Prevádzka, servis a dodávka pilomatov vrátane príslušenstva na území Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Prevádzka, servis a dodávka pilomatov vrátane príslušenstva na území Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava.
Kód zákazky: MAGS OVO 53830/2024
Kód oznámenia: 16230 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71000000-8
Predpokladaná hodnota: 87 670,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 16.7.2024 10:00
Vyhlásenie: 4.7.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Primaciálne námestie
81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Primaciálne námestie Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81499 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky pilomatov (hydraulických výsuvných stĺpikov, pevných zahradzovacích stĺpikov) vrátane príslušenstva na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava za účelom zvýšenia bezpečnosti. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti vo vlastníctve a správe 5 kusov pilomatov, ktoré sa nachádzajú pri Prezidentskom paláci – Štefánikova ulica v počte 3 kusy z toho 2 hydraulické výsuvné stĺpiky a 1 pevný zahradzovací stĺpik a pri Prezidentskom paláci - Banskobystrická ulica v počte 2 kusy z toho 1 hydraulický výsuvný stĺpik a 1 pevný zahradzovací stĺpik. Na Štefánikovej ulici – napojenie na stĺp verejného osvetlenia. Na Banskobystrickej ulici - napojenie za bránou Prezidentského paláca.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1296608
1. Základné údaje
  • Organizácia: Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava (ID: 39686)
  • Zákazka: Prevádzka, servis a dodávka pilomatov vrátane príslušenstva na území Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava. (ID: 509751)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
  • IČO: 00603481
  • DIČ: 2020372596
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne námestie
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81499
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Mgr. Simona Bazyľáková
  • E-mail: simona.bazylakova@bratislava.sk
  • Telefónne číslo: 0902461265
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6563
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: MAGS OVO 53830/2024
  • Názov: Prevádzka, servis a dodávka pilomatov vrátane príslušenstva na území Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava.
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky pilomatov (hydraulických výsuvných stĺpikov, pevných zahradzovacích stĺpikov) vrátane príslušenstva na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava za účelom zvýšenia bezpečnosti. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti vo vlastníctve a správe 5 kusov pilomatov, ktoré sa nachádzajú pri Prezidentskom paláci – Štefánikova ulica v počte 3 kusy z toho 2 hydraulické výsuvné stĺpiky a 1 pevný zahradzovací stĺpik a pri Prezidentskom paláci - Banskobystrická ulica v počte 2 kusy z toho 1 hydraulický výsuvný stĺpik a 1 pevný zahradzovací stĺpik. Na Štefánikovej ulici – napojenie na stĺp verejného osvetlenia. Na Banskobystrickej ulici - napojenie za bránou Prezidentského paláca.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: supplies
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 87 670
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 87 670
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 34928400, 34928000, 34920000, 34928310
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Štefániková
  • Ulica: Banskobystrická
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO, t. j. uchádzač nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b) podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO, t. j. uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky. d) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 2 tejto výzvy.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Prevádzka, servis a dodávka pilomatov vrátane príslušenstva na území Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MAGS OVO 53830/2024
  • Názov : Prevádzka, servis a dodávka pilomatov vrátane príslušenstva na území Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava.
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky pilomatov (hydraulických výsuvných stĺpikov, pevných zahradzovacích stĺpikov) vrátane príslušenstva na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava za účelom zvýšenia bezpečnosti. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti vo vlastníctve a správe 5 kusov pilomatov, ktoré sa nachádzajú pri Prezidentskom paláci – Štefánikova ulica v počte 3 kusy z toho 2 hydraulické výsuvné stĺpiky a 1 pevný zahradzovací stĺpik a pri Prezidentskom paláci - Banskobystrická ulica v počte 2 kusy z toho 1 hydraulický výsuvný stĺpik a 1 pevný zahradzovací stĺpik. Na Štefánikovej ulici – napojenie na stĺp verejného osvetlenia. Na Banskobystrickej ulici - napojenie za bránou Prezidentského paláca.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: supplies
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 87 670
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 34928400, 34928000, 34920000, 34928310
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Prezidentský palác – Štefánikova ulica, Bratislava Prezidentský palác - Banskobystrická ulica, Bratislava
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 87 670
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
  • Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb, z ktorého bude vyplývať, že v období predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval min. 1 zákazku, ktorej predmetom bol servis a prevádzka minimálne 2 pilomatov (výsuvných hydraulických stĺpikov a/alebo pevných zahradzovacích stĺpikov vrátane príslušenstva) zahŕňajúca pravidelné servisné prehliadky technického stavu pilomatov, zabezpečenia servisu a opráv jednotlivých pilomatov a demontáž prípadne montáž pilomatov vrátane stavebných úprav, pričom poskytovanie predmetných služieb na základe zmluvného alebo iného obdobného vzťahu bolo v trvaní minimálne 12 mesiacov. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať: - meno a adresu objednávateľa - podrobný opis realizovaných zákaziek ( z ktorého bude zrejmé, že ide o zákazky na poskytovanie služieb podľa vyššie uvedenej definície), - termín poskytnutia služieb (plnenia zmluvy), - kontaktné údaje osoby odberateľa/objednávateľa, kde je možné si tieto údaje overiť Splnenie podmienky účasti preukazuje uchádzač zoznamom poskytnutých služieb, ktorý je súčasťou prílohy č. 2 tejto výzvy, ktorú uchádzač predkladá vo svojej ponuke.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Samostatný elektrotechnik
  • Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže, že na plnenie zákazky disponuje samostatným elektrotechnikom v zmysle § 22 Vyhlášky č. 508/2009, čo preukáže platným osvedčením (originál alebo úradne overená kópia) na vykonávanie činnosti podľa § 22 vyhlášky č. 508/2009 vydané osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom vrátane bleskozvodu – do 1000 V, podľa Prílohy č. 11 vyhlášky č. 508/2009 Splnenie podmienky účasti preukazuje uchádzač vyplnením tabuľky uvedenej v prílohe č. 2 tejto výzvy, ktorú uchádzač predkladá vo svojej ponuke. Uchádzač je povinný predložiť za odborníka profesijný životopis, ktorý obsahuje informácie o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi, ako aj informáciu o aktuálnom zamestnávateľovi (informácia slúži na identifikáciu, či ide o vlastnú kapacitu uchádzača alebo kapacitu inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. Uchádzač berie na vedomie, že predmet zákazky bude realizovať odborníkmi, ktorými preukázal podmienky účasti. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že v prípade, ak odborníci nebudú vlastnými kapacitami uchádzača (napr. zamestnanecký pomer, dohoda), budú tzv. inými osobami, ktoré poskytujú odborné kapacity v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Súčasťou ponuky uchádzača musia byť v tomto prípade: - písomná zmluva uzavretá medzi uchádzačom a osobou, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (scan), z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu uchádzačovi; a - doklady v zmysle § 32 ods. 2 ZVO preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v prípade, ak iná osoba nie je zapísaná v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Elektrotechnik na riadenie činností alebo na riadenie prevádzky
  • Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže, že na plnenie zákazky disponuje elektrotechnikom na riadenie činností alebo na riadenie prevádzky v zmysle § 23 vyhlášky č. 508/2009 Z. z., čo preukáže platné osvedčenie (originál alebo úradne overená kópia) na vykonávanie činnosti podľa § 23 vyhlášky č. 508/2009 vydané osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom vrátane bleskozvodu. Splnenie podmienky účasti preukazuje uchádzač vyplnením tabuľky uvedenej v prílohe č. 2 tejto výzvy, ktorú uchádzač predkladá vo svojej ponuke. Uchádzač je povinný predložiť za odborníka profesijný životopis, ktorý obsahuje informácie o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi, ako aj informáciu o aktuálnom zamestnávateľovi (informácia slúži na identifikáciu, či ide o vlastnú kapacitu uchádzača alebo kapacitu inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. Uchádzač berie na vedomie, že predmet zákazky bude realizovať odborníkmi, ktorými preukázal podmienky účasti. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že v prípade, ak odborníci nebudú vlastnými kapacitami uchádzača (napr. zamestnanecký pomer, dohoda), budú tzv. inými osobami, ktoré poskytujú odborné kapacity v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Súčasťou ponuky uchádzača musia byť v tomto prípade: - písomná zmluva uzavretá medzi uchádzačom a osobou, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (scan), z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu uchádzačovi; a - doklady v zmysle § 32 ods. 2 ZVO preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v prípade, ak iná osoba nie je zapísaná v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 95
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v súčte jednotkových cien jednotlivých položiek spolu v EUR s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ v rámci tohto kritériá bude hodnotiť počet osôb, ktoré sa budú podieľať na plnení zákazky, a ktoré sú osobami znevýhodnenými na trhu práce. Tieto osoby musia byť vo vzťahu k uchádzačovi v zamestnaneckom vzťahu, napr. na základe dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, alebo pridelené agentúrou dočasného zamestnávania. Uchádzač v ponuke uvedie meno a priezvisko takejto osoby, jej status, v dôsledku ktorého je osobou znevýhodnenou na trhu práce a činnosť, ktorú na účely plnenia zákazky bude vykonávať.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Podpora zamestnávania znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 16.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: Online
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/509751
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509751
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)