Stravovanie dôchodcov 2025 - 2026

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stravovanie dôchodcov 2025 - 2026
Kód zákazky: 4341/2024
Kód oznámenia: 28884 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55520000-1
Predpokladaná hodnota: 228 750,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 6.12.2024 09:00
Vyhlásenie: 25.11.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Šíravská
82107 Bratislava - mestská časť Vrakuňa
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Šíravská Bratislava - mestská časť Vrakuňa 82107 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb stravovania prostredníctvom prípravy a dodávky stravy (obedov) dodávateľom pre stravníkov objednávateľa (dôchodcov), ktorým je mestská časť Bratislava-Vrakuňa. Jedná sa o pravidelné zabezpečovanie dodávky čerstvej, varenej, hygienicky balenej stravy v pracovných dňoch v predpokladanom počte 100 obedov denne na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1322917
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Vrakuňa (ID: 94906)
  • Zákazka: Stravovanie dôchodcov 2025 - 2026 (ID: 519455)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-2
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
  • IČO: 00603295
  • DIČ: 2020840118
  • Adresa
  • Ulica: Šíravská
  • Číslo: 7
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82107
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lucia.janosikova@vrakuna.sk
  • Telefónne číslo: +421232373578
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Vrakuňa)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6557
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 4341/2024
  • Názov: Stravovanie dôchodcov 2025 - 2026
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb stravovania prostredníctvom prípravy a dodávky stravy (obedov) dodávateľom pre stravníkov objednávateľa (dôchodcov), ktorým je mestská časť Bratislava-Vrakuňa. Jedná sa o pravidelné zabezpečovanie dodávky čerstvej, varenej, hygienicky balenej stravy v pracovných dňoch v predpokladanom počte 100 obedov denne na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 228 750
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Donáška stravy
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Toplianska 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82107
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti osobného postavenia : 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti v súlade s § 32 ods. 1 písm. b) ZVO – nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace. 2. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti v súlade s § 32 ods. 1 písm. c) ZVO – nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace. 3. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO – je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. 4 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO – nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO doloženým čestným vyhlásením. Formulácia čestného vyhlásenia o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní je súčasťou Čestného vyhlásenia uchádzača, ktoré je Prílohu č. 3 týchto súťažných podkladov. 5. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), písm. c) a písm. e) ZVO, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých (zákon proti byrokracii). 6. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj predložením platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ust. § 152 ods. 1 ZVO, resp. predložením čestného vyhlásenia o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. 7. V prípade, že uchádzač má sídlo v inej krajine ako v Slovenskej republike, je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti požadované vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, nakoľko verejný obstarávateľ má prístup len do registrov zriadených v Slovenskej republike. 8. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z požadovaných dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 9. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 10. Verejný obstarávateľ nemôže uchádzača vylúčiť z dôvodu nesplnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a písm. c), ak: • uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach, a to bez ohľadu na to, kedy nedoplatok vznikol alebo • nedoplatky kumulatívne nie sú vyššie ako 200 eur, a to bez ohľadu na to, kedy nedoplatky vznikli. 11. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za akých sa toto verejné obstarávanie vyhlasovalo. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý spôsob zadávania zákazky podľa § 57 ZVO alebo v prípade nedostatočného finančného krytia a nepristúpiť k podpísaniu zmluvy bez finančných nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s platným ZVO.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stravovanie dôchodcov 2025 - 2026
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 4341/2024
  • Názov : Stravovanie dôchodcov 2025 - 2026
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb stravovania prostredníctvom prípravy a dodávky stravy (obedov) dodávateľom pre stravníkov objednávateľa (dôchodcov), ktorým je mestská časť Bratislava-Vrakuňa. Jedná sa o pravidelné zabezpečovanie dodávky čerstvej, varenej, hygienicky balenej stravy v pracovných dňoch v predpokladanom počte 100 obedov denne na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 228 750
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Donáška stravy
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Toplianska 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82107
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady/ dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (tzv. „rozhodné obdobie“) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže, že poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje príprava a dovoz stravy) v hodnote minimálne 40 000 EUR bez DPH v súčte za rozhodné obdobie. V prípade, ak predmetom zoznamu/ referencie sú služby, ktorých poskytnutie časovo presahuje rozhodné obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť služieb, ktorá bola poskytnutá v rozhodnom období. V prípade, ak služby poskytol uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem realizovaný ním samotným. V prípade, ak zoznam/ referencia obsahuje služby, ktoré sú aj iné ako služby rovnakého alebo podobného charakteru, uchádzač vyčísli, odčlení a započíta iba finančný objem za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti. Uchádzač alebo záujemca nemôže pri tejto podmienke účasti na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO - údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklad preukazujúci, že uchádzač má oprávnenie pripravovať a prepravovať stravu. Uchádzač predloží príslušné rozhodnutie Regionálneho úradu zdravotníctva na prípravu a prepravu stravy, resp. iný ekvivalentný doklad v súlade s platnou legislatívou v zmysle zákona 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločného stravovania. Uchádzač alebo záujemca nemôže pri tejto podmienke účasti na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. 3. Doplňujúce informácie: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH. Váha kritéria: 100 bodov
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.12.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.12.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom online sprístupnenia ponúk v systéme IS EVO v elektronickej podobe
  • Miesto otvárania ponúk: Mestská časť Bratislava-Vrakuňa, Šíravská 7, 821 07 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/519455
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/519455
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO