Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany
Kód zákazky: OZE ZŠ Jakubovany
Kód oznámenia: 25391 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 495 672,77 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 7.11.2024 13:00
Vyhlásenie: 17.10.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Jakubovany
Adresa: Hlavná
08301 Jakubovany
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Hlavná Jakubovany 08301 Slovensko Budova Základnej školy, Školská ul. 86/1, pozemok parc. reg. C KN č. 447/1,evidovaný na LV č. 516, obec Jakubovany, k. ú. Jakubovany, okres Sabinov, Prešovský kraj.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác pre projekt: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany. Miesto realizácie projektu Existujúci objekt Základnej školy je situovaný v intraviláne obce Jakubovany, na pozemku parc. č. 447/1, kat. územie Jakubovany. Nachádza sa v centrálnej časti obce, v samostatnom areáli. Samotný objekt Základnej školy je jednopodlažný, čiastočne podpivničený, zastrešený valbovou strechou s falcovanou krytinou plechovou hladkou. Nosnú konštrukciu objektu tvoria monolitické betónové základové pásy a murivá I. PP, obvodové murivo z tehál plných pálených, drevený krov tesársky viazaný, železobetónový trámový strop nad I.PP. Vnútorné priečky sú z tehál CP. V obvodovom murive sú osadené plastové okná a vstupné kovové dvere zasklené izolačným dvojsklom. Vnútorné a vonkajšie omietky sú vápenné štukové. Keďže objekt Základnej školy je z nasledovných dôvodov nevyhovujúci: A - z dôvodu nesplnenia minimálnej požiadavky na energetickú hospodárnosť budov v zmysle Zákona č.555/2005 Z.z o energetickej hospodárnosti budov a vyhlášky Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR č.364/2012 Z.z , ktorou sa vykonáva Zákon č.555/2005 Z.z. B - z hľadiska kritérií hodnotenia tepelnej ochrany budov podľa STN 73 0540Z1+Z2 a to : - minimálnych tepelnoizolačných vlastností stavebnej konštrukcie /maximálnej hodnoty súčiniteľa prechodu tepla konštrukcie/ - minimálnej teploty vnútorného povrchu / hygienické kritérium/ - minimálnej priemernej výmeny vzduchu v miestnosti /kritérium výmeny vzduchu/ - maximálnej mernej potreby tepla na vykurovanie /energetické kritérium/ - potreby tepla na vykurovanie s preukázaním predpokladu splnenia energetickej hospodárnosti budovy /kritérium minimálnej požiadavky na energetickú hospodárnosť budov je potrebné previesť komplexné zateplenie existujúceho objektu v rozsahu vyhovujúcom Zákonu č.555/2005 Z. z o energetickej hospodárnosti budov a vyhlášky MVaRR SR č.364/2012 Z. z, ktorou sa vykonáva Zákon č.555/2005 Z. z a Vyhláške 532/2002 Z. z., tzn. aj STN 73 0540 Z1+Z2. Obnova existujúceho objektu Základnej školy bude pozostávať z viacerých aktivít. K týmto aktivitám sa radí najmä: - Zateplenie obvodového plášťa - zahŕňa zateplenie obvodových stien vrátane soklovej časti a markíz zatepľovacím systémom ETICS MW, resp. XPS /sokle/, výmeny vonkajších parapetov a bleskozvodu - Zateplenie strešného plášťa v rovine podhľadu - pozostáva zo zateplenia trámového stropu nad prízemím minerálnou izoláciou vrátane SDK podhľadu, dreveného záklopu a nášľapnej vrstvy z dosák -Výmena otvorových konštrukcií - výmena plastových okien a dverí zasklených izolačným dvojsklom za plastové okná s izolačným trojsklom vrátane vnútorných plastových parapetov, kovové dvere s prerušeným tepelným mostom zasklené izolačným trojsklom. Súčasťou sú nevyhnutné opravy ostení -Iné opatrenia prinášajúce úsporu primárnej energie- pozostávajúce zo zateplenia stropu nad suterénom v dvojpodlažnej časti a zateplenia podláh v jednopodlažnej časti pozostávajúcej z výmeny konštrukcie podláh od izolácie proti zemnej vlhkosti. Súčasťou je aj výmena krytiny za krytinu s integrovanými fotovoltickými panelami vrátane klampiarskych výrobkov a posilnenia dreveného krovu - Modernizácia vykurovacieho systému- nahradenie vykurovacieho systému pozostávajúceho z doskových radiátorov podlahovým vykurovaním - Modernizácia systémov prípravy teplej vody - napojenie tepelného čerpadla na existujúce rozvody teplej vody vrátane výmeny vodovodných batérií a zariaďovacích predmetov za zariadenia patriace do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného označenia v EÚ - Modernizácia osvetlenia - výmena svietidiel za svietidlá s technológiou LED - Realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia - realizácia vonkajších hliníkových žalúzií, čím sa zabezpečí tepelná pohoda v letných mesiacoch. - Realizácia zelených opatrení- odvedenie dažďových vôd drenážnym systémom do 4 vsakovacích jám - Realizácia debarierizačných opatrení- Pozostávajúce z vytvorenia WC pre imobilných, zabezpečenia vstupu do budovy pre imobilných a aj pre slabozrakých vrátane vodiacich a varovných pásov - Inštalácia fotovoltického zariadenia - Inštalácia tepelného čerpadla na vykurovanie a prípravu teplej vody - Pozostáva z nahradenia existujúcich atmosférických plynových kotlov a elektrických akumulačných ohrievačov vody za prípravu teplej vody tepelným čerpadlom vzduch – voda, ktoré bude zároveň slúžiť na prípravu teplej vody Obnovou objektu nedôjde k zmenám pôvodných dispozičných riešení Základnej školy. Vzhľadom na charakter objektu je vstup do objektu upravený na dopravu osôb s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie v zmysle Vyhlášky č. 532/2002 Z.z. V objekte bude vybudovaný hygienický box pre imobilných. Nástupné schodisko, podesta a vstupná hala budú dodatočne vybavené vodiacou líniou a varovným pásom. Stavba bude po realizácii stavebných prác slúžiť pôvodnému účelu, t. j. ako Základná škola. Stavba si vyžiadala členenie na nasledujúce stavebné objekty: SO 01 – Základná škola SO 01.1 – ASR SO 01.2 – Vykurovanie SO 01.3 – ZTI SO 01.4 – Elektroinštalácia SO 01.5 - Fotovoltika Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky tvorí prílohu týchto súťažných podkladov – Projektová dokumentácia a Výkaz výmer. (ďalej len „predmet zákazky“) Požiadavky na predmet zákazky spojené s uplatňovaním zásady „nespôsobiť významnú škodu“ (DO NOT SIGNIFICANT HARM ďalej aj „DNSH“) sú uvedené v týchto Súťažných podkladoch v časti B1 Vymedzenie predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1315794
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Jakubovany (ID: 43736)
  • Zákazka: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany (ID: 518213)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a3be58f0-6ca5-48f8-a67f-3effd1a35f94
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Jakubovany
  • IČO: 00327182
  • DIČ: 2020711517
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 13
  • Mesto: Jakubovany
  • PSČ: 08301
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: starosta@obecjakubovany.sk
  • Telefónne číslo: 051 4521 895
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Jakubovany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5923
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: OZE ZŠ Jakubovany
  • Názov: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác pre projekt: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany. Miesto realizácie projektu Existujúci objekt Základnej školy je situovaný v intraviláne obce Jakubovany, na pozemku parc. č. 447/1, kat. územie Jakubovany. Nachádza sa v centrálnej časti obce, v samostatnom areáli. Samotný objekt Základnej školy je jednopodlažný, čiastočne podpivničený, zastrešený valbovou strechou s falcovanou krytinou plechovou hladkou. Nosnú konštrukciu objektu tvoria monolitické betónové základové pásy a murivá I. PP, obvodové murivo z tehál plných pálených, drevený krov tesársky viazaný, železobetónový trámový strop nad I.PP. Vnútorné priečky sú z tehál CP. V obvodovom murive sú osadené plastové okná a vstupné kovové dvere zasklené izolačným dvojsklom. Vnútorné a vonkajšie omietky sú vápenné štukové. Keďže objekt Základnej školy je z nasledovných dôvodov nevyhovujúci: A - z dôvodu nesplnenia minimálnej požiadavky na energetickú hospodárnosť budov v zmysle Zákona č.555/2005 Z.z o energetickej hospodárnosti budov a vyhlášky Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR č.364/2012 Z.z , ktorou sa vykonáva Zákon č.555/2005 Z.z. B - z hľadiska kritérií hodnotenia tepelnej ochrany budov podľa STN 73 0540Z1+Z2 a to : - minimálnych tepelnoizolačných vlastností stavebnej konštrukcie /maximálnej hodnoty súčiniteľa prechodu tepla konštrukcie/ - minimálnej teploty vnútorného povrchu / hygienické kritérium/ - minimálnej priemernej výmeny vzduchu v miestnosti /kritérium výmeny vzduchu/ - maximálnej mernej potreby tepla na vykurovanie /energetické kritérium/ - potreby tepla na vykurovanie s preukázaním predpokladu splnenia energetickej hospodárnosti budovy /kritérium minimálnej požiadavky na energetickú hospodárnosť budov je potrebné previesť komplexné zateplenie existujúceho objektu v rozsahu vyhovujúcom Zákonu č.555/2005 Z. z o energetickej hospodárnosti budov a vyhlášky MVaRR SR č.364/2012 Z. z, ktorou sa vykonáva Zákon č.555/2005 Z. z a Vyhláške 532/2002 Z. z., tzn. aj STN 73 0540 Z1+Z2. Obnova existujúceho objektu Základnej školy bude pozostávať z viacerých aktivít. K týmto aktivitám sa radí najmä: - Zateplenie obvodového plášťa - zahŕňa zateplenie obvodových stien vrátane soklovej časti a markíz zatepľovacím systémom ETICS MW, resp. XPS /sokle/, výmeny vonkajších parapetov a bleskozvodu - Zateplenie strešného plášťa v rovine podhľadu - pozostáva zo zateplenia trámového stropu nad prízemím minerálnou izoláciou vrátane SDK podhľadu, dreveného záklopu a nášľapnej vrstvy z dosák -Výmena otvorových konštrukcií - výmena plastových okien a dverí zasklených izolačným dvojsklom za plastové okná s izolačným trojsklom vrátane vnútorných plastových parapetov, kovové dvere s prerušeným tepelným mostom zasklené izolačným trojsklom. Súčasťou sú nevyhnutné opravy ostení -Iné opatrenia prinášajúce úsporu primárnej energie- pozostávajúce zo zateplenia stropu nad suterénom v dvojpodlažnej časti a zateplenia podláh v jednopodlažnej časti pozostávajúcej z výmeny konštrukcie podláh od izolácie proti zemnej vlhkosti. Súčasťou je aj výmena krytiny za krytinu s integrovanými fotovoltickými panelami vrátane klampiarskych výrobkov a posilnenia dreveného krovu - Modernizácia vykurovacieho systému- nahradenie vykurovacieho systému pozostávajúceho z doskových radiátorov podlahovým vykurovaním - Modernizácia systémov prípravy teplej vody - napojenie tepelného čerpadla na existujúce rozvody teplej vody vrátane výmeny vodovodných batérií a zariaďovacích predmetov za zariadenia patriace do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného označenia v EÚ - Modernizácia osvetlenia - výmena svietidiel za svietidlá s technológiou LED - Realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia - realizácia vonkajších hliníkových žalúzií, čím sa zabezpečí tepelná pohoda v letných mesiacoch. - Realizácia zelených opatrení- odvedenie dažďových vôd drenážnym systémom do 4 vsakovacích jám - Realizácia debarierizačných opatrení- Pozostávajúce z vytvorenia WC pre imobilných, zabezpečenia vstupu do budovy pre imobilných a aj pre slabozrakých vrátane vodiacich a varovných pásov - Inštalácia fotovoltického zariadenia - Inštalácia tepelného čerpadla na vykurovanie a prípravu teplej vody - Pozostáva z nahradenia existujúcich atmosférických plynových kotlov a elektrických akumulačných ohrievačov vody za prípravu teplej vody tepelným čerpadlom vzduch – voda, ktoré bude zároveň slúžiť na prípravu teplej vody Obnovou objektu nedôjde k zmenám pôvodných dispozičných riešení Základnej školy. Vzhľadom na charakter objektu je vstup do objektu upravený na dopravu osôb s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie v zmysle Vyhlášky č. 532/2002 Z.z. V objekte bude vybudovaný hygienický box pre imobilných. Nástupné schodisko, podesta a vstupná hala budú dodatočne vybavené vodiacou líniou a varovným pásom. Stavba bude po realizácii stavebných prác slúžiť pôvodnému účelu, t. j. ako Základná škola. Stavba si vyžiadala členenie na nasledujúce stavebné objekty: SO 01 – Základná škola SO 01.1 – ASR SO 01.2 – Vykurovanie SO 01.3 – ZTI SO 01.4 – Elektroinštalácia SO 01.5 - Fotovoltika Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky tvorí prílohu týchto súťažných podkladov – Projektová dokumentácia a Výkaz výmer. (ďalej len „predmet zákazky“) Požiadavky na predmet zákazky spojené s uplatňovaním zásady „nespôsobiť významnú škodu“ (DO NOT SIGNIFICANT HARM ďalej aj „DNSH“) sú uvedené v týchto Súťažných podkladoch v časti B1 Vymedzenie predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 495 672.77
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45443000, 45262520, 45321000, 45421100, 45310000, 45232141
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Jakubovany
  • PSČ: 083 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky: Budova Základnej školy, Školská ul. 86/1, pozemok parc. reg. C KN č. 447/1,evidovaný na LV č. 516, obec Jakubovany, k. ú. Jakubovany, okres Sabinov, Prešovský kraj.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 OSOBNÉ POSTAVENIE Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO: b) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, V súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: a) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, b) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, c) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, d) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedá predmetu zákazky, e) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa §32 ods. 2 písm. b) c) a e) nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť na overenie splnenia podmienky účasti informačných systém verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov – zákon proti byrokracii). Toto ustanovenie sa týka len uchádzačov, ktorý majú sídlo alebo miesto podnikania na území Slovenskej republiky. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V prípade, ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný v rámci verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2. resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 3, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO. V prípade, že požadované dokumenty a doklady boli pôvodne vyhotovené v listinnej podobe, uchádzač predkladá ich naskenované originály vo formáte pdf. V prípade, že požadované dokumenty a doklady boli pôvodne vyhotovené v elektronickej forme, uchádzač predkladá pôvodnú elektronickú podobu dokumentov a dokladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO, ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len „Úrad vlády SR“) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.isepvo.sk/. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady, ich zmena alebo doplnenia budú prostredníctvom odkazu na profil zverejnené aj na profile zákazky na webovej stránke UVO 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž verejný obstarávateľ takéhoto uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 4. V prípade, že je uchádzač platcom DPH, musí celkovú cenu uviesť ako cenu bez DPH, DPH a cenu vrátane DPH. DPH musí byť stanovená v zmysle platných zákonov SR. V zmysle platnej a účinnej novely zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty bude uvažované s DPH vo výške 23 %. Uvedené má uchádzač zohľadniť vo svojej ponuke. V prípade nesprávneho vyčíslenia DPH bude všetky zvýšené náklady ako aj sankcie z toho vyplývajúce znášať uchádzač.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: OZE ZŠ Jakubovany
  • Názov : Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác pre projekt: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany. Miesto realizácie projektu Existujúci objekt Základnej školy je situovaný v intraviláne obce Jakubovany, na pozemku parc. č. 447/1, kat. územie Jakubovany. Nachádza sa v centrálnej časti obce, v samostatnom areáli. Samotný objekt Základnej školy je jednopodlažný, čiastočne podpivničený, zastrešený valbovou strechou s falcovanou krytinou plechovou hladkou. Nosnú konštrukciu objektu tvoria monolitické betónové základové pásy a murivá I. PP, obvodové murivo z tehál plných pálených, drevený krov tesársky viazaný, železobetónový trámový strop nad I.PP. Vnútorné priečky sú z tehál CP. V obvodovom murive sú osadené plastové okná a vstupné kovové dvere zasklené izolačným dvojsklom. Vnútorné a vonkajšie omietky sú vápenné štukové. Keďže objekt Základnej školy je z nasledovných dôvodov nevyhovujúci: A - z dôvodu nesplnenia minimálnej požiadavky na energetickú hospodárnosť budov v zmysle Zákona č.555/2005 Z.z o energetickej hospodárnosti budov a vyhlášky Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR č.364/2012 Z.z , ktorou sa vykonáva Zákon č.555/2005 Z.z. B - z hľadiska kritérií hodnotenia tepelnej ochrany budov podľa STN 73 0540Z1+Z2 a to : - minimálnych tepelnoizolačných vlastností stavebnej konštrukcie /maximálnej hodnoty súčiniteľa prechodu tepla konštrukcie/ - minimálnej teploty vnútorného povrchu / hygienické kritérium/ - minimálnej priemernej výmeny vzduchu v miestnosti /kritérium výmeny vzduchu/ - maximálnej mernej potreby tepla na vykurovanie /energetické kritérium/ - potreby tepla na vykurovanie s preukázaním predpokladu splnenia energetickej hospodárnosti budovy /kritérium minimálnej požiadavky na energetickú hospodárnosť budov je potrebné previesť komplexné zateplenie existujúceho objektu v rozsahu vyhovujúcom Zákonu č.555/2005 Z. z o energetickej hospodárnosti budov a vyhlášky MVaRR SR č.364/2012 Z. z, ktorou sa vykonáva Zákon č.555/2005 Z. z a Vyhláške 532/2002 Z. z., tzn. aj STN 73 0540 Z1+Z2. Obnova existujúceho objektu Základnej školy bude pozostávať z viacerých aktivít. K týmto aktivitám sa radí najmä: - Zateplenie obvodového plášťa - zahŕňa zateplenie obvodových stien vrátane soklovej časti a markíz zatepľovacím systémom ETICS MW, resp. XPS /sokle/, výmeny vonkajších parapetov a bleskozvodu - Zateplenie strešného plášťa v rovine podhľadu - pozostáva zo zateplenia trámového stropu nad prízemím minerálnou izoláciou vrátane SDK podhľadu, dreveného záklopu a nášľapnej vrstvy z dosák -Výmena otvorových konštrukcií - výmena plastových okien a dverí zasklených izolačným dvojsklom za plastové okná s izolačným trojsklom vrátane vnútorných plastových parapetov, kovové dvere s prerušeným tepelným mostom zasklené izolačným trojsklom. Súčasťou sú nevyhnutné opravy ostení -Iné opatrenia prinášajúce úsporu primárnej energie- pozostávajúce zo zateplenia stropu nad suterénom v dvojpodlažnej časti a zateplenia podláh v jednopodlažnej časti pozostávajúcej z výmeny konštrukcie podláh od izolácie proti zemnej vlhkosti. Súčasťou je aj výmena krytiny za krytinu s integrovanými fotovoltickými panelami vrátane klampiarskych výrobkov a posilnenia dreveného krovu - Modernizácia vykurovacieho systému- nahradenie vykurovacieho systému pozostávajúceho z doskových radiátorov podlahovým vykurovaním - Modernizácia systémov prípravy teplej vody - napojenie tepelného čerpadla na existujúce rozvody teplej vody vrátane výmeny vodovodných batérií a zariaďovacích predmetov za zariadenia patriace do dvoch najlepších tried spotreby vody podľa platného označenia v EÚ - Modernizácia osvetlenia - výmena svietidiel za svietidlá s technológiou LED - Realizácia opatrení zlepšujúcich kvalitu vnútorného prostredia - realizácia vonkajších hliníkových žalúzií, čím sa zabezpečí tepelná pohoda v letných mesiacoch. - Realizácia zelených opatrení- odvedenie dažďových vôd drenážnym systémom do 4 vsakovacích jám - Realizácia debarierizačných opatrení- Pozostávajúce z vytvorenia WC pre imobilných, zabezpečenia vstupu do budovy pre imobilných a aj pre slabozrakých vrátane vodiacich a varovných pásov - Inštalácia fotovoltického zariadenia - Inštalácia tepelného čerpadla na vykurovanie a prípravu teplej vody - Pozostáva z nahradenia existujúcich atmosférických plynových kotlov a elektrických akumulačných ohrievačov vody za prípravu teplej vody tepelným čerpadlom vzduch – voda, ktoré bude zároveň slúžiť na prípravu teplej vody Obnovou objektu nedôjde k zmenám pôvodných dispozičných riešení Základnej školy. Vzhľadom na charakter objektu je vstup do objektu upravený na dopravu osôb s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie v zmysle Vyhlášky č. 532/2002 Z.z. V objekte bude vybudovaný hygienický box pre imobilných. Nástupné schodisko, podesta a vstupná hala budú dodatočne vybavené vodiacou líniou a varovným pásom. Stavba bude po realizácii stavebných prác slúžiť pôvodnému účelu, t. j. ako Základná škola. Stavba si vyžiadala členenie na nasledujúce stavebné objekty: SO 01 – Základná škola SO 01.1 – ASR SO 01.2 – Vykurovanie SO 01.3 – ZTI SO 01.4 – Elektroinštalácia SO 01.5 - Fotovoltika Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky tvorí prílohu týchto súťažných podkladov – Projektová dokumentácia a Výkaz výmer. (ďalej len „predmet zákazky“) Požiadavky na predmet zákazky spojené s uplatňovaním zásady „nespôsobiť významnú škodu“ (DO NOT SIGNIFICANT HARM ďalej aj „DNSH“) sú uvedené v týchto Súťažných podkladoch v časti B1 Vymedzenie predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 495 672.77
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45443000, 45262520, 45321000, 45421100, 45310000, 45232141
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Jakubovany
  • PSČ: 083 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Budova Základnej školy, Školská ul. 86/1, pozemok parc. reg. C KN č. 447/1,evidovaný na LV č. 516, obec Jakubovany, k. ú. Jakubovany, okres Sabinov, Prešovský kraj.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ bude financovať realizáciu diela z prostriedkov nenávratného finančného príspevku, zo štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov, v zmysle Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku reg.č. PSK-SIEA-002-2023-DV-EFRR /FFX2 uzatvorenou medzi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, v zastúpení Slovenská inovačná a energetická agentúra a verejným obstarávateľom, názov projektu: Zvýšenie energetickej efektívnosti a podpora OZE – Základná škola Jakubovany, Kód projektu: 401201FFX2, Výzva - kód Výzvy: PSK-SIEA-002-2023-DV-EFRR, program Slovensko 2021 - 2027.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (v rozsahu deň, mesiac, rok) od vyhlásenia verejného obstarávania – zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania SR s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom stavebných prác: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, resp. zákazku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t.j. uskutočnenie stavebných prác (zmluva/zákazka) začalo pred piatimi rokmi alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej ako rozhodné obdobie) alebo zmluva/ zákazka, ktorej realizácia začala pred viac ako piatimi rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť uskutočnenia stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade ak uskutočnenie stavebných prác realizoval ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným, pričom finančný objem uvádza v EUR bez DPH. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží potvrdenie/potvrdenia o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru (pozemná stavba, novostavba alebo rekonštrukcia), pričom uskutočnené stavebné práce budú kumulatívne minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. Vyžaduje sa predloženie naskenovaných originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Prepočet cudzej meny na euro, ktorý použijú uchádzači so sídlom mimo SR, príp. uchádzači so sídlom v SR pri preukazovaní podmienky účasti zmluvou uzavretou zo zahraničným subjektom používajúcim inú menu ako euro: Uchádzač v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Za rok 2022 sa prepočet zahraničnej meny prepočítajú ceny na EUR kurzom ECB aktuálnym ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 ZVO (ak takáto referencia v evidencii existuje).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením: - platnej licencie uchádzača na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov; - platnej licencie uchádzača na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky platnú licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, kt. sú predmetom obstarávania podľa výkazu výmer alebo k ekvivalentným riešeniam uchádzača, ktoré oprávňuje jej držiteľa vykonávať práce pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných systémov v zmysle § 43g zák. č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku, vydanú akreditovaným inšpekčným orgánom a aktuálne platnú ku dňu predkladania ponuky uchádzačom alebo ekvivalentnú vydanú v EU alebo ekvivalentnú k slovenskému právnemu predpisu § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) vydanú akreditovaným inšpekčným orgánom a aktuálne platnú ku dňu predkladania ponuky uchádzačom, resp. ekvivalentnej právnej úpravy platnej v mieste sídla/adresy uchádzača. Licenciu je potrebné predložiť vrátane prílohy-podmienok platnosti a zoznamu komponentov tepelnoizolačného systému. Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky platnú licenciu nazabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby podľa § 43g stavebného zákona a STN 73 3134 (resp. ekvivalentnej právnej úpravy v platnej v mieste sídla/adresy uchádzača). Uchádzač predloženou licenciou preukáže odbornú kvalifikáciu zhotoviteľa stavebných prác pri zabudovaní vonkajších otvorových konštrukcií do stavby v zmysle Zásad montáže a podľa článku 4.1 normy STN 73 3134:2014: Stavebné práce Styk okenných konštrukcií a obvodového plášťa budovy, Požiadavky, zhotovovanie a skúšanie, resp. podľa zásad ekvivalentnej právnej úpravy platnej v mieste sídla/adresy uchádzača. Licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby potvrdzuje, že jej držiteľ má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. Licencia má byť aktuálna a platná ku dňu predkladania ponuky uchádzačom. Vyžaduje sa predloženie naskenovaných originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. d) Platný certifikát kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vydaný pre oblasť: stavebná činnosť vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, odkazuje na systém manažérstva kvality podľa technických noriem, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. g) Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má osobu určenú na plnenie zmluvy alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho, ktorý má platné Osvedčenie vydané SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre: stavbyvedúci pozemné stavby) a odbornú prax stavbyvedúceho pre pozemné stavby. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúci pozemné stavby s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 3 (slovom: troj) ročnú odbornú prax stavbyvedúceho pre pozemné stavby preukáže uchádzač vlastnoručne podpísaným životopisom alebo iným dokladom, z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní a aktuálny zamestnávateľ.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. h) v spojení s §36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky ak ide o stavebné práce alebo služby uvedením opatrení enviromentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia, resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy. Ako dôkaz zhody s dodržiavaním ochrany životného prostredia preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ je povinný pri realizácii zákazky dodržiavať princíp DNSH - "nespôsobiť významnú škodu". Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch a v prílohe č. 5 k Zmluve o dielo. Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ zloží depozit vo výške 10% celkovej ceny diela bez DPH, a to na bankový účet Objednávateľa, prípadne ju nahradí bankovou zárukou (v rovnakej výške) alebo poistením záruky (v rovnakej výške), a to najneskôr do okamihu odovzdania Staveniska. Objednávateľ nie je povinný odovzdať Stavenisko, pokiaľ nie je na jeho účet pripísaná plná výška depozitu, príp. nepredloží bankovú záruku alebo poistenie záruky. Viac informácií o depozite a jeho podmienkach je uvedených v návrhu Zmluvy o dielo, bod 3.10.1, 3.10.2, 3.10.3.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 07.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:15
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii. Miesto otvárania ponúk: V zasadacej miestnosti na kontaktnej adrese splnomocnenej osoby na verejné obstarávanie: MEDIINVEST Consulting, s.r.o., Bezručova 10, 080 01 Prešov.
  • Miesto otvárania ponúk: MEDIINVEST Consulting, s.r.o., Bezručova 10, 080 01 Prešov
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške 13 000,00 EUR (slovom: trinásťtisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo - poistenie záruky. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. Uchádzač je svojou ponukou viazaný od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom do 30.09.2025.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/518213
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/518213
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO