PTK - eDESK 3.0

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PTK - eDESK 3.0
Kód zákazky: NASES_eDESK_3.0
Kód oznámenia: 20874 - POS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 22.8.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Ulica Kollárova
91702 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Ulica Kollárova Trnava 91702 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom dodania je dielo, ktoré obsahuje plnenia: 1) Funkčné celky pre eDESK 3.0 v rozsahu a) Modul eDESK schránka, b) Administračný modul pre eDESK s GUI rozhraním pre zamestnancov NASES s plným prístupom pre manažment eDESK 3.0 a služieb vrátane GUI rozhrania pre L2 podporu pre incident management, systémovú konfiguráciu, s mechanizmom odosielania údajov do DWH s retenciou D + 1. c) Progresívna webová aplikácia pre mobilné zariadenia s funkcionalitami responzívnej webovej aplikácie 2) Interné a externé služby eDESK 3.0 a) Publikovanie spätne kompatibilných služieb modulu eDESK ÚPVS b) Publikovanie spätne kompatibilných interných služieb pre moduly ÚPVS (OST API, Lokátor, Konštruktor správ, G2G, MED, CUD, CUET, IAM, MDÚ, MEF, CEP, MEP, IS PEP, eIDAS uzol) c) Publikovanie nových optimalizovaných REST služieb Súčasťou plnenia uchádzača bude aj poskytnutie služieb: d) Import a validácia migračnej dávky z eDESK ÚPVS, ktorú poskytne Obstarávateľ do eDESK 3.0. e) Postimplementačná podpora v rozsahu a podľa podmienok uvedených v Prílohe č. 2 Katalóg požiadaviek f) Poskytovanie služieb prevádzky, podpory a údržby IS po dobu 60 mesiacov odo dňa prevzatia diela g) Služby na vyžiadanie v rozsahu 100 človekodní za každých 12 mesiacov (1 rok) odo dňa prevzatia diela Opis je bližšie špecifikovaný v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky - eDESK 3.0

Linky a dokumenty

Zákazka: PTK - eDESK 3.0

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1306480
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (ID: 59265)
  • Zákazka: PTK - eDESK 3.0 (ID: 513991)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: 103cd2b1-0dc4-4572-86f2-f8c640104858
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
  • IČO: 42156424
  • DIČ: 2022736287
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Kollárova
  • Číslo: 8
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91702
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: slavomir.pinter@pactumpark.eu
  • Telefónne číslo: +421908467265
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/10581
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 13.09.2024
  • Referenčné číslo: NASES_eDESK_3.0
  • Názov: PTK - eDESK 3.0
  • Opis: Predmetom dodania je dielo, ktoré obsahuje plnenia: 1) Funkčné celky pre eDESK 3.0 v rozsahu a) Modul eDESK schránka, b) Administračný modul pre eDESK s GUI rozhraním pre zamestnancov NASES s plným prístupom pre manažment eDESK 3.0 a služieb vrátane GUI rozhrania pre L2 podporu pre incident management, systémovú konfiguráciu, s mechanizmom odosielania údajov do DWH s retenciou D + 1. c) Progresívna webová aplikácia pre mobilné zariadenia s funkcionalitami responzívnej webovej aplikácie 2) Interné a externé služby eDESK 3.0 a) Publikovanie spätne kompatibilných služieb modulu eDESK ÚPVS b) Publikovanie spätne kompatibilných interných služieb pre moduly ÚPVS (OST API, Lokátor, Konštruktor správ, G2G, MED, CUD, CUET, IAM, MDÚ, MEF, CEP, MEP, IS PEP, eIDAS uzol) c) Publikovanie nových optimalizovaných REST služieb Súčasťou plnenia uchádzača bude aj poskytnutie služieb: d) Import a validácia migračnej dávky z eDESK ÚPVS, ktorú poskytne Obstarávateľ do eDESK 3.0. e) Postimplementačná podpora v rozsahu a podľa podmienok uvedených v Prílohe č. 2 Katalóg požiadaviek f) Poskytovanie služieb prevádzky, podpory a údržby IS po dobu 60 mesiacov odo dňa prevzatia diela g) Služby na vyžiadanie v rozsahu 100 človekodní za každých 12 mesiacov (1 rok) odo dňa prevzatia diela Opis je bližšie špecifikovaný v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky - eDESK 3.0
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: PTK - eDESK 3.0
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov: PTK - eDESK 3.0
  • Opis: Predmetom dodania je dielo, ktoré obsahuje plnenia: 1) Funkčné celky pre eDESK 3.0 v rozsahu a) Modul eDESK schránka, b) Administračný modul pre eDESK s GUI rozhraním pre zamestnancov NASES s plným prístupom pre manažment eDESK 3.0 a služieb vrátane GUI rozhrania pre L2 podporu pre incident management, systémovú konfiguráciu, s mechanizmom odosielania údajov do DWH s retenciou D + 1. c) Progresívna webová aplikácia pre mobilné zariadenia s funkcionalitami responzívnej webovej aplikácie 2) Interné a externé služby eDESK 3.0 a) Publikovanie spätne kompatibilných služieb modulu eDESK ÚPVS b) Publikovanie spätne kompatibilných interných služieb pre moduly ÚPVS (OST API, Lokátor, Konštruktor správ, G2G, MED, CUD, CUET, IAM, MDÚ, MEF, CEP, MEP, IS PEP, eIDAS uzol) c) Publikovanie nových optimalizovaných REST služieb Súčasťou plnenia uchádzača bude aj poskytnutie služieb: d) Import a validácia migračnej dávky z eDESK ÚPVS, ktorú poskytne Obstarávateľ do eDESK 3.0. e) Postimplementačná podpora v rozsahu a podľa podmienok uvedených v Prílohe č. 2 Katalóg požiadaviek f) Poskytovanie služieb prevádzky, podpory a údržby IS po dobu 60 mesiacov odo dňa prevzatia diela g) Služby na vyžiadanie v rozsahu 100 človekodní za každých 12 mesiacov (1 rok) odo dňa prevzatia diela Opis je bližšie špecifikovaný v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky - eDESK 3.0
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na PTK: 1. Rozhodnutie zúčastniť sa na PTK musí byť slobodné a vážne. 2. Hospodársky subjekt, ktorý má záujem zúčastniť sa na PTK, zašle svoje odpovede na otázky, t. j. vyplnenú prílohu s názvom "eDESK 3.0 Okruh otázok k PTK", najneskôr do 28.08.2024, na emailovú adresu: slavomir.pinter@pactumpark.eu 3. Účastník PTK sa nemusí vyjadriť ku všetkým otázkam, ktoré sú uvedené v prílohe " eDESK 3.0 Okruh otázok k PTK ". 4. Komunikácia v PTK sa uskutoční v štátnom (slovenskom) jazyku. 5. Doplňujúce informácie a dokumenty budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513991
  • Označenie dokumentu/zákazky: návrh dokumentov, ktoré budú súčasťou súťažných podkladov
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)