Batériové úložisko v lokalite ENO – vyvedenie výkonu z BESS 12MW/12MWh a BESS 24MW/24MWh

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Batériové úložisko v lokalite ENO – vyvedenie výkonu z BESS 12MW/12MWh a BESS 24MW/24MWh
Kód zákazky: 2024/14379
Kód oznámenia: 22145 - MRS
Postup: Rokovacie konanie so zverejnením
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71300000-1
Predpokladaná hodnota: 930 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 4.9.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenské elektrárne, a.s.
Adresa: Pribinova
811 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Ružinov 811 09 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je pripojenie novo dodaného batériového úložiska do rozvodne R02 – 22 kV. Súčasťou projektu aj rekonštrukcia 22 kV kobiek v R02 do ktorých bude pripojené BESS, úprava v rozvodni R03 – 6,3 kV pre vytvorenie napájania pre transformátory VLSP pre BESS, rozšírenie existujúceho RIS, vybudovanie káblových trás a úprava plochy pre uloženie samotného BESS.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1307828
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenské elektrárne, a.s. (ID: 8751)
  • Zákazka: Batériové úložisko v lokalite ENO – vyvedenie výkonu z BESS 12MW/12MWh a BESS 24MW/24MWh (ID: 514569)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 00684603-13a4-49a7-a1c8-1b7fa6e532a8
  • Identifikátor verzie oznámenia: 977cf645-1cc8-4635-874a-773ac5dd6012
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenské elektrárne, a.s.
  • IČO: 35829052
  • DIČ: 2020261353
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 40
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 811 09
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: marek.keckes@seas.sk
  • Telefónne číslo: +421910674879
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenské elektrárne, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s elektrickou energiou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8243
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/14379
  • Názov: Batériové úložisko v lokalite ENO – vyvedenie výkonu z BESS 12MW/12MWh a BESS 24MW/24MWh
  • Opis: Predmetom zákazky je pripojenie novo dodaného batériového úložiska do rozvodne R02 – 22 kV. Súčasťou projektu aj rekonštrukcia 22 kV kobiek v R02 do ktorých bude pripojené BESS, úprava v rozvodni R03 – 6,3 kV pre vytvorenie napájania pre transformátory VLSP pre BESS, rozšírenie existujúceho RIS, vybudovanie káblových trás a úprava plochy pre uloženie samotného BESS.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: works, supplies
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 930 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71632000, 31321000, 31214000, 31321210, 45111300, 45000000, 45255400, 80531200, 31321300
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Rokovacie konanie so zverejnením výzvy na súťaž/súťažné obstarávanie s rokovacím konaním
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Batériové úložisko v lokalite ENO – vyvedenie výkonu z BESS 12MW/12MWh a BESS 24MW/24MWh
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024/14379
  • Názov : Batériové úložisko v lokalite ENO – vyvedenie výkonu z BESS 12MW/12MWh a BESS 24MW/24MWh
  • Opis: Pripojenie novo dodaného batériového úložiska do rozvodne R02 – 22 kV. Súčasťou projektu aj rekonštrukcia 22 kV kobiek v R02 do ktorých bude pripojené BESS, úprava v rozvodni R03 – 6,3 kV pre vytvorenie napájania pre transformátory VLSP pre BESS, rozšírenie existujúceho RIS, vybudovanie káblových trás a úprava plochy pre uloženie samotného BESS.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: works, supplies
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 930 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71632000, 31321000, 31214000, 31321210, 31321300, 45111300, 45000000, 45255400, 80531200
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Opis opcií a obnovení
  • Opis obnovenia: N/A
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Obstarávateľ pre účely zostavenia konečného poradia ponúk uskutoční automatizované vyhodnotenie cien / hodnotiacich kritérií určených v Oznámení a v časti A.3 súťažných podkladov – „Kritériá na vyhodnotenie ponúk“ formou elektronickej aukcie. Obstarávateľ vyzve všetkých uchádzačov, ktorých ponuky boli vyhodnocované spôsobom uvedeným najmä v článku 25 súťažných podkladov a neboli zo súťaže vylúčené, na predloženie nových cien v systéme PROEBIZ.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO: Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZoVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZoVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie záujemca nemá k dispozícii, záujemca predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, ktoré doplní dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Referencia musí obsahovať minimálne: • názov a sídlo odberateľa, • kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), • predmet zákazky, • popis predmetu zákazky, • doba poskytnutia, od – do, mesiac a rok, cena zákazky bez DPH celkom za požadované obdobie. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Zo zoznamu uskutočnených stavebných prác musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 500 000 EUR bez DPH (slovom: päťstotisíc EUR bez DPH).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (expertov), zodpovedných za riadenie realizácie služieb/stavebných prác. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytovanie požadovaného plnenia potvrdením, že má k dispozícii osoby určené na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (nižšie špecifikovaných expertov) spĺňajúcich stanovené požiadavky, v príslušnom počte. Nižšie uvedené požiadavky záujemca preukáže: a) predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: * meno a priezvisko experta, * dosiahnuté vzdelanie, * súčasná pracovná pozícia, * prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania, * vlastnoručný podpis experta. b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom (v zmysle identifikácie nižšie) o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. c) predložením požadovaného dokladu o odbornej spôsobilosti Ak má záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt na území iného členského štátu Európskej únie, obstarávateľ uzná pre účely zaradenia do procesu verejného obstarávania aj ekvivalentné doklady o odbornej spôsobilosti v súlade s platným právom daného štátu záujemcu. Pred podpisom zmluvy, má úspešný uchádzač povinnosť predložiť obstarávateľovi ekvivalentné doklady vydané podľa platnej legislatívy iného členského štátu Európskej únie, ktoré budú autorizované príslušnými úradnými orgánmi alebo inštitúciami Slovenskej republiky. Záujemca vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na expertov: Expert č. 1: Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky (min. 1 osoba) • expert musí disponovať odbornou spôsobilosťou podľa § 23 vyhl. MPSVaR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia na výkon činnosti elektrotechnik na riadenie činností alebo na riadenie prevádzky pre vyhradené technické zariadenia elektrické bez obmedzenia napätia alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť alebo odbornú kvalifikáciu podľa príslušných právnych predpisov. Expert č. 2: Revízny technik (min. 1 osoba) • expert musí disponovať odbornou spôsobilosťou podľa § 24 vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia na výkon činnosti revízny technik VTZ elektrotechnického na vykonávanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky vyhradeného technického zariadenia elektrického alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť alebo odbornú kvalifikáciu podľa príslušných právnych predpisov. Osoby, ktorými záujemca preukazuje splnenie tejto podmienky, sa musia podieľať na realizácii zákazky. Títo pracovníci musia byť zároveň uvedení v zmluve.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: V súlade s ustanovením § 35 ZoVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: V súlade s § 35 ZoVO musí mať na zabezpečenie kvality plnenia zdokumentovaný a funkčný systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca predloží platný certifikát systému riadenia bezpečnosti, ktorým záujemca potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad na zabezpečenie systému riadenia bezpečnosti vyplnený dotazník Kontrolný list BOZP, ktorý je súčasťou týchto podmienok účasti, a na základe ktorého obstarávateľ posúdi funkčnosť riadenia BOZP. Pre splnenie požiadaviek musí záujemca dosiahnuť pri hodnotení Kontrolného listu BOZP 14 bodov z celkového počtu 28 bodov. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EU. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Informácie o obmedzenom počte záujemcov
  • Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
  • Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za dodanie predmetu obstarávania vyjadrená v EUR bez DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina uchádzačov vytvorená na dodanie/realizáciu predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy spoločnú právnu formu, napr. Zmluvu o združení podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Tento záväzok členovia skupiny potvrdia v ponuke „Čestným vyhlásením o vytvorení skupiny“. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ je povinný najneskôr do 10 dní od uzavretia Zmluvy na svoje náklady obstarať a predložiť Objednávateľovi za účelom zabezpečenia svojich záväzkov podľa tejto Zmluvy realizačnú bankovú záruku na sumu rovnajúcu sa 15 % z Ceny za Dielo špecifikovanej v bode 5.1.2 Zmluvy.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: Zákazka bude financovaná z vlastných zdrojov obstarávateľa.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 03.10.2024
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://seas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/13162
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514569
  • Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Eranet
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenské elektrárne, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)