Zabezpečenie stravovania formou prenájmu

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie stravovania formou prenájmu
Kód zákazky: 522 407
Kód oznámenia: 29397 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55500000-5
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.1.2025 10:00
Vyhlásenie: 29.11.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Prešovská univerzita v Prešove
Adresa: Ul. 17. novembra
08001 Prešov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Ul. 17. novembra Prešov 08001 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb formou prenájmu kuchyne univerzity pre nasledovné cieľové skupiny stravníkov verejného obstarávateľa. • Študenti denného štúdia • Doktoranti denného štúdia • Zamestnanci Prešovskej univerzity • Bývalí zamestnanci Prešovskej univerzity – dôchodcovia • Zamestnanci cudzích organizácií a firiem Stravovanie stravníkov je potrebné poskytovať vo forme teplých hotových jedál v nasledovnej zostave: Obed: Pondelok – Piatok – 11,00 – 15,00 hod. počas skúšobného obdobia 11,00 – 14,30 hod. ostatné obdobie a prázdnin Sobota 12,00 – 13,00 hod. Večera: Pondelok – Piatok – 17,00 – 19,00 hod. Strava sa poskytuje zamestnancov a študentov a počas víkendov pre študentov. Požiadavky na rozsah poskytovanej služby: Strava vo forme teplých obedov v pracovných dňoch musí byť poskytovaná v jedálni študentského domova PU, ul. 17.novembra 13, Prešov. Požiadavky na ponuku stravy pre zamestnancov ( v cene stravného lístka) v minimálnom požadovanom rozsahu – denné menu: Obed: • Minimálne dva druhy polievky • Minimálne štyri hotové jedlá, ktoré pozostávajú z jedného mäsitého jedla, jedného múčneho jedla resp. zeleninového jedla, resp. delená alebo vegánska. V sobotu min. 1 polievka a dve hlavné jedlá. • Chlieb • Nápoj Technicko- organizačné požiadavky na uchádzača • Zabezpečí plnohodnotne využívanie bezkontaktných čipových kariet s čipom Mifare DESFire a Mifare Standard pre študentov a zamestnancov v stravovacom systéme KREDIT – objednávanie a výdaj stravy • Zabezpečí využívanie kreditu na čipových kartách študentov pre objednávanie stravy a prepojenie čipových kariet s bufetami v rámci Prešovskej univerzity • Zabezpečí možnosť objednávania stravy prostredníctvom internetu • Zabezpečí zverejňovanie stravného lístka v aplikácii pre objednávanie stravy prostredníctvom internetu • Obsadí pracovnú pozíciu pracovníka na dobíjanie kreditu na čipové karty študentov a vydávanie prístupových hesiel pre študentov a zamestnancov pre aplikáciu na objednávanie stravy prostredníctvom internetu • Zabezpečí možnosť využívania stravovacích kariet pre zamestnancov PU • Zabezpečí predaj papierových stravných lístkov pre študentov PU • Zabezpečí pravidelné mesačné zasielanie podkladov pre CVT PU (do 2. pracovného dňa v kalendárnom mesiaci) pre mesačné uzávierky zrážok zo mzdy zamestnancov v požadovanom tvare – osobné číslo, mesiac, rok, počet lístkov, kód lístkov v type súboru MS Excel • Pripojenie na lokálnu počítačovú sieť v rámci univerzity zabezpečuje CVT PU. Pripojenie postačuje len pre prácu so stravovacím systémom, nie na pripojenie na internet • V prípade potreby prenajímateľa mať pripojenie na internet si ho zabezpečí prenajímateľ cez externého poskytovateľa tejto služby • V súčasnosti v rámci stravovacieho systému je IS majetkom firmy prevádzkovateľa, ktorý musí úspešný uchádzač odkúpiť, nakoľko zmena by spôsobila neprijateľné technické problémy. IS pozostáva z: • Bezkontaktný výdajový snímač s klávesnicou, displejom s počtom porcií s antikorovým držiakom v zamestnaneckej časti jedálne. • Softvérové vybavenie, skladové hospodárstvo s normovaním (SaN) s licenciou SaN na ďalší počítač • Štruktúrovaná kabeláž (počítačová sieť) v kuchyni, príslušný slaboprúd 12V pre zariadenia stravovacieho systému • Uchádzač bude zverejňovať pre príslušné stravovacie obdobie platný cenník stravy počas celého obdobia platnosti zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. • Cena rezervných jedál musí byť rovnaká ako pri hotových jedlách • Uchádzač je povinný zabezpečiť si potrebné pracovné a ochranné pomôcky pre výkon služby a pred uzatvorením zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú poistnú zmluvu o uzatvorení poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú vykonávaním podnikateľskej činnosti • Je povinný prevziať všetky objednané akcie, ktoré sú už rezervované v súčasnosti • Uchádzač bude zodpovedať za vykonanie služieb v požadovanom rozsahu a kvalite, ktoré zodpovedajú platným výživovým normám pre spoločné stravovanie a dodržiavanie platných receptúr • Verejný obstarávateľ má právo vykonávať kontrolu poskytovaných služieb a jej výsledok zaznamená do Knihy kontrol zápisom. Kniha kontrol sa bude nachádzať u správcu verejného obstarávateľa. Zistené nedostatky ihneď oznámi štatutárnemu orgánu uchádzača. Pri porušovaní povinností zo strany uchádzača, verejný obstarávateľ uplatní voči nemu sankcie do výšky 10% z fakturácie za príslušné obdobie v ktorom sa nedostatky kontrolou zistili. Písomne poverený zamestnanec verejného obstarávateľa bude zabezpečovať výkon kontroly a túto potvrdzovať podpisom. • Uchádzač je povinný prevziať od verejného obstarávateľa existujúce zariadenie kuchyne. Prípadné odkúpenie tohto zariadenia podľa ich zostatkovej hodnoty bude riešené podľa záujmu oboch strán samostatne inou zmluvou podľa zákona o správe majetku štátu. • Uchádzač je povinný sa zaviazať, že prevezme všetky zmluvné záväzky vyplývajúce z platných zmlúv týkajúcich sa servisu výťahov a odvoz komunálneho odpadu • Uchádzač zachová výrobu studenej kuchyne, cukrárenskú výrobňu • Musí byť vytvorené výdajné miesto pre výdaj balenej stravy pre zamestnancov PU na Rektoráte a FZO • Uchádzač musí zabezpečiť zariadenie a nábytok do výdajných častí jedálne (študentská a zamestnanecká časť) minimálne v rozsahu: Pre študentskú a zamestnaneckú časť - Stoly – 75 ks - Stoličky – 300 ks - Cukrárenská vitrína – 1 ks - Výdajné pulty pre studenú a teplú kuchyňu Salónik - Stoly – 17 ks - Stoličky – 65 ks - Vinotéka – 1 ks - Vitrína – 1 ks • Strojové zariadenie pre cukrárenskú výrobu a výrobňu studenej kuchyne • Stravovanie cudzích organizácií a firiem v priestoroch stravovacieho zariadenia bude riešené organizačným plánom uchádzača, ktorý nesmie obmedzovať požiadavky verejného obstarávateľa. • Prenájom školskej jedálne univerzity je súčasťou predmetného verejného obstarávania, pričom uchádzač uvedie v návrhu na plnenie kritérií cenu – výšku nájomného za m2/rok spôsobom uvedeným v

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Prešovská univerzita v Prešove

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1323422
1. Základné údaje
  • Organizácia: Prešovská univerzita v Prešove (ID: 41415)
  • Zákazka: Zabezpečenie stravovania formou prenájmu (ID: 522407)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 9ad6a015-25de-484d-9bc5-7451018d06db
  • Identifikátor verzie oznámenia: 03fcf4e7-a52d-42f6-97c6-0a58600d6dd9
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Prešovská univerzita v Prešove
  • IČO: 17070775
  • DIČ: 2020980082
  • Adresa
  • Ulica: Ul. 17. novembra
  • Číslo: 15
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 08001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lasachisro@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0917765110
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Prešovská univerzita v Prešove)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1994
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 522 407
  • Názov: Zabezpečenie stravovania formou prenájmu
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb formou prenájmu kuchyne univerzity pre nasledovné cieľové skupiny stravníkov verejného obstarávateľa. • Študenti denného štúdia • Doktoranti denného štúdia • Zamestnanci Prešovskej univerzity • Bývalí zamestnanci Prešovskej univerzity – dôchodcovia • Zamestnanci cudzích organizácií a firiem Stravovanie stravníkov je potrebné poskytovať vo forme teplých hotových jedál v nasledovnej zostave: Obed: Pondelok – Piatok – 11,00 – 15,00 hod. počas skúšobného obdobia 11,00 – 14,30 hod. ostatné obdobie a prázdnin Sobota 12,00 – 13,00 hod. Večera: Pondelok – Piatok – 17,00 – 19,00 hod. Strava sa poskytuje zamestnancov a študentov a počas víkendov pre študentov. Požiadavky na rozsah poskytovanej služby: Strava vo forme teplých obedov v pracovných dňoch musí byť poskytovaná v jedálni študentského domova PU, ul. 17.novembra 13, Prešov. Požiadavky na ponuku stravy pre zamestnancov ( v cene stravného lístka) v minimálnom požadovanom rozsahu – denné menu: Obed: • Minimálne dva druhy polievky • Minimálne štyri hotové jedlá, ktoré pozostávajú z jedného mäsitého jedla, jedného múčneho jedla resp. zeleninového jedla, resp. delená alebo vegánska. V sobotu min. 1 polievka a dve hlavné jedlá. • Chlieb • Nápoj Technicko- organizačné požiadavky na uchádzača • Zabezpečí plnohodnotne využívanie bezkontaktných čipových kariet s čipom Mifare DESFire a Mifare Standard pre študentov a zamestnancov v stravovacom systéme KREDIT – objednávanie a výdaj stravy • Zabezpečí využívanie kreditu na čipových kartách študentov pre objednávanie stravy a prepojenie čipových kariet s bufetami v rámci Prešovskej univerzity • Zabezpečí možnosť objednávania stravy prostredníctvom internetu • Zabezpečí zverejňovanie stravného lístka v aplikácii pre objednávanie stravy prostredníctvom internetu • Obsadí pracovnú pozíciu pracovníka na dobíjanie kreditu na čipové karty študentov a vydávanie prístupových hesiel pre študentov a zamestnancov pre aplikáciu na objednávanie stravy prostredníctvom internetu • Zabezpečí možnosť využívania stravovacích kariet pre zamestnancov PU • Zabezpečí predaj papierových stravných lístkov pre študentov PU • Zabezpečí pravidelné mesačné zasielanie podkladov pre CVT PU (do 2. pracovného dňa v kalendárnom mesiaci) pre mesačné uzávierky zrážok zo mzdy zamestnancov v požadovanom tvare – osobné číslo, mesiac, rok, počet lístkov, kód lístkov v type súboru MS Excel • Pripojenie na lokálnu počítačovú sieť v rámci univerzity zabezpečuje CVT PU. Pripojenie postačuje len pre prácu so stravovacím systémom, nie na pripojenie na internet • V prípade potreby prenajímateľa mať pripojenie na internet si ho zabezpečí prenajímateľ cez externého poskytovateľa tejto služby • V súčasnosti v rámci stravovacieho systému je IS majetkom firmy prevádzkovateľa, ktorý musí úspešný uchádzač odkúpiť, nakoľko zmena by spôsobila neprijateľné technické problémy. IS pozostáva z: • Bezkontaktný výdajový snímač s klávesnicou, displejom s počtom porcií s antikorovým držiakom v zamestnaneckej časti jedálne. • Softvérové vybavenie, skladové hospodárstvo s normovaním (SaN) s licenciou SaN na ďalší počítač • Štruktúrovaná kabeláž (počítačová sieť) v kuchyni, príslušný slaboprúd 12V pre zariadenia stravovacieho systému • Uchádzač bude zverejňovať pre príslušné stravovacie obdobie platný cenník stravy počas celého obdobia platnosti zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. • Cena rezervných jedál musí byť rovnaká ako pri hotových jedlách • Uchádzač je povinný zabezpečiť si potrebné pracovné a ochranné pomôcky pre výkon služby a pred uzatvorením zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú poistnú zmluvu o uzatvorení poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú vykonávaním podnikateľskej činnosti • Je povinný prevziať všetky objednané akcie, ktoré sú už rezervované v súčasnosti • Uchádzač bude zodpovedať za vykonanie služieb v požadovanom rozsahu a kvalite, ktoré zodpovedajú platným výživovým normám pre spoločné stravovanie a dodržiavanie platných receptúr • Verejný obstarávateľ má právo vykonávať kontrolu poskytovaných služieb a jej výsledok zaznamená do Knihy kontrol zápisom. Kniha kontrol sa bude nachádzať u správcu verejného obstarávateľa. Zistené nedostatky ihneď oznámi štatutárnemu orgánu uchádzača. Pri porušovaní povinností zo strany uchádzača, verejný obstarávateľ uplatní voči nemu sankcie do výšky 10% z fakturácie za príslušné obdobie v ktorom sa nedostatky kontrolou zistili. Písomne poverený zamestnanec verejného obstarávateľa bude zabezpečovať výkon kontroly a túto potvrdzovať podpisom. • Uchádzač je povinný prevziať od verejného obstarávateľa existujúce zariadenie kuchyne. Prípadné odkúpenie tohto zariadenia podľa ich zostatkovej hodnoty bude riešené podľa záujmu oboch strán samostatne inou zmluvou podľa zákona o správe majetku štátu. • Uchádzač je povinný sa zaviazať, že prevezme všetky zmluvné záväzky vyplývajúce z platných zmlúv týkajúcich sa servisu výťahov a odvoz komunálneho odpadu • Uchádzač zachová výrobu studenej kuchyne, cukrárenskú výrobňu • Musí byť vytvorené výdajné miesto pre výdaj balenej stravy pre zamestnancov PU na Rektoráte a FZO • Uchádzač musí zabezpečiť zariadenie a nábytok do výdajných častí jedálne (študentská a zamestnanecká časť) minimálne v rozsahu: Pre študentskú a zamestnaneckú časť - Stoly – 75 ks - Stoličky – 300 ks - Cukrárenská vitrína – 1 ks - Výdajné pulty pre studenú a teplú kuchyňu Salónik - Stoly – 17 ks - Stoličky – 65 ks - Vinotéka – 1 ks - Vitrína – 1 ks • Strojové zariadenie pre cukrárenskú výrobu a výrobňu studenej kuchyne • Stravovanie cudzích organizácií a firiem v priestoroch stravovacieho zariadenia bude riešené organizačným plánom uchádzača, ktorý nesmie obmedzovať požiadavky verejného obstarávateľa. • Prenájom školskej jedálne univerzity je súčasťou predmetného verejného obstarávania, pričom uchádzač uvedie v návrhu na plnenie kritérií cenu – výšku nájomného za m2/rok spôsobom uvedeným v
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby jedální a hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie stravovania formou prenájmu
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 522 407
  • Názov : Zabezpečenie stravovania formou prenájmu
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb formou prenájmu kuchyne univerzity pre nasledovné cieľové skupiny stravníkov verejného obstarávateľa. • Študenti denného štúdia • Doktoranti denného štúdia • Zamestnanci Prešovskej univerzity • Bývalí zamestnanci Prešovskej univerzity – dôchodcovia • Zamestnanci cudzích organizácií a firiem Stravovanie stravníkov je potrebné poskytovať vo forme teplých hotových jedál v nasledovnej zostave: Obed: Pondelok – Piatok – 11,00 – 15,00 hod. počas skúšobného obdobia 11,00 – 14,30 hod. ostatné obdobie a prázdnin Sobota 12,00 – 13,00 hod. Večera: Pondelok – Piatok – 17,00 – 19,00 hod. Strava sa poskytuje zamestnancov a študentov a počas víkendov pre študentov. Požiadavky na rozsah poskytovanej služby: Strava vo forme teplých obedov v pracovných dňoch musí byť poskytovaná v jedálni študentského domova PU, ul. 17.novembra 13, Prešov. Požiadavky na ponuku stravy pre zamestnancov ( v cene stravného lístka) v minimálnom požadovanom rozsahu – denné menu: Obed: • Minimálne dva druhy polievky • Minimálne štyri hotové jedlá, ktoré pozostávajú z jedného mäsitého jedla, jedného múčneho jedla resp. zeleninového jedla, resp. delená alebo vegánska. V sobotu min. 1 polievka a dve hlavné jedlá. • Chlieb • Nápoj Technicko- organizačné požiadavky na uchádzača • Zabezpečí plnohodnotne využívanie bezkontaktných čipových kariet s čipom Mifare DESFire a Mifare Standard pre študentov a zamestnancov v stravovacom systéme KREDIT – objednávanie a výdaj stravy • Zabezpečí využívanie kreditu na čipových kartách študentov pre objednávanie stravy a prepojenie čipových kariet s bufetami v rámci Prešovskej univerzity • Zabezpečí možnosť objednávania stravy prostredníctvom internetu • Zabezpečí zverejňovanie stravného lístka v aplikácii pre objednávanie stravy prostredníctvom internetu • Obsadí pracovnú pozíciu pracovníka na dobíjanie kreditu na čipové karty študentov a vydávanie prístupových hesiel pre študentov a zamestnancov pre aplikáciu na objednávanie stravy prostredníctvom internetu • Zabezpečí možnosť využívania stravovacích kariet pre zamestnancov PU • Zabezpečí predaj papierových stravných lístkov pre študentov PU • Zabezpečí pravidelné mesačné zasielanie podkladov pre CVT PU (do 2. pracovného dňa v kalendárnom mesiaci) pre mesačné uzávierky zrážok zo mzdy zamestnancov v požadovanom tvare – osobné číslo, mesiac, rok, počet lístkov, kód lístkov v type súboru MS Excel • Pripojenie na lokálnu počítačovú sieť v rámci univerzity zabezpečuje CVT PU. Pripojenie postačuje len pre prácu so stravovacím systémom, nie na pripojenie na internet • V prípade potreby prenajímateľa mať pripojenie na internet si ho zabezpečí prenajímateľ cez externého poskytovateľa tejto služby • V súčasnosti v rámci stravovacieho systému je IS majetkom firmy prevádzkovateľa, ktorý musí úspešný uchádzač odkúpiť, nakoľko zmena by spôsobila neprijateľné technické problémy. IS pozostáva z: • Bezkontaktný výdajový snímač s klávesnicou, displejom s počtom porcií s antikorovým držiakom v zamestnaneckej časti jedálne. • Softvérové vybavenie, skladové hospodárstvo s normovaním (SaN) s licenciou SaN na ďalší počítač • Štruktúrovaná kabeláž (počítačová sieť) v kuchyni, príslušný slaboprúd 12V pre zariadenia stravovacieho systému • Uchádzač bude zverejňovať pre príslušné stravovacie obdobie platný cenník stravy počas celého obdobia platnosti zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. • Cena rezervných jedál musí byť rovnaká ako pri hotových jedlách • Uchádzač je povinný zabezpečiť si potrebné pracovné a ochranné pomôcky pre výkon služby a pred uzatvorením zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú poistnú zmluvu o uzatvorení poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú vykonávaním podnikateľskej činnosti • Je povinný prevziať všetky objednané akcie, ktoré sú už rezervované v súčasnosti • Uchádzač bude zodpovedať za vykonanie služieb v požadovanom rozsahu a kvalite, ktoré zodpovedajú platným výživovým normám pre spoločné stravovanie a dodržiavanie platných receptúr • Verejný obstarávateľ má právo vykonávať kontrolu poskytovaných služieb a jej výsledok zaznamená do Knihy kontrol zápisom. Kniha kontrol sa bude nachádzať u správcu verejného obstarávateľa. Zistené nedostatky ihneď oznámi štatutárnemu orgánu uchádzača. Pri porušovaní povinností zo strany uchádzača, verejný obstarávateľ uplatní voči nemu sankcie do výšky 10% z fakturácie za príslušné obdobie v ktorom sa nedostatky kontrolou zistili. Písomne poverený zamestnanec verejného obstarávateľa bude zabezpečovať výkon kontroly a túto potvrdzovať podpisom. • Uchádzač je povinný prevziať od verejného obstarávateľa existujúce zariadenie kuchyne. Prípadné odkúpenie tohto zariadenia podľa ich zostatkovej hodnoty bude riešené podľa záujmu oboch strán samostatne inou zmluvou podľa zákona o správe majetku štátu. • Uchádzač je povinný sa zaviazať, že prevezme všetky zmluvné záväzky vyplývajúce z platných zmlúv týkajúcich sa servisu výťahov a odvoz komunálneho odpadu • Uchádzač zachová výrobu studenej kuchyne, cukrárenskú výrobňu • Musí byť vytvorené výdajné miesto pre výdaj balenej stravy pre zamestnancov PU na Rektoráte a FZO • Uchádzač musí zabezpečiť zariadenie a nábytok do výdajných častí jedálne (študentská a zamestnanecká časť) minimálne v rozsahu: Pre študentskú a zamestnaneckú časť - Stoly – 75 ks - Stoličky – 300 ks - Cukrárenská vitrína – 1 ks - Výdajné pulty pre studenú a teplú kuchyňu Salónik - Stoly – 17 ks - Stoličky – 65 ks - Vinotéka – 1 ks - Vitrína – 1 ks • Strojové zariadenie pre cukrárenskú výrobu a výrobňu studenej kuchyne • Stravovanie cudzích organizácií a firiem v priestoroch stravovacieho zariadenia bude riešené organizačným plánom uchádzača, ktorý nesmie obmedzovať požiadavky verejného obstarávateľa. • Prenájom školskej jedálne univerzity je súčasťou predmetného verejného obstarávania, pričom uchádzač uvedie v návrhu na plnenie kritérií cenu – výšku nájomného za m2/rok spôsobom uvedeným v
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby jedální a hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: PODMIENKY ÚČASTI – TECHNICKÁ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ UCHÁDZAČOV Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje preukázať že poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (za obdobny´ charakter sa povazˇuje poskytovanie sluzˇieb spojených s prípravou jedál v kumulatívnej celkovej minimálnej výške 1 mil. EUR bez DPH a ucha´dzacˇ mo^zˇe tu´to hodnotu preuka´zatˇ jednou zmluvou alebo kombina´ciou viacery´ch zmlu´v; dokladom je referencia, ak odberatelˇom bol verejny´ obstara´vatelˇ alebo obstara´vatelˇ podlˇa ZVO. V prípade, že finančný objem dodávok je v inej mene ako EUR, údaje je potrebné prepočítať podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky platného v deň predkladania ponúk, pričom v ponuke je potrebné uviesť, ktorým mena bola prepočítaná na EUR. za obdobie predchádzajúce 3 roky (rozhodné obdobie). V prípade, že poskytovateľom služieb bola skupina dodávateľov, je potrebné vyčísliť objem poskytnutých služieb uchádzačom v rozhodnom období. Skupina doda´vatelˇov preukazuje splnenie podmienok u´cˇasti vo verejnom obstara´vani´ ty´kaju´cich sa technickej spo^sobilosti alebo odbornej spo^sobilosti spolocˇne. Ucha´dzacˇ mo^zˇe na preuka´zanie technickej spo^sobilosti alebo odbornej spo^sobilosti vyuzˇitˇ technicke´ a odborne´ kapacity inej osoby, bez ohlˇadu na ich pra´vny vztˇah. V takomto pri´pade musi´ ucha´dzacˇ verejne´mu obstara´vatelˇovi preuka´zatˇ, zˇe pri plneni´ zmluvy bude skutocˇne pouzˇi´vatˇ kapacity osoby, ktorej spo^sobilostˇ vyuzˇi´va na preuka´zanie technickej spo^sobilosti alebo odbornej spo^sobilosti. Opra´vnenie poskytovatˇ sluzˇbu preukazuje vo vztˇahu k tej cˇasti predmetu za´kazky, na ktoru´ boli za´ujemcovi/ucha´dzacˇovi poskytnute´. Ak ide o pozˇiadavku su´visiacu so vzdelani´m, odbornou kvalifika´ciou alebo relevantny´mi odborny´mi sku´senostˇami najma¨ podlˇa §34 ods.1 pi´sm. g) zákona o verejnom obstarávaní, ucha´dzacˇ /za´ujemca mo^zˇe vyuzˇitˇ kapacity inej osoby len, ak ta´to bude rea´lne vykona´vatˇ sluzˇby na ktore´ sa kapacity vyzˇaduju´. Skutocˇnostˇ podlˇa druhej vety preukazuje ucha´dzacˇ pi´somnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technicky´mi a odborny´mi kapacitami mieni preuka´zatˇ svoju technicku´ spo^sobilostˇ alebo odbornu´ spo^sobilostˇ. Z pi´somnej zmluvy musi´ vyply´vatˇ konkre´tny za´va¨zok danej osoby ako bude ucha´dzacˇovi poskytovatˇ svoje kapacity pocˇas cele´ho trvania zmluvne´ho vztˇahu. Osoba, ktorej kapacity maju´ bytˇ pouzˇite´ na preuka´zanie technickej spo^sobilosti alebo odbornej spo^sobilosti, musi´ preuka´zatˇ splnenie podmienok u´cˇasti ty´kaju´ce sa osobne´ho postavenia a nesmu´ u nej existovatˇ do^vody na vylu´cˇenie podlˇa § 40 ods. 6 pi´sm. a) azˇ h) a ods. 7 a 8 za´kona cˇ. 343/2015 Z.z.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH/celkom
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 70
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Výška nájomného za m2 s DPH/celkom
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 30
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Výška nájomného s DPH/celkom
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Ak sa úspešnou stane ponuka skupiny uchádzačov, bude verejný obstarávateľ požadovať vytvorenie právnej formy tak, aby zodpovedali za plnenie spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: V zmysle Zmluvy o poskytovaní služby stravovania a Zmluvy o nájme, podmienok a požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch a prípadných vysvetleniach v rámci procesu verejného obstarávania.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Prešovská univerzita v Prešove, ul. 17. novembra 15, Prešov, zasadačka kvestorky univerzity
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/522407
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/522407
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/522407
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)