilónom C Strednej odbornej školy obchodu a služieb Prievidza
- Opis: Stavebné práce riešia prestavbu existujúceho jednopodlažného objektu aranžovne na školské dielne a prepojenie tohto pavilónu s objektom C školy. Rekonštrukcia bude riešená prestavbou, prístavbou a nadstavbou časti pôvodného objektu aranžovne nachádzajúceho sa na parcele č. 1466/12. Prestavbou sa bude zasahovať aj na parcely č. 1466/28, 1466/2, 1466/1. Prestavbou výťahu sa rieši bezbariérový prístup do objektu aranžovne a objektu C. Výťah bude prepájať 1.NP a 2.NP navrhovaného objektu školských dielní a na 2.NP bude mať výťah dve výstupne stanice, aby bolo možné sprístupniť aj 2.NP pavilónu C školy. Prestavbou vznikne z časti dvojpodlažný a z časti jednopodlažný objekt. V Jednopodlažnej časti bude spojovacia chodba k pavilónu C a novo navrhovaná prístupová chodba do objektu. K dvojpodlažnej časti bude z exteriérovej strany od telocvične pristavený potravinový výťah, určeným na prevoz stravy. Z dispozičného hľadiska boli v pôvodnom objekte riešené dve učebne. Navrhovaným stavom sa priestor rozšíri o šatne žiakov, jednu učebňu a sociálne zázemie učiteľov. Taktiež prestavbou vznikne interiérové prepojenie medzi pavilónmi školy. Na 1.NP sa bude nachádzať spojovacia chodba, schodisko, výťah, kuchyňa na výučbu a učebňa stolovania. Na 2.NP vznikne učebňa, kancelária - výdaj jedla, šatne so sociálnym zázemím, sociálne zázemie učiteľov, sociálne zázemie pre telesne postihnutých a výťah. Učebne medzi 1.NP a 2.NP budú prepojené aj potravinovým výťahom, určeným len na prevoz jedál. V celom objekte sú navrhnuté nové rozvody vody, splaškovej kanalizácie, vykurovania a elektroinštalácie (silnoprúd, slaboprúd) v rátane novej sanity , vykurovacích telies a koncových prvkov. Dôjde taktiež k rekonštrukcii vnútorných priestorov (dispozičné zmeny, podlahové konštrukcie, vnútorné omietky, sanitárne zariadenie a vnútorné rozvody, nové interiérové drevené dvere). Na budove je navrhnutý nový systém ochrany pred bleskom. Celý objekt bude zateplený, vrátane nových exteriérových výplní otvorov (okná a dvere v kombinácii z plastových a hliníkových profilov). V rámci rekonštrukcie budú realizované zemné práce – výkopové práce pre základové pásy pod novo navrhnuté nosné konštrukcie. V rámci búracích prác budú plne demontované okenné aj dverné otvory, odstránené budú všetky existujúce podlahové konštrukcie, vnútorné omietky, sanitárne zariadenie a vnútorné rozvody. Existujúca strešná konštrukcia sa odstráni až po nosnú konštrukciu. V exteriéri bude odstránená betónová rampa, exteriérové schodisko a prestrešenie. Technologické zariadenia kuchyne nachádzajúce sa v projektovej dokumentácii nebudú dodávkou stavebných prác, budú obstarané samostatným verejným obstarávaním a dodané víťazným uchádzačom súťaže.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 734 805.22
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov súvisiacich so vzdelávaním a výskumom
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
- Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ počas doby plnenia zmluvy zamestná minimálne jednu osobu, ktorá spĺňa minimálne jeden z nasledovných predpokladov: a. Po dobu viac ako šesť po sebe nasledujúcich mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti, alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce, alebo dohody o pracovnej činnosti; b. Patrí k rómskemu etniku; c. Nedosiahla vek 25 rokov; d. Dosiahla vek 55 rokov; e. Je osobou so zdravotným postihnutím. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Splnenie podmienok v súlade so zásadou „nespôsobovať významnú škodu“. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Stredná odborná škola obchodu a služieb Prievidza
- Ulica: Nábrežie J. Kalinčiaka 1,
- Mesto: Prievidza
- PSČ: 971 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Sú uvedené v súťťažných podkladoch a projektovej dokumentácii
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 9
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 2. Zhotoviteľ a jeho subdodávatelia sú povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy. 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami /uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Zo strany záujemcu bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronickej platformy (IS EVO) cez webové sídlo https://evo.isepvo.sk/. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž aj v prípade nedostatočného finančného krytia. 6. V prípade požiadavky záujemcu o obhliadku miesta realizácie požadovaného predmetu zákazky záujemca môže dohodnúť termín obhliadky s využitím komunikačného systému EVO. 7. Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 9. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) - e) zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, tzn.: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní platí, že ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), d) a e) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáli www.oversi.gov.sk. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 10. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. 11. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. (Nevzťahuje sa na doklad v zmysle § 32 ods.7a8 ZVO) 12. Ak uchádzač nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. odseku 6 písm. c) až g) a odsekov 7 a 8, je oprávnený verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy; v takom prípade je povinný objasniť dotknuté skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. Opatreniami na vykonanie nápravy musí hospodársky subjekt preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, iným správnym deliktom alebo trestným činom. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti alebo dôvodu na vylúčenie podľa prvej vety nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadostí o účasť alebo ponúk, záujemca uvedie opatrenia na vykonanie nápravy podľa prvej vety v žiadosti o účasť a uchádzač v ponuke.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť predloženým zoznamom stavebných prác /rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky/ uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. /uchádzač je povinný v ponuke identifikovať referencie, ktoré sa ku dňu predloženia ponuky nachádzajú v evidencii referencií uverejnej na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a ktorými mieni preukázať splnenie podmienky účasti/ b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Pod stavebnými prácami rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky sa rozumejú stavebné práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcií pozemných stavieb podľa § 43a ods. 2 zákona č. 50/1976 Zb. (Stavebný zákon) respektíve objektov podľa Klasifikácie stavieb kategórie 1 „Budovy“ (alebo podľa ekvivalentnej právnej úpravy iného členského štátu EÚ). Verejný obstarávateľ/VO zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Uchádzač môže na preukázanie tech. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa § 34 ods. 3 ZVO. V takomto prípade musí uchádzač VO preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7a 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom/JED podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 37 ods. 3 ZVO. VO umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených VO, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI . Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou uskutočnenia plnenia rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky ktorým sa rozumejú stav. práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcií pozemných stavieb podľa § 43a ods. 2 zákona č. 50/1976 Zb. (Stavebný zákon) respektíve objektov podľa Klasifikácie stavieb kategórie 1 „Budovy“. Minimálne požad. úroveň štandardov: Pre účely plnenia tejto podmienky uchádzač uvedie objem prác realizovaný za posledných 5 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnej hodnote minimálne 500 000 EUR bez DPH. V prípade stavby, ktorej začiatok alebo koniec nespadá do daného obdobia, je uchádzač povinný preukázať potvrdením odberateľa alebo iným dokladom, že požadovaná min. výška zmluvnej ceny stavby bola realizovaná v danom období. V prípade, že uchádzač realizoval stavebné práce ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem stavebných prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V zozname stavebných prác uchádzač uvedie minimálne tieto údaje: a)Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b)Obchodné meno a sídlo odberateľa; c)Zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia stavebných prác (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín); d)Popis predmetu stavebných prác, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; e)Skutočne fakturovanú cenu za stav. práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v EUR bez DPH; f)Meno a priezvisko, funkciu, tel. číslo, príp. e-mail kontaktnej osoby odberateľa, pre účely overenia údajov. g) Odkaz na referenciu uvedenú v evidencii referencií podľa § 12 ZVO (ak relevantné) V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na hodnotenie ponúk je v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO najnižšia celková cena časti predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eur bez DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Uchádzač predloží návrh na plnenie kritérií za celý predmet zákazky spoločne. Uchádzač predloží svoj návrh na plnenie kritérií prostredníctvom IS EVO.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena časti predmetu zákazky bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Zatiaľ nie je známa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 300
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 07.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, prostredníctvom elektronickej platformy Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy.
- Miesto otvárania ponúk: https://evo.isepvo.sk/evo/
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Od uchádzača predkladajúceho ponuku, za túto časť, sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) vo výške: 20 000 €. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/523468
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)