„Zhotovenie projektovej dokumentácie, výkon odborného autorského dohľadu a vykonanie prieskumov pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Zhotovenie projektovej dokumentácie, výkon odborného autorského dohľadu a vykonanie prieskumov pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave“
Kód zákazky: 10/2024/KSTT
Kód oznámenia: 24147 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50100000-6
Ostatné CPV: 71240000-2
71242000-6
Predpokladaná hodnota: 122 405,20 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.10.2024 07:50
Vyhlásenie: 2.10.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Krajský súd v Trnave
Adresa: Vajanského
91870 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Vajanského Trnava 91870 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie komplexnej služby súvisiacej so zabezpečením zhotovenia projektovej dokumentácie, vykonania prieskumov a výkonu odborného autorského dohľadu pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1312825
1. Základné údaje
  • Organizácia: Krajský súd v Trnave (ID: 66106)
  • Zákazka: „Zhotovenie projektovej dokumentácie, výkon odborného autorského dohľadu a vykonanie prieskumov pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave“ (ID: 516829)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 084a7c03-95c8-4db3-8247-da3da88db40a
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Krajský súd v Trnave
  • IČO: 35629703
  • DIČ: 2021372276
  • Adresa
  • Ulica: Vajanského
  • Číslo: 2A
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91870
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: marian.povolny@justice.sk
  • Telefónne číslo: +421908747919
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Krajský súd v Trnave)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3253
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 10/2024/KSTT
  • Názov: „Zhotovenie projektovej dokumentácie, výkon odborného autorského dohľadu a vykonanie prieskumov pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave“
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie komplexnej služby súvisiacej so zabezpečením zhotovenia projektovej dokumentácie, vykonania prieskumov a výkonu odborného autorského dohľadu pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 122 405.20
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71240000, 71242000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Vajanského 2/A
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91870
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia taxatívne upravené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO uchádzač preukáže čestným vyhlásením. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o VO, v prípade že uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) ZVO. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. e) ZVO, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač preukáže osobné postavenie upravené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „Zhotovenie projektovej dokumentácie, výkon odborného autorského dohľadu a vykonanie prieskumov pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 10/2024/KSTT
  • Názov : „Zhotovenie projektovej dokumentácie, výkon odborného autorského dohľadu a vykonanie prieskumov pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave“
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie komplexnej služby súvisiacej so zabezpečením zhotovenia projektovej dokumentácie, vykonania prieskumov a výkonu odborného autorského dohľadu pre modernizáciu a prístavbu budovy Krajského súdu v Trnave.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 122 405.20
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71240000, 71242000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Vajanského 2/A
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91870
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO v nadväznosti na § 34 ods. 2 zákona o VO: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO.
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky účasti musí uchádzač predložiť zoznam poskytnutých služieb, ktorým preukáže, že za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania poskytoval služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky v minimálnej kumulatívnej výške 98 000,00 EUR bez DPH, pričom najmenej jedna referencia musí dosiahnuť minimálnu výšku 61 000,00 EUR bez DPH. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú služby vypracovania projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie alebo vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie alebo vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby alebo autorského dohľadu pre stavbu v kategórií pozemné stavby s výnimkou montovaných hál, aby sa zamedzilo pochybnostiam pri verejnom obstarávaní, do výnimky sa nezahŕňa montovaná výstavba budov. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonanému prepočtu. V prípade poskytnutej služby, ktorého začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len výška nákladov dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť inou osobou, v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Ponuky, návrhy, doklady súvisiace so splnením podmienok účasti a všetky ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku Slovenskej republiky a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka Slovenskej republiky. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Doklady a dokumenty požadované pre splnenie podmienok účasti musí podpísať oprávnená osoba uchádzača. Doklady/dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača môže uchádzač predbežne nahradiť: a) Jednotným európskym dokumentom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED) predstavuje na účely ZVO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. ? Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť JED aj pre túto osobu, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. ? V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť JED pre každého člena skupiny osobitne, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. ? Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. "globálny údaj pre všetky podmienky účasti", bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil JED-om. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: "Spĺňa požadované podmienky účasti › ÁNO ". b) Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil Čestným vyhlásením.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky podľa predpokladaného množstva čerpania uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Krajský súd v Trnave)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Krajský súd v Trnave)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 07:50
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 08:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 ods. 1 až 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk bude realizované elektronicky a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line otvárania ponúk je webová adresa https://www.isepvo.sk/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou vo výške 3 000,00 Eur. Všetky potrebné informácie k zloženiu zábezpeky sú uvedené v SP.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/516829
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516829
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/516829
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)