Trojlístok -centrum sociálnych služieb – Stavebné úpravy.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Trojlístok -centrum sociálnych služieb – Stavebné úpravy.
Kód zákazky: ZNH-CSS-01/2024
Kód oznámenia: 17996 - WNP
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Ostatné CPV: 45313100-5
42416100-6
Predpokladaná hodnota: 205 967,72 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 5.8.2024 10:00
Vyhlásenie: 24.7.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Riadok
03401 Ružomberok
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Riadok Ružomberok 03401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom stavebných úprav je výmena jestvujúceho osobného výťahu za evakuačný výťah a s tým súvisiace úpravy na jestvujúcich únikových cestách v objekte – výmena požiarnych dverí, doplnenie vetrania únikovej cesty. Objekt bol zrealizovaný v roku 1989 a skolaudovaný v roku 1991. V priestoroch 1.NP sa nachádzajú ambulancie s kancelárskymi priestormi. V priestoroch 2.NP až 5.NP sa nachádzajú obytné bunky. Zastrešenie objektu je plochou strechou s vystupujúcou časťou strojovne výťahu. Objekt je v katastri zapísaný ako bytový dom a slúži ako centrum sociálnych služieb (zariadenie pre seniorov v zmysle zákonu 448/2008, § 35). Konštrukcia objektu je zo železobetónových prefabrikovaných panelov, v objekte sa nachádzajú dva osobné výťahy v pôvodnom stave a dve únikové schodiská. Konštrukčne je objekt riešený ako trojtrakt so stredovou chodbou.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1301562
1. Základné údaje
  • Organizácia: TROJLÍSTOK - centrum sociálnych služieb (ID: 9268)
  • Zákazka: Trojlístok -centrum sociálnych služieb – Stavebné úpravy. (ID: 511916)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: TROJLÍSTOK - centrum sociálnych služieb
  • IČO: 00647802
  • DIČ: 2020586425
  • Adresa
  • Ulica: Riadok
  • Číslo: 8
  • Mesto: Ružomberok
  • PSČ: 03401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Mgr. Ing. Drahoslav Lörinc
  • E-mail: drahoslorinc@outlook.sk
  • Telefónne číslo: +421903804008
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (TROJLÍSTOK - centrum sociálnych služieb)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1559
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZNH-CSS-01/2024
  • Názov: Trojlístok -centrum sociálnych služieb – Stavebné úpravy.
  • Opis: Predmetom stavebných úprav je výmena jestvujúceho osobného výťahu za evakuačný výťah a s tým súvisiace úpravy na jestvujúcich únikových cestách v objekte – výmena požiarnych dverí, doplnenie vetrania únikovej cesty. Objekt bol zrealizovaný v roku 1989 a skolaudovaný v roku 1991. V priestoroch 1.NP sa nachádzajú ambulancie s kancelárskymi priestormi. V priestoroch 2.NP až 5.NP sa nachádzajú obytné bunky. Zastrešenie objektu je plochou strechou s vystupujúcou časťou strojovne výťahu. Objekt je v katastri zapísaný ako bytový dom a slúži ako centrum sociálnych služieb (zariadenie pre seniorov v zmysle zákonu 448/2008, § 35). Konštrukcia objektu je zo železobetónových prefabrikovaných panelov, v objekte sa nachádzajú dva osobné výťahy v pôvodnom stave a dve únikové schodiská. Konštrukčne je objekt riešený ako trojtrakt so stredovou chodbou.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 205 967.72
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45313100, 42416100
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a písmena f) ZVO. Uchádzač nepreukazuje verejnému obstarávateľovi v ponuke splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO o oprávnení uskutočňovať plnenie na zákazke. Verejný obstarávateľ overí splnenie predmetnej podmienky účasti prostredníctvom verejne dostupných internetových zdrojov. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO (uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu). Uchádzač nie je vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad preverejné obstarávanie podľa § 183 ZVO. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. Splnenie predmetnej podmienky účasti bude verejný obstarávateľ overovať na základe verejne dostupných informácií v registri vedenom Úradom pre verejne obstarávanie a predloženého vyhlásenia (príloha č. 2). Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 ZVO zákona o verejnom obstarávaní, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené prijímateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) a u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Trojlístok -centrum sociálnych služieb – Stavebné úpravy.
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Trojlístok -centrum sociálnych služieb – Stavebné úpravy.
  • Opis: Predmetom stavebných úprav je výmena jestvujúceho osobného výťahu za evakuačný výťah a s tým súvisiace úpravy na jestvujúcich únikových cestách v objekte – výmena požiarnych dverí, doplnenie vetrania únikovej cesty. Objekt bol zrealizovaný v roku 1989 a skolaudovaný v roku 1991. V priestoroch 1.NP sa nachádzajú ambulancie s kancelárskymi priestormi. V priestoroch 2.NP až 5.NP sa nachádzajú obytné bunky. Zastrešenie objektu je plochou strechou s vystupujúcou časťou strojovne výťahu. Objekt je v katastri zapísaný ako bytový dom a slúži ako centrum sociálnych služieb (zariadenie pre seniorov v zmysle zákonu 448/2008, § 35). Konštrukcia objektu je zo železobetónových prefabrikovaných panelov, v objekte sa nachádzajú dva osobné výťahy v pôvodnom stave a dve únikové schodiská. Konštrukčne je objekt riešený ako trojtrakt so stredovou chodbou.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 42416000, 45313100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie minimálnej jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce ako je predmet zákazky (súčasťou zákazky musí byť montáž, inštalácia výťahu) v minimálnom objeme 100 000,00 EUR bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača jeho referencie uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú a uchádzač na takéto konkrétne referencie upozorní. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie prác. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií: Odborný garant - stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením: a) profesijného životopisu stavbyvedúceho, ktorý je podpísaný dotknutou osobou a z ktorého je zrejmý priebeh zamestnaní, vzdelanie b) dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným sa stane uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických častí ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Ostatné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Trojlístok – centrum sociálnych služieb, Ružomberok.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.evo.gov.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/511916
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://evo.isepvo.sk/evoportal/private/organization/1559/order/511916
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)