Zber a likvidácia odpadov v obci Batizovce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zber a likvidácia odpadov v obci Batizovce
Kód zákazky: 01/R/2024
Kód oznámenia: 341 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 90510000-5
Predpokladaná hodnota: 207 942,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.1.2024 10:00
Vyhlásenie: 8.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Batizovce
Adresa: Štúrova
05935 Batizovce
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Štúrova Batizovce 05935 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zber, preprava a likvidácia odpadov v obci Batizovce.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Batizovce

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1266042
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Batizovce (ID: 17602)
  • Zákazka: Zber a likvidácia odpadov v obci Batizovce (ID: 494476)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7fa1d8b6-c8c7-421f-9ff3-203c1accc35e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Batizovce
  • IČO: 00326119
  • DIČ: 2021212655
  • Adresa
  • Ulica: Štúrova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Batizovce
  • PSČ: 05935
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: rizek@externeobstaravanie.sk
  • Telefónne číslo: +421911733111
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Batizovce)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5830
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/R/2024
  • Názov: Zber a likvidácia odpadov v obci Batizovce
  • Opis: Predmetom zákazky je zber, preprava a likvidácia odpadov v obci Batizovce.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 207 942
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Likvidácia a spracovanie odpadu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby na zber odpadu
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: intravilán a extravilán
  • Mesto: Batizovce
  • PSČ: 05935
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: nerelevantné
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zber a likvidácia odpadov v obci Batizovce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/R/2024
  • Názov : Zber a likvidácia odpadov v obci Batizovce
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby zberu, odvozu a likvidácie odpadu pre verejného obstarávateľa – Obec Batizovce v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a poskytovanie ďalších činností vyplývajúcich z predmetu zákazky, resp. zo zmluvy uzavretej s víťazným uchádzačom a to všetko v rozsahu a za podmienok uvedených v tejto výzve a jej prílohách. Miera vytriedenia komunálneho odpadu u verejného obstarávateľa za rok 2022 bola 28 % (30 ? X ? 20). Predmet zákazky musí byť realizovaný tiež v súlade so Všeobecne záväzným nariadením verejného obstarávateľa o nakladaní s komunálnymi a s drobnými stavebnými odpadmi na území obce Batizovce, ktoré je dostupné na nižšie uvedenej webovej adrese https://www.obecbatizovce.sk/domov-1/tlaciva-a-dokumenty/?page=8 Rozsah činnosti: • Zber tuhého komunálneho odpadu, objemového odpadu, drobného stavebného odpadu, nebezpečného odpadu a BRO od pôvodcov odpadu (z domácností a firiem na území obce) v mieste jeho vzniku, zhromažďovaného v nádobách a objeme v 110 l, 120 l, 240 l a 1100 l kontajneroch, vreciach a VOK a VKK, zabezpečenie údržby a čistoty stanovíšť počas manipulácie s nádobami, dočisťovanie stanovíšť. • Preprava odpadu na miesto jeho zhodnocovania, alebo zneškodňovania • Zneškodnenie komunálneho odpadu, objemového odpadu, drobného stavebného odpadu, nebezpečného odpadu a BRO spôsobom neohrozujúcim zdravie ľudí a nepoškodzujúcim životné prostredie nad mieru stanovenú zákonom (spaľovanie, skládkovanie, ...) • Zber a preprava odpadu v plastových vreciach • Prenájom 1 ks VOK a 1 ks VKK • Dočistenie stanovíšť a komunikácií • Vypracovanie evidencie o odpadoch • Zber, preprava a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu (200301) prostredníctvom 110 l, 120 l, 240 l a 1100 l nádob, ktoré sú vo vlastníctve obce, sa uskutočňuje 1 x týždenne. • Zber a vývoz drobného stavebného odpadu, bude vykonávaný na základe požiadavky obce. • Zber objemného odpadu (200307) sa uskutočňuje vo vopred dohodnutých termínoch s obcou, ktorý obec oznámi vývozcovi, minimálne 7 dní vopred. Na tento zber obec požaduje VOK – 5, 7, 30 m3 na vopred dohodnutý počet dní. • Zber nebezpečného odpadu sa bude realizovať formou pristavenia mobilnej zberne na odpad na vopred určené miesto. Tento zber sa bude realizovať sezónne 2 x do roka. • Zber elektroodpadu sa bude realizovať formou zberu od domov s frekvenciou 2 x do roka. • Zber biologicky rozložiteľného odpadu 20 20 01 sa bude zbierať prostredníctvom 240 l nádob z rodinných domov a od bytových domov. Požadujeme, aby bolo zberné vozidlo vybavené systémom, ktorý bude sledovať kvalitu, resp. znečistenie biozložky konkrétnym typom iného odpadu a poskytne report na konkrétnu nádobu (kamera, analyzátor, gps,....) V prípade, ak v súťažných podkladoch bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 207 942
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Likvidácia a spracovanie odpadu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby na zber odpadu
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: intravilán a extravilán
  • Mesto: Batizovce
  • PSČ: 05935
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 05.02.2024
  • Dátum ukončenia: 05.02.2026
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods.5 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, môže doklady požadované podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením výpisu zo zoznamu hospodárskych subjektov. 1.4 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED) alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods.1 ZVO (vzor na strane 19 Súťažných podkladov). 1.5 Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, odseku 2, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov pre fyzickú osobu (všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom uchádzača, členmi dozorného orgánu a prokuristami). Údaje podľa druhej vety verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia https://oversi.gov.sk/ umožňuje prístup k nasledovným informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako aj zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa odseku 1 písm. a) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. b) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. c) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/) písm. e) (v rozsahu údajov, tak ako je uvedené na https://stopbyrokracii.sk/), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona : zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona: ak ide o zložité služby alebo služby určené na osobitné účely, kontrolou technickej spôsobilosti uchádzača alebo záujemcu poskytujúceho služby vykonanou verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné, kontrolou študijných a výskumných prostriedkov, ktoré sú k dispozícii, a kvality používaných kontrolných opatrení, 3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona: údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. 3.4 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED) alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods.1 ZVO (vzor ČV na str. 15 Súťažných podkladov). 3.5 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a odst. 7 zákon o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1 Minimálnou podmienkou účasti je preukázanie plnenia aspoň jednej zákazky porovnateľnej so zadaním tejto verejnej súťaže za predchádzajúce 3 roky v hodnote minimálne 150 000,- EUR bez DPH. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania. K bodu 3.2 Minimálnou podmienkou účasti je predloženie nasledovných potvrdení: a) súhlas podľa § 97 ods. 1 písm. c) zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie drobného stavebného odpadu, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. b) súhlas podľa § 97 ods. 1 písm. c) zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. Ak uchádzač neprevádzkuje príslušné zariadenie na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, musí v ponuke predložiť aj zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom – prevádzkovateľom zaradenia, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený odovzdávať príslušné druhy odpadov. Doklady v zmysle vyššie uvedeného, ktoré sú verejne prístupné na webovom sídle príslušného orgánu štátnej správy (napr. Slovenskej inšpekcie životného prostredia) nemusí uchádzač predkladať, iba v ponuke uvedie označenie dokladu a webového sídla, na ktorom si verejný obstarávateľ predmetnú skutočnosť overí. K bodu 3.3 Minimálnou podmienkou účasti je predloženie dokladov o tom, že uchádzač disponuje nasledovnými vozidlami (vrátane technických preukazov): a) Zberové vozidlá na zber komunálnych odpadov zo 120 l, 240 l a 1100 l zberných nádob, vriec [2 ks] Špecifikácia: ? nadstavba min. 15 m3, so zadným univerzálnym deleným čelom, z toho min. 1 ks zberové vozidlo s umývacím zariadením a vysokotlakovým čističom (tzv. WAP) alebo mať strojné zariadenie, ktoré zabezpečí umývanie zberných nádob, ? emisná norma min. EURO 6, ? satelitné monitorovacie zariadenie (tzv. GPS). ? vážiaci mechanizmus podľa metrologickej požiadavky triedy váženia Y (b) na zberné nádoby typu 120 l a 240 l s hmotnosťou váženia netto hmotnosti odpadu min. 2,5 kg – max. 150 kg, s presnosťou váženia 0,5 kg na jeden dielik € a zberné nádoby typu 1 100 l s hmotnosťou váženia min. 25 kg – max. 500 kg, s presnosťou váženia 5 kg na jeden dielik (e) ? z toho min. 1 vozidlo s pohonom „4x4“, ? z toho min. 1 vozidlo vybavené systémom, na sledovanie kvality resp. znečistenie biozložky konkrétnym typom iného odpadu s poskytnutím reportu na konkrétnu nádobu. (kamera, analyzátor, gps...). b) Ramenové reťazové nosiče kontajnerov na zber komunálnych odpadov - [2 ks] Špecifikácia: ? ramenové reťazové nosiče kontajnerov s objemom 5-10 m3, ? emisná norma min. EURO 6, ? satelitné monitorovacie zariadenie (tzv. GPS).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR s DPH. Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR s DPH atď.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.01.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.01.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:00
  • Opis otvárania ponúk: Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie
  • Miesto otvárania ponúk: Externé obstarávanie s. r. o., Andreja Žarnova 7803/11C, 917 02 Trnava - zasadačka
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s § 46 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO). Výška zábezpeky je stanovená na 4 500 Euro. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.isepvo.sk
  • Označenie dokumentu/zákazky: Zber a likvidácia odpadov v obci Batizovce
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)