1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Rekonštrukcia technických úložných a inštalačných priestorov v pavilónoch PriF UK
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: PRIFUK07/2024/AD
- Názov : Rekonštrukcia technických úložných a inštalačných priestorov v pavilónoch PriF UK
- Opis: Rekonštrukčné práce sa budú realizovať v priestoroch fakulty PRIF UK v areáli Univerzity Komenského v Mlynskej doline v Bratislave. Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii technických úložných a inštalačných priestorov v pavilónoch PriF UK, vrátane projekčných služieb v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC systémom „naplánuj a postav“. Súčasťou predmetu zákazky je realizácia obnovy interiéru chodieb jednotlivých pavilónov. Rozsah a minimálna technická a kvalitatívna úroveň rekonštrukcií jednotlivých laboratórií sú definované v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: služby, supplies
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 250 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45420000, 45111100, 45214400, 71000000, 44000000, 44191000, 44191300
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Ochrana a obnova biodiverzity a ekosystémov
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Vyhlásenie v zmysle kritérií zeleného verejného obstarávania nábytku platné v EU https://circabc.europa.eu/ui/group/44278090-3fae-4515-bcc2-44fd57c1d0d1/library/32080515-f963-4338-80e1-a42aea047857/details
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ je povinný uskutočniť min. 1x počas realizácie Diela exkurziu pre stredné školy, vysoké školy a/alebo univerzity technického zamerania na Stavenisku.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Ilkovičova 6
- Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
- PSČ: 84248
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 29.10.2027
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Uvedené v SP
- Elektronická aukcia (URL): https://eplatforma.vlada.gov.sk
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: 1. Súťažné podklady a súvisiace dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov cez elektronickú platformu IS EPVO a v profile verejného obstarávateľa (VO). 2. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania cez elektronickú platformu IS EPVO. 3. Všetky podmienky účasti sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a prislúchajúcej dokumentácii. 4. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou platformou v systéme IS EPVO. 5. VO uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. 6. V zmysle § 39 ods. 1 ZVO, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu. Náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú ust. § 39 ZVO, vyhlášky Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný/í uchádzač alebo uchádzači v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia predložil: - v prípade skupiny dodávateľov - zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PODMIENKA T1: PROJEKČNÉ PRÁCE
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým preukáže, že poskytol projekčné práce na interiéroch budov na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom zároveň preukáže, že z toho aspoň jedna projektovaná stavba rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bola naprojektovaná v rozpočtovom náklade min 500 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín uskutočnenia projekčných prác, skutočný termín uskutočnenia projekčných prác, d) Popis uskutočnených projekčných prác, z ktorého bude zrejmé uskutočnenie rozsah a odborná spôsobilosť prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení projekčných prác a zhodnotení uskutočnených projekčných prác podľa obchodných podmienok, f) Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie projekčných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie projekčných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie projekčných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka. g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach. Zoznam poskytnutých projekčných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá a) zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je uplatniteľné), b) zohľadňuje len poskytnutie projekčných činností na stavebných objektoch rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky (ak je uplatniteľné), c) zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je uplatniteľné),
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PODMIENKA T2: STAVEBNÉ PRÁCE
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Predložiť zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky t.z. stavebné alebo rekonštrukčné práce, za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 3.2.2. celková výška predložených referencií je minimálne: 1.000.000,- EUR bez DPH Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác, d) Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude zrejmé uskutočnenie rozsah prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, f) Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka. g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. l)
- Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní - uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom; každý subdodávateľ, ktorý sa bude podieľať na plnení zmluvy musí byť jasne definovaný, ako aj jeho podiel na plnení predmetu zákazky, a to: identifikáciou subdodávateľa a uvedením výšky percentuálneho podielu prác, ktoré budú vykonávať. Navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ uplatňuje § 38 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní a to uchádzač/Zhotoviteľ nesmie Subdodávateľovi zadať vyhotovenie celého Diela.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2.
- Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní - certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Vyhlásenie v zmysle kritérií zeleného verejného obstarávania nábytku platné v EU https://circabc.europa.eu/ui/group/44278090-3fae-4515-bcc2-44fd57c1d0d1/library/32080515-f963-4338-80e1-a42aea047857/details, že emisie formaldehydu zo všetkých dodávaných dosiek na báze dreva vo forme, v akej sa používajú v dodanom výrobku (inými slovami povrchovo neupravené, natreté, upravené a dyhované) a ktoré boli vyrobené s použitím formaldehydových živíc, musia byť rovnaké alebo menšie ako prahové limitné hodnoty E1 pre emisie formaldehydu, ako sú vymedzené v prílohe B k norme EN 13986. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyhlásenie dodávateľa dosiek na báze dreva, v ktorom je uvedené, že dodaný materiál použitý na drevovýrobu je v súlade s limitnými hodnotami emisií E1, podľa noriem EN 717-1, EN 717-2/EN ISO 12460-3 alebo EN 120/EN ISO 12460-5 . Za vyhovujúce sa považujú výrobky, ktorým bola udelená environmentálna značka EÚ, ako je stanovené v rozhodnutí Komisie (EÚ) 2016/1332, alebo iné príslušné environmentálne značky typu I podľa normy ISO 14024 na základe priameho splnenia uvedených požiadaviek alebo s použitím rovnocenných metód.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: KP1 cena Jednotková cena za modul A 7 % KP2 cena Jednotková cena za modul B 2 % KP3 cena Jednotková cena za modul C 2 % KP4 cena Jednotková cena za modul D 3 % KP5 cena Jednotková cena za modul E 4 % KP6 cena Jednotková cena za modul F 6 % KP7 cena Jednotková cena za modul G 1 % KP8 cena Jednotková cena za modul H 8 % KP9 cena Jednotková cena za modul I 1 % KP10 cena Jednotková cena za modul SA 11 % KP11 cena Jednotková cena za modul SB 10 % KP12 cena Jednotková cena za modul SC 5 % KP13 cena Jednotková cena za demontáž existujúcich modulov 10 % KP14 cena Sumárna cena za vysprávky po demontáži (súčet položiek 2.1. až 2.4 cenovej ponuky) 5 % KP15 cena Sumárna cena za likvidáciu odpadu (súčet položiek 3.1. a 3.2 cenovej ponuky) 10 % KP16 cena Sumárna cena za vysprávky vstupov (súčet položiek 4.1. až 4.4 cenovej ponuky) 5 % KP17 cena Jednotková cena za sadrokartónové práce 5 % KP18 cena Jednotková cena za montážne a demontážne práce 5 %
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritéria na vyhodnotenie ponúk
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Zmluvné podmienky FIDIC, žltá kniha
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Univerzita Komenského v Bratislave)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Univerzita Komenského v Bratislave)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Opis otvárania ponúk: uvedené v SP
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka sa vyžaduje. Výška zábezpeky je 60.000,- EUR Podmienky sú uvedené v SP
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/510694
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/510694
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Univerzita Komenského v Bratislave)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Univerzita Komenského v Bratislave)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)