PTK: Upgrade Informačného systému Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU)

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PTK: Upgrade Informačného systému Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU)
Kód zákazky: PTK-CEDVU2
Kód oznámenia: 16819 - POS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 12.7.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenská národná galéria
Adresa: Riečna
81513 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Riečna Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81513 Slovensko
Zdroj:

Popis

Účelom predbežných trhových konzultácií (ďalej len "PTK" v celom texte tohto oznámenia) je informovanie trhu o opise predmetu zákazky a predovšetkým overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u relevantných a skúsených hospodárskych subjektov tak, aby následné verejné obstarávanie podporovalo otvorenú hospodársku súťaž. Súčasne má verejný obstarávateľ v úmysle konzultovať určité otázky týkajúce sa podmienok súťaže (podmienky plnenia zákazky a pod.). Na základe výsledku PTK sa verejný obstarávateľ rozhodne o ďalšom postupe. Predmetom plánovanej zákazky je upgrade informačného systému verejnej správy – Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU) pozostávajúceho z upgrade časti back-endu CEDVU a dodania nového frontendu, migrácie do nového prostredia, nasadenia do prevádzky a poskytnutia školení a súvisiacej dokumentácie. Súčasťou plánovaného predmetu zákazky je aj poskytnutie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného diela/plnení.

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1298417
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenská národná galéria (ID: 69644)
  • Zákazka: PTK: Upgrade Informačného systému Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU) (ID: 510689)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: 6bacfa38-fd35-4a4d-b085-d143b041b0b3
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenská národná galéria
  • IČO: 00164712
  • DIČ: 2020829943
  • Adresa
  • Ulica: Riečna
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81513
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: sng.cedvu@adval.sk
  • Telefónne číslo: +421239013105
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenská národná galéria)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Rekreácia, kultúra a náboženstvo
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/609
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 05.09.2024
  • Referenčné číslo: PTK-CEDVU2
  • Názov: PTK: Upgrade Informačného systému Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU)
  • Opis: Účelom predbežných trhových konzultácií (ďalej len "PTK" v celom texte tohto oznámenia) je informovanie trhu o opise predmetu zákazky a predovšetkým overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u relevantných a skúsených hospodárskych subjektov tak, aby následné verejné obstarávanie podporovalo otvorenú hospodársku súťaž. Súčasne má verejný obstarávateľ v úmysle konzultovať určité otázky týkajúce sa podmienok súťaže (podmienky plnenia zákazky a pod.). Na základe výsledku PTK sa verejný obstarávateľ rozhodne o ďalšom postupe. Predmetom plánovanej zákazky je upgrade informačného systému verejnej správy – Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU) pozostávajúceho z upgrade časti back-endu CEDVU a dodania nového frontendu, migrácie do nového prostredia, nasadenia do prevádzky a poskytnutia školení a súvisiacej dokumentácie. Súčasťou plánovaného predmetu zákazky je aj poskytnutie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného diela/plnení.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: Prípravné trhové konzultácie - Upgrade Informačného systému Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU)
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov: Prípravné trhové konzultácie - Upgrade Informačného systému Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU)
  • Opis: Predmetom plánovanej zákazky je upgrade informačného systému verejnej správy – Centrálna evidencia diel výtvarného umenia na Slovensku (CEDVU) pozostávajúceho z upgrade časti back-endu CEDVU a dodania nového frontendu, migrácie do nového prostredia, nasadenia do prevádzky a poskytnutia školení a súvisiacej dokumentácie. Súčasťou plánovaného predmetu zákazky je aj poskytnutie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja dodaného diela/plnení. Parametre predmetu zákazky nie sú exaktne a finálne stanovené, budú overené a prípadne upravené/dopracované na základe uskutočnených prípravných trhových konzultácií resp. predbežného zapojenia záujemcov a odbornej verejnosti na účely prípravy zadávania zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: Cieľom prípravných trhových konzultácií je - overenie reálnosti, objektívnosti, primeranosti a úplnosti požiadaviek na plánovaný predmet zákazky, - získať spätnú väzbu, vyhodnotiť alebo prijať spätnú väzbu pri plánovaní a/alebo realizácii postupu verejného obstarávania od hospodárskych subjektov – potenciálnych záujemcov, ktorí sa zúčastnia prípravných trhových konzultácií, - klarifikovať si parametre opisu predmetu zákazky s cieľom čo najširšej hospodárskej súťaže a získania čo najviac ponúk resp. zadefinovať predmet zákazky tak, aby spĺňal požiadavky jednoznačného, úplného a nestranného opisu predmetu zákazky, - určenie predpokladanej hodnoty zákazky. 1. Hospodársky subjekt, ktorý má záujem zúčastniť sa prípravných trhových konzultácií, potvrdí svoj záujem o účasť na prípravných trhových konzultáciách najneskôr do 26.07.2024 (vrátane) zaslaním žiadosti podľa nasledujúceho bodu na email sng.cedvu@adval.sk. 2. Všetky potrebné informácie, požiadavky a dokumenty k uvedenému PTK sa nachádzajú v profile verejného obstarávateľa a na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510689 3. Po uplynutí lehoty, v ktorej je možné prihlásiť sa do prípravných trhových konzultácií zostaví verejný obstarávateľ zoznam účastníkov prípravných trhových konzultácií, ktorých vyzve na účasť v PTK prostredníctvom IS EPVO. Za týmto účelom je potrebné, aby hospodársky subjekt bol registrovaný v IS EPVO a bol v stave OVERENÝ a AKTÍVNY Verejný obstarávateľ oznámi hospodárskym subjektom, ktorí prejavili záujem o účasť v prípravných trhových konzultáciách a spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa, dátum, miesto, formu a čas uskutočnenia prípravných trhových konzultácií (orientačne v týždni od 05.08.2024 online prostredníctvom MS TEAMS) 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uskutočniť prípravné trhové konzultácie aj vo viacerých po sebe nasledujúcich etapách, ak to bude na základe okolností a rozsahu prípravných trhových konzultácií vhodné a potrebné. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať informácie týkajúce sa priebehu a obsahu prípravných trhových konzultácií kedykoľvek počas ich trvania. O prípadných zmenách bude verejný obstarávateľ informovať dostatočne vopred. 6. Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia na zabezpečenie ochrany dôverných informácií, ktorú môžu byť v rámci konzultácií poskytnuté. Hospodársky subjekt označí informácie, ktoré považuje za dôverné, a s ktorými vyžaduje primerané zaobchádzanie. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravnými trhovými konzultáciami znáša hospodársky subjekt bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 8. Toto predbežné oznámenie obsahuje informácie, ktoré majú predbežný/indikatívny charakter a môžu podliehať zmenám. 9. Celá písomná komunikácia v priebehu konzultácií bude prebiehať elektronicky, prostredníctvom systému EPVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510689 kde sú zverejnené aj dodatočné informácie k týmto prípravným trhovým konzultáciám. 10. Hospodárske subjekty zúčastnené na prípravných trhových konzultáciách sa môžu následne zúčastniť verejného obstarávania nadväzujúceho na uskutočnené prípravné trhové konzultácie a predložiť v ňom ponuku. 11. Z prípravných trhových konzultácií bude vyhotovený záznam, ktorý bude zaslaný hospodárskemu subjektu/subjektom na prípadné doplnenie. 12. Po ukončení prípravných trhových konzultácií bude vyhotovený zápis z prípravných trhových konzultácií, ktorý bude zverejnený na profile verejného obstarávateľa. Prostredníctvom tohto zápisu verejný obstarávateľ oznámi najmä informácie, ktoré získal od účastníkov prípravných trhových konzultácií.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Označenie dokumentu/zákazky: Oznámenie o začatí prípravných trhových konzultácií
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)