Stavebné opravy a stavebná údržba pre potreby UVLF v Košiciach podľa požiadaviek

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stavebné opravy a stavebná údržba pre potreby UVLF v Košiciach podľa požiadaviek
Kód zákazky: 048/2024/PZvest
Kód oznámenia: 20391 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 2 236 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.9.2024 12:00
Vyhlásenie: 15.8.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Komenského
04181 Košice - mestská časť Sever
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Komenského Košice - mestská časť Sever 04181 Slovensko Miesto plnenia predmetu zákazky sú areál UVLF v Košiciach, Komenského č. 73 v Košiciach, Jazdecký areál na Triede KVP č. 9 v Košiciach, Účelové zariadenie v Rozhanovciach, Študentský domov na Ceste pod Hradovou č. 11 a č. 13 v Košiciach a areál pri Hati č. 10 v Košiciach.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné a rekonštrukčné práce stavebných objektov a spevnených plôch, ktoré sa nachádzajú v areáli UVLF v Košiciach, pozostávajúce hlavne, ale nielen zo zemných prác, sanácie objektov, bežné stavebné práce a opravy a údržby objektov ako betonárske práce, murárske práce omietkarské a ďalšie fasádne práce, realizácia mazanín, oterov a podláh, dokončujúce konštrukcie a práce, opravy a zhotovenie vonkajších spevnených plôch, izolácie proti vode, tepelné izolácie, zdravo technické inštalácie budov ako vnútorný vodovod, kanalizácia, plynovod, strojné vybavenie, zariaďovacie predmety, ústredné vykurovanie, výmena výplní otvorov, montáž drevostavieb, klampiarske konštrukcie, montáž vzduchotechnických zariadení, podláh z dlaždíc a keramické obklady, podlahy terazzové a zo syntetických hmôt, podlahy vlysové, parketové a zo syntetických hmôt, nátery, maľby, elektromontáže, montáže slaboprúdových rozvodov, montáž potrubí a iné stavebné práce, podľa požiadaviek a potrieb verejného obstarávateľa na obdobie 48 mesiacov. Podrobnejšia špecifikácia predpokladaných položiek (kategórií) prác z databázy CENEKON, ktoré verejný obstarávateľ realizoval v uplynulom období, resp. ktoré predpokladá realizovať v rámci zmluvného vzťahu, je uvedená v Prílohe č. 2 Opis predmetu zákazky – Tabuľka č. 1 Zoznam predpokladaných položiek (kategórií) stavebných prác z databázy CENEKON.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1305536
1. Základné údaje
  • Organizácia: Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach (ID: 32746)
  • Zákazka: Stavebné opravy a stavebná údržba pre potreby UVLF v Košiciach podľa požiadaviek (ID: 513560)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a060132c-5c66-406f-bdfd-150dccbfd694
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
  • IČO: 00397474
  • DIČ: 2020486699
  • Adresa
  • Ulica: Komenského
  • Číslo: 73
  • Mesto: Košice - mestská časť Sever
  • PSČ: 04181
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: andrea.navesnakova@uvlf.sk
  • Telefónne číslo: 0907798907
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1016
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 048/2024/PZvest
  • Názov: Stavebné opravy a stavebná údržba pre potreby UVLF v Košiciach podľa požiadaviek
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné a rekonštrukčné práce stavebných objektov a spevnených plôch, ktoré sa nachádzajú v areáli UVLF v Košiciach, pozostávajúce hlavne, ale nielen zo zemných prác, sanácie objektov, bežné stavebné práce a opravy a údržby objektov ako betonárske práce, murárske práce omietkarské a ďalšie fasádne práce, realizácia mazanín, oterov a podláh, dokončujúce konštrukcie a práce, opravy a zhotovenie vonkajších spevnených plôch, izolácie proti vode, tepelné izolácie, zdravo technické inštalácie budov ako vnútorný vodovod, kanalizácia, plynovod, strojné vybavenie, zariaďovacie predmety, ústredné vykurovanie, výmena výplní otvorov, montáž drevostavieb, klampiarske konštrukcie, montáž vzduchotechnických zariadení, podláh z dlaždíc a keramické obklady, podlahy terazzové a zo syntetických hmôt, podlahy vlysové, parketové a zo syntetických hmôt, nátery, maľby, elektromontáže, montáže slaboprúdových rozvodov, montáž potrubí a iné stavebné práce, podľa požiadaviek a potrieb verejného obstarávateľa na obdobie 48 mesiacov. Podrobnejšia špecifikácia predpokladaných položiek (kategórií) prác z databázy CENEKON, ktoré verejný obstarávateľ realizoval v uplynulom období, resp. ktoré predpokladá realizovať v rámci zmluvného vzťahu, je uvedená v Prílohe č. 2 Opis predmetu zákazky – Tabuľka č. 1 Zoznam predpokladaných položiek (kategórií) stavebných prác z databázy CENEKON.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 236 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Košice - mestská časť Sever
  • PSČ: 04001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia predmetu zákazky sú areál UVLF v Košiciach, Komenského č. 73 v Košiciach, Jazdecký areál na Triede KVP č. 9 v Košiciach, Účelové zariadenie v Rozhanovciach, Študentský domov na Ceste pod Hradovou č. 11 a č. 13 v Košiciach a areál pri Hati č. 10 v Košiciach.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní tým nie je dotknuté. a) Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1, písm. e) a písm. f) spôsobom podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f), resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. b) Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. c) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. d) Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Možnosť nepredkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahuje len na uchádzača so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu do informačného systému OverSi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu. e) V zmysle ustanovení § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. f) Verejný obstarávateľ stanovuje, že hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. globálny údaj pre preukázanie splnenia podmienok účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno". g) Ďalšie pokyny a podrobnosti k podmienkam účasti sú uvedené v časti E. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stavebné opravy a stavebná údržba pre potreby UVLF v Košiciach podľa požiadaviek
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 048/2024/PZvest
  • Názov : Stavebné opravy a stavebná údržba pre potreby UVLF v Košiciach podľa požiadaviek
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné a rekonštrukčné práce stavebných objektov a spevnených plôch, ktoré sa nachádzajú v areáli UVLF v Košiciach, pozostávajúce hlavne, ale nielen zo zemných prác, sanácie objektov, bežné stavebné práce a opravy a údržby objektov ako betonárske práce, murárske práce omietkarské a ďalšie fasádne práce, realizácia mazanín, oterov a podláh, dokončujúce konštrukcie a práce, opravy a zhotovenie vonkajších spevnených plôch, izolácie proti vode, tepelné izolácie, zdravo technické inštalácie budov ako vnútorný vodovod, kanalizácia, plynovod, strojné vybavenie, zariaďovacie predmety, ústredné vykurovanie, výmena výplní otvorov, montáž drevostavieb, klampiarske konštrukcie, montáž vzduchotechnických zariadení, podláh z dlaždíc a keramické obklady, podlahy terazzové a zo syntetických hmôt, podlahy vlysové, parketové a zo syntetických hmôt, nátery, maľby, elektromontáže, montáže slaboprúdových rozvodov, montáž potrubí a iné stavebné práce, podľa požiadaviek a potrieb verejného obstarávateľa na obdobie 48 mesiacov. Podrobnejšia špecifikácia predpokladaných položiek (kategórií) prác z databázy CENEKON, ktoré verejný obstarávateľ realizoval v uplynulom období, resp. ktoré predpokladá realizovať v rámci zmluvného vzťahu, je uvedená v Prílohe č. 2 Opis predmetu zákazky – Tabuľka č. 1 Zoznam predpokladaných položiek (kategórií) stavebných prác z databázy CENEKON.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 236 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Košice - mestská časť Sever
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia predmetu zákazky sú areál UVLF v Košiciach, Komenského č. 73 v Košiciach, Jazdecký areál na Triede KVP č. 9 v Košiciach, Účelové zariadenie v Rozhanovciach, Študentský domov na Ceste pod Hradovou č. 11 a č. 13 v Košiciach a areál pri Hati č. 10 v Košiciach.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ požaduje zmluvnú zábezpeku vo výške 10 000,00 € (slovom „desaťtisíc“ eur) počas celej doby trvania zmluvy. Podrobnosti sú uvedené v návrhu zmluvy v Prílohe č. 3 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje poistné krytie zodpovednosti za škody spôsobené verejnému obstarávateľovi svojou činnosťou počas celej doby trvania zmluvy. Kópia poistnej zmluvy bude predložená v rámci súčinnosti úspešného uchádzača k podpisu zmluvy, bližšie informácie sú uvedené v bode 2 časť C Súťažných podkladov.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač pre účely vyhodnotenia ponúk uvedie výšku zľavy v percentách z aktuálnych jednotkových cien nachádzajúcich sa v programovom prostredí Cenkros, v databáze CENEKON (TSKP – Cenník stavebných konštrukcií a prác) vedenou a aktualizovanou spoločnosťou CENEKON a.s., sídlo: Einsteinova 3677/11, 851 01 Bratislava-mestská časť Bratislava, ICˇO: 52 015 661, vyjadrenú s presnosťou na 2 desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Výška zľavy v percentách z aktuálnych jednotkových cien nachádzajúcich sa v databáze CENEKON
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom „on-line“ sprístupnenia ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je záložka zákazky v elektronickej platformy v systéme EPVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 10 000,00 EUR. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladov bod 17.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/513560
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513560
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)