PDÚ Štúrovo - stavebné úpravy, výkon technického dozoru stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PDÚ Štúrovo - stavebné úpravy, výkon technického dozoru stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133
Kód zákazky: 797
Kód oznámenia: 15336 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71520000-9
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 4.7.2024 13:00
Vyhlásenie: 24.6.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výkon činnosti technického dozoru pri zhotovení stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133 „PDÚ Štúrovo – stavebné úpravy“ a to podľa projektovej dokumentácie, ktorú vypracoval MEB ideas, s.r.o., Hrubá Strana 1535, 916 11 Bzince pod Javorinou. Povinnosti technického dozoru v štádiu realizácie stavby a po jej dokončení: - oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s vypracovanou projektovou dokumentáciou, s obsahom zmluvy ktorá súvisí s realizáciou stavby, ako aj iných vydaných vyjadrení a povolení pre realizáciu stavby, - odovzdanie staveniska zhotoviteľovi a zabezpečenie zápisu o tom do stavebného denníka, - dodržiavanie podmienok ohlásených stavebných úprav a opatrení štátneho stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby, - starostlivosť o systematické dopĺňanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie a dokladov dokončených častí stavby, - predkladanie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú náklady stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti investorovi s vlastným vyjadrením, ako aj predkladanie ostatných dodatkov a zmien a ich prerokovanie s investorom, - bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných skutočnostiach, - kontrola čerpania nákladov, odsúhlasenie zisťovacích protokolov, - kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov a platobných dokladov, ich súlad s podmienkami zmlúv (objednávok), - kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými a zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - spolupráca so spracovateľom projektu vykonávajúcim odborný autorský dozor pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom, - spolupráca so spracovateľom projektu a so zhotoviteľom pri vykonávaní alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu, - spolupráca s odborným autorským dohľadom pri vykonávaní prípadných úprav dokumentácie potrebnej na zabezpečenie koordinácie bezpečnosti, - spolupráca s koordinátorom bezpečnosti, - organizovanie a vedenie operatívnych porád vedenia stavby, vyhotovovanie zápisov z týchto porád a ich doručenie zúčastneným a účastníkom výstavby, - organizovanie a vedenie kontrolných porád zástupcov zmluvných strán, vyhotovovanie zápisov z týchto porád a ich doručenie zúčastneným a účastníkom výstavby, - sledovanie, či zhotoviteľ vykonáva predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrola ich výsledkov a evidovanie dokladov o výsledkoch týchto skúšok, - postupné vyžadovanie, evidovanie a archivovanie dokladov, preukazujúcich kvalitu diela, - vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu (certifikáty, atesty, protokoly a pod.), - sledovanie vedenia stavebného denníka a montážneho denníka v súlade s podmienkami zmluvy a oprávnenie vykonávať zápisy do stavebného a montážneho denníka, - uplatňovanie námetov, smerujúcich k zhospodárneniu budúcej prevádzky (užívania) dokončenej stavby, - spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľa pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo obmedzenie škôd pri ohrození stavby živelnými udalosťami, alebo pri ohrození zdravia a majetku na stavbe, - kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa na nedodržanie termínov a spolupráca pri prerokovaní návrhov opatrení zhotoviteľa, smerujúcich k odstráneniu prípadného vzniknutého oneskorenia postupu prác, vrátane prípravy podkladov pre uplatnenie majetkových sankcií, - kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku, - v priebehu výstavby príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, - upozorňovanie zhotoviteľa zápisom do stavebného denníka na všetky okolnosti, ktoré môžu viesť k zníženiu kvality stavby a následné informovanie investora, - príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby alebo jej časti a účasť na preberacom konaní, - kontrola dokladov, ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby, - kontrola odstraňovania drobných nedorobkov a nedostatkov zistených pri preberacom konaní a kontrola dohodnutých termínov, - bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe, - kontrola kvality vykonávaných prác a technológie realizovaných prác v súlade s platnými normami a predpismi, - vedenie dokumentácie o kvalite verejnej práce podľa § 14 zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení zákona č. 260/2007 Z.z., - zabezpečenie odstránenia prípadných vád a nedostatkov v spolupráci so zhotoviteľom stavby, - kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom, - zabezpečenie povolenia na užívanie dokončenej stavby, vrátane vyznačenia jeho právoplatnosti, - v prípade potreby účasť na reklamačnom konaní skrytých vád, ktoré sa vyskytnú v záručnej lehote. Uchádzač navrhne cenu za výkon technického dozoru podľa „Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností, rok 2024, vydaný UNIKA Bratislava s.r.o., Dankovského 3, 811 03 Bratislava, so zohľadnením skutočnosti, že ide o občasný technický dozor pri realizácii stavebných úprav iba v časti vnútorných priestorov budovy PDÚ Štúrovo, v ktorej nebudú zastúpené všetky stavebné práce a špeciálne remeslá. Pre stanovenie ceny uchádzača za výkon technického dozoru uvádzame, že predpokladaná cena stavebných prác pri realizácii stavby podľa PD je 24 242,15 € bez DPH. Technický popis rekonštrukčných prác, na ktoré sa viaže odborný výkon technického dozoru: Administratívna budova pobočky DÚ Štúrovo, Ostrihomská cesta 5, je stavebný objekt ktorý má tri nadzemné podlažia a budova je umiestnená na hraničnom prechode do Maďarskej republiky. Táto budova v minulosti slúžila na výkon colnej hraničnej služby, čo tiež zohľadňovalo a zodpovedalo účelu využitia jednotlivých priestorov...........

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1296490
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: PDÚ Štúrovo - stavebné úpravy, výkon technického dozoru stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133 (ID: 509677)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: peter.grelneth@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: +421484393852
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 797
  • Názov: PDÚ Štúrovo - stavebné úpravy, výkon technického dozoru stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133
  • Opis: Predmetom zákazky je výkon činnosti technického dozoru pri zhotovení stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133 „PDÚ Štúrovo – stavebné úpravy“ a to podľa projektovej dokumentácie, ktorú vypracoval MEB ideas, s.r.o., Hrubá Strana 1535, 916 11 Bzince pod Javorinou. Povinnosti technického dozoru v štádiu realizácie stavby a po jej dokončení: - oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s vypracovanou projektovou dokumentáciou, s obsahom zmluvy ktorá súvisí s realizáciou stavby, ako aj iných vydaných vyjadrení a povolení pre realizáciu stavby, - odovzdanie staveniska zhotoviteľovi a zabezpečenie zápisu o tom do stavebného denníka, - dodržiavanie podmienok ohlásených stavebných úprav a opatrení štátneho stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby, - starostlivosť o systematické dopĺňanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie a dokladov dokončených častí stavby, - predkladanie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú náklady stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti investorovi s vlastným vyjadrením, ako aj predkladanie ostatných dodatkov a zmien a ich prerokovanie s investorom, - bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných skutočnostiach, - kontrola čerpania nákladov, odsúhlasenie zisťovacích protokolov, - kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov a platobných dokladov, ich súlad s podmienkami zmlúv (objednávok), - kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými a zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - spolupráca so spracovateľom projektu vykonávajúcim odborný autorský dozor pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom, - spolupráca so spracovateľom projektu a so zhotoviteľom pri vykonávaní alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu, - spolupráca s odborným autorským dohľadom pri vykonávaní prípadných úprav dokumentácie potrebnej na zabezpečenie koordinácie bezpečnosti, - spolupráca s koordinátorom bezpečnosti, - organizovanie a vedenie operatívnych porád vedenia stavby, vyhotovovanie zápisov z týchto porád a ich doručenie zúčastneným a účastníkom výstavby, - organizovanie a vedenie kontrolných porád zástupcov zmluvných strán, vyhotovovanie zápisov z týchto porád a ich doručenie zúčastneným a účastníkom výstavby, - sledovanie, či zhotoviteľ vykonáva predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrola ich výsledkov a evidovanie dokladov o výsledkoch týchto skúšok, - postupné vyžadovanie, evidovanie a archivovanie dokladov, preukazujúcich kvalitu diela, - vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu (certifikáty, atesty, protokoly a pod.), - sledovanie vedenia stavebného denníka a montážneho denníka v súlade s podmienkami zmluvy a oprávnenie vykonávať zápisy do stavebného a montážneho denníka, - uplatňovanie námetov, smerujúcich k zhospodárneniu budúcej prevádzky (užívania) dokončenej stavby, - spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľa pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo obmedzenie škôd pri ohrození stavby živelnými udalosťami, alebo pri ohrození zdravia a majetku na stavbe, - kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa na nedodržanie termínov a spolupráca pri prerokovaní návrhov opatrení zhotoviteľa, smerujúcich k odstráneniu prípadného vzniknutého oneskorenia postupu prác, vrátane prípravy podkladov pre uplatnenie majetkových sankcií, - kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku, - v priebehu výstavby príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, - upozorňovanie zhotoviteľa zápisom do stavebného denníka na všetky okolnosti, ktoré môžu viesť k zníženiu kvality stavby a následné informovanie investora, - príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby alebo jej časti a účasť na preberacom konaní, - kontrola dokladov, ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby, - kontrola odstraňovania drobných nedorobkov a nedostatkov zistených pri preberacom konaní a kontrola dohodnutých termínov, - bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe, - kontrola kvality vykonávaných prác a technológie realizovaných prác v súlade s platnými normami a predpismi, - vedenie dokumentácie o kvalite verejnej práce podľa § 14 zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení zákona č. 260/2007 Z.z., - zabezpečenie odstránenia prípadných vád a nedostatkov v spolupráci so zhotoviteľom stavby, - kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom, - zabezpečenie povolenia na užívanie dokončenej stavby, vrátane vyznačenia jeho právoplatnosti, - v prípade potreby účasť na reklamačnom konaní skrytých vád, ktoré sa vyskytnú v záručnej lehote. Uchádzač navrhne cenu za výkon technického dozoru podľa „Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností, rok 2024, vydaný UNIKA Bratislava s.r.o., Dankovského 3, 811 03 Bratislava, so zohľadnením skutočnosti, že ide o občasný technický dozor pri realizácii stavebných úprav iba v časti vnútorných priestorov budovy PDÚ Štúrovo, v ktorej nebudú zastúpené všetky stavebné práce a špeciálne remeslá. Pre stanovenie ceny uchádzača za výkon technického dozoru uvádzame, že predpokladaná cena stavebných prác pri realizácii stavby podľa PD je 24 242,15 € bez DPH. Technický popis rekonštrukčných prác, na ktoré sa viaže odborný výkon technického dozoru: Administratívna budova pobočky DÚ Štúrovo, Ostrihomská cesta 5, je stavebný objekt ktorý má tri nadzemné podlažia a budova je umiestnená na hraničnom prechode do Maďarskej republiky. Táto budova v minulosti slúžila na výkon colnej hraničnej služby, čo tiež zohľadňovalo a zodpovedalo účelu využitia jednotlivých priestorov...........
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebný dozor
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: PDÚ Štúrovo
  • Ulica: Ostrihomská cesta 5
  • Mesto: Štúrovo
  • PSČ: 943 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: PDÚ Štúrovo - stavebné úpravy, výkon technického dozoru stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 797
  • Názov : PDÚ Štúrovo - stavebné úpravy, výkon technického dozoru stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133
  • Opis: predmetom zákazky je výkon činnosti technického dozoru pri zhotovení stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133 „PDÚ Štúrovo – stavebné úpravy“ a to podľa projektovej dokumentácie, ktorú vypracoval MEB ideas, s.r.o., Hrubá Strana 1535, 916 11 Bzince pod Javorinou. Povinnosti technického dozoru v štádiu realizácie stavby a po jej dokončení: - oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s vypracovanou projektovou dokumentáciou, s obsahom zmluvy ktorá súvisí s realizáciou stavby, ako aj iných vydaných vyjadrení a povolení pre realizáciu stavby, - odovzdanie staveniska zhotoviteľovi a zabezpečenie zápisu o tom do stavebného denníka, - dodržiavanie podmienok ohlásených stavebných úprav a opatrení štátneho stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby, - starostlivosť o systematické dopĺňanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie a dokladov dokončených častí stavby, - predkladanie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú náklady stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti investorovi s vlastným vyjadrením, ako aj predkladanie ostatných dodatkov a zmien a ich prerokovanie s investorom, - bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných skutočnostiach, - kontrola čerpania nákladov, odsúhlasenie zisťovacích protokolov, - kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov a platobných dokladov, ich súlad s podmienkami zmlúv (objednávok), - kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými a zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - spolupráca so spracovateľom projektu vykonávajúcim odborný autorský dozor pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom, - spolupráca so spracovateľom projektu a so zhotoviteľom pri vykonávaní alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu, - spolupráca s odborným autorským dohľadom pri vykonávaní prípadných úprav dokumentácie potrebnej na zabezpečenie koordinácie bezpečnosti, - spolupráca s koordinátorom bezpečnosti, - organizovanie a vedenie operatívnych porád vedenia stavby, vyhotovovanie zápisov z týchto porád a ich doručenie zúčastneným a účastníkom výstavby, - organizovanie a vedenie kontrolných porád zástupcov zmluvných strán, vyhotovovanie zápisov z týchto porád a ich doručenie zúčastneným a účastníkom výstavby, - sledovanie, či zhotoviteľ vykonáva predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrola ich výsledkov a evidovanie dokladov o výsledkoch týchto skúšok, - postupné vyžadovanie, evidovanie a archivovanie dokladov, preukazujúcich kvalitu diela, - vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu (certifikáty, atesty, protokoly a pod.), - sledovanie vedenia stavebného denníka a montážneho denníka v súlade s podmienkami zmluvy a oprávnenie vykonávať zápisy do stavebného a montážneho denníka, - uplatňovanie námetov, smerujúcich k zhospodárneniu budúcej prevádzky (užívania) dokončenej stavby, - spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľa pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo obmedzenie škôd pri ohrození stavby živelnými udalosťami, alebo pri ohrození zdravia a majetku na stavbe, - kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa na nedodržanie termínov a spolupráca pri prerokovaní návrhov opatrení zhotoviteľa, smerujúcich k odstráneniu prípadného vzniknutého oneskorenia postupu prác, vrátane prípravy podkladov pre uplatnenie majetkových sankcií, - kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku, - v priebehu výstavby príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, - upozorňovanie zhotoviteľa zápisom do stavebného denníka na všetky okolnosti, ktoré môžu viesť k zníženiu kvality stavby a následné informovanie investora, - príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby alebo jej časti a účasť na preberacom konaní, - kontrola dokladov, ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby, - kontrola odstraňovania drobných nedorobkov a nedostatkov zistených pri preberacom konaní a kontrola dohodnutých termínov, - bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe, - kontrola kvality vykonávaných prác a technológie realizovaných prác v súlade s platnými normami a predpismi, - vedenie dokumentácie o kvalite verejnej práce podľa § 14 zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení zákona č. 260/2007 Z.z., - zabezpečenie odstránenia prípadných vád a nedostatkov v spolupráci so zhotoviteľom stavby, - kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom, - zabezpečenie povolenia na užívanie dokončenej stavby, vrátane vyznačenia jeho právoplatnosti, - v prípade potreby účasť na reklamačnom konaní skrytých vád, ktoré sa vyskytnú v záručnej lehote. Uchádzač navrhne cenu za výkon technického dozoru podľa „Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností, rok 2024, vydaný UNIKA Bratislava s.r.o., Dankovského 3, 811 03 Bratislava, so zohľadnením skutočnosti, že ide o občasný technický dozor pri realizácii stavebných úprav iba v časti vnútorných priestorov budovy PDÚ Štúrovo, v ktorej nebudú zastúpené všetky stavebné práce a špeciálne remeslá. Pre stanovenie ceny uchádzača za výkon technického dozoru uvádzame, že predpokladaná cena stavebných prác pri realizácii stavby podľa PD je 24 242,15 € bez DPH. Technický popis rekonštrukčných prác, na ktoré sa viaže odborný výkon technického dozoru: Administratívna budova pobočky DÚ Štúrovo, Ostrihomská cesta 5, je stavebný objekt ktorý má tri nadzemné podlažia a budova je umiestnená na hraničnom prechode do Maďarskej republiky. Táto budova v minulosti slúžila na výkon colnej hraničnej služby, čo tiež zohľadňovalo a zodpovedalo účelu využitia jednotlivých priestorov............. .
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebný dozor
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: PDÚ Štúrovo
  • Ulica: Ostrihomská cesta 5
  • Mesto: Štúrovo
  • PSČ: 943 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to konkrétne osoby, ktorá bude zabezpečovať výkon stavebného dozoru (technického dozoru) pri realizácii predmetu zákazky, uchádzač predloží Osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov pre výkon činnosti stavebného dozoru. Tento doklad postačuje kópia (nie úradne overená), ale požadujeme, aby bol doklad opatrený pečiatkou a podpisom osoby, na ktorú je vydané osvedčenie a ktorá bude činnosť stavebného (technického) dozoru na stavbe „PDÚ Štúrovo-stavebné úpravy“ vykonávať.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 04.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/509677
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509677
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)