Dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu a Tabletov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu a Tabletov
Kód zákazky: BTS_Rozpoznávací systém
Kód oznámenia: 28891 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 48810000-9
Predpokladaná hodnota: 90 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.1.2025 10:00
Vyhlásenie: 25.11.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s.
Adresa: Železničná
07643 Čierna nad Tisou
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Železničná Čierna nad Tisou 07643 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu vrátane dodávky tabletov pre personál pracujúci v Termináli kombinovanej dopravy Dobrá. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1322944
1. Základné údaje
  • Organizácia: BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s. (ID: 32600)
  • Zákazka: Dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu a Tabletov (ID: 522135)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 6edf890c-b2b2-4b67-965e-51b50675cd14
  • Identifikátor verzie oznámenia: f12be76e-6492-4712-a7c1-1f169e4c956a
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s.
  • IČO: 36774278
  • DIČ: 2022372000
  • Adresa
  • Ulica: Železničná
  • Číslo: 1
  • Mesto: Čierna nad Tisou
  • PSČ: 07643
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Patrícia Svrčková
  • E-mail: psvrckova@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421949885855
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Organizácia zadávajúca zákazku dotovanú verejným obstarávateľom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/215806
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: BTS_Rozpoznávací systém
  • Názov: Dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu a Tabletov
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu vrátane dodávky tabletov pre personál pracujúci v Termináli kombinovanej dopravy Dobrá. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 90 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Informačné systémy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 32333200, 30213200, 35125300
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Terminál kombinovanej dopravy – Dobrá, Terminálska 170
  • Mesto: Dobrá
  • PSČ: 076 41
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (napr. výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra, iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov). Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doloženým čestným vyhlásením podľa Prílohy č. 10 súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Spoločnosť BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s. nie je verejným obstarávateľom ani obstarávateľom a aktuálne nespĺňa ani definíciu dotovaného subjektu v zmysle ustanovenia § 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2. V postupe zadávania tejto zákazky sa neaplikuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v plnom znení, ale len niektoré ustanovenia tohto zákona, ktoré sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 3. Zadávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE 2.3 s využitím všetkých jeho funkcionalít. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Hospodársky subjekt predkladá ponuku elektronicky v systéme JOSEPHINE. Podrobné informácie o systéme JOSEPHINE určených pre prácu s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným hospodárskym subjektom. 4. Úspešný hospodársky subjekt bude povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 12-tich týždňov odo dňa podpisu Zmluvy o dielo. Služby súvisiace s podporou prevádzky systému po dobu 2 rokov odo dňa akceptácie míľnika „T4 Skúšobná prevádzka a prechod do bežnej prevádzky“ podľa prílohy 3 zmluvy.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu a Tabletov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: BTS_Rozpoznávací systém
  • Názov : Dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu a Tabletov
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka systému pre rozpoznávanie vozidiel pre cestnú aj vlakovú bránu vrátane dodávky tabletov pre personál pracujúci v Termináli kombinovanej dopravy Dobrá. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Informačné systémy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 32333200, 30213200, 35125300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Terminál kombinovanej dopravy – Dobrá, Terminálska 170
  • Mesto: Dobrá
  • PSČ: 076 41
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky
  • Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejnej súťaže, v ktorom musí byť uvedené: - identifikácia odberateľa/objednávateľa a kontakt na odberateľa/objednávateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, alebo e-mailové spojenie) - názov a stručný opis dodávky tovaru, - termín dodania tovaru. Zadávateľ si vyhradzuje právo overiť pravdivosť prezentovaných a hodnotených dodávok tovaru/poskytnutých služieb na základe kontaktných údajov, avšak nie je vylúčené ani overenie na mieste plnenia. Minimálne požiadavky: Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne 3 referencie týkajúce sa dodávky systému rozpoznávania vozidiel v uzavretom areáli, s minimálne jednou hlavnou vstupnou/výstupnou bránou, ktorá ja snímaná požadovaným systémom na rozpoznávanie vozidiel. Hospodársky subjekt môže predložiť zoznam dodávok tovaru v rozsahu podľa Prílohy č. 9 súťažných podkladov (vzor). Kompletné znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia celková cena za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta. Celkovú cenu za dodanie predmetu zákazky, hospodársky subjekt uvedie do priloženého formulára „Návrh na plnenie kritéria“, ktorý tvorí Prílohu č. 8 týchto súťažných podkladov. Všetky ceny musia byť kladný, nenulový údaj a musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Celkovú cena za dodanie predmetu zákazky v EUR bez DPH hospodársky subjekt uvedie aj v systéme JOSEPHINE. Úspešný bude ten hospodársky subjekt, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, zadávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v zmluve a jej riadneho plnenia, pred podpisom zmlúv uzatvorila a predložila zadávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať so zadávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany zadávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči zadávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zadávateľ uzatvorí s jediným úspešným hospodárskym subjektom Zmluvu o dielo podľa § 536 a nasl. Obchodného zákonníka a ustanovenia § 65 a nasl. Autorského zákona. Zadávateľ trvá na stanovených obchodných podmienkach. Hospodársky subjekt obsahom ponuky predloží čestné vyhlásenie, že v celom rozsahu a bez akýchkoľvek výhrad akceptuje všetky podmienky zadávateľa, týkajúce sa verejnej súťaže a v prípade, že ponuka hospodárskeho subjektu bude úspešná a bude prijatá zo strany zadávateľa, hospodársky subjekt sa zaväzuje uzatvoriť zmluvu v súlade s podmienkami uvedenými v Kapitole B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov a ďalších príslušných častí súťažných podkladov, v rozsahu podľa Prílohy č. 4 súťažných podkladov.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Zadávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým hospodárskym subjektom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V rámci on-line sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE budú všetkým hospodárskym subjektom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zverejnené údaje v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/522135
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE 2.3
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)