1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1 Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka vrátane súvisiacich služieb pre Nemocnicu s poliklinikou Považská Bystrica
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 8/2024/VS
- Názov : Časť č. 1 Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka vrátane súvisiacich služieb pre Nemocnicu s poliklinikou Považská Bystrica
- Opis: Predmetom zákazky je priebežná „Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka vrátane súvisiacich služieb“ pre nemocnice v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja a to v súlade s platnou právnou úpravou, predovšetkým zákonom č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákonom č. 513/1991 Z.z. (Obchodný zákonník) v platnom znení a zákonom 40/1964 Z.z. (Občiansky zákonník) v platnom znení , v rozsahu, v akom sa tieto právne predpisy vzťahujú na dodávku medicinálnych a technických plynov a kvapalín, a ďalej v súlade s prevádzkovými predpismi verejného obstarávateľa, vrátane všetkých prípadných súvisiacich činností v rozsahu bližšie uvedených v týchto súťažných podkladoch. Predmetom zákazky je tiež prenájom a zabezpečenie príslušných prepravných a skladovacích nádob pre technické a medicinálne plyny a kvapalinu. Súčasťou predmetu zákazky je tiež poskytnutie súvisiacich služieb a vykonanie súvisiacich činností vybraných dodávateľom v rozsahu a za podmienok vymedzených týmito Súťažnými podkladmi a v rozsahu pre riadne splnenie predmetu zákazky. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky, t.j. na všetky 3 časti, a to na každú časť zvlášť, alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti E – „Opis predmetu zákazky“ Súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Lekárske plyny
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 24110000, 44612000, 44615100, 44612100, 98390000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 986
- Mesto: Považská Bystrica
- PSČ: 017 26
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Informácie obsiahnuté v časti V. bod 25. Súťažných podkladov.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti osoby uchádzača, ktorá bude vykonávať servis a údržbu technického zariadenia (v zmysle vyhlášky MPSVR SR č. 508/2010 Z. z. na činnosti: montáž, oprava a údržba tlakových zariadení). Podmienka účasti sleduje cieľ, aby uchádzač preukázal, že na kvalitné plnenie disponuje kvalifikovanými osobami zodpovednými za plnenie rámcovej dohody.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková zmluvná cena v EUR s DPH za každú ucelenú časť predmetu zákazky samostatne, v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v € s DPH.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.10.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.10.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 (elektronická aukcia) zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo posunúť termín otvárania ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa uvedenej v dobe č. 1 časti Súťažných podkladov, budova polikliniky 4. posch. oddelenie verejného obstarávania v lehote uvedenej v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania (resp. v súlade s redakčnou opravou).
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516545
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2 Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka vrátane súvisiacich služieb pre Nemocnicu s poliklinikou Myjava
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 8/2024/VS
- Názov : Časť č. 2 Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka vrátane súvisiacich služieb pre Nemocnicu s poliklinikou Myjava
- Opis: Predmetom zákazky je priebežná „Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka a nádob vrátane súvisiacich služieb“ pre nemocnice v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja a to v súlade s platnou právnou úpravou, predovšetkým zákonom č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákonom č. 513/1991 Z.z. (Obchodný zákonník) v platnom znení a zákonom 40/1964 Z.z. (Občiansky zákonník) v platnom znení , v rozsahu, v akom sa tieto právne predpisy vzťahujú na dodávku medicinálnych a technických plynov a kvapalín, a ďalej v súlade s prevádzkovými predpismi verejného obstarávateľa, vrátane všetkých prípadných súvisiacich činností v rozsahu bližšie uvedených v týchto súťažných podkladoch. Predmetom zákazky je tiež prenájom a zabezpečenie príslušných prepravných a skladovacích nádob pre technické a medicinálne plyny a kvapalinu. Súčasťou predmetu zákazky je tiež poskytnutie súvisiacich služieb a vykonanie súvisiacich činností vybraných dodávateľom v rozsahu a za podmienok vymedzených týmito Súťažnými podkladmi a v rozsahu pre riadne splnenie predmetu zákazky. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky, t.j. na všetky 3 časti, a to na každú časť zvlášť alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky (na každú časť zvlášť). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných špecifikácií obstarávaného tovaru je uvedené v časti E – „Opis predmetu zákazky“ Súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Lekárske plyny
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 24110000, 44612000, 44615100, 44612100, 98390000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Staromyjavská 59
- Mesto: Myjava
- PSČ: 907 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Informácie obsiahnuté v časti V. bod 25. Súťažných podkladov.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti osoby uchádzača, ktorá bude vykonávať servis a údržbu technického zariadenia (v zmysle vyhlášky MPSVR SR č. 508/2010 Z. z. na činnosti: montáž, oprava a údržba tlakových zariadení). Podmienka účasti sleduje cieľ, aby uchádzač preukázal, že na kvalitné plnenie disponuje kvalifikovanými osobami zodpovednými za plnenie rámcovej dohody.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková zmluvná cena v EUR s DPH za každú ucelenú časť predmetu zákazky samostatne, v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v € s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.10.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.10.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 (elektronická aukcia) zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo posunúť termín otvárania ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa uvedenej v dobe č. 1 časti Súťažných podkladov, budova polikliniky 4. posch. oddelenie verejného obstarávania v lehote uvedenej v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania (resp. v súlade s redakčnou opravou).
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516545
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť č. 3 Dodávka medicinálnych a technických plynov vrátane súvisiacich služieb pre Nemocnicu s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 8/2024/VS
- Názov : Časť č. 3 Dodávka medicinálnych a technických plynov vrátane súvisiacich služieb pre Nemocnicu s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
- Opis: Predmetom zákazky je priebežná „Dodávka medicinálnych a technických plynov, prenájom zásobníka a nádob vrátane súvisiacich služieb“ pre nemocnice v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja a to v súlade s platnou právnou úpravou, predovšetkým zákonom č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákonom č. 513/1991 Z.z. (Obchodný zákonník) v platnom znení a zákonom 40/1964 Z.z. (Občiansky zákonník) v platnom znení , v rozsahu, v akom sa tieto právne predpisy vzťahujú na dodávku medicinálnych a technických plynov a kvapalín, a ďalej v súlade s prevádzkovými predpismi verejného obstarávateľa, vrátane všetkých prípadných súvisiacich činností v rozsahu bližšie uvedených v týchto súťažných podkladoch. Predmetom zákazky je tiež prenájom a zabezpečenie príslušných prepravných a skladovacích nádob pre technické a medicinálne plyny a kvapalinu. Súčasťou predmetu zákazky je tiež poskytnutie súvisiacich služieb a vykonanie súvisiacich činností vybraných dodávateľom v rozsahu a za podmienok vymedzených týmito Súťažnými podkladmi a v rozsahu pre riadne splnenie predmetu zákazky. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky, t.j. na všetky 3 časti, a to na každú časť zvlášť alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky (na každú časť zvlášť). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných špecifikácií obstarávaného tovaru je uvedené v časti E – „Opis predmetu zákazky“ SP.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Lekárske plyny
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 24110000, 44612000, 44615100, 44612100, 98390000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná 2
- Mesto: Bojnice
- PSČ: 972 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Informácie obsiahnuté v časti V. bod 25. Súťažných podkladov.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti osoby uchádzača, ktorá bude vykonávať servis a údržbu technického zariadenia (v zmysle vyhlášky MPSVR SR č. 508/2010 Z. z. na činnosti: montáž, oprava a údržba tlakových zariadení). Podmienka účasti sleduje cieľ, aby uchádzač preukázal, že na kvalitné plnenie disponuje kvalifikovanými osobami zodpovednými za plnenie rámcovej dohody.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková zmluvná cena v EUR s DPH za každú ucelenú časť predmetu zákazky samostatne, v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v € s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.10.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.10.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 (elektronická aukcia) zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo posunúť termín otvárania ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa uvedenej v dobe č. 1 časti Súťažných podkladov, budova polikliniky 4. posch. oddelenie verejného obstarávania v lehote uvedenej v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania (resp. v súlade s redakčnou opravou).
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516545
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)