Informácie
Názov zákazky:
Notifikácie v kontexte životných situácií – Centrálny notifikačný modul
Kód zákazky:
NASES_CNM
Kód oznámenia:
22962 - MSS
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
918 200,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
15.10.2024 10:00
Vyhlásenie:
17.9.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Ulica Kollárova
91702 Trnava
NUTS:
SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania:
Ulica Kollárova Trnava 91702 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa: a) zhotoviť a dodať softvérové dielo (ďalej aj ako „dielo“ alebo „informačný systém“) formou: o vývoja, implementácie, testovania, nasadenia, poskytnutia služieb postimplementačnej podpory a dodania výstupov diela vrátane dokumentácie, bez požiadavky na dodanie hardvéru, v nasledovnom rozsahu: zhotovenie aplikačného programového vybavenia (ďalej len ako „APV“) v súlade so špecifikáciou, uvedenou v dokumente Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, vrátane: - vývoja a implementácie APV, zabezpečenia a poskytnutia súčinnosti verenému obstarávateľovi pri uvedení APV do prevádzky na produkčnom pracovisku verejného obstarávateľa, - vyhotovenia podporných prostriedkov, konverzných programov a vyhotovenia súvisiacej dokumentácie, - inštalácie, nastavenia parametrov a užívateľského nastavenia APV a integrácie a uvedenia APV do prevádzky na testovacom prostredí verejného obstarávateľa, - overenia funkčnosti, úplnosti a bezpečnosti APV a jeho jednotlivých častí, - tvorby manuálov (tvorba užívateľskej dokumentácie – užívateľských príručiek), definície používateľských rolí, - vyhotovenia dokumentácie o APV, - vytvorenia viacerých variantov návrhov používateľského rozhrania - UX APV, testovania návrhov UX APV a vyhotovenia kompletnej podkladovej dokumentácie k používateľskému rozhraniu UX APV, ak relevantné, - zabezpečenia, aby zhotovené APV poskytovalo automatizovaný monitoring SLA parametrov dodaných koncových a aplikačných služieb, ak relevantné, - zabezpečenia, aby zhotovené APV poskytovalo funkcionalitu automatizovaného testovania každej služby na nefunkčnosť a odosielanie (automatizovaných) hlásení o nefunkčnosti služby, ak relevantné, vypracovanie projektovej dokumentácie v zmysle prílohy č. 1 k Vyhláške MIRRI SR č. 401/2023 o riadení projektov a zmenových požiadaviek v prevádzke informačných technológií verejnej správy pre realizačnú fázu projektu, migrácia dát podľa požiadavky verejného obstarávateľa do produktívnej prevádzky verejného obstarávateľa (GoLive), zabezpečenie školení k dodanému APV v rozsahu a forme podľa dohody s verejným obstarávateľom (prezenčná alebo on-line forma), riešenie užívateľských incidentov: vykonanie poradenskej a konzultačnej činnosti pre verejného obstarávateľa po nasadení diela do produktívnej prevádzky (v rámci postimplementačnej podpory), odstraňovanie vád diela počas trvania záručnej doby v súlade so Zmluvou o dielo, o udelenia súhlasu na používanie autorských diel, resp. iných predmetov práv duševného vlastníctva, ktoré boli vytvorené na základe, resp. v rámci plnenia predmetu zákazky, a to v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom, o dodania, resp. zabezpečenie poskytnutia potrebných licencií k softvéru 3. strán, vrátane práv k databázam, b) zabezpečiť služby podpory a údržby informačného systému (ďalej aj ako „služby“) v rozsahu obvyklých služieb/činností L3 podpory informačného systému v súlade s odvetvovými štandardami ITIL po dobu 60 mesiacov od prevzatia poslednej časti diela (po riadnom odovzdaní a prevzatí diela vrátane odstránenia všetkých identifikovaných vád diela, resp. po podpise Záverečného akceptačného protokolu) formou: o poskytovania Základných služieb za účelom riešenia incidentov, problémov, nasadzovania aktualizácií a bezpečnostných záplat jednotlivých komponentov informačného systému, ako aj identifikácie možností pre zlepšovanie výkonu informačného systému, o poskytovania Služieb na vyžiadanie na základe písomných objednávok verejného obstarávateľa, zameraných na rozvoj informačného systému a s ním súvisiace rozširovanie a zmeny Funkčných a Nefunkčných vlastností informačného systému, implementáciu proaktívnych, preventívnych opatrení na zlepšenie, poskytovanie konzultačnej podpory a dodatočných školení a Služieb odovzdania, poskytnutých pred ukončením vykonávania podpory a údržby informačného systému, zameraných na zabezpečenie hladkého prechodu poskytovania služieb (po 60 mesiacoch) na verejného obstarávateľa alebo verejným obstarávateľom určeného iného poskytovateľa. Služby na vyžiadanie a Služby odovzdania budú poskytované v celkovom rozsahu max. 250 človekodní počas obdobia 60 mesiacov. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.