Organizačné-logistické zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava, 14 - 17/03/2024

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Organizačné-logistické zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava, 14 - 17/03/2024
Kód zákazky: BTB/2024/01
Kód oznámenia: 1877 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 98111000-4
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 1.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 23.1.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Primaciálne námestie
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Primaciálne námestie Bratislava - mestská časť Staré Mesto Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava 14 - 17/03/2024. Opis predmetu zákazky je špecifikovaný v Súťažných podkladoch.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1269932
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavská organizácia cestovného ruchu (ID: 76185)
  • Zákazka: Organizačné-logistické zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava, 14 - 17/03/2024 (ID: 495711)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavská organizácia cestovného ruchu
  • IČO: 42259088
  • DIČ: 2023399455
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne námestie
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: hodosiova@enteris.sk
  • Telefónne číslo: +421911545482
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavská organizácia cestovného ruchu)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/13074
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: BTB/2024/01
  • Názov: Organizačné-logistické zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava, 14 - 17/03/2024
  • Opis: Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava 14 - 17/03/2024. Opis predmetu zákazky je špecifikovaný v Súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby poskytované podnikateľskými organizáciami
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi: - k písm. e): dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktoryá zodpovedá predmetu zákazky, - k písm. f): čestným vyhlásením, že nemá udelený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, potvrdený konečným rozhodnutím.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Organizačné-logistické zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava, 14 - 17/03/2024
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: BTB/2024/01
  • Názov : Organizačné-logistické zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava, 14 - 17/03/2024
  • Opis: Predmetom zákazky je organizačné zabezpečenie Break The Ice Forum Bratislava 14 - 17/03/2024. Opis predmetu zákazky je špecifikovaný v Súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby poskytované podnikateľskými organizáciami
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 14.03.2024
  • Dátum ukončenia: 17.03.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienku účasti, týkajúcu sa technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením nasledovných dokladov: minimálne 2 referencie, potvrdené odberateľom (každá v hodnote minim. 8 000 EUR bez DPH) v oblasti predmetu obstarávania (organizovanie a zabezpečenie podujatí, vrátane dopravy a zabezpečenia stravovania) za posledných 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, Referencie musia obsahovať údaje o objednávateľovi, podrobný popis poskytnutej služby, obdobie a finančnú hodnotu poskytnutej služby, ako aj kontaktné údaje na odberateľa, aby si verejný obstarávateľ mohol overiť uvedené skutočnosti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie predmetu zákazky (EUR s DPH)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Bratislavská organizácia cestovného ruchu)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Bratislavská organizácia cestovného ruchu)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: V rámci systému IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/13074
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)