Obstaranie ERP systému BBSK

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obstaranie ERP systému BBSK
Kód zákazky: VO-000540
Kód oznámenia: 31994 - POS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 27.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
Adresa: Námestie SNP
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie SNP Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom pripravovaného verejného obstarávania bude obstaranie ekonomického informačného systému (ďalej len ERP), implementácia ERP, poskytovanie aplikačnej podpory. Obstaranie, implementácia a aplikačná podpora pre aplikáciu (mobilnú a webovú) pre schvaľovanie, podpisovanie dokumentov a na prácu so skladovou, majetkovou a personálnou evidenciou s napojením na ERP. Úspešný uchádzač dodá obstarávateľovi ERP, ktorý bude spĺňať nasledovné podmienky na základe ,,Projektu ERP pre obeh dokladov“ s prepojením na aplikáciu s webovým rozhraním. Počas implementácie sú prípustné odchýlky od stanoveného projektu ,,Projekt ERP pre obeh dokladov“. Účelom prípravných trhových konzultácií (ďalej aj „PTK“) je informovanie a oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú poskytovaním predmetu zákazky s cieľom stanoviť v pripravovanom verejnom obstarávaní objektívne, reálne a primerané požiadavky na predmet zákazky tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby verejné obstarávanie podporovalo otvorenú hospodársku súťaž. Verejný obstarávateľ má v úmysle konzultovať otázky týkajúce sa podmienok súťaže, ako napr. podmienky účasti, obchodné podmienky plnenia zákazky a podobne. Súčasťou PTK bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej aj „PHZ“). Poskytnuté indikatívne cenové ponuky účastníkov verejný obstarávateľ zohľadní pri ďalšom plánovaní a následnej realizácii postupu verejného obstarávania.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Banskobystrický samosprávny kraj

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1329471
1. Základné údaje
  • Organizácia: Banskobystrický samosprávny kraj (ID: 8495)
  • Zákazka: Obstaranie ERP systému BBSK (ID: 524990)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: 1ed22ddc-a0a6-4cd3-a184-df261f77588e
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
  • IČO: 37828100
  • DIČ: 2021627333
  • Adresa
  • Ulica: Námestie SNP
  • Číslo: 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dominika.cveckova@bbsk.sk
  • Telefónne číslo: 0948292782
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Banskobystrický samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3406
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 03.02.2025
  • Referenčné číslo: VO-000540
  • Názov: Obstaranie ERP systému BBSK
  • Opis: Predmetom pripravovaného verejného obstarávania bude obstaranie ekonomického informačného systému (ďalej len ERP), implementácia ERP, poskytovanie aplikačnej podpory. Obstaranie, implementácia a aplikačná podpora pre aplikáciu (mobilnú a webovú) pre schvaľovanie, podpisovanie dokumentov a na prácu so skladovou, majetkovou a personálnou evidenciou s napojením na ERP. Úspešný uchádzač dodá obstarávateľovi ERP, ktorý bude spĺňať nasledovné podmienky na základe ,,Projektu ERP pre obeh dokladov“ s prepojením na aplikáciu s webovým rozhraním. Počas implementácie sú prípustné odchýlky od stanoveného projektu ,,Projekt ERP pre obeh dokladov“. Účelom prípravných trhových konzultácií (ďalej aj „PTK“) je informovanie a oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú poskytovaním predmetu zákazky s cieľom stanoviť v pripravovanom verejnom obstarávaní objektívne, reálne a primerané požiadavky na predmet zákazky tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby verejné obstarávanie podporovalo otvorenú hospodársku súťaž. Verejný obstarávateľ má v úmysle konzultovať otázky týkajúce sa podmienok súťaže, ako napr. podmienky účasti, obchodné podmienky plnenia zákazky a podobne. Súčasťou PTK bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej aj „PHZ“). Poskytnuté indikatívne cenové ponuky účastníkov verejný obstarávateľ zohľadní pri ďalšom plánovaní a následnej realizácii postupu verejného obstarávania.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Vývoj softvéru
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: Obstaranie ERP systému BBSK
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov: Obstaranie ERP systému BBSK
  • Opis: Predmetom pripravovaného verejného obstarávania bude obstaranie ekonomického informačného systému (ďalej len ERP), implementácia ERP, poskytovanie aplikačnej podpory. Obstaranie, implementácia a aplikačná podpora pre aplikáciu (mobilnú a webovú) pre schvaľovanie, podpisovanie dokumentov a na prácu so skladovou, majetkovou a personálnou evidenciou s napojením na ERP. Úspešný uchádzač dodá obstarávateľovi ERP, ktorý bude spĺňať nasledovné podmienky na základe ,,Projektu ERP pre obeh dokladov“ s prepojením na aplikáciu s webovým rozhraním. Počas implementácie sú prípustné odchýlky od stanoveného projektu ,,Projekt ERP pre obeh dokladov“. Účelom prípravných trhových konzultácií (ďalej aj „PTK“) je informovanie a oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú poskytovaním predmetu zákazky s cieľom stanoviť v pripravovanom verejnom obstarávaní objektívne, reálne a primerané požiadavky na predmet zákazky tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby verejné obstarávanie podporovalo otvorenú hospodársku súťaž. Verejný obstarávateľ má v úmysle konzultovať otázky týkajúce sa podmienok súťaže, ako napr. podmienky účasti, obchodné podmienky plnenia zákazky a podobne. Súčasťou PTK bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej aj „PHZ“). Poskytnuté indikatívne cenové ponuky účastníkov verejný obstarávateľ zohľadní pri ďalšom plánovaní a následnej realizácii postupu verejného obstarávania.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Vývoj softvéru
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/524990
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62980/summary
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)