Poradenské služby spojené s implementáciou projektu RIS COMEX2 v Slovenskej republike

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poradenské služby spojené s implementáciou projektu RIS COMEX2 v Slovenskej republike
Kód zákazky: 2024/CD10/11
Kód oznámenia: 18297 - POS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71311200-3
Predpokladaná hodnota: 1 000 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 25.7.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie slobody
81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie slobody Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81005 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie poradenskej expertnej činnosti Obstarávateľovi pri koordinácii projektu RIS COMEX2 za Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky (ďalej len ako „MD SR“) ako člena konzorcia projektu RIS COMEX2, monitorovaní vývoja, identifikovaní potrieb na úkony a stanovení vhodných opatrení na zabezpečenie efektívnej implementácie spoločných úloh projektu RIS COMEX2 s cieľom dosiahnuť všetky definované ciele a očakávané výsledky v súlade s finančným a časovým plánovaním projektu RIS COMEX2. Rovnako rozšíriť výsledky projektu RIS COMEX2 národným aj medzinárodným subjektom podnikajúcim v oblasti vnútrozemskej vodnej dopravy (VVD) na zabezpečenie potrebného povedomia pre tento projekt a dosiahnutých výsledkov ako aj pre riečne informačné služby (RIS) a jeho výhody vo všeobecnosti. V priebehu, ako aj na záver projektu RIS COMEX2, sa vyžaduje vypracovanie príslušnej projektovej dokumentácie, kde bude potrebná súčinnosť experta.

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1300050
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky (ID: 27596)
  • Zákazka: Poradenské služby spojené s implementáciou projektu RIS COMEX2 v Slovenskej republike (ID: 511335)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: 0f0a8c6e-1f14-4857-808f-f66626c15542
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
  • IČO: 30416094
  • DIČ: 2020799209
  • Adresa
  • Ulica: Námestie slobody
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ondrej.kuruc@mindop.sk
  • Telefónne číslo: 0259494429
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2305
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 15.08.2024
  • Referenčné číslo: 2024/CD10/11
  • Názov: Poradenské služby spojené s implementáciou projektu RIS COMEX2 v Slovenskej republike
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie poradenskej expertnej činnosti Obstarávateľovi pri koordinácii projektu RIS COMEX2 za Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky (ďalej len ako „MD SR“) ako člena konzorcia projektu RIS COMEX2, monitorovaní vývoja, identifikovaní potrieb na úkony a stanovení vhodných opatrení na zabezpečenie efektívnej implementácie spoločných úloh projektu RIS COMEX2 s cieľom dosiahnuť všetky definované ciele a očakávané výsledky v súlade s finančným a časovým plánovaním projektu RIS COMEX2. Rovnako rozšíriť výsledky projektu RIS COMEX2 národným aj medzinárodným subjektom podnikajúcim v oblasti vnútrozemskej vodnej dopravy (VVD) na zabezpečenie potrebného povedomia pre tento projekt a dosiahnutých výsledkov ako aj pre riečne informačné služby (RIS) a jeho výhody vo všeobecnosti. V priebehu, ako aj na záver projektu RIS COMEX2, sa vyžaduje vypracovanie príslušnej projektovej dokumentácie, kde bude potrebná súčinnosť experta.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 000 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenské služby pre oblasť dopravných systémov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 60600000, 72212422, 64216110, 72222300, 72260000, 72263000, 72000000, 72253000, 79140000, 85312300
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie slobody 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ týmto vyhlasuje prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na vyššie uvedený predmet zákazky. 2. Účelom prípravných trhových konzultácií a predbežného zapojenia záujemcov (ďalej len PTK) je: - žiadosť o radu od hospodárskych subjektov/ účastníkov trhu (ďalej len ako subjekt), ktorú možno použiť pri plánovaní alebo realizácii postupu verejného obstarávania na predmetnú zákazku, - získanie rady/odborného názoru subjektov na špecifikáciu, rozsah, vlastnosti a podmienky predmetu zákazky ako podklad k nastaveniu požiadaviek na predmet zákazky príslušného verejného obstarávania. 3. Účasť na PTK je dobrovoľná a záujemca sa môže slobodne rozhodnúť, či využije/nevyužije možnosť zúčastniť sa PTK. Záujemca, ktorý sa zúčastní PTK si musí byť vedomý zákonnej úpravy PTK, a to najmä dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na PTK so zreteľom na § 25 a § 40 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodárske subjekty, ktoré sa zúčastnia PTK, sa môžu zúčastniť pripravovaného verejného obstarávania a predložiť ponuku. 4. Prípravné trhové konzultácie budú prebiehať výlučne prostredníctvom e - mailovej komunikácie. Verejný obstarávateľ osloví jemu známe subjekty, ktoré sa zaoberajú predmetom zákazky, avšak prípravných trhových konzultácií sa môže zúčastniť každý záujemca, ktorý zašle na na e- mail na adresu: viera.holecova@mindop.sk správu, že má záujem zúčastniť sa prípravných trhových konzultácií spolu s identifikačnými údajmi a svojim e-mailom do piatich pracovných dní odo dňa zverejnenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. 5. Cieľom PTK je písomne zodpovedať min. rozsah otázok uvedených v dotazníku, ktorý bude zaslaný e-mailom každému záujemcovi na jeho e-mailovú adresu. Verejný obstarávateľ od účastníkov PTK očakáva participáciu a predkladanie návrhov, pripomienok a odporúčaní v súvislosti s plánovaným verejným obstarávaním. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uskutočniť PTK aj vo viacerých po sebe nasledujúcich etapách, ak to bude na základe okolností a rozsahu PTK vhodné a potrebné. 7. Odpovede na otázky dotazníka budú predkladané v slovenskom jazyku; verejný obstarávateľ bude akceptovať aj odpovede v českom jazyku (ak relevantné). Priebeh prípravných trhových konzultácií 8. Predpokladaný termín začiatku PTK je deň zverejnenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. 9. Po doručení všetkých odpovedí od účastníkov PTK verejný obstarávateľ predložené odpovede použije na účely prípravy verejného obstarávania na predmetnú zákazku. 10. Záujemcovia svoje otázky, návrhy alebo pripomienky zasielajú výlučne elektronicky, e - mailom. 11. Verejný obstarávateľ vyhodnotí získané informácie a poznatky z PTK a následne upresní opis predmetu zákazky. 12. Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia na zabezpečenie ochrany dôverných informácií, ktoré môžu byť v rámci PTK poskytnuté. Hospodársky subjekt označí informácie, ktoré považuje za dôverné, a s ktorými vyžaduje primerané zaobchádzanie. 13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať informácie týkajúce sa priebehu a obsahu PTK kedykoľvek počas ich trvania. O prípadných zmenách bude verejný obstarávateľ informovať dostatočne vopred. 14. Verejný obstarávateľ volil e- mailovú formu PTK z toho dôvodu, aby mohol osloviť aj také subjekty, ktoré nie sú registrované v IS EVO. Upozorňujeme záujemcov, že samotný proces verejného obstarávania bude prebiehať cez IS EVO ktorý je dostupný na adrese: https://www.isepvo.sk/ (ďalej aj ako „portál EPVO“ alebo „EPVO“). 15. Predpokladaná hodnota zákazky sa bude aktualizovať, to znamená, že bude upresnená v rámci oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 16. Doklady k PTK a zápisnica z prípravných trhových konzultácií bude zverejnená v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: 1
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov: 1
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie poradenskej expertnej činnosti Obstarávateľovi pri koordinácii projektu RIS COMEX2 za Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky (ďalej len ako „MD SR“) ako člena konzorcia projektu RIS COMEX2, monitorovaní vývoja, identifikovaní potrieb na úkony a stanovení vhodných opatrení na zabezpečenie efektívnej implementácie spoločných úloh projektu RIS COMEX2 s cieľom dosiahnuť všetky definované ciele a očakávané výsledky v súlade s finančným a časovým plánovaním projektu RIS COMEX2. Rovnako rozšíriť výsledky projektu RIS COMEX2 národným aj medzinárodným subjektom podnikajúcim v oblasti vnútrozemskej vodnej dopravy (VVD) na zabezpečenie potrebného povedomia pre tento projekt a dosiahnutých výsledkov ako aj pre riečne informačné služby (RIS) a jeho výhody vo všeobecnosti. V priebehu, ako aj na záver projektu RIS COMEX2, sa vyžaduje vypracovanie príslušnej projektovej dokumentácie, kde bude potrebná súčinnosť experta.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenské služby pre oblasť dopravných systémov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 60600000, 72212422, 64216110, 72222300, 72260000, 72263000
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Označenie dokumentu/zákazky: 2024/CD10/11
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)