PTK-Informačný systém elektronickej fakturácie

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PTK-Informačný systém elektronickej fakturácie
Kód zákazky: 91/2024
Kód oznámenia: 23665 - POT
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 48000000-8
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 26.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Štefanovičova
81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Štefanovičova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81782 Slovensko
Zdroj:

Popis

Účelom prípravných trhových konzultácií je najmä zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti pre potreby prípravy následného verejného obstarávania, informovanie hospodárskych subjektov o zamýšľanom verejnom obstarávaní a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky a dobe dodania tak, aby verejný obstarávateľ umožnil účasť vo verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky čo najširšiemu okruhu potenciálnych záujemcov pôsobiaci na relevantnom trhu. Viac informácií týkajúcich sa predmetu zákazky sa nachádza v súvisiacej dokumentácii.

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1311838
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo financií Slovenskej republiky (ID: 5951)
  • Zákazka: PTK-Informačný systém elektronickej fakturácie (ID: 516348)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: 03cd1ef1-a088-4a01-b76c-2d3491e1c535
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
  • IČO: 00151742
  • DIČ: 2020798351
  • Adresa
  • Ulica: Štefanovičova
  • Číslo: 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81782
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lubos.hlacik@mfsr.sk
  • Telefónne číslo: +421259582007
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo financií Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/237
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 02.12.2024
  • Referenčné číslo: 91/2024
  • Názov: PTK-Informačný systém elektronickej fakturácie
  • Opis: Účelom prípravných trhových konzultácií je najmä zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti pre potreby prípravy následného verejného obstarávania, informovanie hospodárskych subjektov o zamýšľanom verejnom obstarávaní a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky a dobe dodania tak, aby verejný obstarávateľ umožnil účasť vo verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky čo najširšiemu okruhu potenciálnych záujemcov pôsobiaci na relevantnom trhu. Viac informácií týkajúcich sa predmetu zákazky sa nachádza v súvisiacej dokumentácii.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérové balíky a informačné systémy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Účelom prípravných trhových konzultácií (ďalej aj „PTK“) je informovanie a oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú dodaním predmetu zákazky s cieľom stanoviť v pripravovanom verejnom obstarávaní objektívne, reálne a primerané požiadavky na predmet zákazky tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby verejné obstarávanie podporovalo otvorenú hospodársku súťaž. Verejný obstarávateľ má v úmysle konzultovať otázky týkajúce sa podmienok súťaže a predmetu zákazky. Súčasťou PTK bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej aj „PHZ“). Poskytnuté indikatívne cenové ponuky účastníkov verejný obstarávateľ zohľadní pri ďalšom plánovaní a následnej realizácii postupu verejného obstarávania. 2. PTK sa môže zúčastniť len subjekt ktorý je oprávnený dodávať tovay, ktoré budú predmetom verejného obstarávania v súlade s ustanovením § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. Túto skutočnosť si verejný obstarávateľ preverí z dostupných registrov. 3. Záujemcovia o účasť na PTK vyplnia formulár, ktorý obsahuje otázky týkajúce sa plánovanej zákazky (príloha č. 2) najneskôr do 08.10.2024 do 09:00 hod. 4. Dokumentácia je dostupná na internetovej stránke https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60068/summary. 5. Vyplnením a predložením formulára elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (cez záložku Komunikácia) záujemca vyjadruje svoj súhlas s použitím poznatkov získaných na PTK pri príprave verejného obstarávania, ako aj na zverejnenie týchto informácií v súlade so ZVO. 6. S cieľom zaistiť primerané opatrenia, aby sa účasťou hospodárskeho subjektu nenarušila hospodárska súťaž, bude priebeh prípravných trhových konzultácií zaznamenávaný formou písomného zápisu príp. zvukovou nahrávkou. Po ukončení PTK verejný obstarávateľ vypracuje zápis z PTK, ktorý bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. Prostredníctvom tohto zápisu budú oznámené najmä informácie získané od účastníkov PTK
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: PTK-Informačný systém elektronickej fakturácie
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov: PTK-Informačný systém elektronickej fakturácie
  • Opis: Účelom prípravných trhových konzultácií je najmä zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti pre potreby prípravy následného verejného obstarávania, informovanie hospodárskych subjektov o zamýšľanom verejnom obstarávaní a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky a dobe dodania tak, aby verejný obstarávateľ umožnil účasť vo verejnom obstarávaní na daný predmet zákazky čo najširšiemu okruhu potenciálnych záujemcov pôsobiaci na relevantnom trhu. Viac informácií týkajúcich sa predmetu zákazky sa nachádza v súvisiacej dokumentácii.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérové balíky a informačné systémy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516348
  • Označenie dokumentu/zákazky: Informácia o uložení podkladov k prípravným trhovým konzultáciám
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60068/summary
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)