Novostavba zariadenie pre seniorov Nitrica

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Novostavba zariadenie pre seniorov Nitrica
Kód zákazky: Obec Nitrica
Kód oznámenia: 23526 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 1 178 850,30 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.10.2024 10:00
Vyhlásenie: 24.9.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Nitrica
Adresa: Nitrica
97222 Nitrica
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Nitrica Nitrica 97222 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v katastrálnom území Račice obce Nitrica, parc. č. 715/1, 9, 10. Podrobný opis predmetu zákazky verejný obstarávateľ uvádza v oddiele B.1 súťažných podkladov a v relevantných prílohách súťažných podkladov

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Nitrica

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1310781
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Nitrica (ID: 80148)
  • Zákazka: Novostavba zariadenie pre seniorov Nitrica (ID: 515709)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 29691311-577f-4cdb-83e8-9941eaced2a3
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Nitrica
  • IČO: 00318329
  • DIČ: 2021211753
  • Adresa
  • Ulica: Nitrica
  • Číslo: 489
  • Mesto: Nitrica
  • PSČ: 97222
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: starosta@obecnitrica.sk
  • Telefónne číslo: +421905319172
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Nitrica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5181
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: Obec Nitrica
  • Názov: Novostavba zariadenie pre seniorov Nitrica
  • Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v katastrálnom území Račice obce Nitrica, parc. č. 715/1, 9, 10. Podrobný opis predmetu zákazky verejný obstarávateľ uvádza v oddiele B.1 súťažných podkladov a v relevantných prílohách súťažných podkladov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 178 850.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na domovoch dôchodcov
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Obec Nitrica
  • PSČ: 972 22
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods. 1 a ich splnenie preukáže § 32 ods. 2 ZVO, formou predloženia dokladov ak nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia všetkých podmienok účasti podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní predložením Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní (vyplnením všetkých častí formuláru JED pre splnenie podmienok účasti, verejnému obstarávateľovi nebude postačovať len vyplniť čl. IV – JED globálny alfa údaj pre všetky podmienky účasti). 2. Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods.1 písm. c) ZVO. 3. Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b), d), g), h) a l) ZVO. Dôvody na vylúčenie kedykoľvek počas VO podľa § 40 ods. 6, 7, 8, 9 ZVO a § 53 ods. 5 ZVO. UPOZORNENIE: V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny dodávateľov, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Súťažné podklady, Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania a súvisiace dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov cez elektronickú platformu IS EPVO a v profile verejného obstarávateľa (VO). 2. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania cez elektronickú platformu IS EPVO. 3. Všetky podmienky účasti sú uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a prislúchajúcej dokumentácii. 4. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou platformou v systéme IS EPVO. Informácie sú uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch. 5. VO uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. 6. Lehota realizácie v pracovných dňoch je jedným z kritérií a konečná lehota realizácie bude určená z ponuky úspešného uchádzača. 7. VO vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 ZVO pre zabezpečenie viazanosti, ich ponuky zábezpeku vo výške 30 000 EUR. 8. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalenty dokladov určených ako požiadavku na predmet zákazky v súťažných podkladov predložené v ponuke uchádzača za podmienky, že z nich bude jednoznačne vyplývať splnenie všetkých podmienok určených pre získanie príslušného dokumentu uvedeného v tejto časti súťažných podkladov podľa podmienok určených na získanie uvedeného dokumentu. 9. VO požaduje oceneniť výkaz položiek doplnený o výmery - v podobe rozpočtu, musí obsahovať jednotkové ceny a ceny celkom, ktorý tvorí Prílohu č. 2 týchto SP. Uchádzač musí oceniť všetky položky, ktoré sú uvedené vo výkaze položiek. V prípade, že uchádzač neocení položky uvedené vo výkaze položiek, alebo položky ocení len jednou cenou ako súbor, môže obstarávateľ uchádzača požiadať o vysvetlenie ponuky a rozbor ceny podľa kalkulačného vzorca. 10. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť najneskôr ku dňu nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, označovanú ako „Zmluva o poskytnutí prostriedkov mechanizmu, resp. PPM“. Táto podmienka sa považuje za podmienku odkladaciu, splnenie ktorej bude mať za následok nadobudnutie účinnosti tejto zmluvy. Objednávateľ bude informovať zhotoviteľa o nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy najneskôr do 5. pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o PPM.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Novostavba zariadenie pre seniorov Nitrica
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: Obec Nitrica
  • Názov : Novostavba zariadenie pre seniorov Nitrica
  • Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v katastrálnom území Račice obce Nitrica, parc. č. 715/1, 9, 10. Podrobný opis predmetu zákazky verejný obstarávateľ uvádza v oddiele B.1 súťažných podkladov a v relevantných prílohách súťažných podkladov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 178 850.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na domovoch dôchodcov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Obec Nitrica
  • PSČ: 972 22
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Informácie o elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zákazka bude financovaná z prostriedkov Programu Slovensko 2021-2027 a čiastočne z vlastných finančných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia: • svojím zápisom v Zozname hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní, alebo • dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov. 1.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.4 Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní upozorňuje, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, na účely vyhodnotenia splnenia podmienok účasti osobného postavenia. 1.5 Verejný obstarávateľ bude pri vyhodnotení podmienok účasti osobného postavenia uchádzača postupovať podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 1.6 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia všetkých podmienok účasti podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní predložením Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní (vyplnením všetkých častí formuláru JED pre splnenie podmienok účasti, verejnému obstarávateľovi nebude postačovať len vyplniť čl. IV – JED globálny alfa údaj pre všetky podmienky účasti). Celé znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch (v Oddiely A.2, v Oddiely A.1 v časti 16 Vyhodnotenie a obsah ponuky, bod 16.6. a ďalších častiach SP)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa: § 33 ods. 1 písm. c) súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich METÓDY A KRITÉRIÁ pre splnenie požadovanej podmienky účasti podľa § 33 ods.1 písm. c) zákona Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) – schopnosť spoločnosti pokryť krátkodobé záväzky krátkodobými aktívami okrem zásob. Tento ukazovateľ vyjadruje pomer najlikvidnejších aktív ku krátkodobým záväzkom. Pod krátkodobými záväzkami sa rozumejú všetky dlhy podniku splatné do 1 roku. V zmysle finančných analýz sú najideálnejšie hodnoty v intervale 1,0 až 1,5. Krátkodobé záväzky by nemali presiahnuť objem finančného majetku a krátkodobých pohľadávok. Výpočet pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: -výpočet: (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) - pričom S= súvaha Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre právnickú osobu: Výpočet vo formáte účtovnej závierky roku 2021: (r.53 S + r.72 S + r.73 S+ r.66 S + r.76 S + r.78 S) / (r.122 S + r. 140 S + r.139 S + r.143 S + r.145 S) Výpočet vo formáte účtovnej závierky roku 2021 mikro: (r.17 S + r.21 S) / (r.38 S + r.44 S + r.45 S) Výpočet pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba – podnikateľ: -výpočet: (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty)/(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) - pričom VMaZ = výkaz o majetku a záväzkoch Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre fyzickú osobu – podnikateľa: ( z r.8 VMaZ krátkodobé pohľadávky splatné do 1 roka + r.9 VMaZ finančný majetok ) / (z r. 17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka vrátane fin. výpomocí teda pôžičiek splatných do 1 roka ak sú evidované na tomto riadku + z r. 18 VMaZ bežné bankové úvery, teda kontokorentné úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka) Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona splní uchádzač: ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 2. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 2. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 0,7. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia všetkých podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní (vyplnením všetkých častí formuláru JED pre splnenie podmienok účasti, verejnému obstarávateľovi nebude postačovať len vyplniť čl. IV – JED globálny alfa údaj pre všetky podmienky účasti). Celé znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch (v Oddiely A.2, v Oddiely A.1 v časti 16 Vyhodnotenie a obsah ponuky, bod 16.6. a ďalších častiach SP).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania súhrnne vo výške min. 1 000 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality ISO 9001 podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii kľúčových expertov: Stavbyvedúci – osoba s odborným zameraním pre pozemné tavby, ktorá predloží • platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky, resp. odborné osvedčenie na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby t. j. osvedčením SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. v zmysle ekvivalentného právneho predpisu. • minimálne dvoma (2) praktickými skúsenosťami realizovanými v referenčnom období 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, v rámci ktorých vykonával funkciu stavbyvedúceho pri realizácii zákaziek/stavieb, ktorých predmetom bola výstavba, prestavba alebo rekonštrukcia budovy občianskej vybavenosti (uchádzač preukáže splnenie tejto požiadavky predložením profesijného životopisu navrhovaného odborníka, v ktorom uvedie zoznam požadovaných skúsenosti a informácií o nich). • vlastnoručne podpísaný životopis (resp. ekvivalentný doklad), z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní odborne spôsobilej osoby stavbyvedúceho, a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi t.j. či bude poskytovať služby stavbyvedúceho v pozícií zamestnanca na základe pracovnoprávneho vzťahu, alebo ako iná osoba. 2. Súčasne uchádzač predloží • Licenciu na vykonávanie prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných systémov, ktoré oprávňuje jeho držiteľa vykonávať práce pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných systémov v zmysle § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, vydanú akreditovaným Inšpekčným orgánom a aktuálne platnú ku dňu odovzdania a prebratia staveniska. V prípade, že licencia stratí platnosť pred začatím zatepľovacích prác, bude úspešný uchádzač tejto zákazky povinný ku dňu začatia zatepľovacích prác predložiť novú licenciu • Licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby vydaná akreditovaným orgánom. § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto Obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. To znamená, že verejný obstarávateľ bude považovať certifikát podľa normy ISO 14001 za ekvivalentný k certifikátu EMAS vtedy, ak k certifikátu podľa normy ISO 14001 pripojí dôkazy o tom, že všetky požiadavky schémy EMAS nad rámec certifikácie podľa normy 14001 má implementované vo svojej organizácii, a tieto pri svojej činnosti uplatňuje, aj keď o tom nemá vydaný certifikát EMAS. § 34 ods. 1 písm. l) ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako kópie podľa § 49 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Celé znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch z dôvodu, že v tomto formulári nie je dostatočné miesto na uvedenie celého znenia podmienok účasti (v Oddiely A.2, v Oddiely A.1 v časti 16 Vyhodnotenie a obsah ponuky, bod 16.6. a ďalších častiach SP).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzačom navrhovaná celková cena za celý predmet zákazky zahŕňajúca všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky vyjadrená v eurách s DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta, aukčné kritérium, s relatívnou váhou 70,00.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 70
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota výstavby vyjadrená v celých pracovných dňoch, neaukčné kritérium, s relatívnou váhou 30,00.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 70
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 30
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota výstavby vyjadrená v celých pracovných dňoch
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: napr. podľa § 829 zákona č. 40/1964 Zb
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude realizovaná elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: otváranie vykoná komisia elektronicky v systéme IS EPVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: je uvedený v súťažných podkladoch v Oddiely A.1 POKYNY PRE UCHÁDZAČOV/ZÁUJEMCOV, bod 15.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/515709
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO