Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie
Kód zákazky: VO_MŠ a ŠJ/TJ_2024
Kód oznámenia: 1093 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214100-1
Predpokladaná hodnota: 1 053 519,80 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 16.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Trenčianske Jastrabie
Adresa: Trenčianske Jastrabie
91322 Trenčianske Jastrabie
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Trenčianske Jastrabie Trenčianske Jastrabie 91322 Slovensko Školská ulica, areál základnej školy na p.č. 969/1, katastrálne územie: Trenčianske Jastrabie, Obec Trenčianske Jastrabie, okres: Trenčín, kraj: Trenčiansky
Zdroj:

Popis

Materská škola a školská jedáleň bude umiestnená na Školskej ulici, v areáli ZŠ Trenčianske Jastrabie, na p.č. 969/1. Objekt MŠ a ŠJ bude s objektom ZŠ spojený novým zádverím, umožňujúcim prechod suchou nohou medzi objektami. V objekte MŠ a ŠJ budú tri triedy materskej školy s príslušným sociálnym zázemím a školská jedáleň s kuchyňou a skladovým zázemím, slúžiaca pre MŠ a ZŠ. Kapacita materskej školy je navrhnutá na 3x25 detí a školská jedáleň s kapacitou 92 stoličiek, kuchyňa s kapacitou do 300 - 400 obedov denne. Peší prístup, parkovisko aj zásobovanie kuchyne bude komunikačne napojené na Školskú ulicu. Stavba bude pripojená na inžinierske siete novými prípojkami, okrem prípojky dažďovej kanalizácie, kde bude využitá existujúca prípojka. Splašková kanalizácia je riešená so žumpou. Objekt MŠ a ŠJ bude vybavený vykurovaním, vetraním, zdravotechnikou, plynoinštaláciou, elektroinštaláciou silnoprúdu a slaboprúdu, bleskozvodom, fotovoltaickým zariadením a gastrotechnológiou ( gastrovybavenie nie je predmetom tohto verejného obstarávania). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii a výkaze výmer a vo zvyšných častiach súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1267925
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Trenčianske Jastrabie (ID: 49139)
  • Zákazka: Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie (ID: 495046)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 27683637-f591-4f8a-a21c-19bfbb97eaa0
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Trenčianske Jastrabie
  • IČO: 00312070
  • DIČ: 2021080039
  • Internetová adresa (URL): https://www.trencianskejastrabie.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Trenčianske Jastrabie
  • Číslo: 102
  • Mesto: Trenčianske Jastrabie
  • PSČ: 91322
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Katarína Százová
  • E-mail: katarina.szazova@mpprofit.sk
  • Telefónne číslo: +421918373314
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Trenčianske Jastrabie)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4699
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO_MŠ a ŠJ/TJ_2024
  • Názov: Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie
  • Opis: Materská škola a školská jedáleň bude umiestnená na Školskej ulici, v areáli ZŠ Trenčianske Jastrabie, na p.č. 969/1. Objekt MŠ a ŠJ bude s objektom ZŠ spojený novým zádverím, umožňujúcim prechod suchou nohou medzi objektami. V objekte MŠ a ŠJ budú tri triedy materskej školy s príslušným sociálnym zázemím a školská jedáleň s kuchyňou a skladovým zázemím, slúžiaca pre MŠ a ZŠ. Kapacita materskej školy je navrhnutá na 3x25 detí a školská jedáleň s kapacitou 92 stoličiek, kuchyňa s kapacitou do 300 - 400 obedov denne. Peší prístup, parkovisko aj zásobovanie kuchyne bude komunikačne napojené na Školskú ulicu. Stavba bude pripojená na inžinierske siete novými prípojkami, okrem prípojky dažďovej kanalizácie, kde bude využitá existujúca prípojka. Splašková kanalizácia je riešená so žumpou. Objekt MŠ a ŠJ bude vybavený vykurovaním, vetraním, zdravotechnikou, plynoinštaláciou, elektroinštaláciou silnoprúdu a slaboprúdu, bleskozvodom, fotovoltaickým zariadením a gastrotechnológiou ( gastrovybavenie nie je predmetom tohto verejného obstarávania). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii a výkaze výmer a vo zvyšných častiach súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 053 519.80
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45331000, 45332200, 45332300, 45333000, 45342000, 45233160
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Školská ulica
  • Mesto: Trenčianske Jastrabie
  • PSČ: 913 22
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Školská ulica, areál základnej školy na p.č. 969/1, katastrálne územie: Trenčianske Jastrabie, Obec Trenčianske Jastrabie, okres: Trenčín, kraj: Trenčiansky
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač alebo záujemca musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. 2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi, resp. osobe podľa § 8 a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4. V zmysle § 39 môže uchádzač predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom („JED“). V prípade navrhovaných subdodávateľov JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa. V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt. 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. 6. Uchádzač alebo záujemca nepredkladá z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v zmysle § 32 ods. 3 ZVO doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky, doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO predkladá v plnom rozsahu. Ostatné dokumenty podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) a f) ZVO uchádzač predkladá (ak nemá platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov), nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO_MŠ a ŠJ/TJ_2024
  • Názov : Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie
  • Opis: Materská škola a školská jedáleň bude umiestnená na Školskej ulici, v areáli ZŠ Trenčianske Jastrabie, na p.č. 969/1. Objekt MŠ a ŠJ bude s objektom ZŠ spojený novým zádverím, umožňujúcim prechod suchou nohou medzi objektami. V objekte MŠ a ŠJ budú tri triedy materskej školy s príslušným sociálnym zázemím a školská jedáleň s kuchyňou a skladovým zázemím, slúžiaca pre MŠ a ZŠ. Kapacita materskej školy je navrhnutá na 3x25 detí a školská jedáleň s kapacitou 92 stoličiek, kuchyňa s kapacitou do 300 - 400 obedov denne. Peší prístup, parkovisko aj zásobovanie kuchyne bude komunikačne napojené na Školskú ulicu. Stavba bude pripojená na inžinierske siete novými prípojkami, okrem prípojky dažďovej kanalizácie, kde bude využitá existujúca prípojka. Splašková kanalizácia je riešená so žumpou. Objekt MŠ a ŠJ bude vybavený vykurovaním, vetraním, zdravotechnikou, plynoinštaláciou, elektroinštaláciou silnoprúdu a slaboprúdu, bleskozvodom, fotovoltaickým zariadením a gastrotechnológiou ( gastrovybavenie nie je predmetom tohto verejného obstarávania). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii a výkaze výmer a vo zvyšných častiach súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 053 519.80
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45331000, 45332200, 45332300, 45333000, 45342000, 45233160
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Aspekt zeleného verejného obstarávania je použitý v podmienkach účasti a v podmienkach plnenia zmluvy.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Školská ulica
  • Mesto: Trenčianske Jastrabie
  • PSČ: 913 22
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Školská ulica, areál základnej školy na p.č. 969/1, katastrálne územie: Trenčianske Jastrabie, Obec Trenčianske Jastrabie, okres: Trenčín, kraj: Trenčiansky
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Zábezpeka: Vyžaduje sa vo výške 30 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia. 2. Na vyhodnotenie ponúk sa použije tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 7 písm. b) ZVO spolu s prvou vetou § 55 ods. 1 ZVO (bližšie info v SP - bod 24. a 25.).
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO: prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní musí vo svojej ponuke predložiť: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, vo výške minimálne 6 000 000,00 EUR sumárne za požadované obdobie alebo ekvivalent v inej mene. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka formou čestného vyhlásenia, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: - dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v členení za jednotlivé požadované roky, - celkový obrat uchádzača, v členení za jednotlivé požadované roky. Uchádzač prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude schopný si splnenie podmienky účasti overiť samostatne a uchádzač v tomto prípade účtovné výkazy nepredkladá. Ak uchádzač nemá príslušné účtovné závierky zverejnené v súlade s platnými predpismi, z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy alebo ich ekvivalenty v ponuke. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem príslušného členského štátu. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR, obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: - uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, - uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.
  • Opis podmienky účasti: K bodu 1. Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo rekonštrukcia pozemných stavieb) za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálna súhrnná hodnota stavieb musí byť minimálne 1 000 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich päť rokov sa považuje obdobie posledných päť rokov končiacim dňom predchádzajúcim dňu uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, - cenu uskutočnených prác za rozhodujúce obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od MM.RRRR – do MM.RRRR), - stručný popis stavby - kontaktné údaje na objednávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, telefónne číslo a e-mail Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je REFERENCIA podľa tohto zákona zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu v Zozname stavebných prác). Podľa § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b), povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. Uchádzač predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.isepvo.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky, uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.
  • Opis podmienky účasti: K bodu 2. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1: Stavbyvedúci pre pozemné stavby Kľúčový odborník 2: Autorizovaný geodet Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky, - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k predmetu zákazky, - súhlas so spracovaním osobných údajov v znení: „Dole podpísaná/podpísaný .............................................................................. udeľujem týmto súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov pre účely procesu verejného obstarávania (realizovaného podľa zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) podľa zák. č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 18/2018 Z. z.“) Obci Trenčianske Jastrabie, Trenčianske Jastrabie 102, 913 22 Trenčianske Jastrabie, IČO: 00 312 070 ako verejnému obstarávateľovi v rámci zákazky na predmet obstarávania: „Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie“. Súhlas so spracúvaním osobných údajov platí do jeho odvolania. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať. Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v Druhej hlave zákona č. 18/2018 Z. z.“ - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka. b) predložením čestného vyhlásenia kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané!), že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jeho realizácie, c) ďalšie osobitné dokumenty, resp. doklady pri jednotlivých odborníkoch uvedených nižšie. Kľúčový odborník 1: Stavbyvedúci pre pozemné stavby musí spĺňať nasledovné podmienky: • preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb ako stavbyvedúci, • minimálna profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb: účasť na realizácii (realizáciou sa rozumie výstavba a/alebo rekonštrukcia pozemných stavieb) minimálne v kumulatívnej hodnote min. 1 000 000,00 EUR bez DPH (praktické skúsenosti na referenčných projektoch sa uvedú v životopise v rozsahu nasledovných informácií: názov a sídlo odberateľa, názov referenčného projektu, hodnota referenčného projektu, popis pozície na referenčnom projekte, obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od MM.RRRR do MM.RRRR, meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa), • doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačujúci je aj výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz uvedený v životopise na web. stránku SKSI na profil odborníka, kde si verejný obstarávateľ rozsah osvedčenia overí). Kľúčový odborník 2: Autorizovaný geodet: odborná spôsobilosť na vykonávanie geodetických a kartografických činností podľa § 5 zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii v platnom znení. Autorizovaný geodet musí spĺňať nasledovné podmienky: • preukázateľná odborná prax v oblasti uskutočňovania priestorových vytyčovaní a porealizačných zameraní, • preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti uskutočňovania priestorových vytyčovaní a porealizačných zameraní na projektoch výstavby a/alebo rekonštrukcie pozemných stavieb v kumulatívnej hodnote projektov min. 1 000 000,00 EUR bez DPH (praktické skúsenosti na referenčných projektoch sa uvedú v životopise v rozsahu nasledovných informácií: názov a sídlo odberateľa, názov referenčného projektu, hodnota referenčného projektu, popis pozície na referenčnom projekte, obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od MM.RRRR do MM.RRRR, meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa), • doklad o odbornej spôsobilosti: doklad o oprávnení na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa podľa zákona č. 216/1995 Z.z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3. § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.
  • Opis podmienky účasti: K bodu 3: Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: V ponukách uchádzačov, ktorí sú platiteľmi DPH, bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky s DPH v eurách. V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platiteľmi DPH, bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť A.3 Kritériá na hodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena s DPH v EUR
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi dokumentáciu preukazujúcu vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) v súlade s platnými právnymi predpismi, z ktorej musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 12 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční ako „On-line“ sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk spĺňajúcej náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 Zákona o verejnom obstarávaní, všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO. IS EVO odošle notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a link, na ktorom je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ uchádzača na portáli www.isepvo.sk a na e-mail uchádzača.
  • Miesto otvárania ponúk: Obec Trenčianske Jastrabie, Trenčianske Jastrabie 102, 913 22 Trenčianske Jastrabie, zasadačka.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Vyžaduje sa vo výške 30 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/495046
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/495046
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)