Informácie
Názov zákazky:
VÝKON SPRÁVY NEBYTOVÝCH PRIESTOROV OBJEKTU MAJERNÍKOVA 60
Kód zákazky:
07_2024/PODLIMIT
Kód oznámenia:
23442 - WYS
Postup:
Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
0,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
7.10.2024 09:00
Vyhlásenie:
23.9.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Námestie sv. Františka
84262 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Námestie sv. Františka Bratislava - mestská časť Karlova Ves 84262 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je záväzok správcu, že bude pre vlastníka vykonávať za odplatu správu nebytových priestorov – budovy základnej školy na Majerníkovej 60, ktorej výlučným vlastníkom je Mestská časť Bratislava-Karlova Ves. Predmetný nebytový priestor je užívaný nájomníkmi na základe nájomných zmlúv. 1. Správou nebytových priestorov – budovy základnej školy na Majerníkovej 60 sa rozumejú nasledovné činnosti a. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok elektrických inštalácií v celom objekte; b. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok systému vonkajšej ochrany pred bleskom; c. Zabezpečenie prevádzkových kontrol hasiacich prístrojov a požiarneho vodovodu v celom objekte; d. Zabezpečenie preventívnych protipožiarnych prehliadok v spoločných priestoroch; e. Zabezpečenie priebežnej aktualizácie existujúcej požiarnej dokumentácie pre celý objekt; f. Zabezpečenie zmluvnej havarijnej služby; g. Zabezpečenie pravidelných odborných prehliadok a skúšok výťahov v celom objekte; h. Zabezpečenie upratovania spoločných priestorov, zimnej a letnej údržby okolia budovy v rozsahu podľa prílohy; i. Zabezpečenie drobných opráv a údržby osvetlenia, el. inštalácií, vykurovacích telies, vodovodných zariadení, sanitárneho zariadenia, brán, zámkov a dverí v spoločných priestoroch, odstránenie nedostatkov vyplývajúcich z odborných prehliadok a revízií, zabezpečenie údržby výťahov, zabezpečenie údržby stavebných častí – podláh, okien, striech, fasád, terás, odkvapov, čistenie žľabov, zabezpečenie odstránenia havarijnej situácie v celkovej spoločnej cene do 500,- Eur mesačne bez DPH vrátane materiálu, dopravy a ceny práce; j. Zabezpečenie pravidelného odpočtu všetkých meradiel (aj podružných); k. Zabezpečenie metrologického overenia vodomerov, elektromerov a meračov tepla slúžiacich na rozúčtovanie nákladov pre objekt Majerníkova 60 (nachádzajúcich sa v budove Majerníkova 62); l. Vykonávanie deratizácie v spoločných priestoroch v zmysle platných právnych predpisov 2x ročne. m. Kontrolovanie užívania prenajatých priestorov v súlade s nájomnou zmluvou, neodkladné oznamovanie vlastníkovi budovy ich prípadné užívanie v rozpore s nájomnou zmluvou, n. Spracúvanie plánu generálnych opráv, rekonštrukcií, údržby a opráv objektu raz ročne do 30.10. ich predkladanie vlastníkovi budovy. 2. Činnosti podľa ods. 2 tohoto článku budú vykonávané výhradne pre vlastníka za účelom opráv a údržby objektu Majerníkova 60, mimo požiadaviek nájomcov. 3. Správca sa ďalej zaväzuje vykonávať nasledovné činnosti súvisiace so správou objektu: a. Vypracovanie zálohových predpisov pre jednotlivých nájomcov pri zmene nájomnej zmluvy, pri príprave nového nájomného vzťahu, po ročnom vyúčtovaní podľa písmena c.) tohto odseku; b. Zabezpečenie mesačného rozúčtovania nákladov vždy do 14. dňa nasledujúceho mesiaca za energie medzi budovu Majerníkova 62 a Majerníkova 60 – vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie; c. Zabezpečenie ročného vyúčtovania nákladov za energie a služby medzi jednotlivých nájomcov v budove Majerníkova 60 – elektrická energia, vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie, prevádzkové a servisné náklady výmenníkovej stanice nachádzajúcej sa v objekte Majerníkova 62, prevádzkové a servisné náklady kuchyne (pre nájomcov, ktorí využívajú služby kuchyne) d. Ročné vyúčtovania skutočných nákladov za energie na nájomcov v budove bude vykonané k 31.5. nasledovného kalendárneho roka; e. Zabezpečenie zamykania a odomykania objektu v čase od 6,30 hod do 18 hod v pracovných dňoch, zabezpečenie sprístupnenia priestorov budovy aj v iných časoch aj mimo pracovných dní, na základe požiadavky vlastníka. 4. Činnosti realizované nad rámec činností uvádzaných v čl. 1 môže správca vykonávať len so súhlasom vlastníka. 5. Pre vykonanie opravy alebo údržby, ktorých výška nákladov presahuje 500,- € je správca povinný vyžiadať si písomný predchádzajúci súhlas vlastníka budovy. Vlastník budovy je povinný doručiť správcovi vyjadrenie do 7 dní od prevzatia žiadosti. V prípade potreby nevyhnutných opráv, ktoré nestrpia odklad a ktorých výška nákladov presahuje 500,00 € je správca oprávnený vyžiadať si takýto súhlas aj emailom alebo telefonicky prostredníctvom kontaktnej osoby vlastníka. 6. V prípade havárie alebo prírodnej katastrofy je správca povinný zariadiť aj bez súhlasu vlastníka budovy len nutné úkony na zamedzenie vzniku bezprostredne hroziacej ďalšej škody. Výšku takto vzniknutých, účelne vynaložených nákladov, dodatočne odsúhlasí správca s vlastníkom budovy bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 dní. Na odstraňovanie následkov havárie a prírodnej katastrofy platia primerane ustanovenia odseku 5. 7. Vlastník môže správcovi dávať záväzné pokyny vo vzťahu k rozsahu zariaďovaných záležitostí a spôsobu ich zariaďovania. Pokynmi vlastníka je správca viazaný. 8. POKUTA: – nezabezpečenie pravidelných OP a OS v zmysle ods.1 v termínoch na to určených podľa legislatívy môže obstarávateľ / vlastník znížiť odmenu za správu o 20% do doby zabezpečenia pravidelných OP a OS, - Pokuty orgánov na základe nezabezpečenia OPaOS a kontrol HP a PV správcom, vystavené pre obstarávateľa / vlastníka budovy, bude znášať správca v celom rozsahu. - Nezabezpečenie mesačného, ročného vyúčtovania energií a služieb v termínoch podľa bodu 3. môže obstarávateľ / vlastník znížiť odmenu za správu o 50% za fakturované obdobie správcom až do doby predloženia vyúčtovaní.