1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: 1. časť: stavebné práce
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024/48103
- Názov : 1. časť: stavebné práce
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je realizácia projektu Kultúrne a komunitné centrum Dlhé Hony Trenčín, ktorý bude slúžiť širokej verejnosti, umelcom a podnikateľom k realizácii aktivít v tomto verejnom priestore. Projekt pretvára lokálne kultúrne a komunitné centrum a integruje existujúce trhovisko a priľahlú zeleň. Svojim „civilným“ architektonický jazykom, vhodnou mierkou a novým verejným priestorom chce prispieť k vytvoreniu funkčnej a udržateľnej lokálnej komunity. Cieľom projektu je preukázať možnosť využitia v súlade s platným územným plánom a získanie stavebného povolenia. V heterogénnom urbanistickom kontexte sídliska, ktorého pôvodná, rozvoľnená kompozícia bola narušená nekoncepčným umiestnením neskorších objektov, považujeme za nutné, aby centrum svojim objemom a orientáciou jednotlivých prevádzok a vchodov hierarchizovalo priestory vo svojom okolí. Redefinovanie orientácie objektu je základným východiskom návrhu. Za užívateľsky najatraktívnejší (a najviac využívaný) priestor v území považujeme priestor trhoviska. Ak v budúcnosti dôjde k výstavbe podzemných garáži na mieste súčasného parkoviska (ako to definuje územný plán), význam plochy trhoviska ako ťažiskovej plochy medzi parkom v dotyku s ulicou 28. októbra a predpokladaným verejným priestorom na streche garáže tým len vzrastie. Do tohto priestoru orientujeme "čelnú fasádu" kultúrneho centra, respektíve novovytvorenú kolonádu s prechodom do átria. Átrium otvorené (možnosť uzatvorenia formou brán) do trhoviska vytvára potenciál pre expanziu kultúrnych a spoločenských funkcií do verejného priestoru. Naopak priestor medzi bývalým objektom NBS a kultúrnym centrom, do ktorého je orientovaný dnešný hlavný vstup získa charakter obslužnej komunikácie. Navrhovaná "kolonáda" je mestotvorným prvkom vytvárajúci "buffer" medzi interiérom a exteriérom a súčasne chráni exponované fasády pred prehrievaním a nepriaznivým počasím. 1. časť zákazky – Kultúrne a komunitné centrum Dlhé Hony Trenčín: stavebné práce Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 965 531.15
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45310000, 42416100, 45210000, 45311000, 45232141
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt, ktorým je podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov bližšie uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: stavba je umiestnená na pozemku C-KN parcela č. 756/4 v k.ú. Trenčín, mesto Trenčín, inžinierske siete 756/1, k.ú Trenčín
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 11
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 33 ZVO
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ZVO: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. - Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 34 ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač túto podmienku preukazuje: Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: - o uspokojivom vykonaní stavebných prác a - zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu „referencie"). Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať práce, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač vykonával stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty vykonaných stavebných prác v mene „Euro“, ktoré na neho pripadá vo vykonaných stavebných prácach. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcii pozemných stavieb v zmysle § 43a ods. 2 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku) v rozhodnom období v kumulatívnom objeme 3.000.000,-€ bez DPH, pričom sa zároveň vyžaduje: a) aspoň 1 referencia v minimálnej výške 300.000,-€ bez DPH na montovanú CLT (Cross-Laminated Timber) drevostavbu a b) aspoň 1 referencia na realizáciu minimálne 100 m2 zelených striech (a to bez ohľadu na hodnotu tejto referencie v €), pričom verejný obstarávateľ pod pojmom zelená strecha rozumie strechu s vrstvou vegetácie vysadenou na hydroizolačnom systéme. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že je prípustné, aby referencie uvedené v písmene a) a b) tohto bodu boli preukázané: a) samostatnými referenciami alebo b) je prípustné preukázať ich aj jednou referenciou, ktorá obsahuje obe podmienky (t.z. bude zahŕňať aj drevostavbu a aj zelenú strechu v minimálnych objemoch). Zároveň uvádzame, že sumy uvedené v písm. a) a b) tohto bodu sú určené ako minimálne a nie ako kumulatívne - tzn. napr. nie je možné preukázať splnenie podmienky uvedenej v písm. a) viacerými referenciami, ktoré v súčte dosiahnu 300.000,-€ bez DPH, pričom toto rovnako platí aj pre referenciu uvedenú v písm. b) t.z. nie je možné ju „vyskladať“ z menších realizácii – napr. 80 m2 a 20 m2. Referencie, ktorými uchádzač bude preukazovať referencie uvedené v písmene a) a b) tohto bodu sa započítavajú do kumulatívneho objemu 3.000.000,-€ bez DPH. V prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode (aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet časti zákazky) s DPH. Žiadame uchádzačov, aby svoje ponuky predkladali už so schválenou zvýšenou sadzbou DPH, t.j. 23%, nakoľko plnenie zákazky nastane až v nasledujúcom kalendárnom roku. V prípade, ak uchádzač nie je platcom DPH, prípadne je oprávnený účtovať sadzbu DPH v inej výške (napr. sa jedná o registrovaný sociálny podnik a pod.) tak na túto skutočnosť výslovne upozorní a vo svojej ponukovej cene uvedie DPH, tak ako bude pre uchádzača platná od 01.01.2025.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky požiadavky sú uvedené v Návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu k súťažným podkladom.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.12.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 185
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.12.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
- Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 150.000,- € (slovom: jednostopäťdesiattisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 150.000,-€ na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 150.000,-€ v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/522171
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/522171
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: 2. časť: sadové úpravy
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024/48103
- Názov : 2. časť: sadové úpravy
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je realizácia projektu Kultúrne a komunitné centrum Dlhé Hony Trenčín, ktorý bude slúžiť širokej verejnosti, umelcom a podnikateľom k realizácii aktivít v tomto verejnom priestore. Projekt pretvára lokálne kultúrne a komunitné centrum a integruje existujúce trhovisko a priľahlú zeleň. Svojim „civilným“ architektonický jazykom, vhodnou mierkou a novým verejným priestorom chce prispieť k vytvoreniu funkčnej a udržateľnej lokálnej komunity. Cieľom projektu je preukázať možnosť využitia v súlade s platným územným plánom a získanie stavebného povolenia. V heterogénnom urbanistickom kontexte sídliska, ktorého pôvodná, rozvoľnená kompozícia bola narušená nekoncepčným umiestnením neskorších objektov, považujeme za nutné, aby centrum svojim objemom a orientáciou jednotlivých prevádzok a vchodov hierarchizovalo priestory vo svojom okolí. Redefinovanie orientácie objektu je základným východiskom návrhu. Za užívateľsky najatraktívnejší (a najviac využívaný) priestor v území považujeme priestor trhoviska. Ak v budúcnosti dôjde k výstavbe podzemných garáži na mieste súčasného parkoviska (ako to definuje územný plán), význam plochy trhoviska ako ťažiskovej plochy medzi parkom v dotyku s ulicou 28. októbra a predpokladaným verejným priestorom na streche garáže tým len vzrastie. Do tohto priestoru orientujeme "čelnú fasádu" kultúrneho centra, respektíve novovytvorenú kolonádu s prechodom do átria. Átrium otvorené (možnosť uzatvorenia formou brán) do trhoviska vytvára potenciál pre expanziu kultúrnych a spoločenských funkcií do verejného priestoru. Naopak priestor medzi bývalým objektom NBS a kultúrnym centrom, do ktorého je orientovaný dnešný hlavný vstup získa charakter obslužnej komunikácie. Navrhovaná "kolonáda" je mestotvorným prvkom vytvárajúci "buffer" medzi interiérom a exteriérom a súčasne chráni exponované fasády pred prehrievaním a nepriaznivým počasím. 2. časť zákazky – Kultúrne a komunitné centrum Dlhé Hony Trenčín: sadové úpravy Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 152 303.70
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Záhradnícke služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt, ktorým je podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov bližšie uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2.5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 33 ZVO
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ZVO: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. - Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 34 ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač túto podmienku preukazuje: Zoznam poskytnutých služieb (podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé plnenie aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu „referencie"). Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o služby, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať poskytnuté služby, ktoré boli uskutočnené mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty poskytnutých služieb v mene „Euro“, ktorý na neho pripadá. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytnutie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky - tzn. uskutočnenie sadových úprav (výsadba rastlín a/alebo stromov a/alebo založenie trávnika), v minimálnej kumulatívnej hodnote 80.000,-€ bez DPH, pričom aspoň jedna referencia musí byť v minimálnom objeme 50.000,-€ bez DPH a žiadna z predložených referencií nemôže mať objem nižší ako 10.000,-€ bez DPH. Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje, aby žiadna z predložených referencií nebola nižšia ako 10.000,-€ bez DPH a zároveň verejný obstarávateľ požaduje minimálne jednu referenciu v min. objeme 50.000,-€ bez DPH. V prípade, ak budú v zmluvnej cene (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode (aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne). V prípade, ak by nebolo možné z obsahu referencie zistiť v akom objeme boli vykonané požadované služby, prosíme doložiť aj doklad z ktorého to bude zrejmé – napríklad zmluvu, rozpočet, faktúru a pod. – predíde sa tým procesu vysvetľovania.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet časti zákazky) s DPH. Žiadame uchádzačov, aby svoje ponuky predkladali už so schválenou zvýšenou sadzbou DPH, t.j. 23%, nakoľko plnenie zákazky nastane až v nasledujúcom kalendárnom roku. V prípade, ak uchádzač nie je platcom DPH, prípadne je oprávnený účtovať sadzbu DPH v inej výške (napr. sa jedná o registrovaný sociálny podnik a pod.) tak na túto skutočnosť výslovne upozorní a vo svojej ponukovej cene uvedie DPH, tak ako bude pre uchádzača platná od 01.01.2025.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky požiadavky sú uvedené v Návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu k súťažným podkladom.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.12.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 185
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.12.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
- Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 5.000,- € (slovom: päťtisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 5.000,-€ na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 5.000,-€ v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/522171
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/522171
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)