Audit finančných výdavkov poskytnutých dotácií

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Audit finančných výdavkov poskytnutých dotácií
Kód zákazky: 20240816/AFV
Kód oznámenia: 21549 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79212100-4
Predpokladaná hodnota: 39 990,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.9.2024 10:00
Vyhlásenie: 28.8.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pražská
81104 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pražská Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81104 Slovensko Miestom plnenia je aj miesto poskytovania služieb úspešného uchádzača.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je kontrola finančných výdavkov (účtovných dokladov) na realizovaných projektoch. Účtovné doklady sú poskytnuté prijímateľmi dotácie v rámci finančného vyúčtovania projektu. Finančné výdavky je potrebné skontrolovať jednotlivo (každý doklad). Audítor kontroluje výdavky z hľadiska ich formálnych náležitostí a z hľadiska oprávnených nákladov. Pri posúdení formálnych náležitostí a oprávnenosti nákladov sa riadi Zmluvou uzatvorenou medzi poskytovateľom a prijímateľom dotácie, Finančnou príručkou poskytovateľa a rozpočtom. Kontrola sa uskutočňuje v súlade s Medzinárodným štandardom pre uisťovacie zákazky (ISAE 3000 - Uisťovacie zákazky iné ako audit alebo preverenie historických finančných informácií) a v súlade s audítorskými postupmi, metódami, technikami a Etickým kódexom audítorov v zmysle Usmernenia pre vykonávanie kontroly výdavkov z poskytnutej dotácie. Overuje sa: dodržiavanie platných právnych noriem SR (zákon o rozpočtových pravidlách, zákon o účtovníctve, zákon o cestovných náhradách a pod.), dodržiavanie zásady hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov prijímateľa, dodržiavanie jednotlivých ustanovení Finančnej príručky, a dodržiavanie zásad presúvania prostriedkov v rozpočte. Audítor konzultuje/spolupracuje s projektovým a finančným manažérom poskytovateľa, s vedúcim zamestnancom projektového oddelenia a riaditeľom Slovenskej agentúry pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu. Audítor pripravuje stanovisko k výške oprávnených nákladov vzniknutých pri čerpaní dotácie v priebehu realizácie projektu a riadne zaúčtovaných v účtovníctve prijímateľa dotácie v zmysle Usmernenia pre vykonávanie kontroly výdavkov z poskytnutej dotácie. Audítor vypracúva správu so zisteným nálezom a výrokom vo forme, ktorou sa ustanovil vzor formulára iba pre poskytovateľa dotácie. Audítor, resp. audítorská spoločnosť musí byť v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov zapísaný v zozname štatutárnych audítorov, vedeného Úradom pre dohľad nad výkonom auditu (resp. v obdobnom zozname krajiny pôvodu alebo bydliska audítora, resp. sídla audítorskej spoločnosti) a musí byť členom Slovenskej komory audítorov (resp. obdobnej organizácie krajiny pôvodu alebo bydliska audítora, resp. sídla audítorskej spoločnosti). Podmienky poskytovania služieb: 1. Komunikácia s poskytovateľom služieb (úspešným uchádzačom) bude prebiehať písomne elektronicky prostredníctvom e - mailu. Takýmto spôsobom bude poskytovateľovi služieb zasielaná aj objednávka. 2. Poskytovateľ služieb bude povinný si prevziať podklady k vykonaniu auditu projektu spolu s písomnou (listinnou) objednávkou do 2 pracovných dní od doručenia e - mailovej výzvy. 3. Audit musí byť vykonaný a podklady k vykonaniu auditu projektu musia byť vrátené objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi) do 15 pracovných dní. Spolu s podkladmi k vykonaniu auditu projektu musí byť v rovnakej lehote odovzdaný originál audítorskej správy z auditu projektu a výkaz poskytnutých služieb týkajúci sa vykonaného auditu. 4. Do 5 pracovných dní odo dňa odovzdania originálu audítorskej správy z auditu projektu musí poskytovateľ služieb doručiť objednávateľovi originál faktúry za vykonanie auditu, vychádzajúci z objednávateľom schváleného výkazu poskytnutých služieb. Poskytovateľ služieb je povinný fakturovať všetky služby týkajúce sa vykonaného auditu jednorazovo po ukončení výkonu auditu, nebude možné vystavovať čiastkové alebo preddavkové faktúry.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1307717
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu (ID: 12397)
  • Zákazka: Audit finančných výdavkov poskytnutých dotácií (ID: 513836)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 4de9c549-c155-4a52-9fa4-bd587724a7fd
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu
  • IČO: 31819559
  • DIČ: 2022359009
  • Adresa
  • Ulica: Pražská
  • Číslo: 7
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: erika.bolfova@slovakaid.sk
  • Telefónne číslo: +421259782606
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9921
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 20240816/AFV
  • Názov: Audit finančných výdavkov poskytnutých dotácií
  • Opis: Predmetom zákazky je kontrola finančných výdavkov (účtovných dokladov) na realizovaných projektoch. Účtovné doklady sú poskytnuté prijímateľmi dotácie v rámci finančného vyúčtovania projektu. Finančné výdavky je potrebné skontrolovať jednotlivo (každý doklad). Audítor kontroluje výdavky z hľadiska ich formálnych náležitostí a z hľadiska oprávnených nákladov. Pri posúdení formálnych náležitostí a oprávnenosti nákladov sa riadi Zmluvou uzatvorenou medzi poskytovateľom a prijímateľom dotácie, Finančnou príručkou poskytovateľa a rozpočtom. Kontrola sa uskutočňuje v súlade s Medzinárodným štandardom pre uisťovacie zákazky (ISAE 3000 - Uisťovacie zákazky iné ako audit alebo preverenie historických finančných informácií) a v súlade s audítorskými postupmi, metódami, technikami a Etickým kódexom audítorov v zmysle Usmernenia pre vykonávanie kontroly výdavkov z poskytnutej dotácie. Overuje sa: dodržiavanie platných právnych noriem SR (zákon o rozpočtových pravidlách, zákon o účtovníctve, zákon o cestovných náhradách a pod.), dodržiavanie zásady hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov prijímateľa, dodržiavanie jednotlivých ustanovení Finančnej príručky, a dodržiavanie zásad presúvania prostriedkov v rozpočte. Audítor konzultuje/spolupracuje s projektovým a finančným manažérom poskytovateľa, s vedúcim zamestnancom projektového oddelenia a riaditeľom Slovenskej agentúry pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu. Audítor pripravuje stanovisko k výške oprávnených nákladov vzniknutých pri čerpaní dotácie v priebehu realizácie projektu a riadne zaúčtovaných v účtovníctve prijímateľa dotácie v zmysle Usmernenia pre vykonávanie kontroly výdavkov z poskytnutej dotácie. Audítor vypracúva správu so zisteným nálezom a výrokom vo forme, ktorou sa ustanovil vzor formulára iba pre poskytovateľa dotácie. Audítor, resp. audítorská spoločnosť musí byť v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov zapísaný v zozname štatutárnych audítorov, vedeného Úradom pre dohľad nad výkonom auditu (resp. v obdobnom zozname krajiny pôvodu alebo bydliska audítora, resp. sídla audítorskej spoločnosti) a musí byť členom Slovenskej komory audítorov (resp. obdobnej organizácie krajiny pôvodu alebo bydliska audítora, resp. sídla audítorskej spoločnosti). Podmienky poskytovania služieb: 1. Komunikácia s poskytovateľom služieb (úspešným uchádzačom) bude prebiehať písomne elektronicky prostredníctvom e - mailu. Takýmto spôsobom bude poskytovateľovi služieb zasielaná aj objednávka. 2. Poskytovateľ služieb bude povinný si prevziať podklady k vykonaniu auditu projektu spolu s písomnou (listinnou) objednávkou do 2 pracovných dní od doručenia e - mailovej výzvy. 3. Audit musí byť vykonaný a podklady k vykonaniu auditu projektu musia byť vrátené objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi) do 15 pracovných dní. Spolu s podkladmi k vykonaniu auditu projektu musí byť v rovnakej lehote odovzdaný originál audítorskej správy z auditu projektu a výkaz poskytnutých služieb týkajúci sa vykonaného auditu. 4. Do 5 pracovných dní odo dňa odovzdania originálu audítorskej správy z auditu projektu musí poskytovateľ služieb doručiť objednávateľovi originál faktúry za vykonanie auditu, vychádzajúci z objednávateľom schváleného výkazu poskytnutých služieb. Poskytovateľ služieb je povinný fakturovať všetky služby týkajúce sa vykonaného auditu jednorazovo po ukončení výkonu auditu, nebude možné vystavovať čiastkové alebo preddavkové faktúry.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 39 990
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 39 990
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Finančné audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Zákonom predpísané audítorské služby
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pražská 7
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 811 04
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia je aj miesto poskytovania služieb úspešného uchádzača.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý: 1. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - preukazuje sa doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - preukazuje sa doloženým čestným vyhlásením. Nakoľko si vie verejný obstarávateľ overiť uvedené podmienky účasti sám, uchádzač nemusí predkladať na ich preukázanie žiadne doklady.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Audit finančných výdavkov poskytnutých dotácií
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 20240816/AFV
  • Názov : Audit finančných výdavkov poskytnutých dotácií
  • Opis: Predmetom zákazky je kontrola finančných výdavkov (účtovných dokladov) na realizovaných projektoch. Účtovné doklady sú poskytnuté prijímateľmi dotácie v rámci finančného vyúčtovania projektu. Finančné výdavky je potrebné skontrolovať jednotlivo (každý doklad). Audítor kontroluje výdavky z hľadiska ich formálnych náležitostí a z hľadiska oprávnených nákladov. Pri posúdení formálnych náležitostí a oprávnenosti nákladov sa riadi Zmluvou uzatvorenou medzi poskytovateľom a prijímateľom dotácie, Finančnou príručkou poskytovateľa a rozpočtom. Kontrola sa uskutočňuje v súlade s Medzinárodným štandardom pre uisťovacie zákazky (ISAE 3000 - Uisťovacie zákazky iné ako audit alebo preverenie historických finančných informácií) a v súlade s audítorskými postupmi, metódami, technikami a Etickým kódexom audítorov v zmysle Usmernenia pre vykonávanie kontroly výdavkov z poskytnutej dotácie. Overuje sa: dodržiavanie platných právnych noriem SR (zákon o rozpočtových pravidlách, zákon o účtovníctve, zákon o cestovných náhradách a pod.), dodržiavanie zásady hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov prijímateľa, dodržiavanie jednotlivých ustanovení Finančnej príručky, a dodržiavanie zásad presúvania prostriedkov v rozpočte. Audítor konzultuje/spolupracuje s projektovým a finančným manažérom poskytovateľa, s vedúcim zamestnancom projektového oddelenia a riaditeľom Slovenskej agentúry pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu. Audítor pripravuje stanovisko k výške oprávnených nákladov vzniknutých pri čerpaní dotácie v priebehu realizácie projektu a riadne zaúčtovaných v účtovníctve prijímateľa dotácie v zmysle Usmernenia pre vykonávanie kontroly výdavkov z poskytnutej dotácie. Audítor vypracúva správu so zisteným nálezom a výrokom vo forme, ktorou sa ustanovil vzor formulára iba pre poskytovateľa dotácie. Audítor, resp. audítorská spoločnosť musí byť v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov zapísaný v zozname štatutárnych audítorov, vedeného Úradom pre dohľad nad výkonom auditu (resp. v obdobnom zozname krajiny pôvodu alebo bydliska audítora, resp. sídla audítorskej spoločnosti) a musí byť členom Slovenskej komory audítorov (resp. obdobnej organizácie krajiny pôvodu alebo bydliska audítora, resp. sídla audítorskej spoločnosti). Podmienky poskytovania služieb: 1. Komunikácia s poskytovateľom služieb (úspešným uchádzačom) bude prebiehať písomne elektronicky prostredníctvom e - mailu. Takýmto spôsobom bude poskytovateľovi služieb zasielaná aj objednávka. 2. Poskytovateľ služieb bude povinný si prevziať podklady k vykonaniu auditu projektu spolu s písomnou (listinnou) objednávkou do 2 pracovných dní od doručenia e - mailovej výzvy. 3. Audit musí byť vykonaný a podklady k vykonaniu auditu projektu musia byť vrátené objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi) do 15 pracovných dní. Spolu s podkladmi k vykonaniu auditu projektu musí byť v rovnakej lehote odovzdaný originál audítorskej správy z auditu projektu a výkaz poskytnutých služieb týkajúci sa vykonaného auditu. 4. Do 5 pracovných dní odo dňa odovzdania originálu audítorskej správy z auditu projektu musí poskytovateľ služieb doručiť objednávateľovi originál faktúry za vykonanie auditu, vychádzajúci z objednávateľom schváleného výkazu poskytnutých služieb. Poskytovateľ služieb je povinný fakturovať všetky služby týkajúce sa vykonaného auditu jednorazovo po ukončení výkonu auditu, nebude možné vystavovať čiastkové alebo preddavkové faktúry.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Finančné audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Zákonom predpísané audítorské služby
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pražská 7
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 811 04
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia je aj miesto poskytovania služieb úspešného uchádzača.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 30.06.2025
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 39 990
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania – sken. V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ, resp. referencie nie sú zapísané v evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie, v predloženom zozname poskytnutých služieb budú minimálne uvedené ceny, lehoty dodania, odberatelia a stručný popis poskytnutých služieb. Ako poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať: 1. poskytovanie služieb štatutárneho auditu v celkovom finančnom objeme minimálne 20 000 EUR bez DPH v stanovenom období (3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania). Uchádzač musí preukázať minimálne 1 uvedenú zákazku za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania; 2. poskytovanie služieb z oblasti overovania finančných výdavkov projektov, ktoré boli financované prostriedkami grantových schém štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v celkovom finančnom objeme minimálne 20 000 EUR bez DPH v stanovenom období (3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania). Uchádzač musí preukázať minimálne 1 uvedenú zákazku za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania; pričom je možné preukázať poskytnutie oboch uvedených služieb tými istými referenciami.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za osobohodinu auditu finančných výdavkov poskytnutých dotácií v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: V systéme IS EPVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/513836
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513836
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO verzia 18.0
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/513836
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)