Dodávka informačného systému a hardware pre terminál v Haniske_II

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodávka informačného systému a hardware pre terminál v Haniske_II
Kód zákazky: BBt/07/2024_TOS_II
Kód oznámenia: 31171 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 48000000-8
Predpokladaná hodnota: 700 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.2.2025 10:00
Vyhlásenie: 18.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: BB - TRADE, s.r.o.
Adresa: Areál prekladisko Haniska
04066 Košice
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Areál prekladisko Haniska Košice 04066 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka komplexného informačného systému a hardware riešenia pre prekladisko v Haniske vrátane elektronickej výmeny dát s obchodnými partnermi a webového portálu pre komunikáciu s obchodnými partnermi, zabezpečenie areálu prostredníctvom kamerového systému, dodávka systémov pre monitorovanie, kontrolu prístupu a parkovania, ktoré budú integrované do existujúceho informačného systému prekladiska. Cieľom je zefektívniť procesy zavedením digitalizácie, automatizácie a optimalizácie procesov, čo povedie k efektívnejšiemu využitiu materiálnych a ľudských zdrojov a tým dôjde aj k zníženiu prevádzkových nákladov a optimalizácií prevádzky areálu prekladiska. Hlavné ciele sú: • Štandardizácia a digitalizácia pracovných postupov v oblasti riadenia terminálu, skladovania a špedície; • Prístup založený na procesoch, od začiatku až do konca; • Harmonizácia procesov, aplikácií, dátových tokov a kmeňových dát; • Zavedenie digitalizácie medzi zúčastnenými stranami (s dodávateľmi a odberateľmi); • Optimalizácia a automatizácia podporovaná IS; • Automatizované spracovanie podkladov pre fakturáciu a kontrolu; • Optimalizácia pohybu v areáli. Súčasťou plnenia predmetu zákazky je taktiež: 1. Poradenské služby na návrh riešenia a prípravy a spracovania cieľového konceptu prekladiska, čo zahŕňa: - Poradenské služby v návrhu optimalizácie procesov celého prekladiska tak, aby boli všetky procesy čo najefektívnejšie a spĺňali požiadavky zadávateľa a viedlo to k celkovej efektivite všetkých procesov, - Návrh rozmiestnenia niektorých častí systému a hardware, ako napríklad bezpečnostných kamier tak, aby boli splnené minimálne požiadavky zadávateľa; 2. Stavebné práce, ktoré zahrňujú výstavbu potrebných častí zariadení, ako sú napríklad: - Cestné závory, - Semafory, - Kiosky, - Parkovacie automaty, cedule - a ďalšie podľa špecifikácií uvedených v dokumente s názvom „Technická špecifikácia pre Terminálový operačný systém (TOS)“; 3. Implementácia informačného systému pre riadenie a optimalizáciu procesov na prekladisku, systému pre riadenie a optimalizáciu procesov v skladoch, systému pre plánovanie, riadenie a optimalizáciu prepráv a systému pre správu majetku, t.j. pre evidenciu strojov a zariadení vrátane plánovania údržby a opráv; 4. Projektové riadenie dodávok a koordinácia činností na projekte; 5. Podpora implementácie, testovania a riadenia zmien; 6. Podpora prevádzky systému v produkčnom prostredí; 7. Dodávka hardware a technológií; 8. Školenie zamestnancov zadávateľa a podpora pri spustení do ostrej prevádzky; 9. Záručné a pozáručné podmienky na dodaný systém a jeho ďalšie prípadné rozširovanie a údržbu; 10. Podpora prevádzky systému v produkčnom prostredí, ktorá zahŕňa aplikačnú podporu, údržbu (maintenance), pravidelné aktualizácie a riešenie technických problémov, aby bol systém vždy plne funkčný a aktuálny. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v samostatnom dokumente s názvom „Technická špecifikácia pre Terminálový operačný systém (TOS)“, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1327765
1. Základné údaje
  • Organizácia: BB - TRADE, s.r.o. (ID: 81219)
  • Zákazka: Dodávka informačného systému a hardware pre terminál v Haniske_II (ID: 524419)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: e72430e2-9d73-4e6c-b193-36c77761a40a
  • Identifikátor verzie oznámenia: eb804f29-bd19-4b87-bed3-219fe99e8050
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: BB - TRADE, s.r.o.
  • IČO: 31725376
  • DIČ: 2021236525
  • Adresa
  • Ulica: Areál prekladisko Haniska
  • Číslo: -
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04066
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: bbtrade@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421949885855
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (BB - TRADE, s.r.o.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Organizácia zadávajúca zákazku dotovanú verejným obstarávateľom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21614
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: BBt/07/2024_TOS_II
  • Názov: Dodávka informačného systému a hardware pre terminál v Haniske_II
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka komplexného informačného systému a hardware riešenia pre prekladisko v Haniske vrátane elektronickej výmeny dát s obchodnými partnermi a webového portálu pre komunikáciu s obchodnými partnermi, zabezpečenie areálu prostredníctvom kamerového systému, dodávka systémov pre monitorovanie, kontrolu prístupu a parkovania, ktoré budú integrované do existujúceho informačného systému prekladiska. Cieľom je zefektívniť procesy zavedením digitalizácie, automatizácie a optimalizácie procesov, čo povedie k efektívnejšiemu využitiu materiálnych a ľudských zdrojov a tým dôjde aj k zníženiu prevádzkových nákladov a optimalizácií prevádzky areálu prekladiska. Hlavné ciele sú: • Štandardizácia a digitalizácia pracovných postupov v oblasti riadenia terminálu, skladovania a špedície; • Prístup založený na procesoch, od začiatku až do konca; • Harmonizácia procesov, aplikácií, dátových tokov a kmeňových dát; • Zavedenie digitalizácie medzi zúčastnenými stranami (s dodávateľmi a odberateľmi); • Optimalizácia a automatizácia podporovaná IS; • Automatizované spracovanie podkladov pre fakturáciu a kontrolu; • Optimalizácia pohybu v areáli. Súčasťou plnenia predmetu zákazky je taktiež: 1. Poradenské služby na návrh riešenia a prípravy a spracovania cieľového konceptu prekladiska, čo zahŕňa: - Poradenské služby v návrhu optimalizácie procesov celého prekladiska tak, aby boli všetky procesy čo najefektívnejšie a spĺňali požiadavky zadávateľa a viedlo to k celkovej efektivite všetkých procesov, - Návrh rozmiestnenia niektorých častí systému a hardware, ako napríklad bezpečnostných kamier tak, aby boli splnené minimálne požiadavky zadávateľa; 2. Stavebné práce, ktoré zahrňujú výstavbu potrebných častí zariadení, ako sú napríklad: - Cestné závory, - Semafory, - Kiosky, - Parkovacie automaty, cedule - a ďalšie podľa špecifikácií uvedených v dokumente s názvom „Technická špecifikácia pre Terminálový operačný systém (TOS)“; 3. Implementácia informačného systému pre riadenie a optimalizáciu procesov na prekladisku, systému pre riadenie a optimalizáciu procesov v skladoch, systému pre plánovanie, riadenie a optimalizáciu prepráv a systému pre správu majetku, t.j. pre evidenciu strojov a zariadení vrátane plánovania údržby a opráv; 4. Projektové riadenie dodávok a koordinácia činností na projekte; 5. Podpora implementácie, testovania a riadenia zmien; 6. Podpora prevádzky systému v produkčnom prostredí; 7. Dodávka hardware a technológií; 8. Školenie zamestnancov zadávateľa a podpora pri spustení do ostrej prevádzky; 9. Záručné a pozáručné podmienky na dodaný systém a jeho ďalšie prípadné rozširovanie a údržbu; 10. Podpora prevádzky systému v produkčnom prostredí, ktorá zahŕňa aplikačnú podporu, údržbu (maintenance), pravidelné aktualizácie a riešenie technických problémov, aby bol systém vždy plne funkčný a aktuálny. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v samostatnom dokumente s názvom „Technická špecifikácia pre Terminálový operačný systém (TOS)“, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 700 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérové balíky a informačné systémy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72260000, 72222300, 72267100, 48000000
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Areál prekladiska Interport v Haniske
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04066
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 1. V postupe zadávania tejto zákazky sa neaplikuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2. Spoločnosť BB - TRADE, s.r.o. nie je verejným obstarávateľom ani obstarávateľom a aktuálne nespĺňa ani definíciu dotovaného subjektu v zmysle ustanovenia § 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 3. Kompletné znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti. 4. Zadávateľ Zadávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE 2.3 s využitím všetkých jeho funkcionalít. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Hospodársky subjekt predkladá ponuku elektronicky v systéme JOSEPHINE. Podrobné informácie o systéme JOSEPHINE určených pre prácu s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným hospodárskym subjektom. 5. Zadávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 50.000 EUR. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.1 v bode 17.3. Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovenej do 4 mesiacov odo dňa plynutia prvotnej lehoty na predkladanie ponúk, t.j. do 14.06.2025.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodávka informačného systému a hardware pre terminál v Haniske_II
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: BBt/07/2024_TOS_II
  • Názov : Dodávka informačného systému a hardware pre terminál v Haniske_II
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka komplexného informačného systému a hardware riešenia pre prekladisko v Haniske vrátane elektronickej výmeny dát s obchodnými partnermi a webového portálu pre komunikáciu s obchodnými partnermi, zabezpečenie areálu prostredníctvom kamerového systému, dodávka systémov pre monitorovanie, kontrolu prístupu a parkovania, ktoré budú integrované do existujúceho informačného systému prekladiska. Cieľom je zefektívniť procesy zavedením digitalizácie, automatizácie a optimalizácie procesov, čo povedie k efektívnejšiemu využitiu materiálnych a ľudských zdrojov a tým dôjde aj k zníženiu prevádzkových nákladov a optimalizácií prevádzky areálu prekladiska. Hlavné ciele sú: • Štandardizácia a digitalizácia pracovných postupov v oblasti riadenia terminálu, skladovania a špedície; • Prístup založený na procesoch, od začiatku až do konca; • Harmonizácia procesov, aplikácií, dátových tokov a kmeňových dát; • Zavedenie digitalizácie medzi zúčastnenými stranami (s dodávateľmi a odberateľmi); • Optimalizácia a automatizácia podporovaná IS; • Automatizované spracovanie podkladov pre fakturáciu a kontrolu; • Optimalizácia pohybu v areáli. Súčasťou plnenia predmetu zákazky je taktiež: 1. Poradenské služby na návrh riešenia a prípravy a spracovania cieľového konceptu prekladiska, čo zahŕňa: - Poradenské služby v návrhu optimalizácie procesov celého prekladiska tak, aby boli všetky procesy čo najefektívnejšie a spĺňali požiadavky zadávateľa a viedlo to k celkovej efektivite všetkých procesov, - Návrh rozmiestnenia niektorých častí systému a hardware, ako napríklad bezpečnostných kamier tak, aby boli splnené minimálne požiadavky zadávateľa; 2. Stavebné práce, ktoré zahrňujú výstavbu potrebných častí zariadení, ako sú napríklad: - Cestné závory, - Semafory, - Kiosky, - Parkovacie automaty, cedule - a ďalšie podľa špecifikácií uvedených v dokumente s názvom „Technická špecifikácia pre Terminálový operačný systém (TOS)“; 3. Implementácia informačného systému pre riadenie a optimalizáciu procesov na prekladisku, systému pre riadenie a optimalizáciu procesov v skladoch, systému pre plánovanie, riadenie a optimalizáciu prepráv a systému pre správu majetku, t.j. pre evidenciu strojov a zariadení vrátane plánovania údržby a opráv; 4. Projektové riadenie dodávok a koordinácia činností na projekte; 5. Podpora implementácie, testovania a riadenia zmien; 6. Podpora prevádzky systému v produkčnom prostredí; 7. Dodávka hardware a technológií; 8. Školenie zamestnancov zadávateľa a podpora pri spustení do ostrej prevádzky; 9. Záručné a pozáručné podmienky na dodaný systém a jeho ďalšie prípadné rozširovanie a údržbu; 10. Podpora prevádzky systému v produkčnom prostredí, ktorá zahŕňa aplikačnú podporu, údržbu (maintenance), pravidelné aktualizácie a riešenie technických problémov, aby bol systém vždy plne funkčný a aktuálny. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v samostatnom dokumente s názvom „Technická špecifikácia pre Terminálový operačný systém (TOS)“, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérové balíky a informačné systémy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72260000, 72222300, 72267100, 48000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Areál prekladisko Haniska
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04066
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru/poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejnej súťaže v zmysle Prílohy č. 9 súťažných podkladov
  • Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru/poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejnej súťaže, v ktorom musí byť uvedené: - Identifikácia dodávateľa/poskytovateľa, - identifikácia odberateľa/objednávateľa a kontakt na odberateľa/objednávateľa, (meno, telefonické spojenie, e-mailové spojenie), - názov a stručný opis dodávky tovaru/služieb, - zmluvná cena za požadovanú časť dodávky tovaru/služieb v Eur bez DPH, - termín dodania tovaru/služieb (v rozsahu mesiac a rok). Minimálne požiadavky: Zoznam dodávok tovaru/poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejnej súťaže musí obsahovať: ? minimálne jednu (1) realizovanú a funkčnú zákazku na dodávku informačného systému pre komplexné riadenie a správu TOS, WMS a železničnej špedície v minimálnej hodnote 100 000 EUR bez DPH, pričom zákazka zahrňovala minimálne nasledovné činnosti: - návrh a implementácia informačného systému pre riadenie a správu TOS, WMS a železničnej špedície - poskytnutie školenia pre užívateľov a administrátorov systému - poskytnutie technickej podpory a údržby po dobu minimálne troch (3.) rokov po dokončení implementácie; ? minimálne jednu (1) realizovanú a funkčnú zákazku na dodávku systému parkoviska vrátane organizácie dopravy v minimálnej hodnote 50 000 EUR bez DPH; ? minimálne jednu (1) realizovanú a funkčnú zákazku na dodávku a realizáciu zabezpečenia areálu v minimálnej hodnote 100 000 EUR bez DPH, pri realizácii ktorej uchádzač spĺňal požiadavky normy ISO/IEC 27001 (alebo ekvivalentnej normy). Kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti je uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam kľúčových odborníkov navrhovaných na dodanie predmetu zákazky v zmysle Prílohy č. 10 súťažných podkladov
  • Opis podmienky účasti: Zoznam kľúčových odborníkov navrhovaných na dodanie predmetu zákazky v zmysle Prílohy č. 10 súťažných podkladov (vzor). Zároveň je potrebné vyplniť a predložiť Zoznamy realizovaných projektov v rozsahu podľa Prílohy č. 11 súťažných podkladov i. Projektový manažér – 1 osoba (kľúčový odborník č. 1) ii. Systémový architekt – 1 osoba (kľúčový odborník č. 2) iii. Špecialista na integráciu – 1 osoba (kľúčový odborník č. 3) iv. Tester/QA inžinier – 1 osoba (kľúčový odborník č. 4) v. Bezpečnostný špecialista – 1 osoba (kľúčový odborník č. 5) Kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti je uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia celková cena za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zadávateľ uzatvorí s jediným hospodárskym subjektom Zmluvu na dodanie informačného systému a hardware pre terminál v Haniske podľa ust. § 508 a nasl. 536 a nasl zákona č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších právnych predpisov a v zmysle zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok poskytnutia predmetu zákazky je uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B.2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov. 2. Úspešný hospodársky subjekt je povinný zapísať sa do registra partnerov verejného sektora podľa ust. zákona č.315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov najneskôr ku dňu uzavretia zmluvy (ďalej ako „zákon o registri partnerov verejného sektora“ v príslušnom gramatickom tvare) vrátane prípadných subdodávateľov.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.02.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.02.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Opis otvárania ponúk: Zadávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým hospodárskym subjektom, ktoré predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE 2.3 (ďalej ako "JOSEPHINE") sa rozumie ich sprístupnenie. Zadávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým hospodárskym subjektom, ktoré predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62886/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/524419
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE 2.3
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)