Informácie
        
            Názov zákazky:
            Podpora, údržba a rozvoj systémov získaných v rámci projektu Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti ÚJD SR (zmluva č. 13/2022)            
        
        
        
            Kód zákazky:
            UJD_SLA            
        
        
            
                Kód oznámenia:
                19006 - MSS             
            
        
        
            Postup:
            Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)            
        
        
        
            Druh:
            Služby            
        
        
            
            
            
        
            Predpokladaná hodnota:
            770 400,00 €      
        
        
        Termíny
        
            Predkladanie ponúk:
            4.9.2024 10:00      
        
        
            Vyhlásenie:
            1.8.2024      
        
     
    
        Verejný obstarávateľ
        
        
            
                Adresa:
                Bajkalská
82007 Bratislava - mestská časť Ružinov            
            
            
        
        
            NUTS:
            SK010 - Bratislavský kraj            
        
        
        
            Miesto dodania:
            Bajkalská Bratislava - mestská časť Ružinov 82007 Slovensko            
        
        
        
            Zdroj:
            
        
                
     
 
    
        
            
Popis
            Predmetom zákazky je zabezpečenie chodu a správy prevádzky IT infraštruktúry a informačných systémov (ďalej len „PIT“) Úradu jadrového dozoru Slovenskej republiky, (ďalej len „ÚJD SR“) na základe dohodnutých cieľových úrovní podporných služieb (ServiceLevelTarget – SLT). Predmetom zákazky je poskytnutie nasledovných podporných služieb (ďalej len „Služby“): 1) Služba Servisná podpora – správa a riešenie incidentov a problémov, update 2) Služba Prevádzková podpora – konzultácie, administrácia, školenia, 3) Služba Zmenová podpora – zmeny a rozvoj aplikačného programového vybavenia vrátane testovania a podpory pri implementácii, Upgrade / Update 4) Služba Prevádzková podpora – profylaktika, 5) Služba Reporting/Hodnotenie. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.