VÝKON SPRÁVY NEBYTOVÝCH PRIESTOROV OBJEKTU MAJERNÍKOVA 60

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: VÝKON SPRÁVY NEBYTOVÝCH PRIESTOROV OBJEKTU MAJERNÍKOVA 60
Kód zákazky: 07_2024/PODLIMIT
Kód oznámenia: 23442 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79993000-1
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 7.10.2024 09:00
Vyhlásenie: 23.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie sv. Františka
84262 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie sv. Františka Bratislava - mestská časť Karlova Ves 84262 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je záväzok správcu, že bude pre vlastníka vykonávať za odplatu správu nebytových priestorov – budovy základnej školy na Majerníkovej 60, ktorej výlučným vlastníkom je Mestská časť Bratislava-Karlova Ves. Predmetný nebytový priestor je užívaný nájomníkmi na základe nájomných zmlúv. 1. Správou nebytových priestorov – budovy základnej školy na Majerníkovej 60 sa rozumejú nasledovné činnosti a. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok elektrických inštalácií v celom objekte; b. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok systému vonkajšej ochrany pred bleskom; c. Zabezpečenie prevádzkových kontrol hasiacich prístrojov a požiarneho vodovodu v celom objekte; d. Zabezpečenie preventívnych protipožiarnych prehliadok v spoločných priestoroch; e. Zabezpečenie priebežnej aktualizácie existujúcej požiarnej dokumentácie pre celý objekt; f. Zabezpečenie zmluvnej havarijnej služby; g. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok výťahov v celom objekte; h. Zabezpečenie upratovania spoločných priestorov, zimnej a letnej údržby okolia budovy v rozsahu podľa prílohy; i. Zabezpečenie drobných opráv a údržby osvetlenia, el. inštalácií, vykurovacích telies, vodovodných zariadení, sanitárneho zariadenia, brán, zámkov a dverí v spoločných priestoroch, odstránenie nedostatkov vyplývajúcich z odborných prehliadok a revízií, zabezpečenie údržby výťahov, zabezpečenie údržby stavebných častí – podláh, okien, striech, fasád, terás, odkvapov, čistenie žľabov, zabezpečenie odstránenia havarijnej situácie v celkovej spoločnej cene do 500,- Eur mesačne bez DPH vrátane materiálu, dopravy a ceny práce; j. Zabezpečenie pravidelného odpočtu všetkých meradiel (aj podružných); k. Zabezpečenie metrologického overenia vodomerov, elektromerov a meračov tepla slúžiacich na rozúčtovanie nákladov pre objekt Majerníkova 60 (nachádzajúcich sa v budove Majerníkova 62); l. Vykonávanie deratizácie v spoločných priestoroch v zmysle platných právnych predpisov 2x ročne. m. Kontrolovanie užívania prenajatých priestorov v súlade s nájomnou zmluvou, neodkladné oznamovanie vlastníkovi budovy ich prípadné užívanie v rozpore s nájomnou zmluvou, n. Spracúvanie plánu generálnych opráv, rekonštrukcií, údržby a opráv objektu raz ročne do 30.10. ich predkladanie vlastníkovi budovy. 2. Činnosti podľa ods. 2 tohoto článku budú vykonávané výhradne pre vlastníka za účelom opráv a údržby objektu Majerníkova 60, mimo požiadaviek nájomcov. 3. Správca sa ďalej zaväzuje vykonávať nasledovné činnosti súvisiace so správou objektu: a. Vypracovanie zálohových predpisov pre jednotlivých nájomcov pri zmene nájomnej zmluvy, pri príprave nového nájomného vzťahu, po ročnom vyúčtovaní podľa písmena c.) tohto odseku; b. Zabezpečenie mesačného rozúčtovania nákladov vždy do 14. dňa nasledujúceho mesiaca za energie medzi budovu Majerníkova 62 a Majerníkova 60 – vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie; c. Zabezpečenie ročného vyúčtovania nákladov za energie a služby medzi jednotlivých nájomcov v budove Majerníkova 60 – elektrická energia, vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie, prevádzkové a servisné náklady výmenníkovej stanice nachádzajúcej sa v objekte Majerníkova 62, prevádzkové a servisné náklady kuchyne (pre nájomcov, ktorí využívajú služby kuchyne) d. Ročné vyúčtovania skutočných nákladov za energie na nájomcov v budove bude vykonané k 31.5. nasledovného kalendárneho roka; e. Zabezpečenie zamykania a odomykania objektu v čase od 6,30 hod do 18 hod v pracovných dňoch, zabezpečenie sprístupnenia priestorov budovy aj v iných časoch aj mimo pracovných dní, na základe požiadavky vlastníka. 4. Činnosti realizované nad rámec činností uvádzaných v čl. 1 môže správca vykonávať len so súhlasom vlastníka. 5. Pre vykonanie opravy alebo údržby, ktorých výška nákladov presahuje 500,- € je správca povinný vyžiadať si písomný predchádzajúci súhlas vlastníka budovy. Vlastník budovy je povinný doručiť správcovi vyjadrenie do 7 dní od prevzatia žiadosti. V prípade potreby nevyhnutných opráv, ktoré nestrpia odklad a ktorých výška nákladov presahuje 500,00 € je správca oprávnený vyžiadať si takýto súhlas aj emailom alebo telefonicky prostredníctvom kontaktnej osoby vlastníka. 6. V prípade havárie alebo prírodnej katastrofy je správca povinný zariadiť aj bez súhlasu vlastníka budovy len nutné úkony na zamedzenie vzniku bezprostredne hroziacej ďalšej škody. Výšku takto vzniknutých, účelne vynaložených nákladov, dodatočne odsúhlasí správca s vlastníkom budovy bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 dní. Na odstraňovanie následkov havárie a prírodnej katastrofy platia primerane ustanovenia odseku 5. 7. Vlastník môže správcovi dávať záväzné pokyny vo vzťahu k rozsahu zariaďovaných záležitostí a spôsobu ich zariaďovania. Pokynmi vlastníka je správca viazaný. 8. POKUTA: – nezabezpečenie pravidelných OP a OS v zmysle ods.1 v termínoch na to určených podľa legislatívy môže obstarávateľ / vlastník znížiť odmenu za správu o 20% do doby zabezpečenia pravidelných OP a OS, - Pokuty orgánov na základe nezabezpečenia OPaOS a kontrol HP a PV správcom, vystavené pre obstarávateľa / vlastníka budovy, bude znášať správca v celom rozsahu. - Nezabezpečenie mesačného, ročného vyúčtovania energií a služieb v termínoch podľa bodu 3. môže obstarávateľ / vlastník znížiť odmenu za správu o 50% za fakturované obdobie správcom až do doby predloženia vyúčtovaní.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1310812
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves (ID: 62302)
  • Zákazka: VÝKON SPRÁVY NEBYTOVÝCH PRIESTOROV OBJEKTU MAJERNÍKOVA 60 (ID: 515860)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3b9ff8c7-5992-487d-aa4a-c35349a098c2
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
  • IČO: 00603520
  • DIČ: 2020919164
  • Adresa
  • Ulica: Námestie sv. Františka
  • Číslo: 8
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84262
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: viera.kastilova@karlovaves.sk
  • Telefónne číslo: 0940634189
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6564
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 07_2024/PODLIMIT
  • Názov: VÝKON SPRÁVY NEBYTOVÝCH PRIESTOROV OBJEKTU MAJERNÍKOVA 60
  • Opis: Predmetom zákazky je záväzok správcu, že bude pre vlastníka vykonávať za odplatu správu nebytových priestorov – budovy základnej školy na Majerníkovej 60, ktorej výlučným vlastníkom je Mestská časť Bratislava-Karlova Ves. Predmetný nebytový priestor je užívaný nájomníkmi na základe nájomných zmlúv. 1. Správou nebytových priestorov – budovy základnej školy na Majerníkovej 60 sa rozumejú nasledovné činnosti a. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok elektrických inštalácií v celom objekte; b. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok systému vonkajšej ochrany pred bleskom; c. Zabezpečenie prevádzkových kontrol hasiacich prístrojov a požiarneho vodovodu v celom objekte; d. Zabezpečenie preventívnych protipožiarnych prehliadok v spoločných priestoroch; e. Zabezpečenie priebežnej aktualizácie existujúcej požiarnej dokumentácie pre celý objekt; f. Zabezpečenie zmluvnej havarijnej služby; g. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok výťahov v celom objekte; h. Zabezpečenie upratovania spoločných priestorov, zimnej a letnej údržby okolia budovy v rozsahu podľa prílohy; i. Zabezpečenie drobných opráv a údržby osvetlenia, el. inštalácií, vykurovacích telies, vodovodných zariadení, sanitárneho zariadenia, brán, zámkov a dverí v spoločných priestoroch, odstránenie nedostatkov vyplývajúcich z odborných prehliadok a revízií, zabezpečenie údržby výťahov, zabezpečenie údržby stavebných častí – podláh, okien, striech, fasád, terás, odkvapov, čistenie žľabov, zabezpečenie odstránenia havarijnej situácie v celkovej spoločnej cene do 500,- Eur mesačne bez DPH vrátane materiálu, dopravy a ceny práce; j. Zabezpečenie pravidelného odpočtu všetkých meradiel (aj podružných); k. Zabezpečenie metrologického overenia vodomerov, elektromerov a meračov tepla slúžiacich na rozúčtovanie nákladov pre objekt Majerníkova 60 (nachádzajúcich sa v budove Majerníkova 62); l. Vykonávanie deratizácie v spoločných priestoroch v zmysle platných právnych predpisov 2x ročne. m. Kontrolovanie užívania prenajatých priestorov v súlade s nájomnou zmluvou, neodkladné oznamovanie vlastníkovi budovy ich prípadné užívanie v rozpore s nájomnou zmluvou, n. Spracúvanie plánu generálnych opráv, rekonštrukcií, údržby a opráv objektu raz ročne do 30.10. ich predkladanie vlastníkovi budovy. 2. Činnosti podľa ods. 2 tohoto článku budú vykonávané výhradne pre vlastníka za účelom opráv a údržby objektu Majerníkova 60, mimo požiadaviek nájomcov. 3. Správca sa ďalej zaväzuje vykonávať nasledovné činnosti súvisiace so správou objektu: a. Vypracovanie zálohových predpisov pre jednotlivých nájomcov pri zmene nájomnej zmluvy, pri príprave nového nájomného vzťahu, po ročnom vyúčtovaní podľa písmena c.) tohto odseku; b. Zabezpečenie mesačného rozúčtovania nákladov vždy do 14. dňa nasledujúceho mesiaca za energie medzi budovu Majerníkova 62 a Majerníkova 60 – vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie; c. Zabezpečenie ročného vyúčtovania nákladov za energie a služby medzi jednotlivých nájomcov v budove Majerníkova 60 – elektrická energia, vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie, prevádzkové a servisné náklady výmenníkovej stanice nachádzajúcej sa v objekte Majerníkova 62, prevádzkové a servisné náklady kuchyne (pre nájomcov, ktorí využívajú služby kuchyne) d. Ročné vyúčtovania skutočných nákladov za energie na nájomcov v budove bude vykonané k 31.5. nasledovného kalendárneho roka; e. Zabezpečenie zamykania a odomykania objektu v čase od 6,30 hod do 18 hod v pracovných dňoch, zabezpečenie sprístupnenia priestorov budovy aj v iných časoch aj mimo pracovných dní, na základe požiadavky vlastníka. 4. Činnosti realizované nad rámec činností uvádzaných v čl. 1 môže správca vykonávať len so súhlasom vlastníka. 5. Pre vykonanie opravy alebo údržby, ktorých výška nákladov presahuje 500,- € je správca povinný vyžiadať si písomný predchádzajúci súhlas vlastníka budovy. Vlastník budovy je povinný doručiť správcovi vyjadrenie do 7 dní od prevzatia žiadosti. V prípade potreby nevyhnutných opráv, ktoré nestrpia odklad a ktorých výška nákladov presahuje 500,00 € je správca oprávnený vyžiadať si takýto súhlas aj emailom alebo telefonicky prostredníctvom kontaktnej osoby vlastníka. 6. V prípade havárie alebo prírodnej katastrofy je správca povinný zariadiť aj bez súhlasu vlastníka budovy len nutné úkony na zamedzenie vzniku bezprostredne hroziacej ďalšej škody. Výšku takto vzniknutých, účelne vynaložených nákladov, dodatočne odsúhlasí správca s vlastníkom budovy bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 dní. Na odstraňovanie následkov havárie a prírodnej katastrofy platia primerane ustanovenia odseku 5. 7. Vlastník môže správcovi dávať záväzné pokyny vo vzťahu k rozsahu zariaďovaných záležitostí a spôsobu ich zariaďovania. Pokynmi vlastníka je správca viazaný. 8. POKUTA: – nezabezpečenie pravidelných OP a OS v zmysle ods.1 v termínoch na to určených podľa legislatívy môže obstarávateľ / vlastník znížiť odmenu za správu o 20% do doby zabezpečenia pravidelných OP a OS, - Pokuty orgánov na základe nezabezpečenia OPaOS a kontrol HP a PV správcom, vystavené pre obstarávateľa / vlastníka budovy, bude znášať správca v celom rozsahu. - Nezabezpečenie mesačného, ročného vyúčtovania energií a služieb v termínoch podľa bodu 3. môže obstarávateľ / vlastník znížiť odmenu za správu o 50% za fakturované obdobie správcom až do doby predloženia vyúčtovaní.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Správa budov a zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Majerníkova 60
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: uvedené v súťažných podkladoch
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: VÝKON SPRÁVY NEBYTOVÝCH PRIESTOROV OBJEKTU MAJERNÍKOVA 60
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 07_2024/PODLIMIT
  • Názov : VÝKON SPRÁVY NEBYTOVÝCH PRIESTOROV OBJEKTU MAJERNÍKOVA 60
  • Opis: Predmetom zákazky je záväzok správcu, že bude pre vlastníka vykonávať za odplatu správu nebytových priestorov – budovy základnej školy na Majerníkovej 60, ktorej výlučným vlastníkom je Mestská časť Bratislava-Karlova Ves. Predmetný nebytový priestor je užívaný nájomníkmi na základe nájomných zmlúv. 1. Správou nebytových priestorov – budovy základnej školy na Majerníkovej 60 sa rozumejú nasledovné činnosti a. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok elektrických inštalácií v celom objekte; b. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok systému vonkajšej ochrany pred bleskom; c. Zabezpečenie prevádzkových kontrol hasiacich prístrojov a požiarneho vodovodu v celom objekte; d. Zabezpečenie preventívnych protipožiarnych prehliadok v spoločných priestoroch; e. Zabezpečenie priebežnej aktualizácie existujúcej požiarnej dokumentácie pre celý objekt; f. Zabezpečenie zmluvnej havarijnej služby; g. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok výťahov v celom objekte; h. Zabezpečenie upratovania spoločných priestorov, zimnej a letnej údržby okolia budovy v rozsahu podľa prílohy; i. Zabezpečenie drobných opráv a údržby osvetlenia, el. inštalácií, vykurovacích telies, vodovodných zariadení, sanitárneho zariadenia, brán, zámkov a dverí v spoločných priestoroch, odstránenie nedostatkov vyplývajúcich z odborných prehliadok a revízií, zabezpečenie údržby výťahov, zabezpečenie údržby stavebných častí – podláh, okien, striech, fasád, terás, odkvapov, čistenie žľabov, zabezpečenie odstránenia havarijnej situácie v celkovej spoločnej cene do 500,- Eur mesačne bez DPH vrátane materiálu, dopravy a ceny práce; j. Zabezpečenie pravidelného odpočtu všetkých meradiel (aj podružných); k. Zabezpečenie metrologického overenia vodomerov, elektromerov a meračov tepla slúžiacich na rozúčtovanie nákladov pre objekt Majerníkova 60 (nachádzajúcich sa v budove Majerníkova 62); l. Vykonávanie deratizácie v spoločných priestoroch v zmysle platných právnych predpisov 2x ročne. m. Kontrolovanie užívania prenajatých priestorov v súlade s nájomnou zmluvou, neodkladné oznamovanie vlastníkovi budovy ich prípadné užívanie v rozpore s nájomnou zmluvou, n. Spracúvanie plánu generálnych opráv, rekonštrukcií, údržby a opráv objektu raz ročne do 30.10. ich predkladanie vlastníkovi budovy. 2. Činnosti podľa ods. 2 tohoto článku budú vykonávané výhradne pre vlastníka za účelom opráv a údržby objektu Majerníkova 60, mimo požiadaviek nájomcov. 3. Správca sa ďalej zaväzuje vykonávať nasledovné činnosti súvisiace so správou objektu: a. Vypracovanie zálohových predpisov pre jednotlivých nájomcov pri zmene nájomnej zmluvy, pri príprave nového nájomného vzťahu, po ročnom vyúčtovaní podľa písmena c.) tohto odseku; b. Zabezpečenie mesačného rozúčtovania nákladov vždy do 14. dňa nasledujúceho mesiaca za energie medzi budovu Majerníkova 62 a Majerníkova 60 – vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie; c. Zabezpečenie ročného vyúčtovania nákladov za energie a služby medzi jednotlivých nájomcov v budove Majerníkova 60 – elektrická energia, vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie, prevádzkové a servisné náklady výmenníkovej stanice nachádzajúcej sa v objekte Majerníkova 62, prevádzkové a servisné náklady kuchyne (pre nájomcov, ktorí využívajú služby kuchyne) d. Ročné vyúčtovania skutočných nákladov za energie na nájomcov v budove bude vykonané k 31.5. nasledovného kalendárneho roka; e. Zabezpečenie zamykania a odomykania objektu v čase od 6,30 hod do 18 hod v pracovných dňoch, zabezpečenie sprístupnenia priestorov budovy aj v iných časoch aj mimo pracovných dní, na základe požiadavky vlastníka. 4. Činnosti realizované nad rámec činností uvádzaných v čl. 1 môže správca vykonávať len so súhlasom vlastníka. 5. Pre vykonanie opravy alebo údržby, ktorých výška nákladov presahuje 500,- € je správca povinný vyžiadať si písomný predchádzajúci súhlas vlastníka budovy. Vlastník budovy je povinný doručiť správcovi vyjadrenie do 7 dní od prevzatia žiadosti. V prípade potreby nevyhnutných opráv, ktoré nestrpia odklad a ktorých výška nákladov presahuje 500,00 € je správca oprávnený vyžiadať si takýto súhlas aj emailom alebo telefonicky prostredníctvom kontaktnej osoby vlastníka. 6. V prípade havárie alebo prírodnej katastrofy je správca povinný zariadiť aj bez súhlasu vlastníka budovy len nutné úkony na zamedzenie vzniku bezprostredne hroziacej ďalšej škody. Výšku takto vzniknutých, účelne vynaložených nákladov, dodatočne odsúhlasí správca s vlastníkom budovy bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 dní. Na odstraňovanie následkov havárie a prírodnej katastrofy platia primerane ustanovenia odseku 5. 7. Vlastník môže správcovi dávať záväzné pokyny vo vzťahu k rozsahu zariaďovaných záležitostí a spôsobu ich zariaďovania. Pokynmi vlastníka je správca viazaný. 8. POKUTA: – nezabezpečenie pravidelných OP a OS v zmysle ods.1 v termínoch na to určených podľa legislatívy môže obstarávateľ / vlastník znížiť odmenu za správu o 20% do doby zabezpečenia pravidelných OP a OS, - Pokuty orgánov na základe nezabezpečenia OPaOS a kontrol HP a PV správcom, vystavené pre obstarávateľa / vlastníka budovy, bude znášať správca v celom rozsahu. - Nezabezpečenie mesačného, ročného vyúčtovania energií a služieb v termínoch podľa bodu 3. môže obstarávateľ / vlastník znížiť odmenu za správu o 50% za fakturované obdobie správcom až do doby predloženia vyúčtovaní.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Správa budov a zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Majerníkova 60
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: § 32 ZVO, ods. 1 písm. e) a f)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1, písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí svoju odbornú spôsobilosť preukázať podľa § 34 ods. 1 písm. a) predložením zoznamom poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania resp. za tie, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia služieb; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač preukáže uskutočnenie minimálne 3 (troch) zákaziek na poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu, minimálne v hodnote 20.000,- EUR s DPH súhrnne (alebo ekvivalent v inej mene). V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen skupiny dodávateľov a pod.), musí byť zo zoznamu poskytnutých služieb, pre objektívne posúdenie plnenia podmienky účasti zrejmé, v akom rozsahu alebo finančnom objeme boli realizované služby uchádzačom. V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ a dokladom je referencia v Evidencii referencií, uchádzač uvedie odkazy na tie referencie, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena v Eur s DPH. súčet 36 mesačných paušálov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 07.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: IS EVO
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/6564
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/515860
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Karlova Ves)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)