DOBUDOVANIE INFRAŠTRUKTÚRY V OBCI VARHAŇOVCE - IV. ETAPA

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: DOBUDOVANIE INFRAŠTRUKTÚRY V OBCI VARHAŇOVCE - IV. ETAPA
Kód zákazky: 202401
Kód oznámenia: 24024 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 874 429,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.10.2024 10:00
Vyhlásenie: 1.10.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Varhaňovce
Adresa: Varhaňovce
08205 Varhaňovce
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Varhaňovce Varhaňovce 08205 Slovensko Katastrálne územie obce Varhaňovce
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dobudovanie technickej infraštruktúry v obci Varhaňovce. Jedná sa prevažne a výstavbu a rekonštrukciu chodníkov a miestnych komunikácii. Miestne komunikácie tvoria prevažne novostavby kde v nových lokalitách určených pre budúcu výstavbu je nutné usporiadať dopravný priestor a vytvoriť trasy pre motorovú a pešiu dopravu. Popis technického riešenia je zrejmý z Technických správ jednotlivých objektov. Každé riešenie je jedinečné pre daný objekt a vychádza miestnych pomerov a z priestorového Stavebné objekty: SO 01 – Chodník pri futbalovom ihrisku SO 02 – Dolná osada MK1 SO 03 – Dolná osada MK2 SO 04 – Dolná osada MK3 SO 05 – Dolná osada MK4 SO 06 – Chodník Centrum SO 07 – Farský úrad MK5 SO 08 – Horná osada MK6

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Varhaňovce

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1312829
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Varhaňovce (ID: 4111)
  • Zákazka: DOBUDOVANIE INFRAŠTRUKTÚRY V OBCI VARHAŇOVCE - IV. ETAPA (ID: 515813)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3e460f6c-1863-4a83-9f60-c0c67ada2bd5
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Varhaňovce
  • IČO: 00327956
  • DIČ: 2021296717
  • Adresa
  • Ulica: Varhaňovce
  • Číslo: 56
  • Mesto: Varhaňovce
  • PSČ: 08205
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Mária Pokryvková
  • E-mail: maria.pokryvkova@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421907395225
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Varhaňovce)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5994
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 202401
  • Názov: DOBUDOVANIE INFRAŠTRUKTÚRY V OBCI VARHAŇOVCE - IV. ETAPA
  • Opis: Predmetom zákazky je dobudovanie technickej infraštruktúry v obci Varhaňovce. Jedná sa prevažne a výstavbu a rekonštrukciu chodníkov a miestnych komunikácii. Miestne komunikácie tvoria prevažne novostavby kde v nových lokalitách určených pre budúcu výstavbu je nutné usporiadať dopravný priestor a vytvoriť trasy pre motorovú a pešiu dopravu. Popis technického riešenia je zrejmý z Technických správ jednotlivých objektov. Každé riešenie je jedinečné pre daný objekt a vychádza miestnych pomerov a z priestorového Stavebné objekty: SO 01 – Chodník pri futbalovom ihrisku SO 02 – Dolná osada MK1 SO 03 – Dolná osada MK2 SO 04 – Dolná osada MK3 SO 05 – Dolná osada MK4 SO 06 – Chodník Centrum SO 07 – Farský úrad MK5 SO 08 – Horná osada MK6
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 874 429.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233120, 45233223, 45233142, 45233161
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Varhaňovce
  • PSČ: 08205
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Katastrálne územie obce Varhaňovce
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu prostredníctvom systému EVO. 2. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 25 000 EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Zhotoviteľ je povinný dodržať sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní. Ostatné informácie a podmienky týkajúce sa sociálneho aspektu sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo. 4. Zhotoviteľ a verejný obstarávateľ je povinný dodržať princíp „nespôsobovať významnú škodu (DNSH)“. Ostatné informácie a podmienky týkajúce sa tohto princípu sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: DOBUDOVANIE INFRAŠTRUKTÚRY V OBCI VARHAŇOVCE - IV. ETAPA
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 202401
  • Názov : DOBUDOVANIE INFRAŠTRUKTÚRY V OBCI VARHAŇOVCE - IV. ETAPA
  • Opis: Predmetom zákazky je dobudovanie technickej infraštruktúry v obci Varhaňovce. Jedná sa prevažne a výstavbu a rekonštrukciu chodníkov a miestnych komunikácii. Miestne komunikácie tvoria prevažne novostavby kde v nových lokalitách určených pre budúcu výstavbu je nutné usporiadať dopravný priestor a vytvoriť trasy pre motorovú a pešiu dopravu. Popis technického riešenia je zrejmý z Technických správ jednotlivých objektov. Každé riešenie je jedinečné pre daný objekt a vychádza miestnych pomerov a z priestorového Stavebné objekty: SO 01 – Chodník pri futbalovom ihrisku SO 02 – Dolná osada MK1 SO 03 – Dolná osada MK2 SO 04 – Dolná osada MK3 SO 05 – Dolná osada MK4 SO 06 – Chodník Centrum SO 07 – Farský úrad MK5 SO 08 – Horná osada MK6
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 874 429.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233120, 45233223, 45233142, 45233161
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ je povinný dodržať sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní a to nasledovne: Dodávateľ stavebných prác počas doby realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) do 30 kalendárnych dní od začiatku stavebných prác 6 osôb spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite (MRK), a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby (za nezamestnanú osobu z prostredia MRK sa považuje aj osoba z prostredia MRK, ktorá bola za posledných 24 kalendárnych mesiacov nezamestnaná aspoň 60 kalendárnych dní) Pri hľadaní vhodných uchádzačov o zamestnanie spĺňajúcich kumulatívne predpoklady podľa bodu a) a b) vyššie poskytne Objednávateľ Zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť spočívajúcu v predložení zoznamu osôb, ktoré tieto predpoklady spĺňajú. Splnenie predpokladov uchádzačmi o zamestnanie podľa bodu a) a b) vyššie sa preukáže čestným vyhlásením uchádzača o tom, že patrí k marginalizovanej rómskej komunite a relevantným potvrdením, ktorým sa preukáže, že uchádzač o zamestnanie je nezamestnaný napr. potvrdenie príslušného úradu práce o zaradení uchádzača do evidencie uchádzačov o zamestnanie resp. do evidencie dlhodobo nezamestnaných (podmienka podľa b) vyššie). Ak Dodávateľ stavebných prác nevyberie zo zoznamu osôb predloženého Objednávateľom vhodného uchádzača o zamestnanie, je Dodávateľ stavebných prác oprávnený zamestnať iné osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady podľa bodu a) a b). Vyžadovaná je forma pracovného pomeru podľa zákona č. 311/2001 Z. z. zákonník práce (nie formou dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru). Sociálny aspekt sa uplatní počas celej doby realizácie stavebných prác.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Požiadavky na zelené verejné obstarávanie (environmentálne hľadisko) v súlade s § 2 ods. 5 písm. q) zákona o verejnom obstarávaní: Projekt musí byť v súlade s princípom „nespôsobovať významnú škodu (DNSH)“. Spôsob splnenia tejto podmienky je ustanovený v Prílohe č. 10 súťažných podkladov, konkrétne časť C. Miestne komunikácie (str. 11-15). Zhotoviteľ je povinný postupovať v súlade s Programom predchádzania vzniku odpadu SR a ďalších dokumentov a je povinný preukázať spôsob, akým bolo naložené so stavebným odpadom (viac informácií je uvedených v Prílohe č. 3 – Návrh zmluvy o dielo, článok 13).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Varhaňovce
  • PSČ: 08205
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Katastrálne územie obce Varhaňovce
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu prostredníctvom systému EVO. 2. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 25 000 EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Zhotoviteľ je povinný dodržať sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní. Ostatné informácie a podmienky týkajúce sa sociálneho aspektu sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo. 4. Zhotoviteľ a verejný obstarávateľ je povinný dodržať princíp „nespôsobovať významnú škodu (DNSH)“. Ostatné informácie a podmienky týkajúce sa tohto princípu sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §32 ods. 1 zákona
  • Opis podmienky účasti: Vyžadujeme splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona alebo podľa §152 zákona. Podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa §32 ods. 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa §32 ods. 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Za osobu podľa §32 ods. 7 sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa §32 ods. 7 a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 Zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 a) až e) ZVO, ak ide o uchádzača, ktorého údaje sú dostupné v informačnom systéme verejnej správy podľa osobitného právneho predpisu. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (§ 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží podľa § 34 ods.1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 Zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle § 34 ods.1, písm. b) v zozname stavebných prác predložiť: - uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom súhrnná hodnota stavieb musí byť minimálne v hodnote 400 tisíc EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Stavby musia byť stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru sa budú považovať inžinierske stavby - diaľnice, cesty, miestne a účelové komunikácie, nábrežia, chodníky a nekryté parkoviská a pod. V zozname referencií uchádzač uvedie názov (obchodné meno) a adresu investora predmetnej stavby, názov a charakteristiku stavby, objem diela zrealizovaného uchádzačom v €, rok začatia a ukončenia výstavby, meno, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa. V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich len v zozname svojich referencií s poznámkou UVO. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Zoznam stavebných prác bude podpísaný uchádzačom a predložený ako sken originálu alebo úradne osvedčenej kópie. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za požadované obdobie 5- tich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky, uchádzač alebo jeho osoba podľa § 34 ods. 3 zákona). Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie odberateľmi s uvedením opisu, cien, miest a lehôt uskutočnenia a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, kontaktné meno, tel. číslo a email. Potvrdenie predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia v prípade ak odberateľom nebol verejný obstarávateľ.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží podľa § 34 ods. 1, písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálne požiadavky: - Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky bude disponovať nasledovnými odborníkmi: min. 1 osoba stavbyvedúci. - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii stavbyvedúceho, pričom súčasťou dokladov k § 34 ods. 1, písm. g) požadujeme predložiť doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (s odborným zameraním stavbyvedúceho na inžinierske stavby, podkategória - dopravné stavby) vydaného SKSI v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, t. j. fotokópiu tohto dokladu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom držiteľa tohto oprávnenia. V prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR je potrebné doložiť doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača. - Stavbyvedúci uchádzača musí mať min. 5 rokov praxe vo funkcii stavbyvedúceho. V zmysle uvedeného uchádzač predloží aj štruktúrovanú informáciu /profesijný životopis stavbyvedúceho/ obsahujúci: 1. funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na akej/akých stavbe/stavbách; 2. vzdelanie v stavebnom obore: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy; 3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum; 4. prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky), prax vo funkcii stavbyvedúceho (roky), 5. zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie/ funkcia, kontakt (tel., e-mail)., - Zároveň požadujeme prehlásenie uchádzača že odborne spôsobilá osoba (stavbyvedúci) je jeho zamestnancom. Ak odborne spôsobilá osoba (stavbyvedúci) nie je zamestnancom uchádzača, uchádzač predloží čestné prehlásenie stavbyvedúceho, že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, resp. že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu je voči uchádzačovi a že má prax vo funkcii stavbyvedúceho minimálne päť rokov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. h) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží podľa § 34 ods. 1, písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Minimálne požiadavky: - Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho riadenia v oblasti stavebných prác, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým preukáže splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho riadenia podľa normy napr. EMAS alebo ISO 14001 alebo vyššej. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. l) zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží podľa § 34 ods. 1, písm. l) uvedenie podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom Minimálne požiadavky: - Ak má uchádzač v úmysle zabezpečiť určitý podiel zákazky subdodávateľom, uchádzač predloží zoznam subdodávateľov (Príloha č. 8) podpísaný oprávnenou osobou uchádzača s uvedením ich identifikačných údajov, predmetom subdodávok, podielom zákazky, ktorý plánuje zabezpečiť subdodávateľom. - Uchádzač, ktorý má v úmysle zabezpečiť určitý podiel zákazky subdodávateľom berie na vedomie, že je povinný predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedených navrhovaných subdodávateľov – osobné postavenie podľa § 32 a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Ostatné informácie k podmienkam podľa § 34 ods. 1 písm. b), g), h), a l) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Z predložených dokladov a životopisov kľúčových odborníkov alebo riadiacich pracovníkov musí vyplývať, či predstavujú internú alebo externú kapacitu uchádzača. V prípade, že sa jedná o externú kapacitu uchádzača, musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby (formou subdodávateľa), bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením (Príloha č. 7 súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Ak uchádzač využije možnosť predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom, dáva verejný obstarávateľ k dispozícii elektronickú verziu formulára JED vo formáte .XML. ÚVO uverejnil na adrese https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html, Príručku k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JEDu pre vyplnenie elektronickej verzie formulára JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie (služba ESPD), a manuál pre vysvetlenie k vypĺňaniu obsahu JEDu.. Verejný obstarávateľ umožňuje, aby hospodársky subjekt vyplnil v časti IV – Podmienky účasti len oddiel ?: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. Doklady musia byť predložené ako sken originálu alebo úradne osvedčenej kópie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia na vyhodnotenie ponúk porovná a vyhodnotí iba tie ponuky, ktoré boli uznané ako skutočne zodpovedajúce požiadavkám súťažných podkladov v súlade s časťou A. Pokyny na vypracovanie ponuky. 1. Kritéria na hodnotenie ponúk: Najnižšia cena v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky v súlade s opisom predmetu zákazky a obchodnými podmienkami (časť B. a D. súťažných podkladov). 2. Spôsob vyhodnotenia ponúk 2.1 Verejný obstarávateľ bude hodnotiť celkovú cenu za predmet zákazky v EUR s DPH 2.2 Verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 55 ods. 1 ZVO, pričom bude vyhodnocovať najskôr prvého uchádzača v poradí. 2.3 Úspešným uchádzačom v tomto verejnom obstarávaní sa stane uchádzač, ktorého určí komisia za úspešného na základe vyhodnotenia ponúk, vyhodnotenia splnenia podmienok účasti a na základe stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v Prílohe č. 3 súťažných podkladov (Návrh zmluvy o dielo)
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie elektronických ponúk v systéme EVO členmi komisie sa uskutoční na adrese: Letecká 37, 052 01 Spišská Nová Ves – administratívna budova v lehote podľa zákona. Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO on-line formou. Na otváraní elektronických ponúk v systéme EVO sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. Na otváraní elektronických ponúk v systéme EVO môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania elektronických ponúk v systéme EVO pošle zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 25.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/515813
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)