Rekonštrukcia školy – Projektová dokumentácia

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia školy – Projektová dokumentácia
Kód zákazky: OvZP-2024-1366-PZ-OAH-PD
Kód oznámenia: 1511 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71320000-7
Predpokladaná hodnota: 203 333,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.2.2024 09:00
Vyhlásenie: 18.1.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Komenského
066 01 Humenné
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Komenského Humenné 066 01 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie v realizačnom stupni podľa podmienok výzvy „Výzva na podporu energetickej efektívnosti a využívania OZE vo verejných budovách“ (ďalej len „Výzva“ viď príloha č. 1), ktorú vyhlásila Slovenská inovačná a energetická agentúra a zabezpečenie inžinierskej činnosti a autorského dozoru na predmet zákazky. Predmetom projektovej dokumentácie (ďalej ako „PD“) bude komplexná rekonštrukcia a dispozičné zmeny v objekte školy Obchodnej akadémie v Humennom, úprava spevnených plôch a átria.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1267402
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obchodná akadémia, Komenského 1, Humenné (ID: 62411)
  • Zákazka: Rekonštrukcia školy – Projektová dokumentácia (ID: 494888)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 89c5e77a-9f40-440a-a5ab-977d4154af22
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obchodná akadémia, Komenského 1, Humenné
  • IČO: 00162132
  • DIČ: 2021216637
  • Adresa
  • Ulica: Komenského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Humenné
  • PSČ: 066 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Obchodná akadémia, Komenského 1, 066 01 Humenné
  • E-mail: marek.cuchran@psk.sk
  • Telefónne číslo: +421517081338
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obchodná akadémia, Komenského 1, Humenné)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/504
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: OvZP-2024-1366-PZ-OAH-PD
  • Názov: Rekonštrukcia školy – Projektová dokumentácia
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie v realizačnom stupni podľa podmienok výzvy „Výzva na podporu energetickej efektívnosti a využívania OZE vo verejných budovách“ (ďalej len „Výzva“ viď príloha č. 1), ktorú vyhlásila Slovenská inovačná a energetická agentúra a zabezpečenie inžinierskej činnosti a autorského dozoru na predmet zákazky. Predmetom projektovej dokumentácie (ďalej ako „PD“) bude komplexná rekonštrukcia a dispozičné zmeny v objekte školy Obchodnej akadémie v Humennom, úprava spevnených plôch a átria.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 203 333.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Architektonické a súvisiace služby
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Komenského 1
  • Mesto: Humenné
  • PSČ: 066 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa PÚ týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Hospodársky subjekt preukazuje splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie ÚVO, alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO. - Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii na preukázanie PÚ podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO návrh čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý je prílohou SP. - Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR preukazoval splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) ZVO v zmysle § 32 ods. 3 ZVO. K iným dokladom preukazujúcim splnenie PÚ osobného postavenia nemá verejný obstarávateľ prístup z IS verejnej správy podľa zákona proti byrokracii , a teda požaduje ich predloženie od uchádzača. - Hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR, a ktorého údaje sú vedené v IS verejnej správy SR, udelí verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom SR, písomný súhlas pre poskytnutie výpisu z registra trestov za účelom overenia bezúhonnosti fyzickej osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, podpísaný fyzickou osobou, ktorá súhlas udeľuje. Rozsah údajov fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Pôvodné priezvisko; Pohlavie; Trvalé bydlisko – Ulica, číslo, Obec, PSČ; Dátum narodenia; Rodné číslo; Prezývka; Číslo občianskeho preukazu; Štát narodenia; Okres narodenia; Obec narodenia; Štátne občianstvo; Rozsah údajov matky fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Rozsah údajov otca fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Podľa § 32 ods. 7 ZVO je PÚ týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie PÚ. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie PÚ týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Pri preukazovaní splnenia PÚ týkajúcich sa osobného postavenia sa odporúča uchádzačom postupovať v súlade s upozornením ÚVO na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie PÚ stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia školy – Projektová dokumentácia
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: OvZP-2024-1366-PZ-OAH-PD
  • Názov : Rekonštrukcia školy – Projektová dokumentácia
  • Opis: Vypracovanie projektovej dokumentácie v realizačnom stupni podľa podmienok výzvy „Výzva na podporu energetickej efektívnosti a využívania OZE vo verejných budovách“ (ďalej len „Výzva“ viď príloha č. 1), ktorú vyhlásila Slovenská inovačná a energetická agentúra a zabezpečenie inžinierskej činnosti a autorského dozoru na predmet zákazky. Predmetom projektovej dokumentácie (ďalej ako „PD“) bude komplexná rekonštrukcia a dispozičné zmeny v objekte školy Obchodnej akadémie v Humennom, úprava spevnených plôch a átria.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Architektonické a súvisiace služby
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Komenského 1
  • Mesto: Humenné
  • PSČ: 066 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zábezpeka Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, alebo poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Uchádzač si môže zvoliť ktorýkoľvek z uvedených spôsobov. Zábezpeka je stanovená vo výške 6 000,00 EUR (slovom: šesťtisíc EUR), resp. ekvivalent v inej mene. Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača sa riadi ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným právnym predpisom. Záručná listina môže byť vystavená bankou alebo pobočkou zahraničnej banky (ďalej len „banka“). Zo záručnej listiny vystavenej bankou musí vyplývať, že banka uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa) za dlžníka (uchádzača) v prípade prepadnutia jeho zábezpeky ponuky v prospech verejného obstarávateľa. Ak bankovú záruku poskytne zahraničná banka, ktorá nemá pobočku na území Slovenskej republiky a záručná listina bude vyhotovená zahraničnou bankou v cudzom jazyku, musí byť takáto banková záruka zároveň doložená úradným prekladom do slovenského jazyka. Banková záruka zanikne: - plnením banky v rozsahu, v akom banka za uchádzača poskytla plnenie v prospech verejného obstarávateľa, - odvolaním bankovej záruky na základe písomnej žiadosti verejného obstarávateľa, - uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti. Forma a spôsob predloženia - banková záruka ako elektronický dokument podpísaný bankou elektronickými zaručenými podpismi - Bankovú záruku ako elektronický dokument podpísaný bankou elektronickými zaručenými podpismi v súlade s nariadením eIDAS, predloží uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky v rámci požadovaného bodu obsahu ponuky. alebo - banková záruka v listinnej podobe. - Bankovú záruku v listinnej podobe predloží (doručí) uchádzač ako originál v listinnej podobe na adresu uvedenú v bode A.1-1.2 SP v lehote na predkladanie ponúk. Ak na uplatnenie alebo na ukončenie bankovej záruky nie je potrebné vrátenie originálu v listinnej podobe, môže byť predložená banková záruka ako úradne osvedčená kópia originálu. Obálku uchádzač označí identifikačnými údajmi verejného obstarávateľa, identifikačnými údajmi uchádzača, názvom predmetu zákazky a heslom: „ZÁBEZPEKA – NEOTVÁRAŤ“. - Sken listinnej podoby bankovej záruky vo formáte .pdf predloží uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky v rámci požadovaného bodu obsahu ponuky. Ak na uplatnenie alebo na ukončenie bankovej záruky nie je potrebné vrátenie originálu v listinnej podobe a uchádzač nepoužije formu predloženia bankovej záruky podľa predchádzajúcej odrážky, predloží bankovú záruku ako dokument vytvorený zaručenou konverziou. Poskytnutie poistenia záruky za uchádzača Poskytnutie poistenia záruky za uchádzača sa riadi ustanoveniami zákona č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo podľa ekvivalentného právneho predpisu. Z poistnej listiny musí vyplývať, že: - poisťovateľ uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, - platnosť poistenia záruky končí uplynutím lehoty viazanosti ponúk, resp. predĺženej lehoty viazanosti ponúk. Listina preukazujúca poistenie záruky môže byť vystavená poisťovňou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej poisťovne v Slovenskej republike alebo zahraničnou poisťovňou. Listina preukazujúca poistenie záruky vyhotovená zahraničnou poisťovňou musí byť predložená v pôvodnom jazyku a súčasne úradne preložená do slovenského jazyka. Doba platnosti poistenia záruky môže byť v listine preukazujúcej poistenie záruky obmedzená do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Poistenie záruky zanikne plnením poisťovne v rozsahu, v akom poisťovňa poskytla plnenie za uchádzača v prospech verejného obstarávateľa. Forma a spôsob predloženia - poistenie záruky ako elektronický dokument podpísaný poisťovňou elektronickými zaručenými podpismi - Poistenie záruky ako elektronický dokument podpísaný poisťovňou elektronickými zaručenými podpismi v súlade s nariadením eIDAS, predloží uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky v rámci požadovaného bodu obsahu ponuky. alebo - poistenie záruky v listinnej podobe. - Poistenie záruky v listinnej podobe predloží (doručí) uchádzač ako originál v listinnej podobe na adresu uvedenú v bode A.1-1.2 SP najneskôr v lehote na predkladanie ponúk. Obálku uchádzač označí identifikačnými údajmi verejného obstarávateľa, identifikačnými údajmi uchádzača, názvom predmetu zákazky a heslom: „ZÁBEZPEKA – NEOTVÁRAŤ“. - Sken listinnej podoby poistenia záruky vo formáte .pdf predloží uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky v rámci požadovaného bodu obsahu ponuky. Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa Údaje pre zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa: účet verejného obstarávateľa: uvedený v bode A.1-1.1 SP. Variabilný symbol: číselná časť zo značky výzvy na predkladanie ponúk, zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania, Špecifický symbol: IČO uchádzača Poznámka pre prijímateľa: zábezpeka – Rekonštrukcia školy – Projektová dokumentácia Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr posledný deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky ponuky poskytnutej zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa trvá do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, resp. do uplynutia primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ vylúči ponuku, ak uchádzač nezložil zábezpeku podľa podmienok určených v týchto súťažných podkladoch. Uvoľnenie alebo vrátenie zábezpeky Verejný obstarávateľ uvoľní alebo vráti uchádzačovi zábezpeku do siedmich dní odo dňa a) uplynutia lehoty viazanosti ponúk, b) márneho uplynutia lehoty na doručenie námietky, ak ho verejný obstarávateľ vylúčil z verejného obstarávania alebo ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, alebo c) uzavretia zmluvy Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač v lehote viazanosti ponúk a) odstúpi od svojej ponuky alebo b) neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu podľa § 56 ods. 8 až 12 ZVO. V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk: Uchádzač si môže v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk, znovu zvoliť na zloženie zábezpeky ktorúkoľvek z troch možností zloženia zábezpeky. Uchádzač je povinný predĺžiť platnosť zábezpeky vo forme bankovej záruky alebo poistenia záruky a doručiť bankovú záruku alebo poistenie záruky, v rovnakej forme ako to bolo požadované pre ponuku, do 10 pracovných dní odo dňa doručenia predmetného oznámenia o predĺžení lehoty viazanosti ponúk. Uchádzač je povinný, ak zložil zábezpeku vo forme finančných prostriedkov zložených na bankový účet verejného obstarávateľa, doručiť prostredníctvom určeného komunikačného systému verejnému obstarávateľovi vyjadrenie, že súhlasí s tým, aby zložená zábezpeka naďalej zabezpečovala viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk, alebo vyjadrenie, že nesúhlasí a žiada o vrátenie zložených finančných prostriedkov. V prípade nedoručenia predĺženia platnosti zábezpeky alebo poistenia záruky, alebo nedoručením súhlasu s tým, aby zložená zábezpeka naďalej zabezpečovala viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk, alebo doručením žiadosti o vrátenie zložených finančných prostriedkov, bude verejný obstarávateľ postupovať v zmysle § 53 ods. 1 ZVO.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a) Uchádzač predloží: - Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. - Požadovaná forma dokumentov: - overené príslušným správcom dane alebo audítorom, alebo - overené správcom Registra účtovných závierok, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk /) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). b) Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. c) Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „rozhodný dátum“). d) Mena pre celkový obrat: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR uchádzač prepočíta kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) ku dňu vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača. e) V prípade, že vo verejnej časti registra účtovných závierok má uchádzač zverejnených viacero účtovných závierok za rozhodné obdobie, bude pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti akceptovať len schválené účtovné závierky v súlade so zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve alebo ekvivalentným predpisom. f) V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. g) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ posúdi ako vhodný, po zohľadnení jeho predmetu, obsahu a subjektu, ktorý dokument vydal, vo vzťahu k podmienke účasti. Tak aby bola zabezpečená dôveryhodnosť dokumentu a splnený účel podmienky účasti. Uchádzač okrem iného dokumentu zároveň predloží a preukáže aj objektívne dôvody, ktoré mu bránili poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokumenty určené verejným obstarávateľom v tejto podmienke účasti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 250 000 EUR bez DPH. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytnutých za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. - Rovnakým alebo podobným charakterom ako je predmet zákazky sa rozumie vypracovanie projektovej dokumentácie v úrovni DSP, DRS alebo DSV pre výstavbu alebo rekonštrukciu škôl, univerzít a budov pre vzdelávanie. - Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „rozhodný dátum“). Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: - Identifikáciu zmluvy, poskytovateľa služby a kontakt na overenie plnenia zmluvy, - Zmluvný termín poskytnutej služby, skutočný termín poskytnutej služby; ak sa skutočný termín líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín poskytnutia služby v rozhodnom období; - Opis poskytnutej služby (ak tento opis neobsahuje príslušná referencia); - Celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za poskytnutie služby; ak sa preukázaná fakturovaná cena líši od zmluvnej ceny, bude akceptovaná fakturovaná cena, - Alikvotnú hodnotu z ceny poskytnutej služby len v rozhodnom období (ak je to uplatniteľné), - Alikvotnú hodnotu z ceny poskytnutej služby len rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - Alikvotnú hodnotu z ceny poskytnutej služby len podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné). Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre: cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Ak je celková zmluvná cena uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť cenu v pôvodnej mene, cenu v EUR, prepočítanú z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom bola služba poskytnutá, alebo prepočítanú kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak bola služba poskytnutá v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB. Ak bola služba poskytovaná viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť poskytovania služby daného obdobia. Prepočet ceny takto poskytnutej služby sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že realizoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom zároveň preukáže, že v rozhodnom období: realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom bolo vypracovanie projektovej dokumentácie v úrovni DSP, DRS alebo DSV pre výstavbu alebo rekonštrukciu škôl, univerzít a budov pre vzdelávanie (stavbu zaradenú Vyhláškou Štatistického úradu Slovenskej republiky č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb, skupina 126, trieda 1263 Školy, univerzity a budovy pre vzdelávanie) v minimálnom objeme 70 000 EUR bez DPH /zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky, uvedenom v kapitole B. Opis predmetu zákazky v EUR, vypočítaná podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov, v súlade s kapitolou C. Spôsob určenia ceny, bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH v % 0 (nula). Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č.1
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: V prílohe č.1 SP - Návrh zmluvy o dielo
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obchodná akadémia, Komenského 1, Humenné)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obchodná akadémia, Komenského 1, Humenné)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLV, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: On-line otváranie
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://eplatforma.vlada.gov.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/494888
  • Označenie dokumentu/zákazky: OvZP-2024-1366-PZ-OAH-PD-SP
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obchodná akadémia, Komenského 1, Humenné)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obchodná akadémia, Komenského 1, Humenné)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)