Dodávka kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, nabíjacej stanice a manipulačnej nadstavby pre manipuláciu s návesmi

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodávka kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, nabíjacej stanice a manipulačnej nadstavby pre manipuláciu s návesmi
Kód zákazky: BTS_ReachStacker
Kód oznámenia: 1576 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 42418000-9
Ostatné CPV: 44423300-4
42418940-0
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 19.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s.
Adresa: Železničná
07643 Čierna nad Tisou
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Železničná Čierna nad Tisou 07643 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka nového kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, ako aj dodávka nabíjacej stanice a manipulačného zariadenia pre manipuláciu s návesmi, vrátane zaškolenia pracovníkov zadávateľa v rozsahu potrebnom pre prevádzku týchto zariadení a ich uvedenie do prevádzky. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie prevádzkovej dokumentácie manipulátora, nabíjacej stanice a manipulačného zariadenia pre manipuláciu s návesmi, dodanie prehlásenia o zhode zariadenia, protokolov o vykonaných skúškach v súlade s legislatívou na železničnej infraštruktúre, ako aj dodanie akýchkoľvek ďalších dokladov o vykonaní akýchkoľvek úradných skúšok, ktoré sú potrebné v zmysle aplikovateľných právnych predpisov (najmä vyhlášky č. 205/2010 Z.z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach, v znení neskorších právnych predpisov), alebo o ktorých vykonanie zadávateľ požiada a zaškolenie prevádzkových pracovníkov zadávateľa v rozsahu potrebnom pre prevádzku zariadenia. Požadované zariadenia budú prevádzkované v Termináli kombinovanej dopravy – Dobrá na manipuláciu s intermodálnymi prepravnými jednotkami (ďalej ako „IPJ“) (ISO kontajnerov a špeciálnych nadstavieb) pri priamej aj nepriamej prekládke. Priamou prekládkou sa rozumie manipulácia s IPJ pomocou manipulátora medzi dvoma susediacimi koľajami a nepriamou prekládkou umiestnenie IPJ pomocou manipulátora z vozňa/CDP na plochu a z plochy na vozeň/CDP. Súčasťou plnenia predmetu zákazky bude následný časovo ohraničený výkon záručného servisu a kompletnej údržby zariadení. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1268929
1. Základné údaje
  • Organizácia: BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s. (ID: 32600)
  • Zákazka: Dodávka kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, nabíjacej stanice a manipulačnej nadstavby pre manipuláciu s návesmi (ID: 495371)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: b4dc6e39-9368-40d6-9109-7bd1bd23751d
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3b267355-10e2-4b94-b919-0120e5ea0306
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s.
  • IČO: 36774278
  • DIČ: 2022372000
  • Adresa
  • Ulica: Železničná
  • Číslo: 1
  • Mesto: Čierna nad Tisou
  • PSČ: 07643
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Patrícia Svrčková
  • E-mail: psvrckova@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421949885855
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Organizácia zadávajúca zákazku dotovanú verejným obstarávateľom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/215806
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: BTS_ReachStacker
  • Názov: Dodávka kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, nabíjacej stanice a manipulačnej nadstavby pre manipuláciu s návesmi
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka nového kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, ako aj dodávka nabíjacej stanice a manipulačného zariadenia pre manipuláciu s návesmi, vrátane zaškolenia pracovníkov zadávateľa v rozsahu potrebnom pre prevádzku týchto zariadení a ich uvedenie do prevádzky. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie prevádzkovej dokumentácie manipulátora, nabíjacej stanice a manipulačného zariadenia pre manipuláciu s návesmi, dodanie prehlásenia o zhode zariadenia, protokolov o vykonaných skúškach v súlade s legislatívou na železničnej infraštruktúre, ako aj dodanie akýchkoľvek ďalších dokladov o vykonaní akýchkoľvek úradných skúšok, ktoré sú potrebné v zmysle aplikovateľných právnych predpisov (najmä vyhlášky č. 205/2010 Z.z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach, v znení neskorších právnych predpisov), alebo o ktorých vykonanie zadávateľ požiada a zaškolenie prevádzkových pracovníkov zadávateľa v rozsahu potrebnom pre prevádzku zariadenia. Požadované zariadenia budú prevádzkované v Termináli kombinovanej dopravy – Dobrá na manipuláciu s intermodálnymi prepravnými jednotkami (ďalej ako „IPJ“) (ISO kontajnerov a špeciálnych nadstavieb) pri priamej aj nepriamej prekládke. Priamou prekládkou sa rozumie manipulácia s IPJ pomocou manipulátora medzi dvoma susediacimi koľajami a nepriamou prekládkou umiestnenie IPJ pomocou manipulátora z vozňa/CDP na plochu a z plochy na vozeň/CDP. Súčasťou plnenia predmetu zákazky bude následný časovo ohraničený výkon záručného servisu a kompletnej údržby zariadení. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdvižné, manipulačné, nakladacie a vykladacie mechanizmy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 44423300, 42418940
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Terminál kombinovanej dopravy – Dobrá, Terminálska 170
  • Mesto: Dobrá
  • PSČ: 07641
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Spoločnosť BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s. nie je verejným obstarávateľom ani obstarávateľom a aktuálne nespĺňa ani definíciu dotovaného subjektu v zmysle ustanovenia § 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2. V postupe zadávania tejto zákazky sa neaplikuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v plnom znení, ale len niektoré ustanovenia tohto zákona, ktoré sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 3. Zadávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE 2.3 s využitím všetkých jeho funkcionalít. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Hospodársky subjekt predkladá ponuku elektronicky v systéme JOSEPHINE. Podrobné informácie o systéme JOSEPHINE určených pre prácu s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným hospodárskym subjektom. 4. Zadávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 20.000 EUR. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.1 Pokyny pre hospodárske subjekty, bod 16. 5. Termín dodania predmetu zákazky je do jedného roku od podpisu kúpnej zmluvy, najneskôr však do 31.03.2025. Úspešný hospodársky subjekt bude povinný dodať tovar a poskytnúť všetko dohodnuté plnenie podľa kúpnej zmluvy do jedného roka od podpisu kúpnej zmluvy, najneskôr však do 31.03.2025. Servisná zmluva bude uzatvorená na dobu určitú, a to na 5 rokov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, pričom servisná zmluva nadobudne účinnosť dňom riadneho odovzdania manipulátora a jeho prevzatia podľa kúpnej zmluvy.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodávka kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, nabíjacej stanice a manipulačnej nadstavby pre manipuláciu s návesmi
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: BTS_ReachStacker
  • Názov : Dodávka kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, nabíjacej stanice a manipulačnej nadstavby pre manipuláciu s návesmi
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka nového kolesového nakladača kontajnerov s neutrálnou uhlíkovou stopou, ako aj dodávka nabíjacej stanice a manipulačného zariadenia pre manipuláciu s návesmi, vrátane zaškolenia pracovníkov zadávateľa v rozsahu potrebnom pre prevádzku týchto zariadení a ich uvedenie do prevádzky. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie prevádzkovej dokumentácie manipulátora, nabíjacej stanice a manipulačného zariadenia pre manipuláciu s návesmi, dodanie prehlásenia o zhode zariadenia, protokolov o vykonaných skúškach v súlade s legislatívou na železničnej infraštruktúre, ako aj dodanie akýchkoľvek ďalších dokladov o vykonaní akýchkoľvek úradných skúšok, ktoré sú potrebné v zmysle aplikovateľných právnych predpisov (najmä vyhlášky č. 205/2010 Z.z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach, v znení neskorších právnych predpisov), alebo o ktorých vykonanie zadávateľ požiada a zaškolenie prevádzkových pracovníkov zadávateľa v rozsahu potrebnom pre prevádzku zariadenia. Požadované zariadenia budú prevádzkované v Termináli kombinovanej dopravy – Dobrá na manipuláciu s intermodálnymi prepravnými jednotkami (ďalej ako „IPJ“) (ISO kontajnerov a špeciálnych nadstavieb) pri priamej aj nepriamej prekládke. Priamou prekládkou sa rozumie manipulácia s IPJ pomocou manipulátora medzi dvoma susediacimi koľajami a nepriamou prekládkou umiestnenie IPJ pomocou manipulátora z vozňa/CDP na plochu a z plochy na vozeň/CDP. Súčasťou plnenia predmetu zákazky bude následný časovo ohraničený výkon záručného servisu a kompletnej údržby zariadení. Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdvižné, manipulačné, nakladacie a vykladacie mechanizmy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 44423300, 42418940
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Terminál kombinovanej dopravy – Dobrá, Terminálska 170
  • Mesto: Dobrá
  • PSČ: 07641
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejnej súťaže
  • Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejnej súťaže, v ktorom musí byť uvedené: - identifikácia odberateľa/objednávateľa a kontakt na odberateľa/objednávateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, alebo e-mailové spojenie) - názov a stručný opis dodávky tovaru, - zmluvná cena za dodávky tovaru v Eur bez DPH, - termín dodania tovaru. Zadávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne jednu (1) dodávku kolesového manipulátora s neutrálnou uhlíkovou stopou vrátane dodávky nabíjacej stanice v hodnote minimálne 1 200 000,00 Eur bez DPH. Kompletné znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch v Kapitole A.2 Podmienky účasti.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia celková cena za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta. Celkovú cenu za dodanie predmetu zákazky, hospodársky subjekt uvedie do priloženého formulára „Návrh na plnenie kritéria“, ktorý tvorí Prílohu č. 8 týchto súťažných podkladov. Všetky ceny musia byť kladný, nenulový údaj a musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Celkovú cena za dodanie predmetu zákazky v EUR bez DPH hospodársky subjekt uvedie aj v systéme JOSEPHINE. Úspešný bude ten hospodársky subjekt, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, zadávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v zmluve a jej riadneho plnenia, pred podpisom zmlúv uzatvorila a predložila zadávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať so zadávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany zadávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči zadávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zadávateľ uzatvorí s jediným úspešným hospodárskym subjektom Kúpnu zmluvu podľa § 409 nasl. zákona č. 513/1991 zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a Servisnú zmluvu podľa § 536 a nasl.. Obchodného zákonníka. Zadávateľ trvá na stanovených obchodných podmienkach. Hospodársky subjekt obsahom ponuky predloží čestné vyhlásenie, že v celom rozsahu a bez akýchkoľvek výhrad akceptuje všetky podmienky zadávateľa, týkajúce sa verejnej súťaže a v prípade, že ponuka hospodárskeho subjektu bude úspešná a bude prijatá zo strany zadávateľa, hospodársky subjekt sa zaväzuje uzatvoriť zmluvy v súlade s podmienkami uvedenými v Kapitole B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov a ďalších príslušných častí súťažných podkladov, v rozsahu podľa Prílohy č. 4 súťažných podkladov.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovinčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Zadávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým hospodárskym subjektom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V rámci on-line sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE budú všetkým hospodárskym subjektom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zverejnené údaje v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/51761/summary
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE 2.3
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)