1. Základné údaje 
 
  2. Organizácie 
 
  3. Kupujúci a poskytovateľ služieb 
 
  4. Postup 
 
  5. Časti 
 
 
 -  
  
    5.1 Informácie o časti 
   
-  
  
    5.1.1 Časť 
   
- Názov: Nákup 2 ks osobných motorových vozidiel pre Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
-  
  
    Účel 
   
-  
  
    Opis časti 
   
- Referenčné číslo: 33/2024
- Názov : Nákup 2 ks osobných motorových vozidiel pre Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
- Opis: Kúpa 2 ks osobných motorových vozidiel – Sedan/Liftback. Bližšie špecifikované v prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky
- Druh zákazky: Tovary
-  
  
    Rozsah obstarávania 
   
-  
  
    Predpokladaná hodnota 
   
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 82 357.50
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-  
  
    Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky 
   
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá
-  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
   
-  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
   
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Osobné automobily
-  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
   
-  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
   
-  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
   
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-  
  
    Informácie o mieste plnenia 
   
-  
  
    Informácie o mieste plnenia 
   
- Ulica: Žellova 2
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82924
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, Žellova 2, 829 24 Bratislava
-  
  
    Predpokladané trvanie 
   
-  
  
    Trvanie 
   
-  
  
    Dĺžka trvania 
   
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 90
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-  
  
    Finančné prostriedky EÚ 
   
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-  
  
    Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme 
   
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-  
  
    Informácie o rámcovej dohode 
   
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-  
  
    Ostatné informácie 
   
- Doplňujúce informácie: - Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. - Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje. - Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf.
-  
  
    Súťažné podmienky 
   
-  
  
    Kritériá na vyhodnotenie ponúk 
   
-  
  
    Zoznam kritérií 
   
-  
  
    Zoznam kritérií 
   
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky.
-  
  
    Ďalšie požiadavky 
   
-  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
   
-  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
   
- Vyhradená účasť: Žiadne
-  
  
    Požiadavky na plnenie zmluvy 
   
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: V zmysle Kúpnej Zmluvy na dodanie osobných motorových vozidiel
-  
  
    Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov 
   
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-  
  
    Elektronický katalóg 
   
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Povolené
-  
  
    Postup po procese udeľovania 
   
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-  
  
    Organizácia prijímajúca ponuky 
   
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
-  
  
    Organizácia spracúvajúca ponuky 
   
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
-  
  
    Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť 
   
-  
  
    Lehota I 
   
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.08.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-  
  
    Jazyk na predkladanie dokumentov 
   
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-  
  
    Informácie o otváraní ponúk 
   
- Dátum otvárania ponúk: 09.08.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:15
- Opis otvárania ponúk: Prostredníctvom online funkcionality systému IS EVO.
- Miesto otvárania ponúk: Prostredníctvom online funkcionality systému IS EVO.
-  
  
    Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť 
   
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512314
-  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
   
-  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
   
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512314
-  
  
    Komunikačný kanál ad hoc 
   
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-  
  
    Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie 
   
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
-  
  
    Organizácia poskytujúca dokumenty 
   
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou)
-  
  
    Preskúmanie 
   
-  
  
    Organizácia pre preskúmanie 
   
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-  
  
    Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní 
   
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)